İçeriğe Yönlendir

Sıfır Bajaj Mı,İkinci El Honda Mı?


Onur Yeşil

Recommended Posts

Onur Yeşil

Herkese hayırlı forumlar.İçimde bir motor aşkı parladı gidiyor. :) Aklımda racing var.Sizce sıfır Bajaj Pulsar RS200 mü,yoksa ikinci el 5-10.000 km'de HONDA CBR250 mi tercih etmeliyim?İlk motorum olacak bu arada.Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

İlk motor sizin değildir atın kural. Bence 2.el cbf.. Cbr yeni başlayana biraz rahatsız olur

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tuna İşgören

Scooter ile başlasanız daha sonra vitesliye geçseniz daha iyi olabilir honda cbr 250 güzel gidiyor ilk motor icin risk oluşturabilir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ozan Kılıçaslan
51 dakika önce, Hakan Kara yazdı:

İlk önce ekipman hocam. Kask, korumalı mont, dizlik, eldiven...

 

24 dakika önce, Tahir Ak yazdı:

honda iyidir iyidir ya da yamaha ybr serisi 125 /150 vs

 ekipmandan önce profesyonel bir eğitim. Ankara İstanbul ve İzmir'de  bu işi yapanlar var.

Sonrası edindiğin bilgi ile ekipman en sona motor..

Gençlik aşkıyla yanıp tutuşanların sonu genelde acı oluyor. o yüzden daha gençsin bence bulaşma derim. 

Hep tvlerde görüyoruz tek teker gidenleri makas atanları bu insanlar bence ölmeyi zaten göze alarak oturuyorlar o seleye. O yüzden scooter ile ya da yamaha ybr veya honda cbf ile başla. Güçlü motora hükmetmek çok zordur eğer ki ilk motorun ise.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Onur Yeşil
Tabiki honda [emoji4] 

Ben de Honda'ya daha yakınım.

İlk motor sizin değildir atın kural. Bence 2.el cbf.. Cbr yeni başlayana biraz rahatsız olur

honda iyidir iyidir ya da yamaha ybr serisi 125 /150 vs

Biraz yorumları okudum da,cbr için de tam super sport değil o kadar fena değil deniyor abi.

Scooter ile başlasanız daha sonra vitesliye geçseniz daha iyi olabilir honda cbr 250 güzel gidiyor ilk motor icin risk oluşturabilir

Yıllar önce scooter kullanmışlığım da var.

İlk önce ekipman hocam. Kask, korumalı mont, dizlik, eldiven...

O kesin zaten onlar aklımda. [emoji4]

 ekipmandan önce profesyonel bir eğitim. Ankara İstanbul ve İzmir'de  bu işi yapanlar var.

Sonrası edindiğin bilgi ile ekipman en sona motor..

Gençlik aşkıyla yanıp tutuşanların sonu genelde acı oluyor. o yüzden daha gençsin bence bulaşma derim. 

Hep tvlerde görüyoruz tek teker gidenleri makas atanları bu insanlar bence ölmeyi zaten göze alarak oturuyorlar o seleye. O yüzden scooter ile ya da yamaha ybr veya honda cbf ile başla. Güçlü motora hükmetmek çok zordur eğer ki ilk motorun ise.

Eğitim işi de aklımda,ama yine yorumlar da okuduğum kadarıyla eğitimlere kendi motorunuzla gidin diyorlar.

Yorum bağlantısı
Ozan Kılıçaslan

Hiç motor tecrüben var mı?

Viraja nasıl girilir? Gaz nasıl açılır? Ön ve arka fren orantılı nasıl kullanılır?

En önemlisi high side nedir bilir misin? 4 tekerli bi araçla gitsen en fazla aracın kaportası gider ama motor işi çok tehlikeli ülkemizde.

Ekipmana gelince omurga koruma, kevlar kot pantolon, eldiven, kask, sağlam bir bot(motor üstüne devrilirse bileğin kırılmasın diye) kısacası ekiplana en az 2 bin ayırman yazım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

pcx 125 ile başlayın bence. Ama elbetteki en önemlisi ekipman. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Yeşil
Hiç motor tecrüben var mı?
Viraja nasıl girilir? Gaz nasıl açılır? Ön ve arka fren orantılı nasıl kullanılır?
En önemlisi high side nedir bilir misin? 4 tekerli bi araçla gitsen en fazla aracın kaportası gider ama motor işi çok tehlikeli ülkemizde.
Ekipmana gelince omurga koruma, kevlar kot pantolon, eldiven, kask, sağlam bir bot(motor üstüne devrilirse bileğin kırılmasın diye) kısacası ekiplana en az 2 bin ayırman yazım.

Öğreneceğim sıkıntı yok. :)
pcx 125 ile başlayın bence. Ama elbetteki en önemlisi ekipman. 

Satışı da düşünüyorum ve bütün yollar CBR250'ye çıkıyor.Ama bu işten anlamadığım için acaba sıfır mı olsa,sıfır olunca da bütçe açısından Bajaj mı olsa diye soruyorum kendime.
ZZR candır

Yok be abi. :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

zamanında "0" cbr250 almıştım. sonra satıp 600f e geçmiştim. motordan ne beklediğine bağlı. ben olsam ikinci el honda alırım. ikinci elde zararın daha az olur. tehlikeli makinalar yalnız. o-100 ü 8 saniye civarında.140 dan sonra nazlanır. oturuş pozisyonu supersport gibi değil. zaten motor supersport değil. cbf nin grenajlı hali gibi düşün. max 3-3,5 litre ortalama yakıtın olur.çok ta bel ağrıtmaz. üzerinde gelen lastikler fabrika çıkışı ise ilk işin onları değiştirmek olsun. soğuk lastikler ile yola tutunamıyorsun bir türlü. ama ısınca virajlarda motor ile yatması bir başka:)

peki bajaj mı? eh işte :) boş ver gitsin :)

not: motor sürerken ayakkabı bağcıklarına dikkat et. sağlam bir kask (paradan kaçma), bot ve montu kesin al.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Kesinlikle arkadaşlara katılıyorum. İlk motor sizin değildir. Başlangıç motoru olarak CBR den ziyade CBF 150 çok çok iyi olacaktır. Zaten başlangıç motoru için en çok tercih edilen modellerden biri olduğu için iyice işi öğrendikten sonra satmanız da oldukça kolay olur. Motor işi hakikaten biraz tehlikeli ama bir o kadar da zevkli. Zaten gördüğüm kadarı ile virus girmiş. :) daha da zor çıkar. Allah kaza bela vermesin. Dikkatli olun ve arkadaşların da vurguladığı gibi ekipmanı muhakkak iyisinden alın. Sağlam ikinci el almaktan da çekinmeyin. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Onur Yeşil
zamanında "0" cbr250 almıştım. sonra satıp 600f e geçmiştim. motordan ne beklediğine bağlı. ben olsam ikinci el honda alırım. ikinci elde zararın daha az olur. tehlikeli makinalar yalnız. o-100 ü 8 saniye civarında.140 dan sonra nazlanır. oturuş pozisyonu supersport gibi değil. zaten motor supersport değil. cbf nin grenajlı hali gibi düşün. max 3-3,5 litre ortalama yakıtın olur.çok ta bel ağrıtmaz. üzerinde gelen lastikler fabrika çıkışı ise ilk işin onları değiştirmek olsun. soğuk lastikler ile yola tutunamıyorsun bir türlü. ama ısınca virajlarda motor ile yatması bir başka:)
peki bajaj mı? eh işte [emoji4] boş ver gitsin [emoji4]
not: motor sürerken ayakkabı bağcıklarına dikkat et. sağlam bir kask (paradan kaçma), bot ve montu kesin al.

Kesinlikle arkadaşlara katılıyorum. İlk motor sizin değildir. Başlangıç motoru olarak CBR den ziyade CBF 150 çok çok iyi olacaktır. Zaten başlangıç motoru için en çok tercih edilen modellerden biri olduğu için iyice işi öğrendikten sonra satmanız da oldukça kolay olur. Motor işi hakikaten biraz tehlikeli ama bir o kadar da zevkli. Zaten gördüğüm kadarı ile virus girmiş. [emoji4] daha da zor çıkar. Allah kaza bela vermesin. Dikkatli olun ve arkadaşların da vurguladığı gibi ekipmanı muhakkak iyisinden alın. Sağlam ikinci el almaktan da çekinmeyin. 

Tam olarak @Sedat Ünsal ın dediği gibi düşünüyorum.Naked'ın grenajlı hali olduğu için CBR250 de başlangıç için diğer super sportlar gibi olmayacaktır bence de.Ve bunun için olmuşken CBR olsun diyorum.
Ekipmanı her türlü halledicem zaten,ondan yana kimsenin şüphesi olmasın. :)
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

supersport kasa olsun ama acemiyim diyorsan hyosung bak. fiyatlar makul. ikinci el çok hızlı. ve en önemlisi 600lük ile 250lik kasa aynı.

honda çok cılız kalıyor.

Yorum bağlantısı
Onur Yeşil
supersport kasa olsun ama acemiyim diyorsan hyosung bak. fiyatlar makul. ikinci el çok hızlı. ve en önemlisi 600lük ile 250lik kasa aynı.
honda çok cılız kalıyor.

Olabilir o kasayı ben de çok beğeniyorum ama;ikinci eli gerçekten iyi midir ki?Bir de en önemlisi Çinli bir motor sorunlarla uğraşmak istemem acemi halimle.
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

motor devir kesiciye girmiyordu sanırsam.kol çıkarma olayları vardı. eski modellerinde. mesela 2013 ve üzeri korkmadan alabilirsin. ama uzun yolculuklarda sırt ağrıtabilir. yoksa parasına göre çok şekilli makinalar. hanım müsade etse bitane alırım valla.

 

maxresdefault.jpg

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...