İçeriğe Yönlendir

Nissan Qashqai Partikül Tıkanma Sorunu


Emre Akbas

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Kullandığım Qashqai 15 bin oldu .2016 1.6 cvt.en ufak bir sıkıntı yok.ama acimadan ve sürekli en üst sinirlarda kullanıyorum.dpf yi bilmem ana on takım harika.dağ tepe.kaldırım.koy yolu .çamur taş ne denk geldiyse giriyorum ...beni giderek şaşırtıyor...

Ama 160 ve üzeri hızlarda frenleme iyi adrenalin yapıyor.

 

15 bindeki arabada ne sıkıntı olur? 150 bine gelin önce bi.  

 

 

not: bir de sıkıntı mı olsaydı?

tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Feriz AY

Sorununuza çözümüm var.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez

Kullandığım Qashqai 15 bin oldu .2016 1.6 cvt.en ufak bir sıkıntı yok.ama acimadan ve sürekli en üst sinirlarda kullanıyorum.dpf yi bilmem ana on takım harika.dağ tepe.kaldırım.koy yolu .çamur taş ne denk geldiyse giriyorum ...beni giderek şaşırtıyor...

Ama 160 ve üzeri hızlarda frenleme iyi adrenalin yapıyor.

Bazı İsmi lazım değil kaşkay sahipleri de aks vs kırıyor. :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Sorununuza çözümüm var.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Buradan paylaşın da, forumun amacına uygun yazışmış olalım. Malum, bilgi paylaştıkça çoğalır.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Buradan paylaşın da, forumun amacına uygun yazışmış olalım. Malum, bilgi paylaştıkça çoğalır.

ve ucuzlar.

Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar
(düzenlendi)

Araba 14750 km ye geldi . bakım km si ne kadar kaldı yaziyor diye bakınca 15250 km sonra yağ bakımi sayacıni farkettim.bakım aralığı 30 bin sanırım..Kitabına baktım değişim aralığı 10 bin diyor.ilginç

15 bindeki arabada ne sıkıntı olur? 150 bine gelin önce bi.


not: bir de sıkıntı mı olsaydı?

Hiç sıfır arabam olmadıki hocam [emoji3] ama bu arabayi gerçekten çok acımasız kullanıyorum.merdivenlerden iniyorum,kaldirimlardan ,tarlalardan geçiyorum.[emoji3]

tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

hayırlı olsun elbette sizin adınıza seviniyoruz. Ancak yeni nesil avrupa birliği EURo5 araçlarda 150 bin, Euro 6 araçlarda 180 bin km ye kadar emisyon değeri bile değişmeyecek şekilde (ayar gerektirmeden) zorunluluk var. 

 

Kırmadığınız sürece ilk 100 bine kadar hiçbir problem yaşamamanız lazım. yapacağınız kötülükler zaten 150 binden sonra gözle görülür.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Feriz AY

Sani kardeşim,bende aynı fikirdeyim,ama emre bey birebir görüşüp,sorunun çözüldüğüne emre bey onay verdikten sonra paylaşmak istedim.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yani partikül filtresine sunacağım çözümü emre beyle istişare edip,çözüme ulaştıktan sonra paylaşmak istedim.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

Kullanım güzergahınız gayet normal boşuna aracı 3500-4000 devirlerde zorlamayın. Elli km yol yapan bir aracın DPF'si tıkanmamalı. Garantiden DPF değişimi yapması için servisi zorlayın. Malesef ülkemizde yasal haklarımız çoğu Avrupa ülkesine parmak ısırtacak gelişmişlikte olsa da uygulamada size zorluk yaşatabilecek niteliktedir. Kararlı davranırsanız servisin eninde sonunda sorunu garantiden çözeceğini düşünmekteyim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Sani kardeşim,bende aynı fikirdeyim,ama emre bey birebir görüşüp,sorunun çözüldüğüne emre bey onay verdikten sonra paylaşmak istedim.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yani partikül filtresine sunacağım çözümü emre beyle istişare edip,çözüme ulaştıktan sonra paylaşmak istedim.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bilgi paylaşarak çoğalır dediğim gibi. Siz bi çözümü sunun, hep beraber tartışırız gerekirse.

Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber

Kullanım güzergahınız gayet normal boşuna aracı 3500-4000 devirlerde zorlamayın. Elli km yol yapan bir aracın DPF'si tıkanmamalı. Garantiden DPF değişimi yapması için servisi zorlayın. Malesef ülkemizde yasal haklarımız çoğu Avrupa ülkesine parmak ısırtacak gelişmişlikte olsa da uygulamada size zorluk yaşatabilecek niteliktedir. Kararlı davranırsanız servisin eninde sonunda sorunu garantiden çözeceğini düşünmekteyim.

Bu km de ve kullanım şartlarına göre sorun çıkmaması gerek. Kesinlikle dpf değişimi talep edin

Yorum bağlantısı
Ali Gök

fren balatası aşınınca değişim talebi mümkün mü?

Çok mantıklı güzel fikir :D  hatta mazotu bile bitmeme garantili olsa keşke   :biggrin:  :D  :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

fren balatası aşınınca değişim talebi mümkün mü?

İlk çıkan clio 4 lerde ilk bakıma kadar fren balatası bitme sorunları vardı.Garantiden çoğu değişim yapıldı.Yani bir parçada sorun varsa değişir bu sarf malzemesi olması onun arızalı yada hatalı üretileceği gerçeğini değiştirmez.

Bence servisi zorlayın dpf değişimi için.

Yorum bağlantısı
Emre Akbas

Evet genel merkezle ve servisle uzun görüşmeler sonucunda istanbuldan bir ekip gelip araci test edecekmiş sonrasinda ne olcak bende bilmiyorum :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül

fren balatası aşınınca değişim talebi mümkün mü?

Normalde olması gereken mi bizim ülkemizdeki uygulamalar mi? Malesef ülkemizde böyle bir talebe kullanıcı hatası der geçerler. 50km yol gitmesine rağmen tıkanan DPF üretim ya da parça hatasıdır. Üretim hatası varsa sarf malzemeler de garanti kapsamında değiştirilir.
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Dpf üretmez süzer. 50km de tıkanması için piston eriterek püskürtme yapan enjektör gerekir. Pratikte imkansız

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ferit Erken

2011'den beri ben öyle bir sorun ve sıkıntı yaşamadım.Günlük bende sizin gibi işe gidip gelirim, hatta o kadar yol bile yapmam ama dpf den dolayı bir problem yaşamadım. (Servise gittiğimde bir kere usta sormuştu, saçma bir şey bir de 1000km'de bir bu dpf temizleme olayını yapmamı tavsiye etmişti.) Belki genel sorun aracı yanlış devirde kullanmak olabilir. Sizin sorununuz bu olmayabilir belki ama ülkemizde daha dizel araçla benzinli aracın hangi devir aralığında kullanılması gerektiği veya kullanımda nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilen bilinçli kullanıcı çok yok. Bir de garantili bir mal aynı sebepten 3kez sorun yaparsa ayıplı mal kapsamına girer, ben olsam firmaya şikayet dilekçesi açtırır bu konuda anlık değil de kalıcı bir çözüm bulmaları için bastırırım.

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Ali Ozan Yurtsever

Ne oldu bu konuda gelişme var mı. Kullanımınız bence gayet uygun daha nasıl kullanılsın günde 50 km diyor 2500/3000 devir diyor. Daha ne yapacak ki? Bu kadar sık servise gidilmesi dpf için normal değil bence. 

Yorum bağlantısı
Serdar Yaman

Bir turbo hortumu iki dpf lanet olası dpf içini boşalttım ben böyle lanet bişey görmedim usandırdı beni

Yorum bağlantısı
Yavuz Huz

120 binde başıma geldi 1.6 tdci motor focusta sökülüp ilaçla temizlendi kurutuldu.kurutma temizleme kadar önemli.ıslak olursa ilk çalıştırmada yapışır partiküller.sıvı eklenip düzeltildi.1 lt 6 aydır sorun yok şükür

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Emre Akbas
On 31.01.2017 at 07:46, Ali Ozan Yurtsever yazdı:

Ne oldu bu konuda gelişme var mı. Kullanımınız bence gayet uygun daha nasıl kullanılsın günde 50 km diyor 2500/3000 devir diyor. Daha ne yapacak ki? Bu kadar sık servise gidilmesi dpf için normal değil bence. 

 

Gelişme şöyle oldu istanbuldan bir ekip gelecekti geldiler baktılar herşey normal dediler :) 

 

Son olarak bize farklı yakıt kullanmamızı tavsiye ettiler araç 0 km den beri hep opetten alıyorduk shell den almaya başladık neredeyse 3,5 ay oldu şükür sorun yok inşallahta olmaz normalde 2 ay bile olmadan doluyordu. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...