Hüseyin Akdora 26 Mart 2015 Paylaş 26 Mart 2015 Merhaba Arkadaşlar Bir önceki gün arabanın çekişi o kadar güçlenmiştiki 3. viteste giderken gaza bastığımda patinaj çekercesine hızlanıyordu.. Sabah işe giderken 1 km gittikten sonra ilk defa Motor Arızası uyarısı aldım. Motor Arıza Uyarısı ile geldim.. Ancak sanki aracın çekişinde bir yavaşlama var gibiydi.. ( Sanki Turbo suz gibi ) aracı kaputu açtım baktım herşey normaldi görünümde Sonra Aracı tekrar çalıştırdım ve uyarı vermedi.. Merakımda çekişini tekrar kontrol ettim. Çekişi normale dönmüştü.. Şimdi Merak ediyorum. Bu neden olabilir ? Aldığımız yakıtın kalitesi buna etkenmidir? Aracımdan çok memnunum. Bu uyarı beni tedirgin etti. ? Yorum bağlantısı
Mert Ender 26 Mart 2015 Paylaş 26 Mart 2015 (düzenlendi) Bununla ilgili forumda pek çok yanıt mevcut. Turbo arızası olabilir, EGR arızası olabilir, kızdırma bujileri olabilir, akünüz ile ilgili olabilir. Bu başlıklarla aratırsanız mebzul miktarda görüş mevcut. Benim de başıma geldi, turbo hortumlarının yırtılması sonucu olduğu ortaya çıktı. Maslak'ta No Name Service-Osman Usta sorununuzu çözer. 26 Mart 2015 tarihinde Mert Ender tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Akdora 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 Merhaba, Şöyle bir sorun oluyor Motor Arıza verdikten sonra araç sanki turbo çalışmıyor gibi. 4 deviri geçmiyor ve çekişten düşüyor. Sonra kontağı kapatıp açtığımda normale dönüyor. Arasıra böyle oluyor. Akü ölçümü 12v gösteriyor araç çalışmazken guage testtinde.. Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 Araç kaç km de hocam. Dpf den de yapabiliyor motor arıza uyarısını hiç bilgisayara bağlandı mı aracınız Yorum bağlantısı
Hüseyin Akdora 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 138.000 de aldım 2 sene 20.000 km yaptım. sadece yağ ve filtreler değiştirim. Onun haricinde birşey yapmadım. Bilgisayara bağlamadım. Bilgisayara bağlantı parçası satılıyormu ? Bakıpta kendi analiz edebileceğim bir yöntem varmı ? Yakıt tan da süpheleniyorum aslında. Geçenlerde depoyu fulledim son çeyrek depo kaldığında yapmaya başladı Kontağı kapat aç yaptığımda normale dönüyor. Yolda giderken bir anda uyarı veriyor motor arızası diye. İlk izlenimlerim motor soğukken yapıyor. Isındıktan sonra hata verme olayı son buluyor. 2/3 haftadır böyle bir sorun var. Yorum bağlantısı
Hüseyin Akdora 17 Nisan 2015 Yazar Paylaş 17 Nisan 2015 Birde Kaputu açıp baktığımda koruma kapağının altında sanki hafif yağlanma var gibi turbo hortumu sanırım ? Yorum bağlantısı
hakan bahar 17 Nisan 2015 Paylaş 17 Nisan 2015 bu araçlarda bujilerde kaynama yapar faliyetini gösteremeyince motor arıza ışığıda yakar bunuda değerlendir bence Yorum bağlantısı
Hüseyin Akdora 22 Nisan 2015 Yazar Paylaş 22 Nisan 2015 Merhaba, Bujileri değiştirildi. Sorun çözüldü. 4 buji de yanmış. 15 gün kullandım. bu şekilde. Yolda bırakmada Focus um Hafif yağlanmaya sebep olan ise turbo hottumunu tutan kısmın titreşim. Sorun çözüldü. Yorum bağlantısı
Recommended Posts