İçeriğe Yönlendir

Telpa Telefon Değişimi Hk.


Süleyman Çetin

Recommended Posts

Süleyman Çetin

Abiler, kardeşler GM Discovery II+ cihazımı geçen sene eylül ekim gibi almıştım. Aldığım günden beri sağolsun baya üzdü beni. Yapılanlar http://imgur.com/a/21T5g buradan görülebilir. Sonunda değişim onayı çıkmış. Fakat ben iade istiyorum. Buna hakkım var mıdır? Ekran 3 defa değişti. Son gönderimim de yine sorunluydu. Zannedersem bundan  dolayı değişim verdiler. Ben iade konusunda ısrarcıyım ama böyle bir uygulamamız yok diyorlar. Alt veya üst modelle değişim olabilirmiş. Alt model için aradaki fark iade ediliyormuş. Üst model için ise aradaki farkı ben ödüyormuşum. Ben de yarına kadar beklemeye almalarını rica ettim. Bu konuda bilgisi veya fikri olanlardan yardım bekliyorum?

İade olmaz derseniz, GM telefon kullanıcılarından tavsiye bekliyorum. Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Serdar Çekiç

android one almanı tavsiye ederim. marshmallow da geldi. 699 tl gibi bir fiyatı var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

android one almanı tavsiye ederim. marshmallow da geldi. 699 tl gibi bir fiyatı var.

4G denilen telefon galiba değil mi?

Telefonunuz kaç liralık bir telefon.

888 TL'lik bi telefon Mehmet abi.

Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

Elite al.

Mehmet abi işin açıkçası asıl amaç, iade alabilmek ama alamazsam da GM'e cepten para eklemek istemiyorum. Garanti kaldığı yerden devam edecekmiş. Memnun kalmış olsam eklerim de, yine sıkıntılı çıkarsa eklediğim 200 TL'ye kahrolurum.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Disco2 al.

açıkçası. 4G çok güzel ama. Alt tuşların ekranda olması çok saçma. Kullanamadım ben. Iade edip asus aldım.

Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

Disco2 al.

açıkçası. 4G çok güzel ama. Alt tuşların ekranda olması çok saçma. Kullanamadım ben. Iade edip asus aldım.

Zaten akla yatan 3 seçenek var abi. Ya Disco 2(ama ben çift hatlı olmasın diye plus'ını o kadar beklemiştim), ya 4G(alınabilir gibi), ya da Air V2(tasarımı hoşuma gitti). Başka da alabileceğim model yok gibi.

Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy
(düzenlendi)

tüketici hakları kanununa göre para iadesi vermek zorundalar.

 

(3)
Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın
garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün
bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin

talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur

 

Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11
-
(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup
ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik
haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
(2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir.
Bu fıkradaki hakların yer
ine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı,
malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
 
(3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek
olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir.
Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın ö
nemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun
teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
(4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin
satıcıya, üreticiye
veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış
iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede
yer alan mallara ilişki
n, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir.
Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
(5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını se
çtiği durumlarda, ödemiş olduğu
bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
(6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren
tarafça karşılanır. Tüketici
bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu

hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.

 

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun

 

http://www.tuketici.gov.tr/index.snet?wapp=tuketicimevzuati_tr&open=1

 

mail yoluyla olsada yazılı olarak yukarıdaki maddeleri ilgili kısımlarını boyuyarak, 1) satıcı 2) üretici 3) garanti servisine hepsine birden ihtar çek (google den ararsan ihtarname örnekleri var)

 


 

tarihinde Çağatay Özsoy tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

Çağatay Bey, bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum. Öncelikle iade için bütün şartları zorlayacağım. Olmazsa, Hakem Heyetine başvuracağım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serdar Çekiç
(düzenlendi)

4G denilen telefon galiba değil mi?

888 TL'lik bi telefon Mehmet abi.

 

 

Disco2 al.

açıkçası. 4G çok güzel ama. Alt tuşların ekranda olması çok saçma. Kullanamadım ben. Iade edip asus aldım.

evet 4G denilen model. bence fiyat performans olarak başarılı bir cihaz. birde bu cihaz google ın cihazı olduğu için ilk güncellemeler hep bu cihaza gelir. elite güncelleştirme beklerken sen güncelleştirilmiş versiyonu eskitirsin bile. google bu konuda geliştirici firma. ben ve eşim neredeyse 2 senedir discovery kullanıyoruz ve bir sıkıntı yaşamadık. benim disco 2. el sahibindenden alınma faturalı garantili. çok şükür bir sıkıntı çıkartmadı. bence GM firmasına biraz haksızlık ediyorsunuz . servis hizmeti çok iyi. büyük bir sorun çıkamdıkça 1 saat içinde onarıp cihazınızı teslim ediyorlar. 

 

Mehmet abi şimdi yeni cihazların çoğunda alt tuşlar ekranda. LG modellerine baktığınızda öyle , galiba asus ta da öyle. yeni moda denilebilir buna. bence ısrarla ANDROİD ONE 4G öneririm

 

Aslında şimdi yeni trend MEİZU ve XİAOMİ ama onlar henüz türkiyede yetkili servis garantisi sağlayamıyor. en fazla distribütör garantisi var. 700-800 tl ye 8 çekirdek 4 GB ram 64 bit işlemcili cihazlar var resmen uçak uçak. dönüp LG G3 e bakmazsınız bile

tarihinde Serdar Çekiç tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Discovery Servisinden hep memnun kaldım ben... 

ve 

Asus'ta alt tuşlar kasada 4g'de buna alışamamıştım ben..  

Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

evet 4G denilen model. bence fiyat performans olarak başarılı bir cihaz. birde bu cihaz google ın cihazı olduğu için ilk güncellemeler hep bu cihaza gelir. elite güncelleştirme beklerken sen güncelleştirilmiş versiyonu eskitirsin bile. google bu konuda geliştirici firma. ben ve eşim neredeyse 2 senedir discovery kullanıyoruz ve bir sıkıntı yaşamadık. benim disco 2. el sahibindenden alınma faturalı garantili. çok şükür bir sıkıntı çıkartmadı. bence GM firmasına biraz haksızlık ediyorsunuz . servis hizmeti çok iyi. büyük bir sorun çıkamdıkça 1 saat içinde onarıp cihazınızı teslim ediyorlar. 

 

Mehmet abi şimdi yeni cihazların çoğunda alt tuşlar ekranda. LG modellerine baktığınızda öyle , galiba asus ta da öyle. yeni moda denilebilir buna. bence ısrarla ANDROİD ONE 4G öneririm

 

Aslında şimdi yeni trend MEİZU ve XİAOMİ ama onlar henüz türkiyede yetkili servis garantisi sağlayamıyor. en fazla distribütör garantisi var. 700-800 tl ye 8 çekirdek 4 GB ram 64 bit işlemcili cihazlar var resmen uçak uçak. dönüp LG G3 e bakmazsınız bile

Hangi konuda haksızlık ettiğimi söylerseniz, bende buradan GM'den sizlerin aracılığı ile özür dileyeceğim.

Telefona yapılanlar;

1. servise gidişi(Aldığımın 2. günü): Sim kart girişi arızalı ve sıfırı ile değiştirildi.

2. servise gidişi(05.03.2015): Dokunmatik Ekran ve Arka kasa değişti.

3. sevise gidişi(30.07.2015): Speaker, Sub, İç kulaklık ve Dokunmatik Ekran değişti.

4. servise gidişi(09.12.2015): Arka kamera, iç kulaklık ve dokunmatik ekran değişti.

5. servise gidiş(14.12.2015): Arka kasa değişti.

6. servise gidişi (21.12.2015): Telefon kendi kendine kapanıp açılıyor ve ekran dokunmatiğinde sorun var. Son gönderimin bu şekilde oldu.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

General mobile gozumde 5 para etmez benim. Servis denilmis. Allah askina discoverylerin sarj soketi bozuktu. genel müdür aciklama yapti ilk parti hatali cift bacak tutuyordu o da zamanla bozuluyordu sonra 4 bacaklı yaptik dedi.Eyvallah hatasini kabul etti ama....

ama servis ilk parti olan benim ve abimin cihazini musteri hatasi dedi ve 50 tl ye onardi. 1 ay sonra yine aynı... yine gonderdik yine musteri hatasi. hangi servisin kalitesinden bahsediliyor anlamadim ben. bilmeyenler arastirabilir disvovery sarj soketi sorunu diye kac baslik gelecek karsiniza... parami sokaga atarim general mobile almam bir daha...

tarihinde Beyazıt Gündem tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

Bugün itibari ile sorunum tam istediğim gibi olmasa da çözümlendi.

Android one 4G sıfır + 189 TL para iadesi ile sorun çözüldü.

Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy

Bugün itibari ile sorunum tam istediğim gibi olmasa da çözümlendi.

Android one 4G sıfır + 189 TL para iadesi ile sorun çözüldü.

güle güle kullanın

Yorum bağlantısı
Engin Ünal

Bugün itibari ile sorunum tam istediğim gibi olmasa da çözümlendi.

Android one 4G sıfır + 189 TL para iadesi ile sorun çözüldü.

Bende aldım memnunum telefondan ilk başlarda biraz karışık gelmişti ama alıştım , fiyatına göre özellikleri iyi , telefon iadesi için tüketici haklarına başvurup , lehinize karar çıkarsa değişim iade olabilirdi , o da bir yıl gibi bir zaman alırdı , en iyisini yapmışsınız.

Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

güle güle kullanın

 

 

Bende aldım memnunum telefondan ilk başlarda biraz karışık gelmişti ama alıştım , fiyatına göre özellikleri iyi , telefon iadesi için tüketici haklarına başvurup , lehinize karar çıkarsa değişim iade olabilirdi , o da bir yıl gibi bir zaman alırdı , en iyisini yapmışsınız.

İnsan da biraz nasip olacak derler ya. Benimki de aynı durum. Yeni gelen telefon da sim kartı okumuyor. İçindeki rehbere ulaşamıyorum. Başka SİM kartı da denedik aynı oldu. Şebeke de sorun yok ama rehbere kayıtlı kimse yok diyor. Başka bir telefona takınca tüm kişler görünüyor. Özel bi ayarı var mıdır? Yoksa yine pazartesi servise yollayacağım. :kafa2:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Rehber görüntü ayarlarındandır.

Telegon zaten google telefonu. Google kişilerini göstermek üzere ayarlıdır.

Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy
(düzenlendi)

İnsan da biraz nasip olacak derler ya. Benimki de aynı durum. Yeni gelen telefon da sim kartı okumuyor. İçindeki rehbere ulaşamıyorum. Başka SİM kartı da denedik aynı oldu. Şebeke de sorun yok ama rehbere kayıtlı kimse yok diyor. Başka bir telefona takınca tüm kişler görünüyor. Özel bi ayarı var mıdır? Yoksa yine pazartesi servise yollayacağım. :kafa2:

 

Harbiden senin durumun bahtsız bedevi durumu  :shok:  neyse vardır bi hayır ne diyeyim başka..  1.si telefon sadece google hesabı ile çalışacak şekilde yapılmış olabilir, bende windows kullanıyorum bizde de sim e numara kopyalama veya rehber görüntüleme yapılamaza, önce bi uygulama ile sim deki numaraları tel hafızasına alırsın sonra kullanabilirsin, onun için önce bi içe dışa aktar filan yapmayı dene. 2.si netten araştırdığımda aynı sorunu yaşayan kişiye şunu yapmasını söylemişler Rehbere / Menu tusu/Diger/Ekran Ayarlari/Göruntulenecek kisileri secin /      3. sü Rehber/Diğer/Ayarlar /Servis numaraları  diye bi menü varmış ne işe yarıyor anlamadım ama bi dene belki ordan görünür. 4.sü o arkadaş bilgisayara bağlayarak yazılım güncellemesi sonrası numaraları görünmeye başlamış, güncelleme olup olmadığını bi kontrol edin. 

 o vatandaş "en sonunda çözdum telefonu yeni aldığımda 2.3.3 sürümğ yüyklüydü telefonu bilgisayarımdan kiese bagladım ve 2.3.6 sürümünü yükledi sorun giderildi şu an sim kartımı görebiliyorum sizde 2.3.6 sürümüne gecerseniz düzelir"

 

Bence para iadesi için uğraşsan daha iyi olurdu, hem öyle 1 sene beklemen filan gerekmezdi, servise kaç kere verdiğinin delili ile ihtar çekecektin, cevap vermezlerse tüketici haklarına giderdin, karar öyle 1 sene gibi uzamazdı bence, ayrıca karar çıkınca para iadesini 15 gün içinde yapmak durumundalardı, neyse hayırlısı olsun..

 

bu telefon için facebook destek sayfası var (hadi iyisiniz, ben başka bi tel için facebook destek sayfası görmemiştim daha önce)

https://www.facebook.com/GeneralMobileAndroidOne

tarihinde Çağatay Özsoy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süleyman Çetin

Rehber görüntü ayarlarındandır.

Telegon zaten google telefonu. Google kişilerini göstermek üzere ayarlıdır.

Aynen Mehmet abi oradanmış.

 

Harbiden senin durumun bahtsız bedevi durumu  :shok:  neyse vardır bi hayır ne diyeyim başka..  1.si telefon sadece google hesabı ile çalışacak şekilde yapılmış olabilir, bende windows kullanıyorum bizde de sim e numara kopyalama veya rehber görüntüleme yapılamaza, önce bi uygulama ile sim deki numaraları tel hafızasına alırsın sonra kullanabilirsin, onun için önce bi içe dışa aktar filan yapmayı dene. 2.si netten araştırdığımda aynı sorunu yaşayan kişiye şunu yapmasını söylemişler Rehbere / Menu tusu/Diger/Ekran Ayarlari/Göruntulenecek kisileri secin /      3. sü Rehber/Diğer/Ayarlar /Servis numaraları  diye bi menü varmış ne işe yarıyor anlamadım ama bi dene belki ordan görünür. 4.sü o arkadaş bilgisayara bağlayarak yazılım güncellemesi sonrası numaraları görünmeye başlamış, güncelleme olup olmadığını bi kontrol edin. 

 o vatandaş "en sonunda çözdum telefonu yeni aldığımda 2.3.3 sürümğ yüyklüydü telefonu bilgisayarımdan kiese bagladım ve 2.3.6 sürümünü yükledi sorun giderildi şu an sim kartımı görebiliyorum sizde 2.3.6 sürümüne gecerseniz düzelir"

 

Bence para iadesi için uğraşsan daha iyi olurdu, hem öyle 1 sene beklemen filan gerekmezdi, servise kaç kere verdiğinin delili ile ihtar çekecektin, cevap vermezlerse tüketici haklarına giderdin, karar öyle 1 sene gibi uzamazdı bence, ayrıca karar çıkınca para iadesini 15 gün içinde yapmak durumundalardı, neyse hayırlısı olsun..

 

bu telefon için facebook destek sayfası var (hadi iyisiniz, ben başka bi tel için facebook destek sayfası görmemiştim daha önce)

https://www.facebook.com/GeneralMobileAndroidOne

O kadar şeyler çıktı ki artık ben de kendimi bahtsız bedevi olarak görmeye başlamıştım. Bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim. Sorunumu paylaştığınız bigiler sayesinde çözümledim.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...