İçeriğe Yönlendir

Gm 5 Plus & Zenfone 2 32 Gb


Yasin Kahveci

Recommended Posts

O.Yücel Çetin
(düzenlendi)

Honor 7 bence de iyi bir seçenek. LG G4 sanki kronik arızalı, bir evdeki 3 cihazın üçü de arızalı durumda maalesef. Distribütör garantili 32 GB LG G3 daha iyi bir seçenek G4'e göre, tek sevmediğim yanı plastik çerçeveleri.

tarihinde Osman Yücel Çetin tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emrah Altun

Honor 7 bence de iyi bir seçenek. LG G4 sanki kronik arızalı, bir evdeki 3 cihazın üçü de arızalı durumda maalesef. Distribütör garantili 32 GB LG G3 daha iyi bir seçenek G4'e göre, tek sevmediğim yanı plastik çerçeveleri.

Lg bu telefon işini kotaramadı. G4 de lg nin bile kabul ettiği kronik bir sorun var. Aynı iş yerinde lg telefonu olan 3 arkadaşız. 3 ümüzün de telefonu servis gördü :(

1300 TL.

1300 TL.

malum sitede garantili ve adınıza faturalı olarak 999 tl ye de bulabilirsiniz.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Osman Uslu

Cevabınız için çok teşekkürler. 3 arkadaşımda g4 var, hepsinde değişik arızalar meydana geldi kısa sürede. Bu g4 ün kötü olduğuna işaret değil tabi ki ancak g4 e karşı bir soğukluk var .

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Benimde sadece şirketteki arkadaşta kullanma deneyimim oldu. Ondan dolayı arızası hakkında pek bilgim yoktu. Bir kaç kişi daha belirtmiş kronik arızası olduğunu. Burada okuyana kadar benimde haberim yoktu açıkçası. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Bektaş

Ben olsam lenovo p70 modelini alırım gerçekten fiyat-performans cihazı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Demir

Herkese teşekkürler. Türk Telekom honor 7 almaya karar verdim gibi.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Yasin Bey durum nedir?  Aldınız mı Siz?  Benimde dikkatimi çekmeye başladı Honor 7

Yorum bağlantısı
Emrah Altun

Vade farksız taksitle alma imkanım olduğu için GM 5 Plus aldım. 2 gündür kullanıyorum. Ufak tefek sıkıntılar harici iyi telefon. Fiyatına göre.

Yorum bağlantısı
Emrah Musalli

Yorumları bekliyoruz emrah bey. Hayırlı olsun. İkinci parti muhabbeti falan vardı acaba geldi mi. Sorunlar gidilecek diyorlardı.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Emre Şimşek

Ben 30.05.2016 tarihinden Vatan'da görüp beğenerek GM 5 Plus D aldım. Daha önce hiç araştırmamıştım ama görüntüsü çok kaliteli olduğu için cezbetti ve bir anda karar verdim aldım. Fakat telefonu epi topu 3 gün kullanabildim.

Ondan önceki telefonum note 2'ye göre şarjı çok çabuk tükeniyordu. Düzeltmek adına bir kaç program deneyip bütün uygulamaları vs kapatıp telefonu pasivize ettim ama nafile. Akşamdan sabaha normalde %30 harcıyor, her şeyi kapatınca %15 harcıyordu. Ben de üçüncü günün sonunda Vatan'a gittim iade talebinde bulundum. Onlar da iade alamadıklarını önce servise göndermeleri gerektiğini, eğer servis iadeyi onaylarsa yapabileceklerini söylediler. Şarj sorunu olduğunu da yazarak iade istiyorum diyerekten yolladık garantiye.

12 gün sonra, yani bugün cihazı Vatan'dan teslim aldım. Servis formunda batarya test edildi, donanımsal sorun yok, yazılım sıfırlandı, test OK. Yazmış göndermişler. İade dallarına hiç de basmamışlar.

La havle çektim kartı taktım baktım sim kartı tanımıyor.

Girdim baktım telefonun imeileri silinmiş. Şu an bağlanabilirsem kazara arada bir evde wi-fiye bağlanabiliyor. Şarj sorunu da sim kartı olmadığı halde devam ediyor. Telefonun görüntüsü, ve hızı çok güzel, uygulamalarda bazı eksiklikler var ama play store'dan giderilebilir şeyler. Fakat şarj problemi çok kötü benim için. Bugün müşteri sorunları hakem heyetine dilekçeyle başvurdum ama sürecin 9 ay kadar sürebileceğini söylediler. Bu süreçte makineyi bir kez daha garantiye göndermeyi düşünüyorum. Sonrası beklemek....

 

Çağlar abi ben malesef GM müşteri hizmetleriyle ilgili iyi izlenimler edinemedim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Hepsiburada.com.

Telefon almak için tek adres.

15 gün kolay iade olanağı.

Denedim test ettim beğenmedim iade ettim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Ben 30.05.2016 tarihinden Vatan'da görüp beğenerek GM 5 Plus D aldım. Daha önce hiç araştırmamıştım ama görüntüsü çok kaliteli olduğu için cezbetti ve bir anda karar verdim aldım. Fakat telefonu epi topu 3 gün kullanabildim.

Ondan önceki telefonum note 2'ye göre şarjı çok çabuk tükeniyordu. Düzeltmek adına bir kaç program deneyip bütün uygulamaları vs kapatıp telefonu pasivize ettim ama nafile. Akşamdan sabaha normalde %30 harcıyor, her şeyi kapatınca %15 harcıyordu. Ben de üçüncü günün sonunda Vatan'a gittim iade talebinde bulundum. Onlar da iade alamadıklarını önce servise göndermeleri gerektiğini, eğer servis iadeyi onaylarsa yapabileceklerini söylediler. Şarj sorunu olduğunu da yazarak iade istiyorum diyerekten yolladık garantiye.

12 gün sonra, yani bugün cihazı Vatan'dan teslim aldım. Servis formunda batarya test edildi, donanımsal sorun yok, yazılım sıfırlandı, test OK. Yazmış göndermişler. İade dallarına hiç de basmamışlar.

La havle çektim kartı taktım baktım sim kartı tanımıyor.

Girdim baktım telefonun imeileri silinmiş. Şu an bağlanabilirsem kazara arada bir evde wi-fiye bağlanabiliyor. Şarj sorunu da sim kartı olmadığı halde devam ediyor. Telefonun görüntüsü, ve hızı çok güzel, uygulamalarda bazı eksiklikler var ama play store'dan giderilebilir şeyler. Fakat şarj problemi çok kötü benim için. Bugün müşteri sorunları hakem heyetine dilekçeyle başvurdum ama sürecin 9 ay kadar sürebileceğini söylediler. Bu süreçte makineyi bir kez daha garantiye göndermeyi düşünüyorum. Sonrası beklemek....

 

Çağlar abi ben malesef GM müşteri hizmetleriyle ilgili iyi izlenimler edinemedim.

 

Hep diyoruz ya elektronik biraz da şans işi. Çok memnun olanlar da var ama ters gitti mi de gidiyor işte.

 

Bence heyetten kısa vadede beklentin olmasın. Memleket düzeni: içeride adamın olsa neyse de, yoksa ümitlenme. Bence servise tekrar gönder. İlk sefer servise Vatan Bilgisayar göndermiş anladığım kadarıyla? Eğer öyleyse servisten önce GM'i ara. Durumu ilet, takip ederler diye tahmin ediyorum. Sonuçta servis ve marka farklı kafada işliyor. Sonrasında da detaylı şekilde sorunları kendin yazarak, kendin gönder servise. 

Hepsiburada.com.

Telefon almak için tek adres.

15 gün kolay iade olanağı.

Denedim test ettim beğenmedim iade ettim.

 

Kesinlikle katılıyorum. Artık internet satışları, yüz yüze satışlardan daha avantajlı hale geldi. Uzaktan alışveriş şartları, yönetmelikleri daha iyi koruyor tüketiciyi.

Ben de modem almıştım HB.com'dan, yanlış almışım, tamamen benim hatam. Bunu da belirterek iade istedim, iade işlemini bile yanlış yaptığım halde ikilemeden paketi açılmış, jelatini yırtılmış ürünü aldılar. Yani öyle açılmadan iade durumu da yok. Baya baya kullan, kurcala iade et durumu var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Evet HB bu konuda çok iyi.

Vatan müşteri hizmetlerinde beklerken ne kadar iade için gelen varsa izledim. Genellikle kullandıkları cümle şu:

-İade etmek istiyorum

-Malesef iade yapamıyoruz

-Neden?

-İşte bilmemne ürünlerinde direkt iade alamıyoruz, servise gönderelim servisi onaylarsa iade alalım(fix cümle bu).(her ürüne aynı şekilde söylüyorlar halbuki)

-E hani müşteri memnuniyeti

-Sadece internet satışlarında geçerli o, yani görmeden alınan ürünlerde. Burada her şeyi görerek alıyorsunuz(Demek ki internetten almak lazım, bütün dükkanlar kapansın)

 

Bundan sonra kulağıma küpe. Öyle gidip zenginmişim gibi bir mağazadan ürün almayacağım.

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Evet HB bu konuda çok iyi.

Vatan müşteri hizmetlerinde beklerken ne kadar iade için gelen varsa izledim. Genellikle kullandıkları cümle şu:

-İade etmek istiyorum

-Malesef iade yapamıyoruz

-Neden?

-İşte bilmemne ürünlerinde direkt iade alamıyoruz, servise gönderelim servisi onaylarsa iade alalım(fix cümle bu).(her ürüne aynı şekilde söylüyorlar halbuki)

-E hani müşteri memnuniyeti

-Sadece internet satışlarında geçerli o, yani görmeden alınan ürünlerde. Burada her şeyi görerek alıyorsunuz(Demek ki internetten almak lazım, bütün dükkanlar kapansın)

 

Bundan sonra kulağıma küpe. Öyle gidip zenginmişim gibi bir mağazadan ürün almayacağım.

 

Geçen ben de Asus aldım Vatan'dan. Israrla açıp kontrol edelim dediler. Gerek yok dedim ama ısrar edince iyi aç dedim. Açtı, dokundu, hı hu dedi, tamam dedi. Eee? dedim. Tamam kontrol ettik dedi. Sadece güldüm. Neyini test ettiyse? "Evet pilden anakarta elektrik gidiyor, dili de Türkçe." :D

 

İade işini servise sallaması zaten kendi bünyesinde iade almadığının göstergesi. Yani hepsiburada.com'un yaptığını yapmadığının göstergesi. Servise soracak olsam sana niye geleyim diyesi geliyor insanın. 

 

Neyse. Kabaca ne demişler? Tecrübe hayatta yenilen kazıkların toplamıdır. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Geçen ben de Asus aldım Vatan'dan. Israrla açıp kontrol edelim dediler. Gerek yok dedim ama ısrar edince iyi aç dedim. Açtı, dokundu, hı hu dedi, tamam dedi. Eee? dedim. Tamam kontrol ettik dedi. Sadece güldüm. Neyini test ettiyse? "Evet pilden anakarta elektrik gidiyor, dili de Türkçe." :D

 

İade işini servise sallaması zaten kendi bünyesinde iade almadığının göstergesi. Yani hepsiburada.com'un yaptığını yapmadığının göstergesi. Servise soracak olsam sana niye geleyim diyesi geliyor insanın. 

 

Neyse. Kabaca ne demişler? Tecrübe hayatta yenilen kazıkların toplamıdır. 

 aynısı bizim başımıza geldi, hem de bir sürü bekledik test edecek diye :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

 aynısı bizim başımıza geldi, hem de bir sürü bekledik test edecek diye :D

 

E işte onu yapacak ki, sana "alırken baktınız ama yhaaa" diyebilsin. Neyse bu bahsi kapatalım :p

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Ben bimexten beğenip hepsiburada dan almıştım.

 

:D :D Taktik bu işte. Turkcell, Vodafone, AVEA'da incele, hepsiburada'dan al.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Budak

Ben 30.05.2016 tarihinden Vatan'da görüp beğenerek GM 5 Plus D aldım. Daha önce hiç araştırmamıştım ama görüntüsü çok kaliteli olduğu için cezbetti ve bir anda karar verdim aldım. Fakat telefonu epi topu 3 gün kullanabildim.

Ondan önceki telefonum note 2'ye göre şarjı çok çabuk tükeniyordu. Düzeltmek adına bir kaç program deneyip bütün uygulamaları vs kapatıp telefonu pasivize ettim ama nafile. Akşamdan sabaha normalde %30 harcıyor, her şeyi kapatınca %15 harcıyordu. Ben de üçüncü günün sonunda Vatan'a gittim iade talebinde bulundum. Onlar da iade alamadıklarını önce servise göndermeleri gerektiğini, eğer servis iadeyi onaylarsa yapabileceklerini söylediler. Şarj sorunu olduğunu da yazarak iade istiyorum diyerekten yolladık garantiye.

12 gün sonra, yani bugün cihazı Vatan'dan teslim aldım. Servis formunda batarya test edildi, donanımsal sorun yok, yazılım sıfırlandı, test OK. Yazmış göndermişler. İade dallarına hiç de basmamışlar.

La havle çektim kartı taktım baktım sim kartı tanımıyor.

Girdim baktım telefonun imeileri silinmiş. Şu an bağlanabilirsem kazara arada bir evde wi-fiye bağlanabiliyor. Şarj sorunu da sim kartı olmadığı halde devam ediyor. Telefonun görüntüsü, ve hızı çok güzel, uygulamalarda bazı eksiklikler var ama play store'dan giderilebilir şeyler. Fakat şarj problemi çok kötü benim için. Bugün müşteri sorunları hakem heyetine dilekçeyle başvurdum ama sürecin 9 ay kadar sürebileceğini söylediler. Bu süreçte makineyi bir kez daha garantiye göndermeyi düşünüyorum. Sonrası beklemek....

 

Çağlar abi ben malesef GM müşteri hizmetleriyle ilgili iyi izlenimler edinemedim.

Geçmiş olsun, sikayetvar.com a da yazarsanız belki daha etkili olur...

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Geçmiş olsun, sikayetvar.com a da yazarsanız belki daha etkili olur...

Kanunen mağazada görerek alınan ürünlerde arıza olmadığı sürece iade değişim maalesef yok. Sarj olayı muhtemelen cihaz yazılımı ile alakalı ama servisin raporu haricinde oradaki görevli evraksiz iade değişim normal yollardan yapamaz. İnternet satışları daha çok müşteri koruyor. Bende elektronik mağazada çalıştığım halde özellikle telefonu netten (hepsiburadadan) alırım.
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Emrah Altun

Ben 30.05.2016 tarihinden Vatan'da görüp beğenerek GM 5 Plus D aldım. Daha önce hiç araştırmamıştım ama görüntüsü çok kaliteli olduğu için cezbetti ve bir anda karar verdim aldım. Fakat telefonu epi topu 3 gün kullanabildim.

Ondan önceki telefonum note 2'ye göre şarjı çok çabuk tükeniyordu. Düzeltmek adına bir kaç program deneyip bütün uygulamaları vs kapatıp telefonu pasivize ettim ama nafile. Akşamdan sabaha normalde %30 harcıyor, her şeyi kapatınca %15 harcıyordu. Ben de üçüncü günün sonunda Vatan'a gittim iade talebinde bulundum. Onlar da iade alamadıklarını önce servise göndermeleri gerektiğini, eğer servis iadeyi onaylarsa yapabileceklerini söylediler. Şarj sorunu olduğunu da yazarak iade istiyorum diyerekten yolladık garantiye.

12 gün sonra, yani bugün cihazı Vatan'dan teslim aldım. Servis formunda batarya test edildi, donanımsal sorun yok, yazılım sıfırlandı, test OK. Yazmış göndermişler. İade dallarına hiç de basmamışlar.

La havle çektim kartı taktım baktım sim kartı tanımıyor.

Girdim baktım telefonun imeileri silinmiş. Şu an bağlanabilirsem kazara arada bir evde wi-fiye bağlanabiliyor. Şarj sorunu da sim kartı olmadığı halde devam ediyor. Telefonun görüntüsü, ve hızı çok güzel, uygulamalarda bazı eksiklikler var ama play store'dan giderilebilir şeyler. Fakat şarj problemi çok kötü benim için. Bugün müşteri sorunları hakem heyetine dilekçeyle başvurdum ama sürecin 9 ay kadar sürebileceğini söylediler. Bu süreçte makineyi bir kez daha garantiye göndermeyi düşünüyorum. Sonrası beklemek....

 

Çağlar abi ben malesef GM müşteri hizmetleriyle ilgili iyi izlenimler edinemedim.

 

Öncelikle geçmiş olsun. Aynı telefon bende de var. Yoğun kullanımda ısınma durumunda hiç bir şikayetim yok. Keşke servise vermeden önce biraz bekleseydiniz. 5 gün önce GM bir güncelleme yayınladı. Şarj konusunda ciddi gelişmeler oldu. Ben gerekli optimizasyonları yaptıktan sonra 1.5 gün kullanım ve 5.5 saat ekran süresi aldım.

Fakat dün telefonun el fenerine yanlışlıkla basmışım. Fener de ne kadar olduğunu bilmiyorum açık kalmış. Telefonu elime aldım az daha elimi yakacaktı. Bu durum canımı sıktı. Ben de telefonu satılığa çıkardım. Zaten taksitli satış olmasa bunu da almazdım. Telefonumu satabilirsem Huawei'nin Honor 7 modelini alacağım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Emre Şimşek

Öncelikle geçmiş olsun. Aynı telefon bende de var. Yoğun kullanımda ısınma durumunda hiç bir şikayetim yok. Keşke servise vermeden önce biraz bekleseydiniz. 5 gün önce GM bir güncelleme yayınladı. Şarj konusunda ciddi gelişmeler oldu. Ben gerekli optimizasyonları yaptıktan sonra 1.5 gün kullanım ve 5.5 saat ekran süresi aldım.

Fakat dün telefonun el fenerine yanlışlıkla basmışım. Fener de ne kadar olduğunu bilmiyorum açık kalmış. Telefonu elime aldım az daha elimi yakacaktı. Bu durum canımı sıktı. Ben de telefonu satılığa çıkardım. Zaten taksitli satış olmasa bunu da almazdım. Telefonumu satabilirsem Huawei'nin Honor 7 modelini alacağım.

Benim telefonum servisten geldi. Ve o eski halinden eser yok. Süper olmuş. Çok kullanmama ve hiç bir şeyi kapatmamama rağmen şarjı 1 gün rahat yetiyor. Şarjı da çok hızlı doluyor. Güncelleme yaramış anlaşılan :)

Tüketici Hakları Hakem Heyetine yazdığım şikayeti de geri çektim. GM ve Telpa'nın itibarını iade edelim dedim :)

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

android cihaz alanlara  ;

 

6,00 versiyonu pil kullanımı konusunda sorunlu. Eğer aldığınız cihazda bu sürüm yüklüyse telefonun hiç bir şeyi ile oynamayın sadece 6,01 ' in güncellemesini bekleyin 3-5 gün içinde geliyor zaten.

Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

Eşime aldım gm5 plus, parasının telefonu bence de. Büyük demezseniz saf android ve 3gb RAM akıyor. Hızlı şarj da efsane olmasa da iyi.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...