Doğukan Aydın 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Merhaba arkadaşlar 2009 model 1.4 benzinli titanium x paket aracım var geçen gün servisten 60.000km bakımı için fiyat aldığım zaman 700tl fiyat istediler ayrıca tiriger setinin yaşından dolayı değişmesi gerektiğini söylediler bunun içinde ayrıca 1200TL fiyat taleb ettiler toplam olarak 2000liraya yakın bir ücret oluyo bu fiyatlar normal mi bana mı fazla geliyo normalde benim bildiğim periyodik bakım en fazla 400-500tl olur Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 aynı parçalar ile özel servis te yaprıın Yorum bağlantısı
Okan Tansel 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 aynı parçalar ile özel servis te yaprıın +100 Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Aynı parçaları alıp dışarıda iyi bir ustaya kendiniz yaptırın yarıdan daha düşük maliyet olur. Yorum bağlantısı
Doğukan Aydın 26 Ekim 2015 Yazar Paylaş 26 Ekim 2015 arkadaşım citroen c5 aracını yetkili serviste dizel olduğu halde 450-500tl arası bi fiyata bakımını yaptırdı iki gün önce şaşırdım bende ford'da niye fiyatlar böyle diye Yorum bağlantısı
Misafir 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Merhaba arkadaşlar 2009 model 1.4 benzinli titanium x paket aracım var geçen gün servisten 60.000km bakımı için fiyat aldığım zaman 700tl fiyat istediler ayrıca tiriger setinin yaşından dolayı değişmesi gerektiğini söylediler bunun içinde ayrıca 1200TL fiyat taleb ettiler toplam olarak 2000liraya yakın bir ücret oluyo bu fiyatlar normal mi bana mı fazla geliyo normalde benim bildiğim periyodik bakım en fazla 400-500tl olur Doğukan Bey; Konunuz uygun bölüme alınmıştır. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Fiyatlar normaldir, geçen hafta gittim hava filtresi 48 tl, mazot filtresi 84 tl. Yorum bağlantısı
Misafir 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Evet Ford yetkili servisleri biraz pahalı, lakin parça garantisi, triger değişimi göz önüne alınınca pahalı ama sağlıklı olur Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 dizel clio 40,000 km bakımında ekstradan fren balataları değişti ve hafif sağ tarafa çektiği için rot balans işlemi yapıldı. nakit 700ü bırakıp çıktım. Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 2000 tl http://www.yedekparcaford.com/?urun-4882-fiesta-1-25-1-4-1-6-benzinli-2009-2012-yag-bakim-seti-klimali-motorlar http://www.yedekparcaford.com/?urun-9844-fiesta-1-4-68-ps-tdci-dizel-triger-seti---devirdaim---v-kayis-seti-2009-2011 + 100-150 tl işçilik Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 arkadaşım citroen c5 aracını yetkili serviste dizel olduğu halde 450-500tl arası bi fiyata bakımını yaptırdı iki gün önce şaşırdım bende ford'da niye fiyatlar böyle diye o psa grubnun stratejisi. rakamları makul tutarak servise bağlıyor müşteriyi. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 kampanya dönemlerini takip etmek gerekiyor..iyi bir indirim yakalanabilir.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Şimdi kampanya var, 240 tl sanırım standart bakım. Yorum bağlantısı
Doğukan Aydın 26 Ekim 2015 Yazar Paylaş 26 Ekim 2015 O kampanya 2008 model araçların üstünde geçerli değilmiş sadece önceden life card'a %35 indirim veriyolardı onuda şimdi 25'e çekmişler Yorum bağlantısı
Volkan Doğrular 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Sarf malzeme istemezseniz fiyat daha uyguna çıkar. Kullanılan yağa da dikkat edin 4 l olarak hesaplansın Life indirimi ile de daha makul seviyeye çıkar Yorum bağlantısı
Batuhan Yüksel 26 Ekim 2015 Paylaş 26 Ekim 2015 Ford yetkili servislerde indirim var diye biliyorum araç yaşına göre indirim fazlalaşıyor onada dikkat edin derim Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi 27 Ekim 2015 Paylaş 27 Ekim 2015 En indirimli hali bile özel servis fiyatlarını geçiyor Yorum bağlantısı
Ramazan Altıntaş 27 Ekim 2015 Paylaş 27 Ekim 2015 Bizde 2 3 ay önce kayınpederimin 2011 dizel fiestayı otokoçta yağ bakımı yaptırdık ford life kartı çıkartıp 400 tl civarı bir rakama yaptırdık Volkan kardeşim ilgilendi tekrardan teşekkür ederim benzinli fiestaya biraz çok gibi geldi bana Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 Konu biraz eskiymiş ama başlamışken buradan devam edeyim mevzuya. Geçenlerde başıma gelen küçük hasar için Mazda yetkili servisindeydim. Gelmişken 145.000 bakımını sordum, mazot pompası ve polen filtresi değişmeyecek hali ile 1000 TL civarı tutar dediler. Polen filtresi isterseniz +200 TL dedi ben direk tamam kalsın dedim. Taş çatlasa 50 TL'lik malzemeye nasıl 200 lira diyor aklım almadı. Mazot filtresine 500 yazacak herhalde. Kimsenin yetkili servislerin sanayiden pahalı oluşuna itiraz edeceğini sanmıyorum ama dışarıda 450 tutuyorsa serviste 650 tutsun gidelim. 9 yaşındaki arabanın standart bakımına 1.000 TL üzeri fiyat istemek nedir? Fiyatlar bu seviyedeyken Allah garantili arabası olan arkadaşlara sabır versin. Adamlar araba satmaya uğraşarak vakit kaybediyorlar bence. Ben olsam varsa öyle bir seçenek, galeriyi kapatır sadece servis veririm. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 (düzenlendi) Arkadaşımda 2018 Honda Civic vardı. 20.000 bakımı için 2200 TL istenince arabasını sattı. 😊 5 Eylül 2019 tarihinde Eyüp Çetin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 Konu biraz eskiymiş ama başlamışken buradan devam edeyim mevzuya. Geçenlerde başıma gelen küçük hasar için Mazda yetkili servisindeydim. Gelmişken 145.000 bakımını sordum, mazot pompası ve polen filtresi değişmeyecek hali ile 1000 TL civarı tutar dediler. Polen filtresi isterseniz +200 TL dedi ben direk tamam kalsın dedim. Taş çatlasa 50 TL'lik malzemeye nasıl 200 lira diyor aklım almadı. Mazot filtresine 500 yazacak herhalde. Kimsenin yetkili servislerin sanayiden pahalı oluşuna itiraz edeceğini sanmıyorum ama dışarıda 450 tutuyorsa serviste 650 tutsun gidelim. 9 yaşındaki arabanın standart bakımına 1.000 TL üzeri fiyat istemek nedir? Fiyatlar bu seviyedeyken Allah garantili arabası olan arkadaşlara sabır versin. Adamlar araba satmaya uğraşarak vakit kaybediyorlar bence. Ben olsam varsa öyle bir seçenek, galeriyi kapatır sadece servis veririm. Sanayide kasap dolu ne yapacak vatandaş, mecbur. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 2016 da 370 tl 2017 balata ve benzin filtresi ile 750 2018 de lpg filtreleri ile 800 tl olması lazım. 2019 düz bakım için 750 istendi. Ben kendim 340 tl orjinal ve kaliteli parçalar ile çözdüm. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 Evren Erakçora yazdı: Emrah Uludağ yazdı: Konu biraz eskiymiş ama başlamışken buradan devam edeyim mevzuya. Geçenlerde başıma gelen küçük hasar için Mazda yetkili servisindeydim. Gelmişken 145.000 bakımını sordum, mazot pompası ve polen filtresi değişmeyecek hali ile 1000 TL civarı tutar dediler. Polen filtresi isterseniz +200 TL dedi ben direk tamam kalsın dedim. Taş çatlasa 50 TL'lik malzemeye nasıl 200 lira diyor aklım almadı. Mazot filtresine 500 yazacak herhalde. Kimsenin yetkili servislerin sanayiden pahalı oluşuna itiraz edeceğini sanmıyorum ama dışarıda 450 tutuyorsa serviste 650 tutsun gidelim. 9 yaşındaki arabanın standart bakımına 1.000 TL üzeri fiyat istemek nedir? Fiyatlar bu seviyedeyken Allah garantili arabası olan arkadaşlara sabır versin. Adamlar araba satmaya uğraşarak vakit kaybediyorlar bence. Ben olsam varsa öyle bir seçenek, galeriyi kapatır sadece servis veririm. Sanayide kasap dolu ne yapacak vatandaş, mecbur. O da ayrı bir dert cidden. Ali Darbaz yazdı: 2016 da 370 tl 2017 balata ve benzin filtresi ile 750 2018 de lpg filtreleri ile 800 tl olması lazım. 2019 düz bakım için 750 istendi. Ben kendim 340 tl orjinal ve kaliteli parçalar ile çözdüm. Geçen yıl servis 1000 lira çıkardı bakım ücreti. Bende araç garantili olmasına rağmen dışarıda 540 liraya yaptırdım. Araç garantisine de inanmıyorum. Hep serviste bakım yapılsa bile yine de arıza çıkınca para istiyorlar. Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 Evren Erakçora yazdı: Emrah Uludağ yazdı: Konu biraz eskiymiş ama başlamışken buradan devam edeyim mevzuya. Geçenlerde başıma gelen küçük hasar için Mazda yetkili servisindeydim. Gelmişken 145.000 bakımını sordum, mazot pompası ve polen filtresi değişmeyecek hali ile 1000 TL civarı tutar dediler. Polen filtresi isterseniz +200 TL dedi ben direk tamam kalsın dedim. Taş çatlasa 50 TL'lik malzemeye nasıl 200 lira diyor aklım almadı. Mazot filtresine 500 yazacak herhalde. Kimsenin yetkili servislerin sanayiden pahalı oluşuna itiraz edeceğini sanmıyorum ama dışarıda 450 tutuyorsa serviste 650 tutsun gidelim. 9 yaşındaki arabanın standart bakımına 1.000 TL üzeri fiyat istemek nedir? Fiyatlar bu seviyedeyken Allah garantili arabası olan arkadaşlara sabır versin. Adamlar araba satmaya uğraşarak vakit kaybediyorlar bence. Ben olsam varsa öyle bir seçenek, galeriyi kapatır sadece servis veririm. Sanayide kasap dolu ne yapacak vatandaş, mecbur. Gidip bakım 250 TL yazan dükkana girersen kasap yakalar seni. Biraz araştırma ile sağlamı bulursun. İstersen Balıkesir'den tavsiye verebilirim. Ki Balıkesir o açıdan şanslı, bakım işçiliği hala 50 TL diye biliyorum. Bursa'da en son şubatta rica minnet 80 verdim ama bu kez kaçamayacaz 100 TL yazar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts