İçeriğe Yönlendir

Dobloya Ncapten 3 yıldız


Önder Özcan

Recommended Posts

Önder Özcan

Fiat doblo euro ncap 2017 de 3 yıldızda kaldı. Sanırım yandan çarpışma sırasında olanlar bunda önemli yer tutmuştur.

 

 

 

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Yıldız şekli değişti o da olabilir. Yani geçen sene 5 alan 2 bile alabilir artık

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Neden acaba :angry:

Bu arada 2008 kangoo 4 yıldız

2015 caddy 4 yıldız

2008 den beri kriterler değişmiş olmakla beraber kangoo da gelişmiştir sanırım.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bu testler bir garip. Kasa 2008'de değişti. Peşine bir sürü iyileştirme yapıldı makyaj harici. Adam bi sorar, ne yaptın getir hele diye

Yorum bağlantısı
Ramazan Turan
(düzenlendi)

Devrilme olayı kötüydü... Bu sınıftaki araçlarda tam not zor gibi... 

tarihinde Ramazan Turan tarafından düzenlendi
İmla.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
1 dakika önce, Ramazan Turan yazdı:

Takla atma olayı kötüydü... 

Doblo da hareket halinde olsa ve arka çamurluktan darbe alsa anlarım. En ufak darbede binek araç devrilir o şekilde. Ama burda ilginç olmuş.

Yorum bağlantısı
Selim Kaya

Herkes trafik kurallarına uysa bütün arabalar 5 yıldız alır. En azından yolcu güvenliğinden.

Yorum bağlantısı
Selim Kaya

Takla attığı testte, lastiklerin yol tutuşu iyiymiş. Araç ne yapsın.

Ayrıca direğe çarptığı testin bir sonraki seviyesi;

gibi olur sanırım. Mankenin kafasına çalışmışlar burada.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
6 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı:

Mankenler de pert oldu galiba.

aslında önden ve ön yandan-small overlap mıydı- çarpmalar iyi görünüyor, yaşam kabini, ön direkler, sürücü kapısı iyi. Yolculara tesir eden birşey de yok.

Ama tabi ki gözle görünene göre puanlanmıyor :

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
1 dakika önce, Önder Özcan yazdı:

aslında önden ve ön yandan-small overlap mıydı- çarpmalar iyi görünüyor, yaşam kabini, ön direkler, sürücü kapısı iyi. Yolculara tesir eden birşey de yok.

Ama tabi ki gözle görünene göre puanlanmıyor :

Yaşam kabini mi? Seyde asansör kabini gibi iç mekan var abi, kemer de bağlı, nereye çarpacaklar :)

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
10 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı:

Yaşam kabini mi? Seyde asansör kabini gibi iç mekan var abi, kemer de bağlı, nereye çarpacaklar :)

Metal aksamda içe bükülme yok,tavan kimsenin kafasını alıp gitmemiş gibi.Teker bile içeri kadar girmiyor.

Yorum bağlantısı
Bekir Çelik

C Max'in son çarpışma testi hangisi? 2010'dakini mi esas alıyoruz biz şimdi 2. kasa için? 2013 Hybrit de var sanırım ama.

Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Cık Azımı Açmam ,Tek kelime dememde , yazmamda sonra patlıyor. :hohoho:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
5 dakika önce, Okan Tansel yazdı:

Cık Azımı Açmam ,Tek kelime dememde , yazmamda sonra patlıyor. :hohoho:


aman ha sakın gözünü seveyim :crazy:

Yorum bağlantısı
Okan Tansel
8 dakika önce, Doğuş Bağ yazdı:


aman ha sakın gözünü seveyim :crazy:

:fiuw:

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
54 dakika önce, Okan Tansel yazdı:

Cık Azımı Açmam ,Tek kelime dememde , yazmamda sonra patlıyor. :hohoho:

Özelden yaz istersen :D

Yorum bağlantısı
Okan Tansel
(düzenlendi)
11 dakika önce, Önder Özcan yazdı:

Özelden yaz istersen :D

Olmaz Abi Evrene mesaj gidi sonra döni , dolaşı beni buli :sandalye:

tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
(düzenlendi)

Aslında testlerde fena da durmuyor ama devrilme olmamış tabi ki.

tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi
noktalama
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
(düzenlendi)

bu test hatalı. bu sonuç benim için hiçbir anlam ifade etmiyor.eğer bu doblada yolcuların can güvenliğine ölçecek bir test yapılacaksa en önemli şey unutulmuş.

 

bagajda mangal yok doblo dediğinin bağajında ayaklı mangal ve termus olur. kazada onlar savrulup yolcuya zarar verecekmi kısmı da test edilmeli .

tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi
  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
40 dakika önce, Ali Gök yazdı:

bu test hatalı. bu sonuç benim için hiçbir anlam ifade etmiyor.eğer bu doblada yolcuların can güvenliğine ölçecek bir test yapılacaksa en önemli şey unutulmuş.

 

bagajda mangal yok doblo dediğinin bağajında ayaklı mangal ve termus olur. kazada onlar savrulup yolcuya zarar verecekmi kısmı da test edilmeli .

Mangal önemli. Testin Türk versiyonunu isteyelim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Ben bu arabayı Yıldız sanayide 2500 liraya toplar satarım. Hasar kaydı da çıkmaz nasıl olsa.. Ncap sonradan arabaları ihaleyle satsa ne güzel olur aslında..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...