Burak Furkan Aksu 9 Mayıs 2014 Paylaş 9 Mayıs 2014 aks'lar vuruyor 2000 motorun aksını hiç bir yerde bulamadım tamir olması gerekiyormuş nerde iyi bir usta buluruz bu işi yapacak... Yorum bağlantısı
onurdursun 9 Mayıs 2014 Paylaş 9 Mayıs 2014 istanbulda tanıdıklarınız varsa,aradığınız parçaları aksarayda bulma ihtimaliniz çok yüksek.Zamanında benimde dizel vektram vardı aks mili bozuk olduğuiçin vurma yapıyordu sıfırına çok uçuk fiyat çekmişlerdi aksarayda yan sanayisini 180 liraya komple almıştım. Yorum bağlantısı
Burak Furkan Aksu 13 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2014 Yenisinimi taktı tamir mi etti. Birde fiyatı nedir. Teşekkür ederim. Eren ustayı bulun benim selamımı söyleyin aynı sorun bende de oldu tornacıya yollayıp güzelce taktılar bir problem kalmadı. http://www.ankaraotosanayisitesi.com/selman-oto/ Yorum bağlantısı
Kutay Yıldız 20 Mayıs 2014 Paylaş 20 Mayıs 2014 bu aks vurmasının belirtisi nedir söylermisiniz şüpeleniyorum da biraz Yorum bağlantısı
Misafir 20 Mayıs 2014 Paylaş 20 Mayıs 2014 bu aks vurmasının belirtisi nedir söylermisiniz şüpeleniyorum da biraz Diş aks kafasi tam tur donuslerde ozellikle rampalarda donuslerde takirti seklinde ses yapar. Ic aks kafasi ve aks problemlerinde arac gaza verilen guc arttikca saseden ve direksiyondan sallar. Ayak gazdan cekildiginde kesilen bir sallantidir. Akstaki egiklik buna neden olabilir. Aksin ic aks kafasi ile baglandigi noktada bosluk olusabilir bu bosluk tornada doldurulur ama cok uzun omurlu olmaz.*buradaki belirtiyi tam bilmiyorum yanlis yonlendirmeyeyim) Bir de sadece ic aks kafasi evsafini yitirmis olabilir. Ic aks kafasi degisimi yapilabilen ve nisbeten ucuz bir parcadir ama 500tl'den asagi cikmaz iscilikle beraber. Aks ise son derece pahali bir parcadir. Alttan darbe veya kaza nedeni ile zarar gorebilecek bir parcadir. Normalde omurluktur. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Kutay Yıldız 20 Mayıs 2014 Paylaş 20 Mayıs 2014 Diş aks kafasi tam tur donuslerde ozellikle rampalarda donuslerde takirti seklinde ses yapar. Ic aks kafasi ve aks problemlerinde arac gaza verilen guc arttikca saseden ve direksiyondan sallar. Ayak gazdan cekildiginde kesilen bir sallantidir. Akstaki egiklik buna neden olabilir. Aksin ic aks kafasi ile baglandigi noktada bosluk olusabilir bu bosluk tornada doldurulur ama cok uzun omurlu olmaz.*buradaki belirtiyi tam bilmiyorum yanlis yonlendirmeyeyim) Bir de sadece ic aks kafasi evsafini yitirmis olabilir. Ic aks kafasi degisimi yapilabilen ve nisbeten ucuz bir parcadir ama 500tl'den asagi cikmaz iscilikle beraber. Aks ise son derece pahali bir parcadir. Alttan darbe veya kaza nedeni ile zarar gorebilecek bir parcadir. Normalde omurluktur. Saygilarimla. ilginiz için teşekkür ederim. Şİmdilik endişelenicek bişeyim yokmuş o zaman Yorum bağlantısı
Recommended Posts