Sani Gerşon 18 Ocak 2017 Paylaş 18 Ocak 2017 Başlıktaki soruyu merak edenler için bir youtube kullanıcısı camdan üst kapak üretip farklı ateşleme yöntemleri ile tek silindirli içten yanmalı bir motorun çalışmasını yüksek hızlı bir kamera ile görüntülemiş. Önce benzin, peşinden alkol ve son olarak asitilen gazı (hidrojen benzeri) ile ateşleme yapıp görüntüleri paylaşmış. Her iki piston hareketi ile tek bir ateşleme yapılmış. Araçlarda bildiğim kadarı ile her hareket için tek bir ateşleme lazım. 10 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 18 Ocak 2017 Paylaş 18 Ocak 2017 Asetilen epey kurum yaptı. CC şart oldu Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Ocak 2017 Yazar Paylaş 18 Ocak 2017 Alkolde ilk günkü gibi temizledi valla Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Ocak 2017 Yazar Paylaş 18 Ocak 2017 Sanıyorum ilk ateşleme öncesi çatlak görüntü var. Tam göremedim. Ben de merak ettim onu. Yorum bağlantısı
Serkan Turan 18 Ocak 2017 Paylaş 18 Ocak 2017 Emme ateşleme eksoz.. Vay be. Lisede tamamen parçalanmış bir motoru kontağına kadar toplayıp okul 1. si olmuştum. Şimdi ise ustanın gözüne bakıyoz Motoru görünce o günler geldi aklıma. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ocak 2017 Paylaş 18 Ocak 2017 9 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Her iki piston hareketi ile tek bir ateşleme yapılmış. Araçlarda bildiğim kadarı ile her hareket için tek bir ateşleme lazım. Güzel video. 4 zamanlıda bu görünen video doğru. aynı bu motordan tekne motorumuz vardı 50 senelik. son dönemlerinde iki ayda bir conta değişirdik. pushrod dipten kam klasik motor. birinci turda emme, sıkıştırma, ikinci turda patlama ve egzoz. doğru yani . dikkatimi çeken arada diğer zamanda da bujiden ufak ışık çıkıyor sanırım dinamo kaçağı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts