İçeriğe Yönlendir

Grande Punto Kronik Yolcu Hava Yastığı Çatlağı Ve Müşteri Memnuniyeti


Gökhan Ünal

Recommended Posts

Gökhan Ünal

Umarım konuyu doğru yere açmışımdır.

16.05.2016 tarihinde 2008 model 1.3 m.jet active paket grande punto araç satın aldım, araçta kronik diye bahsedilen ama servislerin hala zorla kabul ettiği yolcu hava yastığı kısmındaki çatlaklar mevcuttu ama benim aracimda bu çatlak artık açılma noktasına gelmiş durumdaydı.

20.05.2016 tarihinde fiat genel merkeze bir mail atarak durumu belirttim beni 1 saat sonra 444 lu bir numaradan aradılar ve servise yonlendirdiler hatta benim için servisten randevu bile aldılar, serviste dosya açtırmamı söylediler, 23.05.2016 tarihinde yani bugün sabah 9 da Isparta yetkili servisi olan pürlü otomotiv'e giderek durumu anlattım ve dosyayı actirdim.

Sabah 10 da servisten ayrıldım, aynı gün saat 15.30 da servis beni arayarak durumu özetledi ve ön konsolun komple ücretsiz olarak değişeceğini belirtti,telefonu kapattıktan 15 dk sonra ise genel merkezden arayıp ücretsiz şekilde ön göğüsün değişeceğini söylediler.

Bugün resmen ayaklarım yere değmedi sevinçten çünkü böyle bir sonucun çıkacağını tahmin etmemiştim. Bunu sizinlede paylaşmak istedim belki etrafında bu durumu yaşayan varsa en azından bir umut olur düşüncesiyle. Sabah aracımı servise bırakacağım gerekli değişimin yapılması için.

Bu arada arabamın hava yastığı aşağıdaki durumdaydı.

2c56a03f806f8223b4e3daf91d9afcee.jpg

a5da5983737d4bc99a91a713f3648c2e.jpg

bee812da8e44c6b003255a613e7e496e.jpg

Saygılarımla.

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Batuhan Yüksel

Valla ürününe sahip çıkıyorsa ne mutlu helal olsun fiat'a araç garantidemiydi ? 

Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal
(düzenlendi)

Hayır garantide değildi 2008 model arabam, 165 binde ve sadece 70 bin km ye kadar servis bakımlı

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

tarihinde Gökhan Ünal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Batuhan Yüksel

Garantide değil ise iki kat bravo fiat'a helal olsun valla ne diyelim bizede her yerde bedavadan reklamını yapmak düşer  :good1:  :bravo:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Doğan

Fiat'ı tebrik etmek gerekir, sattığı ürünün garantide olmadığı halde bu kadar hassas davranıp çözüm üretebildiği için.

Yorum bağlantısı

Fiat herkese ayni yaklasimi gostermiyor. Punto forumlari gogus catlagi ve city sorunlari ile ilgili bircok şikayete ev sahipligi yapiyor. Bence istemeyi bilmek ile alakali. Once servise gidip, oyalamalar sonucu agresif tarzda yazilan taleplere bu kadar olumlu ve hizli donus olmuyordur.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur

Fiat'ın bu problem ile ilgili yayınladığı bir servis bülteni var mı acaba ?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ne olmuş orası öyle...

dğer yanda ilginçtir. tramerde 10bin gözüküp göğüs değişmişi de 2.elde alıcı bulmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hüseyin Arık

Benim de 2006 model toyota avensis aracim vardi. Internetten yolcu hava yastiginin ucretsiz degistigini duydum. Servisi arayip motor numarasindan yolcu hava yastiginin ve direksiyon milinin ucretsiz degisecegini soyleyip randevu verdiler. Gittim siparis olacagini 1 ay ı bulacagini soylediler. O ara bende arabami sattim 1 aya yakin gectikten sonra aradilar parcalarin geldigini soylediler sattim dedim yeni sahibine ulasin o degistirsin dediler. Dedikleri gibi yeni sahibini aradim o ucretsiz olarak degistirdi bir dr tesekkur etti bana :)) sizin de ucretsiz degismis bu tarz olaylar insani cok mutlu ediyor :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Benim de 2006 model toyota avensis aracim vardi. Internetten yolcu hava yastiginin ucretsiz degistigini duydum. Servisi arayip motor numarasindan yolcu hava yastiginin ve direksiyon milinin ucretsiz degisecegini soyleyip randevu verdiler. Gittim siparis olacagini 1 ay ı bulacagini soylediler. O ara bende arabami sattim 1 aya yakin gectikten sonra aradilar parcalarin geldigini soylediler sattim dedim yeni sahibine ulasin o degistirsin dediler. Dedikleri gibi yeni sahibini aradim o ucretsiz olarak degistirdi bir dr tesekkur etti bana :)) sizin de ucretsiz degismis bu tarz olaylar insani cok mutlu ediyor :)

Burdaki olay farklı, sizin olayınız farklı.

Toyota bazı araçların airbag şişiricisini ücretsiz değiştiriyor. Airbag değil, içindeki şişirici.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Arık

Burdaki olay farklı, sizin olayınız farklı.

Toyota bazı araçların airbag şişiricisini ücretsiz değiştiriyor. Airbag değil, içindeki şişirici.

Airbag atesleme fisekleri mi ne dediler abi dogrudur. Bir de direksiyon mili denildi. Ben servis ucretsiz degisti diye yazmistim sonucta servisin bu tavri beni memnun etti konuda oldugu gibi. Yanlis olduysa silinebilir :)
Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal

Garantide değil ise iki kat bravo fiat'a helal olsun valla ne diyelim bizede her yerde bedavadan reklamını yapmak düşer  :good1:  :bravo:

 

sabah servis ile görüşmemizde bana hiç iç açıcı konuşmadılar hatta tamir ettirebileceğim yer bile önerdiler :biggrin:

Fiat'ı tebrik etmek gerekir, sattığı ürünün garantide olmadığı halde bu kadar hassas davranıp çözüm üretebildiği için.

aynen öyle,2008 model bir arabanın hala arkasında durabiliyorlar

Fiat herkese ayni yaklasimi gostermiyor. Punto forumlari gogus catlagi ve city sorunlari ile ilgili bircok şikayete ev sahipligi yapiyor. Bence istemeyi bilmek ile alakali. Once servise gidip, oyalamalar sonucu agresif tarzda yazilan taleplere bu kadar olumlu ve hizli donus olmuyordur.

Saygilarimla.

 

evren abi arabayı almadan önce çok düşündüm hep acabalar vardı kafamda ama arabanın hatasız olusu rengi ve temizliği almama vesile oldu.punto forumlarından okuduklarım doğrultusunda başvuruyu yaptım,birde forumlarda insanlar hep bir ağızdan aynı gün aynı cümleleri kurup servislere yığılıyorlar inşallah herkesin aracına bir çözüm bulur fiat.

Fiat'ın bu problem ile ilgili yayınladığı bir servis bülteni var mı acaba ?

 

bildiğim kadarıyla yok öyle bir bülten

ne olmuş orası öyle...

dğer yanda ilginçtir. tramerde 10bin gözüküp göğüs değişmişi de 2.elde alıcı bulmaz.

 

abi güneş altında korumasız kalan çoğu puntoda oluyor.abi göğüs değişecek ama tramerde görünmeyecek zaten alıcıya faturayı ibraz edeceğim onuda geçtim arabamda değişen yok sadece sağ arka kapıda boya var abi onunda tramerde vs kaydı yok.

Fiat son zamanlarda güzel işler yapıyor. Egea dan beri takipteyim.

evren abininde söylediği gibi punto forumları bu dertle yakınan insanlarla dolu ama yavaş yavaş çözüm üretiyor fiat bu sorunlarına

Yorum bağlantısı

Ford da olmuyor işte bu olay. C-Max 1 lerin üst torpido da güneşten 8 oluyor, Focus 2 lerin yine üst torpido kilidi kronik arızalanıyor. Ama daha ücretsiz değişen duymadım.

Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal

Ford da olmuyor işte bu olay. C-Max 1 lerin üst torpido da güneşten 8 oluyor, Focus 2 lerin yine üst torpido kilidi kronik arızalanıyor. Ama daha ücretsiz değişen duymadım.

 

aynen abi yıllarca ford kullandık hiçbir zaman problemin çözümü için uğraşmadılar 

Müşteri memnuniyeti budur. Tebrikler. :)

 

teşekkürler

Tebrik etmek lazım.. Sizin için .çok iyi olmuş :)

evet benim için çok iyi oldu bu durum inşallah sıkıntısız şekilde teslim alırım.

 

 

bugün sabah aracımı servise bıraktım,cumartesi akşam veya pazartesi günü bir aksilik olmaz ise teslim alacağım :)

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Turkay Enez

Eşimde 2010 Grande Punto 1.4 Fire Active Otomatik var. Henüz bu tarz bir çatlak v.b. yok. Belirti de yok. Ancak, Fiat 2008 model aracın göğsünü ücretsiz değişiyorsa takdire şayan bir durum bu.

Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal

ben bu konuya dönmeyi unutmuşum.

 

aracımın ön göğüs komple değişti, sıfır ürün takıldı. zaten çok binemeden de sattım aracı şuan alan arkadaşla görüşüyorum arabayı da görüyorum tertemiz duruyor ne çatlak nede iz yok.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Nihat Harmankaya
On 23.05.2016 at 20:18, Gökhan Ünal yazdı:

Umarım konuyu doğru yere açmışımdır.

16.05.2016 tarihinde 2008 model 1.3 m.jet active paket grande punto araç satın aldım, araçta kronik diye bahsedilen ama servislerin hala zorla kabul ettiği yolcu hava yastığı kısmındaki çatlaklar mevcuttu ama benim aracimda bu çatlak artık açılma noktasına gelmiş durumdaydı.

20.05.2016 tarihinde fiat genel merkeze bir mail atarak durumu belirttim beni 1 saat sonra 444 lu bir numaradan aradılar ve servise yonlendirdiler hatta benim için servisten randevu bile aldılar, serviste dosya açtırmamı söylediler, 23.05.2016 tarihinde yani bugün sabah 9 da Isparta yetkili servisi olan pürlü otomotiv'e giderek durumu anlattım ve dosyayı actirdim.

Sabah 10 da servisten ayrıldım, aynı gün saat 15.30 da servis beni arayarak durumu özetledi ve ön konsolun komple ücretsiz olarak değişeceğini belirtti,telefonu kapattıktan 15 dk sonra ise genel merkezden arayıp ücretsiz şekilde ön göğüsün değişeceğini söylediler.

Bugün resmen ayaklarım yere değmedi sevinçten çünkü böyle bir sonucun çıkacağını tahmin etmemiştim. Bunu sizinlede paylaşmak istedim belki etrafında bu durumu yaşayan varsa en azından bir umut olur düşüncesiyle. Sabah aracımı servise bırakacağım gerekli değişimin yapılması için.

Bu arada arabamın hava yastığı aşağıdaki durumdaydı.

2c56a03f806f8223b4e3daf91d9afcee.jpg

a5da5983737d4bc99a91a713f3648c2e.jpg

bee812da8e44c6b003255a613e7e496e.jpg

Saygılarımla.

Gökhan bey talep şeklindemi,şikayet şeklşndemi mail attınız.mailde ne yazdınız bahsedermisiniz.bendede 2013 linea var bugün farkettim çatlamış.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Gökhan Ünal
On 23.02.2019 at 21:20, Nihat Harmankaya yazdı:

Gökhan bey talep şeklindemi,şikayet şeklşndemi mail attınız.mailde ne yazdınız bahsedermisiniz.bendede 2013 linea var bugün farkettim çatlamış.

 

nihat bey ben maili talep şeklinde yazdım. 

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Volkan Eyi
(düzenlendi)

Merhaba arkadaşlar konuyu hortlatmış oluyorum fakat bende yeni fiat punto 1.3 multijet araç aldım. 2007 model km. 60.000 de, sağ ve sol yanı boyalı kaput tavan ve bagajda boya yok. değişen yok.  aracımda konuda resmi olan kadar olmasa da sağ airbag te şişme ve çatlak mevcut çirkin bir görüntü oluşturmakta. mersin fiat servisine götürsem ücretsiz onarım yaparlarmı. 

tarihinde Volkan Eyi tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Volkan Eyi

az evvel müşteri hizmetleri ve servisle görüştüm aracın yaşı 10 u geçtiği için türkiye fiat destek vermeyebilir yinede gelin resimlerini çekip gönderelim dediler. :(

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...