Serdar Göktaş

Yasal Takipten Gelen Mesaj

Recommended Posts

Sani Gerşon

Telpa halledecektir. Zaten imei yi ülkeye getiren telpa ;)

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serdar Göktaş

Telpa halledecektir. Zaten imei yi ülkeye getiren telpa ;)

Peki telpa da bana hallederiz ama bu telefonu bu numaradan başkası kullanamaz denesin?

Eğer operatörünüz avea ise Allah kolaylık versin,

Aynı durum benim iphone da da vardı,

İmdi klonlanmisti, avea 2 haftada zor cozdu,

BTK ve tedarikç. Firma 1 saatte işlemi tamamladı, ama avea kanser etti.

Hat avea, tedarikçi firma telpa. İnşallah telpa çözer bu durumu

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon

Benim basima geldi. Tuketici hakem heyetine gittim, sorununuz ithalatci ile dedi. İthalatci (nokia telefonum vardi, nokia tr ile görüştüm) "elimizden bi sey gelmez, kaydedin" demisti.

Yasaya gore telefonlar hele ki magazadan satildiysa direkt ithalatciya bagli. Sizin belki sansiniz, telpa yetkili servis olarak "urun onarilamaz, iade edilmeli" diye rapor verirse, iade edebilirsiniz.

Ha, benim garantim bile dolmustu, o ayri tabi.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Misafir
(düzenlendi)

Direk tüketici haklarına başvurun ayıplı mal Satılmış ya iadesi yada değişim yapmak zorundalar sonuçta faturalı telefon almışsınız kaçakçıdan değilki

tarihinde Yasin Şahin tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Misafir

Elinizda fatura var zaten. Vatan bilgisayar telefonun kaydini btk'ya yaptirinca klonlanan imei'li telefon kapanacak. Ayni mesaj klonlanan o telefona da gitti. Imei yasal olarak sizin ama sizin islem yapmadiginiz her gun, klonlanan telefona yarar kapanmadigi icin. Belki de klonlanan coktan yeni bir imei aldi.

Her islem icin hakem heyetine gitmenize gerek yok. Vatan bilgisayarin da suçu yok. Kendisine resminolarak getirilen telefonu satiyor. Suc ithalatci firmada. Henuz imei kayitlarini yaptirmadan piyasaya telefonlari surmus.

Saygilarimla.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Yenigün

Benzer bir konu Teknosa'dan aldığımız bir telefonda yanlış hatırlamıyorsam 18 ay sonra başımıza gelmişti. İade sürecine girmeden önce dedikleri gibi Vatan Bilgisayar'a gidip kayıt sürecine başlatmanızda fayda var. Yoksa bir süre sonra telefonun gerçekten kullanıma kapanacak. Sonrasında isterseniz hakem heyetine başvurabilir, hakkınızı arayabilirsiniz.

 

Vatan Bilgisayar mağazada görerek alınan ürünlerin iadesi konusunda çok sıkıntılı. Zaten müşteri hizmetlerine gittiğinizde duvarlarında 2 metrekareye yakın boyutta büyük puntolarla yazılmış bir kurallar listesi göreceksiniz. İnternetten alınan ürünlerde gerçekten hızlı şekilde iade alıyorlar, hatta mağazadan alıp iade etmeye çalışan insanlara da yanlarında internetten alıp iade eden biri varsa onu örnek gösterip "siz de internetten alsaydınız bu kadar kolay iade alacaktık" falan diyorlar. Yani anlaşılan Vatan'dan alışveriş yapılacaksa mağazada incelenip internetten sipariş verilmeli.

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Taşkın

Bizim de başımıza geldi. İzmir Forum Bornova Avea'dan alınan telefonumuz bir kaç hafta sonra aynı uyarıyla karşılaştık. Adamların umrunda bile değildi. Telefonu bizim avukata verdik. Avukatta işi salladı. Nitekim sıfır antika olarak senelerdir avukatta telefon duruyor. Çok pişman oldum, telefonu tutup aveanın camını indirmek için taş niyetiyle kullanmadığıma. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Okan Tansel
(düzenlendi)

geçmiş olsun Yapacak hiç birşey yok malesef yargı bu konuda açık kalıyor o telefon kullandınız hatla eşleştiriliyor. ve başka bir hat veya numara taktığınızda çalışmıyor eğer olduda numaranızı değiştirdiniz bir dilekçeyle ve fatura örneğiyle  büsefer o numaraya eşleştiriliyor . ben çok uğraştım 3 telefonumda başıma geldi ama birşey elde edemedim yargı imailin bilerek veye bilmeyerek birilerine verip vermedini bilemedi için takipsizlik aldı.bu imail çalınmasını genelde o firmada çalışan personeller yapıyor aynen yakaladım lakin kanıtlayamadım .  :angry:

 

Bu işi yapanlar sadece 1200 TL harcıyorlar.Boxs cihazı alıyorlar ve imailleri birbirine kopyalıyorlar. Tek hatta bağlı kalmak istemiyorsanız diğer yöntemleri uygulamanız gerek  bunu formda söyleyemem çünkü yasa dışı olarak kabul ediliyor ;)

tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Şimşek

Peki telpa da bana hallederiz ama bu telefonu bu numaradan başkası kullanamaz denesin?

Hat avea, tedarikçi firma telpa. İnşallah telpa çözer bu durumu

 

 

benim telefon iphone 4S idi,

 

apple yetkili satıcısından almıştım, faturası vs duruyordu, ürün genpa tarafından ithal edilmiş,

 

Genpa & BTK imei - hat eşleştirmesini yaptı,

 

amma avea birtürlü işlemi sonuçlandıramadı...

 

avea gibi bir markaya da böylesine basit bir işlemi iki haftada çözdüğü için saygılarımı sunuyorum.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Doğukan Çoktay

aynı durum dün benim başıma geldi.erzurum vatan bayisinden general mobile 4g aldık bir gün sonra yani dün yasal takip uyarısı geldi.ne yapacağımı bilmiyorum. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erhan Doruk

Telefon şu an tamir edilmeyecek şekilde bozulsa telpa iade almak zorunda kalır değil mi ? Şarj aletinden yüksek voltaj gelebilir , devreleri yanabilir :) Dünya"nın bin türlü hali var.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Okan Tansel

Telefon şu an tamir edilmeyecek şekilde bozulsa telpa iade almak zorunda kalır değil mi ? Şarj aletinden yüksek voltaj gelebilir , devreleri yanabilir :) Dünya"nın bin türlü hali var.

Kullanıcı hatası olmadığı süretçe servis ve bakım desteği eğer sorunlu ürünse değişim  :crazy:

geçmiş olsun Yapacak hiç birşey yok malesef yargı bu konuda açık kalıyor o telefon kullandınız hatla eşleştiriliyor. ve başka bir hat veya numara taktığınızda çalışmıyor eğer olduda numaranızı değiştirdiniz bir dilekçeyle ve fatura örneğiyle  büsefer o numaraya eşleştiriliyor . ben çok uğraştım 3 telefonumda başıma geldi ama birşey elde edemedim yargı imailin bilerek veye bilmeyerek birilerine verip vermedini bilemedi için takipsizlik aldı.bu imail çalınmasını genelde o firmada çalışan personeller yapıyor aynen yakaladım lakin kanıtlayamadım .  :angry:

 

Bu işi yapanlar sadece 1200 TL harcıyorlar.Boxs cihazı alıyorlar ve imailleri birbirine kopyalıyorlar. Tek hatta bağlı kalmak istemiyorsanız diğer yöntemleri uygulamanız gerek  bunu formda söyleyemem çünkü yasa dışı olarak kabul ediliyor ;)

Tekrarlıyorum yapabileceğinzi tekşey yazıda diğeri firmaya badozlama dalarsın yağdırırsın falan sonuç polis amcalar gel bakam der hihihih

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serdar Göktaş

telpayı aradım görüştüm. onlarda internet sitesi üzerinden bir form doldurup, müşterihizmetleri@generalmobile.com a mail atmamı. bu form sonucunda da telefonun numaraya kayıt edileceğini söylediler. hat değişim ya da başka bir numara kullanacağımız zaman yine aynı prosedürü izleyerek telefonu numaraya kaydettirerek kullanabileceğimizi söylediler.

