Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Mrb arkadaşlar. Focus 1 st aracımda bugün ortaya çıkan bi arızam var. Aracımda sabah çalışmasında devir düşüklüğü yaşıyordum ve biraz yol gittikden sonra düzeliyordu. Forumda arkadaşlar benzin haritası olarak yazmış ve 50-100 km gidilmesi gerektiği. Bugün bunu denedim ve yaklaşık 140 km civarlarında bir aracı sollarken tam gaz yaptım ve vites atarken devrin 4000'lerde takılı kaldığını gördüm ve bu takıntı devam etti. Sağa çekip durdum kapattım çalıştırdım ve yine aynı. Gaz kelebeği kapalı konumda ama devir saati 3000-4000 lerde seyrediyor. Ne yapmam gerek bu konuda ? Bir kaç bilir arkadaş balata spreyi ile filtre girişinde ki hava akış sensörünü, sonra gaz kelebeğinin yanında bulunan soketli bir sensörü falan temizledi biraz değişim oldu gibi ama gaza bas bırak yapınca yine aynı takılı kalıyor. Acil yardım.!! Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Araç durunca da devir yüksek mi ? Yoksa sadece seyir halinde mi ? Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 Mehmet Abi, yolda giderken vites aralarında 3-4000 devirlerde ama basıp da boşa atarsam 3000-1000 arası yukarı aşağı gidip geliyor sürekli.. Kırmızı ısıkda 4000 de takılı kalıyor aracı kırmızıya yaklasınca frenle yavaslatıp stop edıyorum lamba yanmaya yakın marşa basıyorum. İnan bugun halim kalmadı. Ne fren balata kaldı, ne de yakıt.! Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Mehmet Abi, yolda giderken vites aralarında 3-4000 devirlerde ama basıp da boşa atarsam 3000-1000 arası yukarı aşağı gidip geliyor sürekli.. Kırmızı ısıkda 4000 de takılı kalıyor aracı kırmızıya yaklasınca frenle yavaslatıp stop edıyorum lamba yanmaya yakın marşa basıyorum. İnan bugun halim kalmadı. Ne fren balata kaldı, ne de yakıt.!gaz halatı takılı kalmasın? Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 gaz halatı takılı kalmasın? Yok abicim. O sıkıntıyı yaşadım o sandım bende başta ama o değil. Kaput açık denedim gaza basıp bıraktım mı gaz kelebeği kapanıyor kapalı konumda duruyor ama araba 3000-4000 devirde sayıyor. Araç durunca da devir yüksek mi ? Yoksa sadece seyir halinde mi ? Mehmet Abi, yolda giderken vites aralarında 3-4000 devirlerde ama basıp da boşa atarsam 3000-1000 arası yukarı aşağı gidip geliyor sürekli.. Kırmızı ısıkda 4000 de takılı kalıyor aracı kırmızıya yaklasınca frenle yavaslatıp stop edıyorum lamba yanmaya yakın marşa basıyorum. İnan bugun halim kalmadı. Ne fren balata kaldı, ne de yakıt.! Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Yok abicim. O sıkıntıyı yaşadım o sandım bende başta ama o değil. Kaput açık denedim gaza basıp bıraktım mı gaz kelebeği kapanıyor kapalı konumda duruyor ama araba 3000-4000 devirde sayıyor.gaz kelebigine giren hava hortumunu sökün gaz kelebeginin içi duruyormu tam kapatıyormu bir bakın derim 1 Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 gaz kelebigine giren hava hortumunu sökün gaz kelebeginin içi duruyormu tam kapatıyormu bir bakın derim Onu da denedim baktım abi onda da sorun yok. Herşey normal görünüyor ama araç deviri yüksekte kalıyor. öyle beklerken yavaş yavaş düşüyor. 1300 devre kadar ama gazı tam basıp bırakınca yine 4000 den asağı yavaş yavaş sayıyor. Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Onu da denedim baktım abi onda da sorun yok. Herşey normal görünüyor ama araç deviri yüksekte kalıyor. öyle beklerken yavaş yavaş düşüyor. 1300 devre kadar ama gazı tam basıp bırakınca yine 4000 den asağı yavaş yavaş sayıyor.roranti regilatörünün fişini çekip denedinmi Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 roranti regilatörünün fişini çekip denedinmi Sanayi de bir usta baktı ama stop etmedi onu sökünce. onu hatırlıyorum. Sanayi de bir usta baktı ama stop etmedi onu sökünce. onu hatırlıyorum. Baktı ufak tefek bi temizlik yaptı etti ama bir sonuca ulasamadık çözemedik.. Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Sanayi de bir usta baktı ama stop etmedi onu sökünce. onu hatırlıyorum.stop etmez ama araç anormal çalışır yani 9 bin devirde degilde 4 bin 5 bin devirde çalışır anormal ses çıkarır bunu yaptımı yoksa aynen devamı etti Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 (düzenlendi) stop etmez ama araç anormal çalışır yani 9 bin devirde degilde 4 bin 5 bin devirde çalışır anormal ses çıkarır bunu yaptımı yoksa aynen devamı etti Değişiklik olmadı ordaki fişleri çekince. Aynı çalışmaya devam etti. Sadece hava akış metresinde ki soketi çekince stop etme konumuna geldi. 22 Haziran 2014 tarihinde Güray Taşkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 stop etmez ama araç anormal çalışır yani 9 bin devirde degilde 4 bin 5 bin devirde çalışır anormal ses çıkarır bunu yaptımı yoksa aynen devamı etti Abi, usta bildiği kadarıyla söktü taktı etti temizledi durum değişen yok. Ama rolanti fişini sökünce stop etmedi diye biliyorum. Devir aynı sabit yüksek.. Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Abi, usta bildiği kadarıyla söktü taktı etti temizledi durum değişen yok. Ama rolanti fişini sökünce stop etmedi diye biliyorum. Devir aynı sabit yüksek..ozaman kendinde dene bir roranti regülatörü olabilir sorunun Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 ozaman kendinde dene bir roranti regülatörü olabilir sorunun Ne kadardır bu parça pahalı bişey değildir umarım ? Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Ne kadardır bu parça pahalı bişey değildir umarım ?netten bak bir aracın sanırım st 2000 motor Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 22 Haziran 2014 Yazar Paylaş 22 Haziran 2014 netten bak bir aracın sanırım st 2000 motor evet 2000cc ama nette çok karışık fiyatlar var. 80-90 dan 200'e kadar! Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 22 Haziran 2014 Paylaş 22 Haziran 2014 Emme manifoltunun oralardan hava alıyor olabilir. Rolanti valfi deneyin yukarda dediğinizi görmedim. Usta fişi çekince stop etmeyince neden rolanti valfinden şüphelenmedi. Valf görevini yapıyor olsa stop ederdi fişi çekince. 1 Yorum bağlantısı
Güray Taşkan 23 Haziran 2014 Yazar Paylaş 23 Haziran 2014 Emme manifoltunun oralardan hava alıyor olabilir. Rolanti valfi deneyin yukarda dediğinizi görmedim. Usta fişi çekince stop etmeyince neden rolanti valfinden şüphelenmedi. Valf görevini yapıyor olsa stop ederdi fişi çekince. Rolanti valfinin temizliğini yaptırıp, olmadı değişimini yapıcaz. Sorun onda gibi. Bende ondan şüpheleniyorum. Ustalara da güven yok. Bunun gaz kelebek bölümü komple değişecek diyen oldu, hava akış metresi bozuk diyen oldu. O bozuk bu bozuk bende anlamadım. Ustalara da güven yok ama rolanti valfini temizlemekle başlayacağız işe. Bulundugum ilçe de bunu yapabilecek usta yok zaten. Ankara merkez e gelmeyi düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Emrullah Güler 23 Haziran 2014 Paylaş 23 Haziran 2014 klometre hız sensörünü konturol ettinizmi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 23 Haziran 2014 Paylaş 23 Haziran 2014 Kontrolsüz hava girişi var gibi.. Yorum bağlantısı
Ethem Karatay 20 Temmuz 2014 Paylaş 20 Temmuz 2014 Ayni sorunu bende yaşadım büyük sıkıntı Rolanti sensörü diyende var rolanti motoru diyene ama kesin sorun o zimbirti ben temizlendi düzeldi tabi geçici bır çözüm bu degistirmek daha iyi olacak 200 tl gibi bır fiyati var sanirim http://www.yedekparcaford.com/?urun-4382-focus-2-0-rolanti-sensoru-1999-2001-orjinal bu cihaz Yorum bağlantısı
Recommended Posts