Eda Şener 2 Haziran 2014 Paylaş 2 Haziran 2014 Hafta sonu Osman Usta'ya götürdüm,kontrolunu ve test sürüşünü de yaptı sıkıntı yok, sadece debriyaj ve balatalar bitik dedi. Fakat yavaşlayıp devriden düştüğünde, ya da vites boşta bekleyip kalkışa geçerken arada stop ediyor. Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 2 Haziran 2014 Paylaş 2 Haziran 2014 anadolu yakasında usta tavsiye edebilirim ama osman usta bitik dediyse doğrudur forumun genel olarak gittiği ve memnun olduğu ustadır kendisi. Yorum bağlantısı
Eda Şener 2 Haziran 2014 Paylaş 2 Haziran 2014 anadolu yakasında usta tavsiye edebilirim ama osman usta bitik dediyse doğrudur forumun genel olarak gittiği ve memnun olduğu ustadır kendisi. Aynen öyle, forum sayesinde kendisine ulaştım ve arabayı almadan önce tüm bakımlarını yaptırdım. Gerekli ne varsa değişimini yaptırdım. O zaman debriyaj idare eder demişti hafta sonu götürdüğümde ise değiştirmemi önerdi, fazla trafikde dur kalk yapmamamı bir müddet idare edebileceğini hatta acemliğin gitsin değiştir dedi. Başka araba da kullandım benim ki resmen zorluyor çok sert. Anadolu yakası da benim için uygun nereye gösterebilrim? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Haziran 2014 Paylaş 2 Haziran 2014 Hafta sonu Osman Usta'ya götürdüm,kontrolunu ve test sürüşünü de yaptı sıkıntı yok, sadece debriyaj ve balatalar bitik dedi. Fakat yavaşlayıp devriden düştüğünde, ya da vites boşta bekleyip kalkışa geçerken arada stop ediyor. Bunun dediğim gibi debriyajla alakası yok. VSS sensörünüzün değişmesi şart. Rölanti valfi temizliği / değişimi yapıldı mı? Yorum bağlantısı
Suat YAPICI 4 Haziran 2014 Yazar Paylaş 4 Haziran 2014 Slm millet bir kaç gündür giremiyordum,denildiği gibi yine yukarıda kavramaya başladı fakat herşey güzel,bu arada bugün tam giderken silecekleri çalıştırmam gerekti ve çok yavaş çalıştığını farkettim.Tam sağımdan araba gelirken kornaya bastım fakat kornanında çalışmadığını farkettim.Sonuç itibariyle aracı stop edip çalıştırmak istediğimde çalışmadı.Kontak çevirince tik tik tik diye ses aldım ama çalışmadı aküyü şarj edip çalıştırdık ve akünün bitme durumu aklımıza geldi.Fakat sorun aküde değil şarj dinamosunda dendi.Şimdi aracı servise bıraktım.Fakat şarj dinamosu için sadece işçilik 150 tl alınacakmış + çıkacak ek masraflar bakalım sonuçlar neyi gösterecek??? Bu arada dinamoyu öyle bir yere koymuşlarki tampon+far+klimanın gazı boşaltılması ve gaz tankının çıkması gerekiyormuş.Yarın soluğu serviste alıcaz yine Yorum bağlantısı
Burak Fidan 4 Haziran 2014 Paylaş 4 Haziran 2014 Geçmiş olsun dostum. Valla Allah korumuş yine. Balata yukarda kavramaya başlasın o zaten normal bişey belli oldu o. yakıt tüketim hız ve başka ne bileyim ara hızlanmadır yokuş yukarıdır vesair onlar değişikliği yok mu diye sorcam sen de diceksin ki araba serviste nasıl bakayım Balata değiştirirken acaba hasar görmüş olabilir mi dinamonun veya kablolarının. Dinamo ne tarafta tabi bilmiyorum. Aracın sağında mı solunda mı görüntüsü nasıl bişey Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Haziran 2014 Paylaş 4 Haziran 2014 Slm millet bir kaç gündür giremiyordum,denildiği gibi yine yukarıda kavramaya başladı fakat herşey güzel,bu arada bugün tam giderken silecekleri çalıştırmam gerekti ve çok yavaş çalıştığını farkettim.Tam sağımdan araba gelirken kornaya bastım fakat kornanında çalışmadığını farkettim.Sonuç itibariyle aracı stop edip çalıştırmak istediğimde çalışmadı.Kontak çevirince tik tik tik diye ses aldım ama çalışmadı aküyü şarj edip çalıştırdık ve akünün bitme durumu aklımıza geldi.Fakat sorun aküde değil şarj dinamosunda dendi.Şimdi aracı servise bıraktım.Fakat şarj dinamosu için sadece işçilik 150 tl alınacakmış + çıkacak ek masraflar bakalım sonuçlar neyi gösterecek??? Bu arada dinamoyu öyle bir yere koymuşlarki tampon+far+klimanın gazı boşaltılması ve gaz tankının çıkması gerekiyormuş.Yarın soluğu serviste alıcaz yine Dinamonun şarj etmemesi için mutlaka yolda giderken akü ışığını yakmış olması gerekir? Kömürler ve konjektör mutlaka değişsin. Maalesef dinamo sökümü için dediğiniz gibi tüm o aksamların sökülmesi gerekiyor. Yorum bağlantısı
Suat YAPICI 4 Haziran 2014 Yazar Paylaş 4 Haziran 2014 Evet arkadaşlar geldim:) Saninin dedigi gibi kömürler bitmiş ve konjektör degişti.Konjektör yan sanayi 30 bosh marka 115 tl idi.Ben orjinalden yana oldugum için orjinal taktırdım.Piyasanın en iyisi bosch muş zaaten.Bu arada içindeki bilyalarda degişti.Şuan herşey yolunda çok şükür ve anlam veremediğim şekilde devir yükselip düşmeside kalktı ortadan.Herşey yolunda 150 tl işçilik+20 klima gazı tamamlama+130 parçalar toplamda 330 tl tuttu.Hepimize keyifli sürüşler... Yorum bağlantısı
Burak Fidan 4 Haziran 2014 Paylaş 4 Haziran 2014 Abi suiçer gibi içiyo valla paracıkları eywa eywa 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Haziran 2014 Paylaş 4 Haziran 2014 Evet arkadaşlar geldim:) Saninin dedigi gibi kömürler bitmiş ve konjektör degişti.Konjektör yan sanayi 30 bosh marka 115 tl idi.Ben orjinalden yana oldugum için orjinal taktırdım.Piyasanın en iyisi bosch muş zaaten.Bu arada içindeki bilyalarda degişti.Şuan herşey yolunda çok şükür ve anlam veremediğim şekilde devir yükselip düşmeside kalktı ortadan.Herşey yolunda 150 tl işçilik+20 klima gazı tamamlama+130 parçalar toplamda 330 tl tuttu.Hepimize keyifli sürüşler... Orjinal kullanmanız çok iyi olmuş. Devir yükselip düşmesi normal zira araç düzgün voltaj aralığında çalışamadığı için sensörler sapıtıyor. İlk 100km boyunca araç biraz sapıtabilir. Yakıtınız yükselebilir, korkmayın Yorum bağlantısı
Suat YAPICI 4 Haziran 2014 Yazar Paylaş 4 Haziran 2014 Abi suiçer gibi içiyo valla paracıkları eywa eywa Aynen öyle ama yapacak birşey yok sağlık olsun Orjinal kullanmanız çok iyi olmuş. Devir yükselip düşmesi normal zira araç düzgün voltaj aralığında çalışamadığı için sensörler sapıtıyor. İlk 100km boyunca araç biraz sapıtabilir. Yakıtınız yükselebilir, korkmayın Sani dediklerin doğru çok güzel nokta atış yapıyorsun bravo bu arada aklıma geldi bir ara şarj dinamosunu kontrol ettirmemi söylemiştin dün patlak verdi işte )) 1 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 Suat hocam inşallah başka sorun çıkmasın arabanda da baskı balata değişikliği hakkında gelişmelerden bizi haberdar edersin. Yakıt düştü mü son hız arttı mı. Ara hızlanmalar değişti mi. Vb teşekkürler Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 birde baskı balata değişiminde ustanız eski balatanın gerçekten bittiğini söyledimi, yada yukarıda kavrıyor diye sizde benim gibi ustanın sözüne güvenmeyipmı değiştirdiniz? Yorum bağlantısı
Misafir 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 Bu arada ben değiştirdiğimde de balatanın bitmediğini ama yarım denriyaj ve sol ayağın sürekli denriyaj üzerinde tutulmasından dolayı balatanın iyice aynaya döndüğünü ve kavrayamadığını söyledi Osman Usta. Aonrasında dilkat ettim ben gerçekten sol ayağımı giderken bile istanbul trafiğinin risklerinden dolayı sürekli debriyaj üErinde tutuyorum. Ama debriyaja çok az bir temas olsa dahi hidrolikten dolayı balataya sürtünme yapmaya başlıyormuş. Epey zorlanarak da olsa son 1 haftadır bu alışkanlığımdan kurtuldum. Böyle yapan varsa dikkat etsin. Yorum bağlantısı
Burak Fidan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 E peki yeni balatalar fark edilir biçimde araca etki yapmıyormu yani. Benim araç gaz en dipte max 150 yapıyor ki bekliyorum bi süre en dipte gazda. Muhtemelen diyorum balatadandır. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 E peki yeni balatalar fark edilir biçimde araca etki yapmıyormu yani. Benim araç gaz en dipte max 150 yapıyor ki bekliyorum bi süre en dipte gazda. Muhtemelen diyorum balatadandır. Son hızı sadece balata etkilemediği gibi fabrikanın açıkladığı rakam da zaten 155'ti diye hatırlıyorum. Yorum bağlantısı
Burak Fidan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 Son hızı sadece balata etkilemediği gibi fabrikanın açıkladığı rakam da zaten 155'ti diye hatırlıyorum. 170 yapanlar dikkat Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 170 yapanlar dikkat Tabii ki dikkat. Araç o hızlar için tasarlanmadı Yorum bağlantısı
Burak Fidan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 O halde şu iki video dikkatinizi çekebilir http://www.youtube.com/watch?v=hJPOQw__shk http://www.youtube.com/watch?v=LBKChiLVdUE Yorum bağlantısı
Misafir 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 Balata değişimi son hızı etkilemedi sadece ara hızlanma iyileşti ve son hıza erişim daha kolay omaya başladı. Videodaki araç pek standart gibi gelmedi bana. Sportka olabilir belki. 5000 devir sürekli çevirmek pek sağlıklı değil standartta. Yorum bağlantısı
Burak Fidan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 videodaki araçlardan ilki supercharged 1.0 motor, ikincisi ise focus rs 2.0 motoru Yorum bağlantısı
Misafir 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 Tr de en zor işlerden biri de şu swap işi sanırım Yorum bağlantısı
Burak Fidan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 http://www.youtube.com/watch?v=vGT20xxrKGc bu adam 7bin pound= 21bin tl sadece motora harcamış 4bin pound ise body kit için harcamış= 12bin tl araç bu halde. o kadar para harcayacak olsam bmw alırım. o yüzden tamponlarımı kendim yapıyorum 1 Yorum bağlantısı
Suat YAPICI 5 Haziran 2014 Yazar Paylaş 5 Haziran 2014 Suat hocam inşallah başka sorun çıkmasın arabanda da baskı balata değişikliği hakkında gelişmelerden bizi haberdar edersin. Yakıt düştü mü son hız arttı mı. Ara hızlanmalar değişti mi. Vb teşekkürler İnşallah Aynen dedigin gibi yakıt düştü Hızda pek bir ilgim yok:) Ama ara hızlanmalar tabiki çok farklı ayrıca dünkü şarj dinamosu olayından sonra şarj olayı baya kuvvetlendi en iyi farlardan anlaşılıyor daha aydınlık ve net yanmaya başladı yollar artık hd kalitede birde baskı balata değişiminde ustanız eski balatanın gerçekten bittiğini söyledimi, yada yukarıda kavrıyor diye sizde benim gibi ustanın sözüne güvenmeyipmı değiştirdiniz? Zaten eski balata bilyayı çıkardığında herşey net ve açıktı küf tozları ile doluydu balatalar E peki yeni balatalar fark edilir biçimde araca etki yapmıyormu yani. Benim araç gaz en dipte max 150 yapıyor ki bekliyorum bi süre en dipte gazda. Muhtemelen diyorum balatadandır. Burak bu kadar hıza neden ihtiyaç duyuyorsun anlam veremedim araba zaten ufak bir araba o hızda en ufak bir yanlışla kötü sonuçlarla karşılaşabilirsin dikkat et derim. 2 Yorum bağlantısı
Burak Fidan 5 Haziran 2014 Paylaş 5 Haziran 2014 (düzenlendi) Ya suat hocam hızlı gideceğimden değil. Şimdi araçta kapasite vardır kullanırsın kullanmazsın o ayrı. Ben hızı sadece aracın yürür aksamının optimumluğu için bakıyorum. Çünkü şuan aracımda bitakım sıkıntılar var ki benim hızım maksimum olarak epey düşük. 250 virago motor vardı o bile rahat 140 yapıyodu bu 1300 cc araba. Toplasan viragonun 3 katı ağırlıkta 5 Haziran 2014 tarihinde Burak Fidan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts