İçeriğe Yönlendir

Modifiye Tavsiyesi İstiyorum


Metin Yuksel

Recommended Posts

Metin Yuksel

Arkadaşlar oncelikle herkese merhabalar. Ben 2011/Focus 1.6 collection kullanicisiyim. Aracimi modifiye etmek istiyorum baştam aşagı. Ne yapabilirim? Ne kadar tutar ? Neyi yapsam yakisir ya da yakismaz? Bu tarz sorularima cevap ariyorum. Cevap veren herkese tesekkur ederim.

Yorum bağlantısı
Ufuk Aydın

Öncelikle gerçekten modifiyeli bir arabaya binmek istiyorsanız bodykit yapmanız şarttır. Yaptırdığınız yere göre fiyatları değişir ancak ortalama 1000tl Bodykitler.

Camlarınıza komple film çekmelisiniz. Ön cama 1 numaradan fazla çekmeyiniz.

Jantlarınızın görüntüsünü bilmiyorum ama arabayı gösteren en büyük şeyde janttır. Bu biraz pahalıya patlayabilir.

Sislerinizi ve farlarınızı xenon farklarla değiştirmelisiniz.

Ve basık araç seviyorsanız tabikide aracı basmalısınız. Durumunuza göre en pahalısı air'dir(Kumandalı sistem) Baya pahalı bir sistemdir. Gücünüz yetmesse aracınıza özel spor yaylarla aracınızı istediğiniz ölçüde basabilirsiniz seçenekleri var 3 , 5 cm gibi.

Cam rüzgarlığı

Spoiler

.

.

.

 

 

 

Vs Vs modifiye bitmezz :) Ama başlıcalar bunlar bunlar olmassa modifiyeli araba olmaz :)

Yorum bağlantısı
Batuhan Yüksel

Göksel kardeşimizin izinden git bencede efsaneleş sende  :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik

Abi öncelikle iyi bir yalıtım yaptır. Ses yalıtımı harika birşey arabadan aldığın keyfi katlıyor. eğer işçilik yapabilirsen 500-750 arası biter.

Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik

Abi öncelikle iyi bir yalıtım yaptır. Ses yalıtımı harika birşey arabadan aldığın keyfi katlıyor. eğer işçilik yapabilirsen 500-750 arası biter.

Abi öncelikle iyi bir yalıtım yaptır. Ses yalıtımı harika bir şey arabadan aldığın keyfi katlıyor. Eğer işçilik yapabilirsen 500-750 arası biter.

 

Yumuşak yanaklı (Mişlen energy grubu hoşuma gidiyor) lastik al. Sıfır olsun.

 

Tekerleri ve davlumbazları söktür. amortisör kulelerine doğru aracın sacını simself ile kaplattır. Özellikle çamurlukların karosere birleştiği yerlerdeki açıklıklara dikkat etsinler. Buradaki süngerler zamanla esneyip rüzgar alıyor. Bu da ciddi ses yapıyor. Davlumbazların da araç karoserine gelen yüzeyini simselfle kaplattır.

 

Bagajdan ayak ucuna kadar bitüm esaslı ziftli rezonans önleyici yalıtım yaptır. Üstüne kauçuk bariyerli halıfleks döşettir.

ön göğüsün içerisine pramit akustik sünger yaptır. Bunun için torpido, kilometre göstergesi ve teyp sökülecek.

 

Motor kaputuna simself yaptır. Motor üstüne kapak al ve tak.

 

Motor ve ön göğüs arasındaki sileceğin konumlandığı pilasttiği sök ve oradaki saca su tahliyesini engellemeyecek şekilde simself döşettir.

 

Dört kapıyı da söktür ve kapı saclarına simself döşettir. Kapı daki plastik aksamlara 0.5 cm firex sünger yapıştır. 

 

Kapı ayarlarını yaptırıp. Hem kasadaki hem de kapıdaki fitillere 6mm pnomatik şeffaf hortum çektir.

 

Abi abartırım diyorsan: tavana da giriş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Yuksel

Cevap veren herkese tesekkur ederim. Suan aracimda 16 inc her fordda bulunan kollu jantlardan var. Jantlari 17 mi yapmaliyim sizce yoksa 18 mi? Yaman abimizin fordunu inceledim cok da hosuma gitti. Araca body kitte dusunuyorum. Aracimin rengi siyah. Ufuk abi aracimda cam ruzgarligi ve film mevcut. Ayrica zenonlarin tahminen ucreti ne tutar?

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Cevap veren herkese tesekkur ederim. Suan aracimda 16 inc her fordda bulunan kollu jantlardan var. Jantlari 17 mi yapmaliyim sizce yoksa 18 mi? Yaman abimizin fordunu inceledim cok da hosuma gitti. Araca body kitte dusunuyorum. Aracimin rengi siyah. Ufuk abi aracimda cam ruzgarligi ve film mevcut. Ayrica zenonlarin tahminen ucreti ne tutar?

Bu tamamen senin kullanım stilinle alakalı  aracın kullanıldığı yol durumuda önemli tabi. Ben her ne kadar 18 istesemde aracı sadece ben kullanmadığım için 17 lerden vaz geçemiyorum malesef.  Yoksa  tek kullanıcı olsam 18  e geçerim. Kararı vererirken bunlarıda göz önüne al. Sonuçta bende aracımı  modifiye ettim  ve ilk aldığım jantlardı .  Babam ve kardeşimde kullandığı için 17 inch tercih etmiştim. Birde modifiye derken bütçe önemli. yalnız bazen paran olsada parça bulamayabilrsin. mk 2,5 kasa olduğu için bana göre biraz daha şansın olacaktır. Forumu iyi takip eder iyi araştırırsan istediğin modifiyeyi yaparsın. Üstelik uygulamalarınıda görme  şansın var . Şimdiden bol sabır bol şans diliyorum. :)  

tarihinde Öztunç Ünal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Yuksel

On kaputun ustune sagli sollu iki cikinti koyuyolar? Nedir onun adi?

Yorum bağlantısı

On kaputun ustune sagli sollu iki cikinti koyuyolar? Nedir onun adi?

Yazdığın ürün buysa eğer Ford focus RS kaput üstü havalandırma olarak geçer.

E896k8.jpg

Forumda sevgili Mehmet Mercan abimin aracında var.

Yorum bağlantısı
Metin Yuksel

Tam olarak bu hocam. Sizce yaptirmali miyim? Nedir fiyati?

Yorum bağlantısı
Selçuk Akbayrak

ilk işin 18'' orjinal focus ST jant ve 225*40*18 lastik olmalı bence. eibach marka 3.5 cm prokıt yaylarıda takmalısın 

Sonra farların içi çok beyaz focusta 3 çeşit far olduğunu biliyorum içi siyah olanından takmalısın.xenon basit ortalama 200 tl 

Bunlar başlangıç ve ufakta olsa tatmin edicidir.bunların maliyetide tahminimce 3000.4000 Tl arası tutar diye düşünüyorum.

Şimdiden kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Metin Yuksel

Evet jant ve lastigi bende dusunuyorum , lakin 3 4 arasi bir sey tutuyor. Ben de kendi lastik ve jantlarimi verip cikma almayi dusunuyorum. Boylece maliyet bin lira civarina dusecek.

Yorum bağlantısı
Selçuk Akbayrak

Sadece jant lastik o paralar tutmaz jantın fiyatına birşey diyemem ama 225*40*18 petlas pt 741 lastik fiyatı 200-210 arası biliyorum.Lastikleri kullanıyorum ve çok memnunum.

Yorum bağlantısı
Metin Yuksel

5-6 bin km yapmis , 18 inc jant ve lastik buldum sahibinden de. 1.500 lira civarinda.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...