Yusuf Ziya Deniz 27 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2014 Gri soketin sol tarafından ince tornavidayı sokup, ucunu çok hafif yukarı doğru kaldırın. Soketi o anda sanki takacakmış gibi sola ittirin ve sağa doğru tekrar çıkma yönüne itin. Soketin kilidi boşalacak ve çıkacak. Egr vanasını sağa sola biraz zorlayın çıkacaktır. Servet Abi elim bu konularda pek becerikli değil ondan tam olarak tornavidayı nereye takıp kaldıracağı mı resimde göstermen mümkün mü? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ağustos 2014 Paylaş 27 Ağustos 2014 (düzenlendi) Eğer soketi çıkarırken dahi sorun oluyorsa bence bırakın bir usta söksün. Soketi kırarsanız çok maliyet çıkar 27 Ağustos 2014 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz 30 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2014 Egryi sonunda söktüm. Resimlerde görünen kurumlu kısım dışında temizlenen bir parçası var mı bu parçanın? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Ağustos 2014 Paylaş 30 Ağustos 2014 Benzin türevi ile temizleyin. Sonrasında biraz devirli kullanın aracı. Egr çok kirli değil. Çekiş problemi devam edecek gibi. Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz 30 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2014 Benzin türevi ile temizleyin. Sonrasında biraz devirli kullanın aracı. Egr çok kirli değil. Çekiş problemi devam edecek gibi. Servet abi senin dediğin gibi balata spreyiyle temizledim. Ayrıca baskı balata çok sert olduğu için onu da bosch servisinde değiştim. Çekişte artma oldu ama hala bir miktar çekişte eksiklik var gibi. Bu gün bosch servisinde baskı balata değişmeden önce bilgisayara bağlandı araba bilgi ekranında olmamasına rağmen ön ısıtma bujisi arızası var gözüktü. Usta çok önemli değil havalar zaten sıcak deyip geçiştirdi. Acaba bu ısıtma bujilerinin performans ve yakıtla bir alakası var mıdır? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2014 Paylaş 30 Ağustos 2014 Isitma bujisi arizali ise onemli degil diyen ustanın aklini seveyim. Degisitirin tumunu. Aracin cekisi artacak. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Ağustos 2014 Paylaş 30 Ağustos 2014 Yeni nesil dizel motorlar her marşta kızdırma bujisi kullanır. Bujiyi görmez ise araç koruma moduna girer. 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz 30 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2014 Isitma bujisi arizali ise onemli degil diyen ustanın aklini seveyim. Degisitirin tumunu. Aracin cekisi artacak. Fordlarda bu ısıtma bujilerinin değişimi zor ve kırılma riski var diye okumuştum. Bizim araçlarda da böyle bir risk söz konusu mu? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2014 Paylaş 30 Ağustos 2014 Her isitma bujisinin degisiminde bu risk vardir. Yetkili servis bile garanti vermez bu isleme Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz 30 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 30 Ağustos 2014 Her isitma bujisinin degisiminde bu risk vardir. Yetkili servis bile garanti vermez bu isleme Maliyeti nasıldır serviste yaptırabilir mi? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2014 Paylaş 30 Ağustos 2014 Maliyeti nasıldır serviste yaptırabilir mi? Dışarıda 100-150TL arası buji rakamı diye hatırlıyorum. Yine de bi yetkili servise sormakta fayda var. Bazen sanayi rakamları çıkıyor. Ben her bakımda sanayi fiyatlarına yaptırıyorum neredeyse. Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz 31 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 31 Ağustos 2014 Dışarıda 100-150TL arası buji rakamı diye hatırlıyorum. Yine de bi yetkili servise sormakta fayda var. Bazen sanayi rakamları çıkıyor. Ben her bakımda sanayi fiyatlarına yaptırıyorum neredeyse. Bujileri bi servise göstereyim öyleyse. Katalitik konvertör tıkalı veya tıkalıya yakın olduğunda da performans kaybı ve yakıt artışı oluyormuş. Anlattıklarıma göre bende böyle bir sorun oluşmuş olabilir mi veya bunu anlamanın bir yolu var mı acaba ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Ağustos 2014 Paylaş 31 Ağustos 2014 Katalitiki egzozcular anlar tabii ki. Yorum bağlantısı
Yusuf Ziya Deniz 31 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 31 Ağustos 2014 Katalitiki egzozcular anlar tabii ki. Sani hocam peki carbon clean işlemi kataliği de temizler mi bu konuda bilginiz var mı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts