Nuri Alemdar 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır aracımın benzin pompası yanıktı bu şekilde kullanıyordum Sabahları ilk çalıştırmada havalar soğuk olduğundan 5-6 seferde anca çalışıyordu.Dün aracımı çalıştırdım sabah ama 3 bin devire kadar tekliyerek gaz yiyor birde egzozdan da sanki pat pat gibi kesik kesik olarak motor soğukken duman atıyor normalde atardı motor soğukken ama buşekilde atmazdı,bunların yanında çekişte düşüklülük ve titremede mevcut şuan pompayı yaptırdım sorun benzinde de devam ediyor sorun neyden kaynaklanıyodur Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 Emme manifoldu kontrol edilmeli. Ateşleme sistemi nasıl? Yorum bağlantısı
Nuri Alemdar 6 Aralık 2015 Yazar Paylaş 6 Aralık 2015 ateşleme sistemi derken çalışmasını kastediyosanız artık tek marşta çalışıyor. Pompayı yaptırdıktan sonra ustaya götürmüş babam adam üst kapağın sökülmesi gerektiğini siboplardan olabilir demiş Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 ateşleme sistemi derken çalışmasını kastediyosanız artık tek marşta çalışıyor. Pompayı yaptırdıktan sonra ustaya götürmüş babam adam üst kapağın sökülmesi gerektiğini siboplardan olabilir demiş Bobin, buji ve kablolar ne alemde? 1 Yorum bağlantısı
Nuri Alemdar 6 Aralık 2015 Yazar Paylaş 6 Aralık 2015 Bobin, buji ve kablolar ne alemde? Aracım 175 binde.. 20 bin kilometredir de bizde hiç bilmiyorum . Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 Önce onlar bi kontrol edilsin bakalım. Subaplara gelene kadar çok yol var. Kompresyon testi yapıldı mı mesela? Yorum bağlantısı
Nuri Alemdar 6 Aralık 2015 Yazar Paylaş 6 Aralık 2015 Önce onlar bi kontrol edilsin bakalım. Subaplara gelene kadar çok yol var. Kompresyon testi yapıldı mı mesela? Pek bu işlerden anlamadığımız için yardımınız önemli gereksiz masraf etmek istemiyorum tahmini fiyat bilginiz varmı bu dediklerinizin yapımında. Kompresyon testi yapılmadı Yorum bağlantısı
Misafir 7 Aralık 2015 Paylaş 7 Aralık 2015 Merhaba Nuri, Araçta arıza ışığı yandı mı acaba? Eğer yandıysa arızanın ne olduğunu öğrenmen gerekli ilk olarak. Arıza ışığı yanmadıysa işler biraz daha karışıyor. Egzozdan kesik kesik duman atması ustaların dediği gibi subap sorununa alamet gibi. (İnşallah değildir) İlk olarak Sani nin dediği gibi araç, emme manifolsu yada farklı bir yerden kontrolsüz hava alıyor olabilir. Detaylıca kontrol edilmeli. Sonrasında problem yoksa kompresyon testi yaptırman gerekli. (Bujiler sökülüp yerine basınç saati bağlanarak sübap basınçları ölçülüyor) İnşallah sorun yoksa ilk olarak boğaz kelebeği temizlenmeli, sonrasında bujileri ve bobin/ buji kablolarının değişimi gerekli. Sorun devam ederse bir ihtimal oksijen sensörü arızalı olabilir. Değiştirilerek kontrol edilmeli. Eğer sorun çözülmediği takdirde en son kapak açılacak.. Kapağa kadar tahmini masraf orjinal parçalar ile 800-1.000 Tl, yan sanayi olursa 300-500 Tl arası olabilir. Toyota için parça fiyatları farklılık gösterebilir. Kapak açılacaksa masrafı tahmin etmek zor. Yorum bağlantısı
Nuri Alemdar 7 Aralık 2015 Yazar Paylaş 7 Aralık 2015 Merhaba Nuri, Araçta arıza ışığı yandı mı acaba? Eğer yandıysa arızanın ne olduğunu öğrenmen gerekli ilk olarak. Arıza ışığı yanmadıysa işler biraz daha karışıyor. Egzozdan kesik kesik duman atması ustaların dediği gibi subap sorununa alamet gibi. (İnşallah değildir) İlk olarak Sani nin dediği gibi araç, emme manifolsu yada farklı bir yerden kontrolsüz hava alıyor olabilir. Detaylıca kontrol edilmeli. Sonrasında problem yoksa kompresyon testi yaptırman gerekli. (Bujiler sökülüp yerine basınç saati bağlanarak sübap basınçları ölçülüyor) İnşallah sorun yoksa ilk olarak boğaz kelebeği temizlenmeli, sonrasında bujileri ve bobin/ buji kablolarının değişimi gerekli. Sorun devam ederse bir ihtimal oksijen sensörü arızalı olabilir. Değiştirilerek kontrol edilmeli. Eğer sorun çözülmediği takdirde en son kapak açılacak.. Kapağa kadar tahmini masraf orjinal parçalar ile 800-1.000 Tl, yan sanayi olursa 300-500 Tl arası olabilir. Toyota için parça fiyatları farklılık gösterebilir. Kapak açılacaksa masrafı tahmin etmek zor. Merhaba kerem abi arabada her hangi ariza ışığı yanmiyor.yarin inşallah göstericem arabayı Yorum bağlantısı
Çözüm Nuri Alemdar 9 Aralık 2015 Yazar Çözüm Paylaş 9 Aralık 2015 Bobin, buji ve kablolar ne alemde? Merhaba Nuri, Araçta arıza ışığı yandı mı acaba? Eğer yandıysa arızanın ne olduğunu öğrenmen gerekli ilk olarak. Arıza ışığı yanmadıysa işler biraz daha karışıyor. Egzozdan kesik kesik duman atması ustaların dediği gibi subap sorununa alamet gibi. (İnşallah değildir) İlk olarak Sani nin dediği gibi araç, emme manifolsu yada farklı bir yerden kontrolsüz hava alıyor olabilir. Detaylıca kontrol edilmeli. Sonrasında problem yoksa kompresyon testi yaptırman gerekli. (Bujiler sökülüp yerine basınç saati bağlanarak sübap basınçları ölçülüyor) İnşallah sorun yoksa ilk olarak boğaz kelebeği temizlenmeli, sonrasında bujileri ve bobin/ buji kablolarının değişimi gerekli. Sorun devam ederse bir ihtimal oksijen sensörü arızalı olabilir. Değiştirilerek kontrol edilmeli. Eğer sorun çözülmediği takdirde en son kapak açılacak.. Kapağa kadar tahmini masraf orjinal parçalar ile 800-1.000 Tl, yan sanayi olursa 300-500 Tl arası olabilir. Toyota için parça fiyatları farklılık gösterebilir. Kapak açılacaksa masrafı tahmin etmek zor. Dün aracımızı yaptırdık abilerim. İlk gittmizyerde şansımıza pompayı yaptırırken babamın bu şikayetler için gösterdiği adamda ordaydı,belliki arkadaşlardı.Aracı tanıdı ve kendisinin bu aracı kontrol ettiğini sibopların yanık olduğunu söyledi ve o kişide onayladı ve araca bakmadı direk fiyat cıkardılar 1000 tl ile 1500 tl arasında.Ordan ayrıldıktan sonra başka özel servise gittik usta araca detaylı baktı ve bobinlerden birinin çalışmadığını söyledi hemen parçacıdan aldık 120 tl yansanayiymiş orjinali ellerinde yokmuş,taktık ve aracım normale döndü Hazır girişmişken bu işlere yağ,polen ve diğer filtrelerini de değiştirdik toplam 310 tl ye hallettik. şuan tek sıkıntım aracım halen çok fazla yakıyor gaz ayarıda yaptırdım ama tüpte 30 kuruş yakıyor son hesabıma göre 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2015 Paylaş 9 Aralık 2015 Ateşleme arızasıdır.. Buji, buji kablosu ve bobin.. Bunlardan biri veya hepsi.. Kabloyu değişirsen bujiyi de değiştir.. Yorum bağlantısı
Nuri Alemdar 9 Aralık 2015 Yazar Paylaş 9 Aralık 2015 Ateşleme arızasıdır.. Buji, buji kablosu ve bobin.. Bunlardan biri veya hepsi.. Kabloyu değişirsen bujiyi de değiştir.. Bobinlerden birini değiştirdik abi sorunum çözüldü ama yakiti halen çok fazla Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2015 Paylaş 9 Aralık 2015 Bujileri de değiştir o zaman, ama havalar soğuk. Menzil kısa ise artış normal Yorum bağlantısı
Nuri Alemdar 9 Aralık 2015 Yazar Paylaş 9 Aralık 2015 Bujileri de değiştir o zaman, ama havalar soğuk. Menzil kısa ise artış normal Ev ile işim 10 km genelde sabahları arabanın ısınmasını bekleyemiyorum geç kalıyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2015 Paylaş 9 Aralık 2015 Isınmasını beklemek yanlış zaten Doğru yapıyorsun 1 Yorum bağlantısı
Nuri Alemdar 11 Aralık 2015 Yazar Paylaş 11 Aralık 2015 aracımı bugün satmış bulunmaktayım Yorum bağlantısı
Recommended Posts