Sani Gerşon 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Garantinin bunu kabul edeceğine imkan ihtimal vermiyorum. Rot hatası olduğu belli. Babamın 50bin km rot ayarı yapılmayan aracında da durum böyle idi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Rot önde. Arka kamber fazla açıktır cıvıcte. Biraz da basınç düşükse yandan yer. Kamber den iç yemiş Sürat var mı 2 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Rot önde. Arka kamber fazla açıktır cıvıcte. Biraz da basınç düşükse yandan yer. Kamber den iç yemiş Sürat var mı Şehirler arası yolculukta 120 km üzerine çıkmam. Genelde 4 kişi + 1 çocuk ve bagaj olur. Lastik havalarını aklıma geldikçe kontrol ettiririm. Evimin altında lastikçi var, ara sıra aklıma geldikçe kontrol et derim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 İki hadise birleşmiş gibi tek iç iki taraf yemiş 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Garantinin bunu kabul edeceğine imkan ihtimal vermiyorum. Rot hatası olduğu belli. Babamın 50bin km rot ayarı yapılmayan aracında da durum böyle idi.İşin garibi rot ayarına girdikten sonra bu hale geldi desem daha doğru olur. Nisan sonunda Kışlıkları çıkartıp yazlıkları taktırdığımda böyle bir sorum yoktu. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 (düzenlendi) Evet Çağlar abi, 2011 model civic, yaz lastikleri taktırdıktan 1 ay sonra da hem balans hem rot yaptırmıştım. Nisan ayında sattığım 2010 Civicin 50.000 km. hiç değişmeden kullanılmış lastiklerinde bile böyle bir şey görmedim. Ramazan aracında kesinlikle kamber açısı hatası var. 23 Kasım 2016 tarihinde Mükremin Kocataşkın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 İki hadise birleşmiş gibi tek iç iki taraf yemiş Arka iki lastik aynı durumda, biri biraz daha fazla gibi ama aynı şekilde kullanılacak durumda değil. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Arka iki lastik aynı durumda, biri biraz daha fazla gibi ama aynı şekilde kullanılacak durumda değil. Aman dikkat, yağmurlu havalar mevcut, ilk frende kıç atar araba. Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Nisan ayında sattığım 2010 Civicin 50.000 km. hiç değişmeden kullanılmış lastiklerinde bile böyle bir şey görmedim. Ramazan aracında kesinlikle kamber açısı hatası var. Mükremin abi servise gittiğimde bu durumu görüşeceğim. Aman dikkat, yağmurlu havalar mevcut, ilk frende kıç atar araba. Şimdi yeni aldığım kış lastikleri var üzerinde. İşin garibi üzerinde gelen 4 yıllık Michelin Alpin A4 Kış lastiği de böyle bir aşınma yoktu. Sanki bu olay son 2-3 ay içinde oldu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 4 kafa arka bağımsız okuyan rot makinesinde arka kamber e bakılacak 2 Yorum bağlantısı
Misafir 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Bakalım kış çıkışında kışlıklarda ne gibi problem oluşacak Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Civic' lerde arka kamberler açıktır. Biraz da yüklü olunca iyice açılır. Çağlar Abi' de demiş son mesajı dikkate alın. Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 4 kafa arka bağımsız okuyan rot makinesinde arka kamber e bakılacak Lastiklerin detaylı fotoğrafını Petlas ta operatör olarak çalışan enişteme göndermiştim. Orda mühendislerde inceledi lastiklerin yüksek ihtimal üretim hatası olduğunu söylediler. Garantiye göndermemi söylediler. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Lastiklerin detaylı fotoğrafını Petlas ta operatör olarak çalışan enişteme göndermiştim. Orda mühendislerde inceledi lastiklerin yüksek ihtimal üretim hatası olduğunu söylediler. Garantiye göndermemi söylediler. Heyecanla sonucu bekliyorum 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Şehirler arası yolculukta 120 km üzerine çıkmam. Genelde 4 kişi + 1 çocuk ve bagaj olur. Lastik havalarını aklıma geldikçe kontrol ettiririm. Evimin altında lastikçi var, ara sıra aklıma geldikçe kontrol et derim. 4+1 burda etken. hava düşük unutmuşsunuzdur bir de pütür asfalt malum zımpara gibidir. 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 7 Aralık 2016 Paylaş 7 Aralık 2016 İyi bir ustaya rot ayarı yaptırdım. Ciddi anlamda bozukluk olduğunu söyledi. Sonra aracın duruşu değişti, sonra arabayı sattım. Sattığım kişiye de yaza doğru rot kontrolu yaptırın dedim. Bozulan lastikleri garantiye göndermedim, çöpe attım. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Aralık 2016 Paylaş 7 Aralık 2016 İşin garibi rot ayarına girdikten sonra bu hale geldi desem daha doğru olur. Nisan sonunda Kışlıkları çıkartıp yazlıkları taktırdığımda böyle bir sorum yoktu. İşte bu! İşini düzgün yapmayan bir sözde usta! yüzünden bir takım lastiği ömrü bitmeden attınız. Allah sizi bir kazadan korumuş zira böyle bir ayarla bu lastiklerin yola tutunması nasıldır düşünemiyorum. Demek ki limitleri hiç zorlamamışsınız. Ne diyelim, geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 7 Aralık 2016 Paylaş 7 Aralık 2016 İşte bu! İşini düzgün yapmayan bir sözde usta! yüzünden bir takım lastiği ömrü bitmeden attınız. Allah sizi bir kazadan korumuş zira böyle bir ayarla bu lastiklerin yola tutunması nasıldır düşünemiyorum. Demek ki limitleri hiç zorlamamışsınız. Ne diyelim, geçmiş olsun. Kesinlikle Mükremin abi, usta farkını küçük şehirde bir kez daha yaşadık. Allahtan sizinde dediğiniz gibi araca fazla yüklenmedim. Allah korudu desem yeridir. Ayarlarını yaptırdım sattım ve sattığım kişiyi de uyardım yazlık lastikleri taktırırken yeniden rot ayarı yaptır diyerek. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 7 Aralık 2016 Paylaş 7 Aralık 2016 (düzenlendi) Bana göre de böyle. Rot ayarını yapanlar tam yapamamış. Rotun çıktısı varsa onu da eklemelisin. Benim araçta böyle bir durum yoktu, ilk aldığımda direksiyonda belli bir açı vardı, düz gitmiyordu. 2 ayrı yerde rota soktum, en sonunda yapabildiler. Şimdi lastiklerimdeki aşınmalar çok simetrik. Ben söylemiştim. 7 Aralık 2016 tarihinde Gökhan Albayrak tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts