Servet Aydın 3 Eylül 2018 Paylaş 3 Eylül 2018 Yedek parça olarak satışı varsa onarım doğru tercih olacaktır. Tabii ki ehil usta gerek 1 Yorum bağlantısı
Tuna Madanoğlu 3 Eylül 2018 Paylaş 3 Eylül 2018 Her ihtimale karşı parçacıma sordum elinde önceden almış olduğu iki kapak olduğunu yerli SUPSAN markayı 2500tl ye orjinal peugeot olanı ise 3500 tl ye verebileceğini söyledi. Yerli firmalar güvenilir midir bu konuda bilemiyorum malesef. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Eylül 2018 Paylaş 3 Eylül 2018 4 saat önce, Tuna Madanoğlu yazdı: Ben de kapakta sıkıntı olabilir diye düşündüm ama dileğim contada olması tabii ki. Neyse yaptırınca göreceğiz artık sıkıntı neymiş. Döviz almış başını gidiyorken tam zamanını buldu malesef bu sıkıntı. Aslında aracımdan şu ana kadar da memnundum.Malum ne kadar inkar edilse de yaşadığımız ekonomk kriz ve döviz kurunun evereste çıkmış olması durumu olmasa sanırım motor açılmışken "blok çatlağı çıkarsa" vs revizyonda yapalım diyecek ustaya sandık motor takma teklifi yapmak daha mı sağlıklı olurdu sizce.Bu arada bu motor Euro 4 oluyor galiba değil mi? Teşekkür ederim. blokta çatlak olsa su eksilirdi. su tankında da yağ izleri olurdu. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Eylül 2018 Paylaş 3 Eylül 2018 blokta çatlak olsa su eksilirdi. su tankında da yağ izleri olurdu.Enjektör dibinde ise yağ olmayabilir. Oraya yakın su hattı olacağını da sanmam. Enteresan bir durum 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Eylül 2018 Paylaş 3 Eylül 2018 cam suyu fıskiyesi oraya damlatmasın? 2 Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız 3 Eylül 2018 Paylaş 3 Eylül 2018 cam suyu fıskiyesi oraya damlatmasın? Dun gozume carpmisti on tampon altindaki siyah ek parcada islaklik. Elimle kontrol ettim su. Endiselendim baktim radyator suyu tam. Hararet sorunu yok. Yaklasik 20 km git gelli yol yapmistim problem yoktu ama geceydi biraktim sabah baktim. Fiskiye hortumu nedense degisirken cok uzun ve garip sekilde degisik yerlerden cirtlarda sabitlenerek montaj yapilmis onceden. Bir yerden kopmus. Koptugu yerde on tarafa dogru sallanip duruyor. Ayni aractan iki tane olunca digerine bakip zaten uzun olan hortumu kesip olmasi gereken haliyle montaj yaptim. Insallah sadece odur. :-) 1 Yorum bağlantısı
Tuna Madanoğlu 5 Eylül 2018 Paylaş 5 Eylül 2018 On 03.09.2018 at 23:24, Çağlar Bayur yazdı: cam suyu fıskiyesi oraya damlatmasın? Cam suyu değil kardeşim. Kırmızı renkliydi ilk gördüğümde zaten. Benim soğutma suyu kırmızı bu arada. Ben tabii ki ilk önce oralardan direksiyon hidroliği ile alakalı birşey geçiyorsa oradn gelmiş ve kapağın üstünde birikmiştir diye düşündüm direksiyon hidroliği de kırmızı olduğu için.Ancak sonra yedek su deposundaki eksilmeyi ve sıvının kıvamını kontrol edince anladım durumu. Muhtemel üst kapakta dışa doğru bir ince bir çatlak var diye düşünüyorum artık. Şu videodaki gibi. Eskişehir'de yaşıyorum. Önce kapağı sökmeden çatlak tespti yapan yer var mı ya da ufak tefek problemleri onarabilen onu araştırayım diyorum. Bakacaz artık ekonomik durumua ve maliyetine göre. Bende de şu videodaki gibi birşey olabilir belki Bu arada dün 10 yıl sanayide tamircilik yaptığını söyleyen bir abim, enjektörlerin geçtiği borular vardır silindir kapağında onların contası kaçırıyor olabilir dedi ama enjektörler su ile mi soğutuluyor bilmiyorum ya da soğutuluyor mu? Araç parçalarına bakarken öyle bir parçanın olduğunu da gördüm hatta benim motorda parça şu https://www.ebay.com/itm/DIESEL-INJECTOR-Part-Peugeot-Citroen-1-6-HDI-9646510880-/282359530972 Maddiyat işi sıkıntı olmasa şu an "okul dönemi iki çocuk masrafı dolayısıyla" gidecen yetkili servise ne varsa halledecen de işte tam zamanında denk geldi . Neyse cana gelmesin diyelim. Bu arada problemi er ya da geç çözersem neden oduğunu ve çözüm şeklini buradan paylaşacağım. Bir ihtimal kapak çatlağı değil de nadir karşılaşılan başka bir durum ise olur ya birilerine faydamız olur. Herkese hayırlı günler. 3 Yorum bağlantısı
İsmail Sungur 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 Benim araçta fiat bravo 1.6 dizel ve 2 aydır kızdırma bujilerinin orada su birikiyor (emme manifoldu ile kızdırma bujisinin arasında) ve ustalar bi anlam veremedi bakalım ne çıkacak. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Kasım 2018 Paylaş 10 Kasım 2018 5 saat önce, İsmail Sungur yazdı: Benim araçta fiat bravo 1.6 dizel ve 2 aydır kızdırma bujilerinin orada su birikiyor (emme manifoldu ile kızdırma bujisinin arasında) ve ustalar bi anlam veremedi bakalım ne çıkacak. emme manifoldu su soğutmalı, ve çatlıyor. manifold yapışma ertime vb. tamir tutumuyor, manifoldu değişim gerektiriyor. Yorum bağlantısı
İsmail Sungur 11 Kasım 2018 Paylaş 11 Kasım 2018 23 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: emme manifoldu su soğutmalı, ve çatlıyor. manifold yapışma ertime vb. tamir tutumuyor, manifoldu değişim gerektiriyor. Cevabınız için teşekkürler Ben manifold aramaya başlayayım Yorum bağlantısı
Tuna Madanoğlu 8 Aralık 2018 Paylaş 8 Aralık 2018 On 10.11.2018 at 18:56, İsmail Sungur yazdı: Benim araçta fiat bravo 1.6 dizel ve 2 aydır kızdırma bujilerinin orada su birikiyor (emme manifoldu ile kızdırma bujisinin arasında) ve ustalar bi anlam veremedi bakalım ne çıkacak. Geçmiş olsun. Sorununuzu çözebildiniz mi? Yorum bağlantısı
Fatih Aktürk 20 Mart 2021 Paylaş 20 Mart 2021 (düzenlendi) Merhaba, 1.6 TDCi 90 ps 2011 212.000 km Trabzon'da bilinen bir enjektörcüye gittim. 185 binde enjektör temizliği, 190 binde enjektör meme değişimi 200 binde LOCLİTE ile saplamaların loclite kullanılarak değişimi(keçe-conta dahil) 3 kere para verdim. Bu kez motor ustama götürüp 210 binde enjektör temizlettirilip(3 kez tamirat yaptığımız yerde bu kez ücretsiz) saplamalara tekrar girmek istedik, loclite sebepli sökülemeyerek saplama başı kırıldı... Enjektörleri taktık... Kaçak devam... Sizlere tavsiyemdir: Enjektörlerinizi uzman bir serviste 3-4 yılda bir muhakkak temizletin, vakti geldiğinde enjektörlerinizi 150-200 bin km de değiştirin. Meme hariç kısımları Korozyona(paslanma) da maruz kalıyorlar. Enjektörlerim her söküldüğünde dibinde paslanmaları görüyorum. Enjektör meme değişimden sonra, Evet, işeme daha iyi. Anlık tüketim verisi motor sıcakken 0.2 ye kadar düşüyor. Motor yıllarca rölantide 0.3-0.4 verilerini göstermişti. 150 binden sonra 0.5-0.6. Ayrıca, Mecbur kalıp Loclite uygulatacağınız vakit motoru da en az 1 saat çalıştırmasın zat-ı muhterem. Kuruma süresi iyi şartlarda asgari 1 saat. Bendekini taktıktan 15 dk sonra çalıştırdı arkadaşımız. Usta motoru yıkatmamı salık verdi... Yağ kaçağı tespit için. 20 Mart 2021 tarihinde Fatih Aktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts