KADİR ÇİLESİZ 31 Ocak 2019 Paylaş 31 Ocak 2019 Teşekkür ederim İlker bey güncelleme yapıp bir sıkıntı olursa yüne bilgilendireceğim iyi akşamlar Yorum bağlantısı
Ramazan HACIFAZLIOĞLU 13 Mayıs 2019 Paylaş 13 Mayıs 2019 On 24.11.2018 at 12:13, İsa Erdoğan yazdı: 2 aylık süreç dün itibariyle son buldu. Araç saat gibi çalışıyor. Bu süreç içinde 7500 tl isteyen şanzımancının kulakları çınlasın. Aracın yazılımı güncellendi.orjinal hava filtresi takıldı.80 tl verildi. Sorun kalmadı. İsa ben bende 2008 mondeo 2.0 tdci otomatik var. Sizinkinin aynı arızası var ve istanbulda tamirciler şanzıman inecek 12 bin tl maliyeti var diyor ben şanzımandan olduğunu düşünmüyorum siz aracı nereye yaptırdınız bende gitsem oraya. Yorum bağlantısı
Aydın Yapılcan 15 Mayıs 2019 Paylaş 15 Mayıs 2019 Günaydın, Benzer bir sorun 1 haftadır benim araçta da oluştu. aracım 2010 mondeo 2.0 tdci titanium. araç soğukken 10-15 dk. kadar hiçbir problem yokmuş gibi çalışıyor. daha uzun sürelerde bir vuruntu sesi ve ekranda uyarı çıkıp o an bulunduğu viteste yola devam ediyor. aracı stop edip tekrar çalştırdığımda hareket ettiğimde 30-40 sn. sonra tekrar aynı şeyler. Tamircim yeni ve kullanılmış durumunua göre 8-12 bintl arası maliyetlerden bahsediyor. yardım lütfen Yorum bağlantısı
Gökhan Dedebalı 15 Mayıs 2019 Paylaş 15 Mayıs 2019 Slm geçmiş olsun.oncelikle şunu soyleyim yağı değiştirmeniz tork konvektördeki yagı birakmaz .benim basima ayni sey geldi yagi degistirdim 20 dk araci kullandim ve 2.kez degistirdim.20 dk daha kullandım ve 3. Kez degistirdim. Böylece konvektordeki eski yağ tamamiyle boşalmış oldu..ve çok şükür birdaha aynı hatayı vermedi...konvektör deki yağ yaklaşık 1 lt kadar ve bulunduğu yer eğimli olduğu için yağ değişiminde tamamı boşalmıyor. Yeni yagida bozuyor. Yorum bağlantısı
KADİR ÇİLESİZ 3 Haziran 2019 Paylaş 3 Haziran 2019 Merhabalar Aydın bey, benım aracımdaki promlem selonoid vafli ve basın borularının çatlamasından doly kaynaklandığı ortaya çıktı motor güç ürettiğinde turbo egr valfi ve selenoid valfi gücü aktarmadığı için şanzıman hatası vermektedir. egr valfi ,selenoid valfine birde kırık kablo hasar görmüş kablo varmı diye kontrol ettirmenizde fayda var. Yorum bağlantısı
Aydın Yapılcan 5 Temmuz 2019 Paylaş 5 Temmuz 2019 (düzenlendi) KADİR ÇİLESİZ yazdı: Merhabalar Aydın bey, benım aracımdaki promlem selonoid vafli ve basın borularının çatlamasından doly kaynaklandığı ortaya çıktı motor güç ürettiğinde turbo egr valfi ve selenoid valfi gücü aktarmadığı için şanzıman hatası vermektedir. egr valfi ,selenoid valfine birde kırık kablo hasar görmüş kablo varmı diye kontrol ettirmenizde fayda var. bi dünya para harcadıktan sonra(selenoidler değişti,beyin değişti falan) sorunun kaynağı TESİSAT çıktı. benzer sorunu yaşayan arkadaşlar, ehil bir ustaya MUTLAKA TESİSATLARINI KONTROL ETTİRSİNLER. 5 Temmuz 2019 tarihinde Aydın Yapılcan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Burak Topcu20 9 Kasım 2019 Paylaş 9 Kasım 2019 merhaba bendede 2011 mondeo var makyajlı kasa 6 ileri 140lık. yeni aldım sayılır aldıktan 5-10 gun sonra uzun yola cıktıgımda verdi vites kutusu servis gerekli yazsını. hata kodu olarakta P0741 kodunu verdi. ama aracın çekişinde gidişinde vs hiç bi sıkıntı olmadı. ilk iş yağ değiştim mobil atf 3309 koydurdum 4lt. 1-2bin binip tekrar değiştirmemi söylediler. arızayı sildik yola cıktık gene verdi bi 100km sonra falan. gene gidişte vs bi sıkıntı yok aynı şekilde ilerliyor araç. doğuda sınır kapısında görev yaptıgımdan yakınımda pek sanayi yok. en büyük erzurum var oraya gidip gelmem gerekiyor yada karsa. şanzıman inip binmesi dışında ilk yaptırmam gerekenler nedir.? yazılım güncelleştirmesi denmiş ama onu servislermi yapıyor sadece aracım convers + zaten. tesisat kontrolünü sağlam bir elektrikci bulup baktırıcam inş ama bunlar dısında nelere baktırayım. bu sorunu yaşayıp cozmus arkadaşlardan yardım bekliyorum 1 Yorum bağlantısı
Bahaddin Depedibi 12 Kasım 2019 Paylaş 12 Kasım 2019 İsa Erdoğan yazdı: 2 aylık süreç dün itibariyle son buldu. Araç saat gibi çalışıyor. Bu süreç içinde 7500 tl isteyen şanzımancının kulakları çınlasın. Aracın yazılımı güncellendi.orjinal hava filtresi takıldı.80 tl verildi. Sorun kalmadı. İlker Dinçerr yazdı: Öncelikle bir yazılımcıya gidip yazılım güncelleyin, maliyeti çok fazla değil. Ben araca 5000 TL'den fazla harcadım sonuç alamadık yazılımcı 200 liraya çözdü sorunu. İsa Bey, İlker Bey, yazılımın güncel olup olmadığını biz anlayabiliyor muyuz? Bu yazılımın güncellemesi için İstanbul'da yaptırabileceğimiz yetkili servis dışında bildiğiniz yer varsa bizimle paylaşabilir misiniz? Yorum bağlantısı
ömer tenekeci 2 Nisan 2020 Paylaş 2 Nisan 2020 Ayni sorun benimde 2011 selective aracimda basladi.Ariza verdigi zaman turbo devreye girmiyor, stop edip bir sure bekleyince ya da park ta tam gaz yapip 30 sn ye kadar bekleyince ariza ikazi gidiyor ve hersey normale donuyor.Antalya da arac yazilimini nerde guncelletebilirim? Yetkili servis bu islemi yapiyor mu bilgisi olan var mi acaba Yorum bağlantısı
Recommended Posts