 

bakalım öğleden sonra hem vatana, hem de tüketici hakem heyetine gideceğim. gelişmeleri buradan tekrar paylaşırım.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Okan Tansel

telpayı aradım görüştüm. onlarda internet sitesi üzerinden bir form doldurup, müşterihizmetleri@generalmobile.com a mail atmamı. bu form sonucunda da telefonun numaraya kayıt edileceğini söylediler. hat değişim ya da başka bir numara kullanacağımız zaman yine aynı prosedürü izleyerek telefonu numaraya kaydettirerek kullanabileceğimizi söylediler.

 

bakalım öğleden sonra hem vatana, hem de tüketici hakem heyetine gideceğim. gelişmeleri buradan tekrar paylaşırım.

aynen dediğim gibi davranıyorlar  :angry:

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serdar Göktaş

aynen dediğim gibi davranıyorlar  :angry:

:angry: vatana gittim tahmin ettiğiniz üzere hiç yardımcı olmadılar. sadece imei kaydını yapabileceklerini söylediler. ben de imei kaydı yapılmayan bir telefonu sizin gibi kurumsal bir firma nasıl satar dedim. bu durum bizi değil telpa yı ilgilendirir dediler. telefonları kaydederken gözden kaçabilir bir kaç telefon diyerek saçma sapan bir şeyler söylediler. sinir oldum çıktım

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon

:angry: vatana gittim tahmin ettiğiniz üzere hiç yardımcı olmadılar. sadece imei kaydını yapabileceklerini söylediler. ben de imei kaydı yapılmayan bir telefonu sizin gibi kurumsal bir firma nasıl satar dedim. bu durum bizi değil telpa yı ilgilendirir dediler. telefonları kaydederken gözden kaçabilir bir kaç telefon diyerek saçma sapan bir şeyler söylediler. sinir oldum çıktım

Siz bir hakem heyetine başvurun o halde.

Telpa'ya da yazılı durumu bildirin derim.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serdar Göktaş

Telpayi iki kere aradım. İkisinde de aynı cevabi aldım. Şikayet var sitesine yazdım şikayetimi. Yazılı olarak her yere başvurmayı düşünüyorum

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serdar Göktaş

Benzer bir konu Teknosa'dan aldığımız bir telefonda yanlış hatırlamıyorsam 18 ay sonra başımıza gelmişti. İade sürecine girmeden önce dedikleri gibi Vatan Bilgisayar'a gidip kayıt sürecine başlatmanızda fayda var. Yoksa bir süre sonra telefonun gerçekten kullanıma kapanacak. Sonrasında isterseniz hakem heyetine başvurabilir, hakkınızı arayabilirsiniz.

 

Vatan Bilgisayar mağazada görerek alınan ürünlerin iadesi konusunda çok sıkıntılı. Zaten müşteri hizmetlerine gittiğinizde duvarlarında 2 metrekareye yakın boyutta büyük puntolarla yazılmış bir kurallar listesi göreceksiniz. İnternetten alınan ürünlerde gerçekten hızlı şekilde iade alıyorlar, hatta mağazadan alıp iade etmeye çalışan insanlara da yanlarında internetten alıp iade eden biri varsa onu örnek gösterip "siz de internetten alsaydınız bu kadar kolay iade alacaktık" falan diyorlar. Yani anlaşılan Vatan'dan alışveriş yapılacaksa mağazada incelenip internetten sipariş verilmeli.

daha da vatandan alışveriş yapmam. benim gözümde bitmiştir. dediğiniz olayları birebir yaşadım gün. telefonu iade almadılar. kayıt açıp servise göndereceklermiş, servis inceleyip herhangi bir sıkıntı varsa değişim yapabilceklerini söylediler. peki dedim ben bu arada telefonsuz kalacam, mağdur olan her türlü ben oluyorum. tık yok. keşke internet üzerinden alsaydım telefonu...

aynı durum dün benim başıma geldi.erzurum vatan bayisinden general mobile 4g aldık bir gün sonra yani dün yasal takip uyarısı geldi.ne yapacağımı bilmiyorum. 

hocam yapacak bir şey yok, size gelen telefonda kayıt altına alınmamış diyorsa vatan size sadece kayıt altına almakta yardımcı oluyor. diğer hiç bir konuda yardımcı olmuyor. tüketici hakem heyetine size gelen mesajın çıktısını alarak, fatura ve garanti belgesinin 4 adet fotokopisi kimliğin 1 adet fotokopisi ile müracatta bulunuyorsunuz. yasal işlem başlıyor. ben bir de şikayet var sitesine yazdım. oradan hızlı dönüş yapıyorlarmış.

Bizim de başımıza geldi. İzmir Forum Bornova Avea'dan alınan telefonumuz bir kaç hafta sonra aynı uyarıyla karşılaştık. Adamların umrunda bile değildi. Telefonu bizim avukata verdik. Avukatta işi salladı. Nitekim sıfır antika olarak senelerdir avukatta telefon duruyor. Çok pişman oldum, telefonu tutup aveanın camını indirmek için taş niyetiyle kullanmadığıma. 

yapsanız siz suçlu olursunuz. nasıl bir Türkiye de yaşıyoruz anlamadım gitti. şu ana kadar hiç bir yerden olumlu sonuç alamadım. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Rıdvan Ergün

Yazılı olarak ayıp ihbarını yapın (faturadaki adresine iadeli taahhütlü mektup vs). Sonra sözleşmenin feshi için tüketici hakem heyetine başvurulacak.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon
 

Donanımhaber'de General Mobile'den yetkili olan biri durumu paylaşmış. BTK biraz işi ağırdan alıyor, GM ise mümkün mertebe kayıt işlemleri ile ilgileniyormuş. "Şimdilik bir işlem yapmanıza gerek yok, kayıt yapılacak" diyor sorun yaşayan kullanıcılara.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serdar Göktaş

Donanımhaber'de General Mobile'den yetkili olan biri durumu paylaşmış. BTK biraz işi ağırdan alıyor, GM ise mümkün mertebe kayıt işlemleri ile ilgileniyormuş. "Şimdilik bir işlem yapmanıza gerek yok, kayıt yapılacak" diyor sorun yaşayan kullanıcılara.

bana da Telpa dan şu e mail geldi: 

cihaz kayıt işlermleri sırasında 19 mayıs resmi tatil oldugu ıcın gecıkme olmustur. dilerseniz https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama?submitlinki üzerinden btk olarak sorgulamasını yapabılırsınız.

BEYAN VE TAAHHÜTNAME

 

 

.................................IMEI nolu .............................. marka ve ......... model cihazımı aşağıda dökümü yazılı ve ekte fotokopisi sunulan fatura ile satın aldığımı kabul beyan ve taahhüt ederim.

 

 Yukarıda belirtilen cep telefonumu bu taahhütname tarihi itibariyle ......................... nolu hatta kulladığımı, yeni bir hatla kullanmak istediğim takdirde durumu ilgili makamlara bildireceğimi taahhüt ederim.

 

 Yukarıdaki beyanımın doğru çıkmaması ve/veya yeni hat aldığımı ilgili makamlara bildirmemem nedeniyle uğrayacağım her türlü zararın bana ait olduğunu, bunlarla ilgili olarak çıkacak tüm hukuki sorumluluğun tarafıma ait olduğunu, keza bu hususta ilgili   kurumlarca açılacak tüm davalarda muhatabın ben olacağımı gayrikabilirücu olarak kabul beyan ve taahhüt ederim.

 

 İşbu taahhütname ekinde yer alan nuüs cüzdanı fotokopisi tarafıma ait olup, fatura fotokopisi de tarafımdan ibraz edilmiştir.

 

Taahhüt Edenin

 

ADI ve SOYADI :                                                   İMZA;

 

 

 

 

FATURA BİLGİLERİ :

 

Firma:

 

Alıcı :

 

Tarih :

 

Fat. No :

 

Faturada

 

Yazılı IMEI no :

 

 

 

EKLER;

  1. Fatura Fotokopisi
  2. Kimlik Fotokopisi

 

bu bilgileri  doldurup müşterihizmetleri@generalmobile.com  adresine gönderdiğimiz zaman da cihaz da kayıt altına alınıyormuş

bugün neomarin vatan bilgisayardan bugün aradılar bu formu doldurmanız gerekiyor, buraya gelebilir misiniz? benim cevap: Gerek yok siz bu bilgiye ulaşana kadar ben bu formu doldurup gönderdim bile...

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Okan Tansel

varya tam zopalıklar haa  :angry:  :angry:

Mesajı paylaş


Mesajın linki