İçeriğe Yönlendir

Dolandırıcılar Kredi Kartımdan Alışveriş Yapmış


Ahmet Türedi

Recommended Posts

Hüseyin Arık

Geçmiş olsun. Siz işlem provizyondayken müdahale etmişsiniz. sms gelmeseydi o an ve siz extrede görseydiniz işlemi prosedür yine aynı mı olurdu ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan

Geçmiş olsun, inşallah iade gerçekleşir, magdur olmazsınız.

Bu işlemin nasıl yapıldıgını anlayamıyorum.

Kart bilgilerini ele geçirmeleri yetiyor mu?

Telefon şifresi falan gerekmiyor mu?

 

Yılda bir kez kartımı değiştiriyorum. Nette asla sanal kart dışında işlem yapmıyorum ama insan okudukca korkuyor.

Oglumun okul ödemelerini kart ile yaptıgımdan limitim de yüksek, zor iş bu ülkede kazıklanmadan yaşamak.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Geçmiş olsun, geçen ay benimde başıma geldi. 2 defada, toplamda 255 tl çekmişler. Hepsini geri aldım bankadan...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muharrem Karagülle
1 saat önce, Ahmet Türedi yazdı:

Bugün sabah uyandığımda telefonumda bankadan gelen sms i gördüm.ttnet faturaödeme firması tarafından gece 01:28 de kartınızdan 4008.25 TL harcama yapılmıştır diye.İlk önce dolandırıcı mesajı sanmıştım ama dikkat edince bu y.k bankasının resmi sms i olduğunu anladım.Hemen internet bankacılığından girdim provizyonda harcama görünüyordu.Hemen bankayı aradım kartı iptal ettiler.Az öncede bankaya gidip harcama itirazında bulundum.Harcama Ankara da yapılmış.Şerefsizler nerden buldular kart numaramı bilmiyorum ama bakalım parayı geri alabilecek miyim merak ediyorum.Başına böyle talihsizlikler gelen var mı?Banka harici bir yere şimdilik başvurmanıza gerek yok dedi müşteri temsilcisi.Ne sonuç çıkacak bakalım. :angry:

Öncelikle geçmiş olsun.Aynısı dün sabah saat 10:56 da, İşbank kredi kartım ile benimde başıma geldi.Bankadan gelen mesajda ( 64 tl işlem sonrası www. süperonline.net işyeri için kısıtlıdır.İşlem size ait ise AC.... yazıp 4402 ye iletiniz.)şeklinde gelen mesajdan hemen sonra kartı kullanıma kapattım.Şubeye yönlendirilmem sonucu,birkaç kere daha çekim yapılmaya çalışıldığını öğrendim.Şubeden  harcama itaraz  başvuru formu doldurdum.1ay içerisinde sonuçlanıyormuş.Şubedeyken birşey daha dikkatimi çekti,aynı şikayetle gelen birisi daha vardı onun kartı ile de vodafone faturası ödemişler.Sizin konuyu da görünce galiba dün baya bir kişinin başına geldi.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

form falan doldurmaya gerek yokki, neden anında işlem yapmıyorlar, mesaja cevap vermediysem itirazım var demek zaten, kartıda kapatmışım ne form doldurması ne şubeye gitmesi, iş güzar bankalar :angry: kartı telefonla yada netten kapatmak ve arayıp yada mail atarak itiraz yetmeli, kalkıp şubeye falan gidemem, hem şubeninde işi değil bu, işlerine geldimi efendim şubeden işlem olmuyor, harcamalarını göremiyoruz vs. diye kıvırırlar, benim banka Akbank, telefonla aradılar, benim değil dedim olay bitti, karta bile yansımadı, teşebbüs edilince hemen arıyor banka, kartımda internet ve mail order a kapalı bu arada, kesin garanti böyle millet, kafanız rahat, kullanacağım zaman telefondan mobil uygulamadan açıyorum işimi halledip kapıyorum, ohh ne rahat...

 

bu arada bankaların çoğuda yabancı oldu, kritik seviyede şuan oran, biliyorsunuz bankalar bir devletin cüzdanı gibidir, bizim cüzdan gitti gider :angry:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ben iş bankasında ve yapı kredide yaşadım.. Her ikisinde de iadede hiç bir sorun yaşamadım.. 

Hatta ikinci seferi suç duyurusunda bulundum, 5-6 ay oldu ancak herhangi bir geri dönüş olmadı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Uslu

Bu tür dolandırıcılık işlemlerinde 3D şifresi kullanamadıkları için bankalar iade ediyorlar.

Benimde başıma gelmişti. Amerika dan 100 dolar civarı bir harcama yapmışlardı. 2 hafta sonra iade ettiler. 

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Benimde başıma geldi. Para iade oldu kart değişti ve kart şifresiz işlemlere kapatılmış şekilde geldi. 3D secure olmadan işlem yapılamıyor artık. 

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Ben iş bankasında ve yapı kredide yaşadım.. Her ikisinde de iadede hiç bir sorun yaşamadım.. 

Hatta ikinci seferi suç duyurusunda bulundum, 5-6 ay oldu ancak herhangi bir geri dönüş olmadı. 

Kart sigortası yapıyormusun abi ?

Yorum bağlantısı
Misafir

Çok geçmiş olsun. Aynı olay benim de başıma geldi 5- ay önce. toplamda 4 bin küsür liralık iki ayrı çekimle yurt dışından alış veriş yapılmış. Bankayı aradım ve itiraz dilekesi verdim. Banka cevabında o ödemeyi pasife aldı ve araştırma yapılıncaya kadar parayı bana iade etti. Olumsuz sonuç olursa parayı sizden tahsil edeceğiz dediler. Benim olayın diğer ilginç yanı ise banka verisine sızıp anne kızlık soyadını değiştirmişler. Bankayı arıyorum, anne kızlık soyadınız uyuşmuyor işlem yapamayız diyorlardı. Hemen bir şubeye gidip dilekçe verip düzelttim. Adamlar kartımla harcama yapıp kişisel verilerimi bile değiştirmişti.

Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Merhaba geçmiş olsun kardeşim. geçen ay benim karttan peş peşe alış yapma girişiminde bulunuldu ben genelde sanal kart kullandım için . limit olmadı için girişimler boşa çıktı müşteri hizmetleri aradı gece 2 de hemen iptal ettik.tt .net.apell store,e-bay sitelerinde denemiş defalarca.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bu ttnet AŞ neymiş.. Herkesi oradan çarpmışlar.. 

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)
4 saat önce, Murat Dere yazdı:

 

Ay tamam şekerim, bebişim... :p

 

Hayatta mısın abi ?

4 saat önce, Ahmet Türedi yazdı:

Bugün sabah uyandığımda telefonumda bankadan gelen sms i gördüm.ttnet faturaödeme firması tarafından gece 01:28 de kartınızdan 4008.25 TL harcama yapılmıştır diye.İlk önce dolandırıcı mesajı sanmıştım ama dikkat edince bu y.k bankasının resmi sms i olduğunu anladım.Hemen internet bankacılığından girdim provizyonda harcama görünüyordu.Hemen bankayı aradım kartı iptal ettiler.Az öncede bankaya gidip harcama itirazında bulundum.Harcama Ankara da yapılmış.Şerefsizler nerden buldular kart numaramı bilmiyorum ama bakalım parayı geri alabilecek miyim merak ediyorum.Başına böyle talihsizlikler gelen var mı?Banka harici bir yere şimdilik başvurmanıza gerek yok dedi müşteri temsilcisi.Ne sonuç çıkacak bakalım. :angry:

 

Çok geçmiş olsun. Geçenlerde benim başıma geldi. 278$ çekmeye yeltendiler. Sanal alışveriş limitimi düşük tutmasam çekeceklermiş. Aradım bankayı ..... sanal oyun sitesinden çekmeye çalışmışlar. Siteye girdim baktım çelik zırh, can vs satıyordu :rolleyes:

tarihinde Murat Sağdaş tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

Teşekkürler beyler.

Az önce savcılığa gidip bir başvuruda oraya yaptım ne olur ne olmaz.Hem bu karaktersiz insanların önüne ufakta olsa bir taş koymak gerekiyor.Sadece banka iade etse bu adamları soruşturan kimse olmayacaktı.Belki adli makamlarda bu sayede suçlulara ulaşır.Bu olayların sonu gelmeyecek malum ama bankaların bu gidişe bir çözüm bulması şart.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Muharrem Karagülle

Biraz önce de kayınpederim aradı,onunda ziraat bankası kartından  2 tane düşük tutarlarda fatura ödemesi yapılmış.Bulunduğum ilçede mi yoksa Türkiye genelinde mi bir gariplik var  ? Bakalım daha kaç kişiden duyacağız.

Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

Savcılıkta benden önce aynı banka kredi kartına sahip bir kişiden daha aynı şekilde para çekildiğinde bahsettiler.İyice bu işin cılkı çıkmış.

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2

Geçmiş olsun öncelikle tüm kartlarınızı internet işlemlerine mail order işlemlerine kapatın.Eğer internetten harcama yapacaksaniz da sanal kart.kullanin faydaniza olacaktir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna

Geçmiş olsun, bankadan iade alabilirsiniz..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fırat Önal
1 saat önce, Ahmet Türedi yazdı:

Savcılıkta benden önce aynı banka kredi kartına sahip bir kişiden daha aynı şekilde para çekildiğinde bahsettiler.İyice bu işin cılkı çıkmış.

Geçen hafta çarşamba günü Migrostan alışveriş yaptım. İlçe olduğundan ve sürekli oradan alışveriş yaptığımdan çalışanları tanıyorum. Kasadaki görevli işe yeni başlamıştı. Kartımdan parayı çekmekte zorlandı. Sonra şifresiz işlem oldu. Eve gittim. Yemekti şuydu buydu derken telefonu geç gördüm. Banka mesaj yollamış bu migros alışverişin ardından çekilen paralardan sonra. ama ben görmedim ve banka kendisi kartı kapatmış. Hemen bankayı aradım internet bankacılığından ekstreye baktım. Mİgrosa gittim.Ben yaptığım alışverişten 50 şer saniye sonra toplamda 320 liralık 3 çekim gerçekleşmiş.

 

Şubeye gidip itiraz formunu doldurdum. Bugün paralar geri ödendi. Bankayı aradım neyden kaynaklı diye haber vereceklermiş. Şifrenizi girerek çekimler yapılmadıysa geri ödeniyor. Ama kafamda deli sorular var. Bu iş nasıl oldu?

 

Bu arada Ahmet bey simanız yabancı gelmedi. Liseyi nerede okudunuz?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Sarıca

geçmiş olsun.aynen benim kartımdan da 250 tl alışveriş yapıldı tüek telekom adına.banka kıllanıp hemen bloke etmiş mesaj geldi.itiraz ettim 3d secure kullanılmadığından geri iade oldu.ancak o kadar dikkat etmeme rağmen bu bilgiler nereden sızıyor anlamak mümkün değil. sanal kart şart internet alışverişi için

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Geçmiş olsun. Geçenlerde de benim karttan mail order ile para çekmeye çalıştılar. Ama benim kartlar bu işlemlere kapalıydı. Başarılı olamadılar. 

Mutlaka sanal kart kullanın alışverişlerinizde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı
Teşekkürler beyler.
Az önce savcılığa gidip bir başvuruda oraya yaptım ne olur ne olmaz.Hem bu karaktersiz insanların önüne ufakta olsa bir taş koymak gerekiyor.Sadece banka iade etse bu adamları soruşturan kimse olmayacaktı.Belki adli makamlarda bu sayede suçlulara ulaşır.Bu olayların sonu gelmeyecek malum ama bankaların bu gidişe bir çözüm bulması şart.

Adli olarak bi yaptırım yok ya takipsizlik ya da denetimli serbestlik...
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi
23 dakika önce, Fırat Önal yazdı:

Geçen hafta çarşamba günü Migrostan alışveriş yaptım. İlçe olduğundan ve sürekli oradan alışveriş yaptığımdan çalışanları tanıyorum. Kasadaki görevli işe yeni başlamıştı. Kartımdan parayı çekmekte zorlandı. Sonra şifresiz işlem oldu. Eve gittim. Yemekti şuydu buydu derken telefonu geç gördüm. Banka mesaj yollamış bu migros alışverişin ardından çekilen paralardan sonra. ama ben görmedim ve banka kendisi kartı kapatmış. Hemen bankayı aradım internet bankacılığından ekstreye baktım. Mİgrosa gittim.Ben yaptığım alışverişten 50 şer saniye sonra toplamda 320 liralık 3 çekim gerçekleşmiş.

 

Şubeye gidip itiraz formunu doldurdum. Bugün paralar geri ödendi. Bankayı aradım neyden kaynaklı diye haber vereceklermiş. Şifrenizi girerek çekimler yapılmadıysa geri ödeniyor. Ama kafamda deli sorular var. Bu iş nasıl oldu?

 

Bu arada Ahmet bey simanız yabancı gelmedi. Liseyi nerede okudunuz?

Bende iade olmasını bekliyorum.Genel kanı bu yönde içim rahat şuanda.

Bu arada liseye Samsunda başladım,Trabzonda bitirdim.Siz nerde okumuştunuz.Bu arada ben Trabzon luyum :)

2 dakika önce, Ömer Türkşanlı yazdı:


Adli olarak bi yaptırım yok ya takipsizlik ya da denetimli serbestlik...

Zaten bu kanunlarla bu işlerin sonu mümkün değil gelmeyecek.

23 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı:

Geçmiş olsun. Geçenlerde de benim karttan mail order ile para çekmeye çalıştılar. Ama benim kartlar bu işlemlere kapalıydı. Başarılı olamadılar. 

Mutlaka sanal kart kullanın alışverişlerinizde.

Sanal kart ve alış verişlere kapatma iki yöntemide bundan sonra düzenli kullanırım :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...