Emre Akbas 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Merhaba Arkadaşlar; Babamda 2015 nissan qashqai var aracı aldıktan kısa bir süre sonra hep kısa mesafe ve sakin kullanımdan dolayı partikül filtresi tıkanması sebebeiyle servise verdik servis bunun kullanıcı hatası oldugunu ancak müşteri memnuniyeti adına bir sefere mahsus ücretsiz yapabilceklerini söylediler işlem yapıldıktan 4 ay sonra filtre yine tıkandı servis 300 tl istiyor bu nekadar doğrudur sıfır bir araç bukadar kısa zamanda neden her ne olursa olsun 2 sefer arıza çıkartırmı? İnternette satılan araç deposuna dökülen partikül temizleyiciler var bunları kullananlar varmı?Kullanırsak herhangi bir sıkıntısını görürümüyüz? Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Merhaba Arkadaşlar; Babamda 2015 nissan qashqai var aracı aldıktan kısa bir süre sonra hep kısa mesafe ve sakin kullanımdan dolayı partikül filtresi tıkanması sebebeiyle servise verdik servis bunun kullanıcı hatası oldugunu ancak müşteri memnuniyeti adına bir sefere mahsus ücretsiz yapabilceklerini söylediler işlem yapıldıktan 4 ay sonra filtre yine tıkandı servis 300 tl istiyor bu nekadar doğrudur sıfır bir araç bukadar kısa zamanda neden her ne olursa olsun 2 sefer arıza çıkartırmı? İnternette satılan araç deposuna dökülen partikül temizleyiciler var bunları kullananlar varmı?Kullanırsak herhangi bir sıkıntısını görürümüyüz? Dpf Rejenerasyon yaparken aracı stop etmeden düşük vites yüksek devir kullanmak gerekiyorki filtrede oluşan kurumlar yakılarak atılsın. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Motor ısındıktan sonra 2500-3000 devir civarında aracı sabit hızla 15-20 dakika kadar sürün büyük ihtimalle temizlenir ara ara bu tarz kullanımlar yaparak filtrenin tıkanmasını önleyebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Ali Gök 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 ne sıkıntılı birşeymiş bu dpf. bende yok neyseki bu olaya bir çözüm lazım Yorum bağlantısı
Misafir 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Geçmiş olsun depoyu biraz doldurun otobana çıkın zaten otobana çıkana kadar ısınmış olur 3 viteste 3000 devirden aşağı düşmücek şekilde sabitleyip en az 30 km yol yapın ışığı söndürttürün düzelmiş olur geçmiş olsun diğer bir çözüm olarakta komple yazılım ile iptal ettirilebilir fiyat olarakta 500 tl ile bin tl arasında yapıyorlar Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 (düzenlendi) Motor ısındıktan sonra 2500-3000 devir civarında aracı sabit hızla 15-20 dakika kadar sürün büyük ihtimalle temizlenir ara ara bu tarz kullanımlar yaparak filtrenin tıkanmasını önleyebilirsiniz. ben de bunu tavsiye edecektim ki yazılmış, ilave olarak; sabit 2200 civarı devir bile yetecektir (mercedes de önerilen) 20 dk kullanımla, 500 km de bir gibi yaparsınız temizlenir.. 8 Nisan 2016 tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 (düzenlendi) Kullanici hatasi kismi takildi aklima. Araba büyük ihtimalle rejenerasyon uyarisi vermiyordur... Gerci baski balata da kullanici hatasi oluyor genelde, Kitapcikta nasil kullanilacagi hakkinda bilgi olmamasina ragmen :unsure2:yoksa kitapciklarda debriyaj kullanimi ile alakali ilgili uyar var mi? 8 Nisan 2016 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alphan Salt 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 İstanbul'da otoban sokak arasından daha tıkalıyken dpf yi nasıl temizliyeceğiz ? Ortalama 500 km de bir tıkanması ayrı serviste temizletme parası ayrı... Dizel aldık ekonomi yapıcaz diye 20 dk boyunca 3000 devirlerle gidicez rejenerasyon yapacak mı belli değil. Yaktığın mazota mı , ayırdığın zamana mı , serviste temizletme ücretine mi , sıfırının enaz 3000 tl lerde olmasına mı , temizletme sıvısına mı ? Temizleyemezse mazotun kartere inip yağa karışması , hiç olmazsa yağı bozması.... Özetle yeni dizellerin de tadı kalmıyor bu gidişle.... Osman abi benzinli alsak kafamız rahat Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Düşük viteste 3000 devir kullanma fikrine katılmıyorum, sabit hızda motor sıcakken 80-90 km hızda 5. Yada 6. Vites bile olsa temizliyor,en azından benim ki öyleydi. Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Düşük viteste 3000 devir kullanma fikrine katılmıyorum, sabit hızda motor sıcakken 80-90 km hızda 5. Yada 6. Vites bile olsa temizliyor,en azından benim ki öyleydi. Yorum bağlantısı
Burak Koca 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Hocam imkan varsa iptal ettirin gitsin diyeceğim ne yazıkki. DPF çevreyi koruyan fakat tamamen sorunlu bir sistem. Servis neden öyle bir mebla istemiş ilginç, zaten kendileri nasıl temizleyeceler? Anca araca gerekli komutu verip temizletirler; fakat tamamen dolmuşsa DPF; onların da temizleme şansı yok diye biliyorum; DPF'nin değişmesi lazım. Değiştirmek için ise o kadar maliyet yerine, komple iptal çok daha mantıklı. Özel servis DPF temizliği için (tamamen dolmuş) 900 tl fiyat istedi, sonrasında Iptaline gittik. 60.000 km'de komple dolduysa, aynı sorun 120.000km'de de başımıza gelecekti çünki. Yazılım olarak da biraz daha yüklenildi araca, şimdi hem DPF derdi yok hem daha performanslı Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Rejenerasyona girmeyen bir araçta yüksek devirde aracı sürmenin hiçbir faydası olmaz, dpf daha çok dolar. Önemli olan temizlik esnasında bunu yapmak Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Hocam imkan varsa iptal ettirin gitsin diyeceğim ne yazıkki. DPF çevreyi koruyan fakat tamamen sorunlu bir sistem. Servis neden öyle bir mebla istemiş ilginç, zaten kendileri nasıl temizleyeceler? Anca araca gerekli komutu verip temizletirler; fakat tamamen dolmuşsa DPF; onların da temizleme şansı yok diye biliyorum; DPF'nin değişmesi lazım. Değiştirmek için ise o kadar maliyet yerine, komple iptal çok daha mantıklı. Özel servis DPF temizliği için (tamamen dolmuş) 900 tl fiyat istedi, sonrasında Iptaline gittik. 60.000 km'de komple dolduysa, aynı sorun 120.000km'de de başımıza gelecekti çünki. Yazılım olarak da biraz daha yüklenildi araca, şimdi hem DPF derdi yok hem daha performanslı Parayı doktora veririz diyorsunuz yani Yorum bağlantısı
ümit türüt 9 Nisan 2016 Paylaş 9 Nisan 2016 Parayı doktora veririz diyorsunuz yani -Türkiye araç parkında ticari veya özel araçlarda dpf liyi bir kenara bıraktık, katalitik konvertörü sağlıklı olup zararlı gazları filtre eden kaç araç var? -Katalitik konvertörsüz karbüratörlü benzinli ve eski sistem pompalı dizel araçların trafiğe çıkmasına mani bir kanun mevcut mu? -İthal edilen veya üretilen dizel otomobillerin kaç adedinde dpf sistemi var ve bu sistem kanunla zorunlu hale getirilmiş mi? -Özellikle 10 yaşından büyük araçlarda gerçek anlamda bağlayıcılığı olan emisyon testi uygulaması mevcut mu? Bu test cihazlarının muayene öncesinde belli yöntemlerle yanıltılıp legal sonuçlar vermesinin önüne geçebilecek bir ceza veya denetim söz konusu mu ? -Ülke genelinde hava analizleri yapan ve bunu yayınlayan bir birim var mı? Bence bu soruların da sorularak cevaplanması gerekiyor. Saygılar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts