İçeriğe Yönlendir

Clio IV - Fren Sorunu


Yasin Diri

Recommended Posts

Ali Gök
6 dakika önce, Sami Demirpaz yazdı:

Yeni balata ve diskler eskilere oranla daha yumuşak. Sertliğini sağlayan madde balata tozu ile doğaya ve havaya karışıp kanserojen madde yaydıkları için yeni araçların frenleri daha çabuk bitiyor.

 

Benimde 20 bindeki Clio'mda balataları değiştirmişlerdi.

 

Halimize şükredelim, yakın bir arkadaşımın C200d aracı 27.000'de ve sanırım 6. takım balatayı taktı..

nasıl yani mercedesi her 5 binde bir balata değişimine mi götüryor servise ? çöpe atsın o arabayı eraya balata taktım yeni aldığımda 30 bin km sonra yarımdan fazlaydı daha iyiki mercedes almamışm :D

 

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Balatanın ömrünü kullanım tarzı da çok etkiler. 

Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Bende bu focusta (2014) 22bin kusurda ön balataların bitmiş dedikleri için değiştirttim .2006 da yanlış hatırlamıyorsam 40bin civarı değiştirmiş tim .

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Yeni balata ve diskler eskilere oranla daha yumuşak. Sertliğini sağlayan madde balata tozu ile doğaya ve havaya karışıp kanserojen madde yaydıkları için yeni araçların frenleri daha çabuk bitiyor.
 
Benimde 20 bindeki Clio'mda balataları değiştirmişlerdi.
 
Halimize şükredelim, yakın bir arkadaşımın C200d aracı 27.000'de ve sanırım 6. takım balatayı taktı..

Ralli yapıyor galiba
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Yeni balata ve diskler eskilere oranla daha yumuşak. Sertliğini sağlayan madde balata tozu ile doğaya ve havaya karışıp kanserojen madde yaydıkları için yeni araçların frenleri daha çabuk bitiyor.
 
Benimde 20 bindeki Clio'mda balataları değiştirmişlerdi.
 
Halimize şükredelim, yakın bir arkadaşımın C200d aracı 27.000'de ve sanırım 6. takım balatayı taktı..

Ne de olsa röno ortak yapımı
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

:D satın siz arabaları, benim araba 170 bine geldi, hala orjinal balata ve diskleri duruyor, disklerde hafiften yamulma belirtileri başladı gibi, anca ben hissediyorum ama, 30 binde balata, heleki disk bitmesi nedir kardeşim, onlardamı naylon yoksa :D

 

bu arada bizim duster da sağlam balata tozu atıyor, eriyor sanırım, kendi aracım gibi kullanıyorum üstelik, var bir numara ama bakalım anlarız yakında :)

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
5 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

 

 

bu arada bizim duster da sağlam balata tozu atıyor, eriyor sanırım, kendi aracım gibi kullanıyorum üstelik, var bir numara ama bakalım anlarız yakında :)

Duster 1350kg. Üstündeki balatalar Megane2'den başlayarak kullanılan balatalar. Eh, 1100kg'lik tasarlanan megane2'den bu yüke geçince, tabi dayanmıyor balata.

Fiesta'nın disk balataların hali dumandır artık ya :)

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı:

Duster 1350kg. Üstündeki balatalar Megane2'den başlayarak kullanılan balatalar. Eh, 1100kg'lik tasarlanan megane2'den bu yüke geçince, tabi dayanmıyor balata.

Fiesta'nın disk balataların hali dumandır artık ya :)

 

 

Vallahi geçen ay bakımda verdiğimde (bariz Ford servisine) özellikle bak dedim, disk ve balataya, gerekirse değiş dedim, bilirsin servis affetmez hemmen tokatlar, buna rağmen " abi balataların daha yeni gibi aşınmamışki bunlar, disklerinde iyi gibi daha bayaa gider....." muhabbetinden sonra naylonu bilmem artık, bu arada fiesta 1100kg. ve içindeki ekstralarda bir 50 kg. çeker, bagajdaki bilimum alet edevat ve bakım malzemelerim hariç, haberin ola, megan 1100 kg. haa vah vah full naylon desene :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Allah'tan balataların üreticisi kendi markası değil de, aynı üretici ford'a da mal veriyor :D

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Allahtan Ford işi biliyorda balata harcamıyor, kaliper-fren teknolojisi üstün olunca en tırt balata bile harikalar yaratıyor, eee kullanana bakacaksın azizim :p

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yasin Diri
Bir saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

Allahtan Ford işi biliyorda balata harcamıyor, kaliper-fren teknolojisi üstün olunca en tırt balata bile harikalar yaratıyor, eee kullanana bakacaksın azizim :p

Üstat bende çok severdim fiesta mı sonra bi gün aks kırılınca kaldım öyle ve herhangi bir çukara düşmeden kırıldı aks :)

Yorum bağlantısı
Osman Ünal2

3 bin km önce değişen balatanın bitme durumu söz konusu olmaz diye düşünüyorum belki yanlış oturtmuslardir düzensiz basınca balata otuyordur.Benim bildiğim clio 4'lerde el freni ayarının kaçma problemi var frenle ilgili olarak.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
3 saat önce, Yasin Diri yazdı:

Üstat bende çok severdim fiesta mı sonra bi gün aks kırılınca kaldım öyle ve herhangi bir çukara düşmeden kırıldı aks :)

şansızlık, ömründe birkez olacak şey başına gelmiş, başkalarında alışırsın buna :biggrin:

Yorum bağlantısı
Serkan Aktay

O zaman clio sahibi arkadaşlara, doğum günü, yılbaşı, diş günü, bayram, seyran, evlilik ve tüm bilumum hediye gerektiren özel günlerde fren balatası hediye alırsak, bugün olmazsa yarın kullanır :flowers:. En azından hediye arama derdinden kurtuluruz :biggrin:.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Yasin Diri
On 08.03.2017 at 19:29, Servet Aydın yazdı:

Yasin araç dizel mi benzinli mi, otomatik mi?

üstadım dizel manuel

On 09.03.2017 at 02:12, Serkan Aktay yazdı:

O zaman clio sahibi arkadaşlara, doğum günü, yılbaşı, diş günü, bayram, seyran, evlilik ve tüm bilumum hediye gerektiren özel günlerde fren balatası hediye alırsak, bugün olmazsa yarın kullanır :flowers:. En azından hediye arama derdinden kurtuluruz :biggrin:.

kesinlikle :) 

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Ferhat Yavuz

Bende 2015 model icon aldım 2 bin km bindim balata sesi kesilmedi 25.000 deydi araç servis ''değiştirelim aşınmış,bunlarda çabuk bitiyor kronik'' dedi.Sonuç sattım kurtuldum.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...