Kemal Yüce 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 herkese kolay gelsin resimdeki oluklarda yağ birikimi sorununu bi türlü gideremedik. öncelikle subap kapağı ve contası değişti,sıvı conta uygulaması yapıldı.tekrar yağ kaçırdı.. enjektör keçesi değişti olmadı.2-3 km gitsem bile (yüksek devirde daha fazla) enjektör dibindek tüm kanallarda yağ toplanıyor.yaklaşık 2/3 ü dolmuş oluyor. her gün nerdeyse bakar oldum motora yağ kaçağı varmı diye. bu konuda bana yardımı olabilecek arkadaşlardan yarım bekliyorum Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 Sabri ustayı tanır mısınız? bence tanışın. kullanılan malzemede sorun olabilir zira bu kadar uğraşılacak bir arıza değil http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/174471-izmir-ustaeller-servis/ 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 Uzak yakın demeyin, Sabri usta'mızla tanışın. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Eylül 2013 Paylaş 3 Eylül 2013 İzmir in uzağı 7-8 dak. sanırım böyle yollar bizde olsa hergün 20 ölümcül kaza olurdu 1 Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 3 Eylül 2013 Yazar Paylaş 3 Eylül 2013 gidelim o zaman ustaellere.inşallah onlar halleder bu problemi Yorum bağlantısı
Misafir 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 emme manifoldu oringlerinde sorun bende de aynı sıkıntı var pek fazla takmadım ama duruyor sıkıntısı yok Yorum bağlantısı
İlker Han 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Yağ değilde enjektör rekorlarından motorin damlıyor olabilir. Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 motorin değil bariz yağ.kokusundan belli ve uçup gitmiyor zamanla Yağ değilde enjektör rekorlarından motorin damlıyor olabilir. Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 Enjektör saplanalarindan yag kacagi olabilirmi bunu bi yerde okumuştum. Saplamalar zamanla deforme olup duzgun bir sekilde enjektörleri sabitliyemiyormus. Yada soyle sorayim enjektorlerin takildigi yuvalardan herhangi bir nedenle disariya yağ sizintisi olabilir mi GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 gidelim o zaman ustaellere.inşallah onlar halleder bu problemi Ford'u ellerse Ustaeller 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Emme manild oringi turbo basıncına dayanamaz hale gelmiş, yukarıda doğru yanıt gelmiş.. Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 Su kismi cozemedim.emme manifoldu icinden basincli hava geçiyor bildigim kadariyla. Nasil yag kacagina neden olabiliyor ? Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Turbonun, külbütör kapağı altından emdiği yağ buharıdır biriken yağ..Hava ile birlikte az miktarda yağ taşır bu sebeple. 1 Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 Turbonun, külbütör kapağı altından emdiği yağ buharıdır biriken yağ..Hava ile birlikte az miktarda yağ taşır bu sebeple.Mantikli geldi.bu noktaya odaklanalim o zaman Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Yakın zamanda oring değişimi yaptım aynı mevzudan dolayı. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Yukarıdaki ilk mesajdaki resimde, sağ alt köşede görünen hortumdan turbo tarafından çekiliyor yağ buharı.. Yorum bağlantısı
Umut Karataş 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Enjektör saplanalarindan yag kacagi olabilirmi bunu bi yerde okumuştum. Saplamalar zamanla deforme olup duzgun bir sekilde enjektörleri sabitliyemiyormus. Yada soyle sorayim enjektorlerin takildigi yuvalardan herhangi bir nedenle disariya yağ sizintisi olabilir mi GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi Ben de oyumu saplamalardan yana kullanıyorum. 407 de başıma gelmişti. Enjektör bakımı yaptırdıktan sonra saplamaların diplerinden yağ geliyordu. Söküldükten sonra usta tork anahtarı ile sıkmadığı için buralardan yağ kaçağı oluyor. Sizde yakın zamanda söküldü mü enjektörler? Bence mevcut yağı temizleyip ardından kısa bir sürüş yaparak yağın nereden geldiğini tespit etmeye çalışın. Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 Emme manifoldu o ring degisirken ayni bolgeden degistirecegimiz baska parça olabilirmi acaba Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 Ben de oyumu saplamalardan yana kullanıyorum. 407 de başıma gelmişti. Enjektör bakımı yaptırdıktan sonra saplamaların diplerinden yağ geliyordu. Söküldükten sonra usta tork anahtarı ile sıkmadığı için buralardan yağ kaçağı oluyor. Sizde yakın zamanda söküldü mü enjektörler? Bence mevcut yağı temizleyip ardından kısa bir sürüş yaparak yağın nereden geldiğini tespit etmeye çalışın. Evet sokuldu ayni sorundan dolayi ve enjektör o ring ve pul değiştirildi. Kendim kaynagini bulmak için yağ biriken yerleri tektek temizleyip külbütör kapaginin enjektör ler arasindaki baglanti yerlerine kagit pecete yerlestirdin kulbutor kapagindan mi diger yerlerden mi kaçırıyor diye anladimki külbütör kapak contası saglam diğer secenekleri deneyecegin şimdi 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Emme manifoldu o ring degisirken ayni bolgeden degistirecegimiz baska parça olabilirmi acaba Külbütör kapağı contası da değişebilir ben değiştirmedim basınçlı bölge olmadığı için tabi..Deforme olmuşsa değişmekte fayda var 1 Yorum bağlantısı
Umut Karataş 4 Eylül 2013 Paylaş 4 Eylül 2013 Evet sokuldu ayni sorundan dolayi ve enjektör o ring ve pul değiştirildi. Kendim kaynagini bulmak için yağ biriken yerleri tektek temizleyip külbütör kapaginin enjektör ler arasindaki baglanti yerlerine kagit pecete yerlestirdin kulbutor kapagindan mi diger yerlerden mi kaçırıyor diye anladimki külbütör kapak contası saglam diğer secenekleri deneyecegin şimdi Enjektör saplamaları 1 kere söküldümü yağ sızdırma ihtimali çok yüksek oluyor. Ben de bayağı uğraşmıştım bununla. En sonunda saplamaların yenisini alıp teflonla sararak sıkıldıktan sonra sorun çözülmüştü. Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 4 Eylül 2013 Yazar Paylaş 4 Eylül 2013 Iyisimi hem enjektör saplamalarıni hemde emme manifoldu o ringlerini degistireyim tam olsun Yorum bağlantısı
Kemal Yüce 9 Eylül 2013 Yazar Paylaş 9 Eylül 2013 (düzenlendi) Sanırım oldu bu iş. Enjektör saplamalarıni teflon ile sarıp tekrar monte ettik. Enjektör o ring lerine siyah sıvı conta ve gri rekli bir krem gibi bir sivi sürdük (adını bilmiyorum).yaklaşık 15km gityik yeni bir yağ birikimi yok.biraz daha km yapicam bakalım sonucu yazarım. Yardımcı olan arkadaslara Teşekkürler. 9 Eylül 2013 tarihinde Kemal Yüce tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts