İçeriğe Yönlendir

Bajaj Qute İncelemesi


Misafir

Recommended Posts

Eren Gökmen

Niye abi 10000 TL ford ka var .fiesta fair var .taş gibi araba  :biggrin:  :biggrin:

o kilometreye gelince bajajlar 500 lira olur heralde. Gerci degerlidir bizim milletin mali 15000 alip 100000 km kullanip 20000tlye satar :biggrin:

Yorum bağlantısı
Okan Tansel

o kilometreye gelince bajajlar 500 lira olur heralde. Gerci degerlidir bizim milletin mali 15000 alip 100000 km kullanip 20000tlye satar :biggrin:

:D  :D

Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

:D  :D

Okan abim dediğimi yanlış anlama sakın ama bizim ustalarımız adam akıllı(!)  bi araba boyamaya 2000 tl istiyorlar.Bu aracı biz üretsek emin ol 30 bin tlden aşağıya satamayız.

Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek

Bu da ney böyle garip birşey olmuş :D kafalık dahi yok araçta otobüs koltuğuna benzer birşeyler konulmuş oturalım diye.

Yorumlardaki gibi kuryeler vs için motordan iyidir. Umarım bu araç Türkiye'de tutulmaz

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Ek bilgi Php yazılım dilinde de Hindistan en çok kod geliştiren ülkeler arasındadır.

hamallık yani :)

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Serkan Aktay
(düzenlendi)

tarihinde Serkan Aktay tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Yusuf Aycibin

 

Adamlar birde kendilerinin yaptığı üretim ve tanıtım videosuna bakmanız gerek :)

Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt

otoparkın test sürüşünü izledikten sonra bu dandik aracın aynısını değil hasını yapabilecek kapasite varken hala neyi bekliyoruz anlamıyoum!! biri çıkıp aynısını yerli üretim yapsa bugun şehir içinde kullanmak için kaç kişi alır bilemem.yapacak olan varsa sesimizi duyabilsek keşke ben ilk sıraya ismimi yazdırırım....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Okan Tansel

:D  :D  :D  :D


yapmasına yaparım hemde alasını ama yaşatmazlar desteklemezler Erdem kardeşim yok etmek için uğraşırlar .ederi 6000 tl ile 10000 TL den fazla etmez o kadar yani yazık yazık 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bizim işçilik ile bunu yürütmek kolay değil. motorsiklet motoru yapıyor muyuz bir sorgular mısınız?

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

Keşke biraz daha modernize edilmiş bir şekilde sunulsaydı ufak ayrıntılar fark yaratırdı ses sistemi, daha şık koltuk ve direksiyon ve en azından merkezi kilit olsa daha iyi olurdu sağlamlığı zaten geçtim ama dizayn olarak daha da iyi bir şeyler yapılabilirdi diye düşünüyorum

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

merkezi kilit?????? pencereler naylon....

 

eklediğin her şey hem ağırlığı hem de fiyatı artırıyor.  eklenen şeyin tekil maliyeti önemli değil onu oraya takmak süreçleri uzatıyor o nedenle maliyeti etkiliyor.

 

 

 

aynısını elektrikli yapmak gerek. önemli olurdu..

tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Aydan Aykac

Gercekten elektrikli motor olsa hem otv yüzünden fiyati yariya inerdi hemde sehir ici kullanicilari icin yakıt ekonomisi ile tercih nedeni olurdu. Bu sekilde biri bundan üretmek isterse ortak calismaya varım.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

 

aynısını elektrikli yapmak gerek. önemli olurdu..

Yaratıcı türk insanımız 3-5 sene sonra bunu alır ve elektrikli hale getirir :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Şimdi baktım, boş ağırlığı bis 126'dan 150kg daha hafif yani 400kg. Elektrikli araç için biçilmiş kaftan bence.

Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

11.05.2016 da bizim dükkanda test sürüşleri var beklerim hepinizi [emoji41]

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Bugün Ankara"da bir adet gördüm. Özellikle camlarının olmaması dikkatimi çekti. Cinnah yokuşunda tırmanmaya başlarken o gerilerde gözden kayboldu :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdal Aydın
(düzenlendi)

Şu an çalıştığım şirkette yerlisi olmadığı ve yabancısı da çok pahalı olduğu için actuator yaptık. Türkçe karşılığı bile yok, o kadar az bilinen bişey. Yine alman markası olan kunke selenoid pahalı olduğu için kendi ihtiyacimiza göre selenoid yaptık. Aslında bizim bunlarla hiç işimiz olmaz, biz paketleme makinası yapıyoruz ama zorunlu durumlarda mecbur kafa yorup kendi bünyemizde kapasitemizin el verdigince yapıyoruz. Yine bir proje var tübıtak destekli bi makine bunu da türkiyede üreten yok, biz giristik bu işe. Bunları neden söylüyorum, su yüzden; bu zerzavati yapmak oyuncak yapmak kadar basit aslında. 1 ay tasarımı sürer, 1 hafta imalatı 1 hafta da montajı. Oyun oynaya oynaya üretilir hem de 5000 i bulmaz maliyeti ama neden ithal onu kafam almıyor.....

tarihinde Erdal Aydın tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Şu an çalıştığım şirkette yerlisi olmadığı ve yabancısı da çok pahalı olduğu için actuator yaptık. Türkçe karşılığı bile yok, o kadar az bilinen bişey. Yine alman markası olan kunke selenoid pahalı olduğu için kendi ihtiyacimiza göre selenoid yaptık. Aslında bizim bunlarla hiç işimiz olmaz, biz paketleme makinası yapıyoruz ama zorunlu durumlarda mecbur kafa yorup kendi bünyemizde kapasitemizin el verdigince yapıyoruz. Yine bir proje var tübıtak destekli bi makine bunu da türkiyede üreten yok, biz giristik bu işe. Bunları neden söylüyorum, su yüzden; bu zerzavati yapmak oyuncak yapmak kadar basit aslında. 1 ay tasarımı sürer, 1 hafta imalatı 1 hafta da montajı. Oyun oynaya oynaya üretilir hem de 5000 i bulmaz maliyeti ama neden ithal onu kafam almıyor.....

hah bende bunu diyorum işte

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Isparta belediyesinde bu boyutlarda elektrikliler var.Çöp aracı olarak kullanılıyor. Trafiğe kapalı alanlarda falan fink atıyor gayet pratik gözüküyor.

Yorum bağlantısı
  • 5 yıl sonra...
ibrahim Tiryaki

Bu araç benzer kasa ve şartlarda neden üretilmez Türkiye'de anlamıyorum. Hayır hadi en kötü ihtimalle motorunu üretemiyoruz, onu ithal etsen yine maliyeti düşük. 

 

Güzel bir kasa tasarımı (motorsiklet sayılması için kg hesabı yapmak gerekecek.)

Güzel bir direksiyon ve ısıtma sistemi

Fonksiyonel bagaj ve saklama alanları.

 

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...