İçeriğe Yönlendir

Yetkili Servis Umarsızlığı


Selim Kaya

Recommended Posts

Selim Kaya

Merhaba arkadaşlar.

Meşhur Güney Koreli ekskavatör üreticisi bir firmanın yetkili resmi teknik servisi ile yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum. Yaşanan olayı ben mi abartıyorum takdirinize bırakıyorum. Olayımız şu şekilde gelişti.

Garantisi geçen yıl şubat ayında bitmiş S4 model bir cihazımız var. Yine geçen sene garantisi bittikten kısa bir süre sonra kendi hatamızdan dolayı yere düşme sonucu ekrana görüntü gelmeme sorunu yaşadık. Yetkili resmi servisidir, sorun yaşamam diye tuttum yolunu. Durumu izah ettim. İlgilendiler. Arıza tespiti yaptıktan sonra, onarımı kabul etmezsek görece az bir miktar arıza tespit ücreti, onarımı kabul edersek sadece parça ücreti şudur diye bilgi verdiler. Dedim hay hay. 2-3 gün içerisinde geri döndüler, ekran değişecek. Başka bir sorunu yok. Tamam dedim değiştirelim. Değişim yapıldı, ücreti ödendi, cihazımız çalışıyor. Memnun bir şekilde ayrıldık.

Bu yıl yine aynı şekilde düşme sonucu ekranımız gitti. Dedim "hanım bu ikiiiii". Neyse mevzuyu anladı tabi. Aldım telefonu gittim aynı servise. Dedim durum bu. Gözle bir kontrol sonucu sol üst köşedeki hafif aralanmayı görünce burası çatlak dedi. Bu arada mesaiden sonra iftara saat sayıyorum. Olayları idrak hızım yavaş yani. Gösterdiği çatlak kullanırken de vardı. Her neyse. Ne gerekiyorsa yapalım dedim. Ekran değişecek dedi. İyi değiştirin dedim. Fiyatı şudur dedi. İyi kabul dedim. Peşin alıyoruz dedi. Ayılamadım o sıra. Tamam dedim ayarlayayım geleyim. Sonuçta arabamın yıllık MTV sinden fazla. Üstümüzde yok. Akşam olayları idrak hızım artınca yaşadığım bu olay zoruma gitti. Hiç bir arıza tespiti yapmadan, birde ücreti peşin istemesi olağan bir şey değil diye düşündüm. Belki de ana kartında çatlak var. Arıza tespitini yap sorun budur de. Ekran değişimi ile çalışıp çalışmayacağı da belli değil. 

Aradım çağrı merkezini. Dedim kardeşim bu benim zoruma gitti. Çözüm İstanbul 'daki servisin numarasını verdi. Arayın görüşün. Anlaşmalı kargosuyla gönderin dediler. Mevzu bu değil ki. Bu yapılan doğru mudur? Standart uygulamanız artık bu mudur diye sordum. İşte efendim örüntü gelmeyince, hasar da tarif ettiğiniz gibiyse genel çözüm önermişler falan filan. Ücret niye peşin? Cevap yok. Dedim uğurlar olsun. Ben bulur değiştiririm...

Kısacası arıza tespiti yapmadan, sorun bu, para peşin tavrı doğru mudur? Ben mi abartıyorum?

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Tabii ki doğru değil. O sırada şu parça değişecek demişse dahi, sonrasında size "fiyat teklifi" vermek zorunda yetkili servis. Ancak it iti ısırmıyor işte. Kimi kime şikayet edeceksiniz...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

sizin ekran değişecek. başka arıza çıktı ise o zaman "abi bu da değişmeli" diye ek isteyecekler. Peşin olması orda bir nakit sıkışıklığı ya da sizin oruç nedeniyle dağınık görünmenizden olabilir. bence çok sıkıntı yok.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Selim Kaya
3 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

Tabii ki doğru değil. O sırada şu parça değişecek demişse dahi, sonrasında size "fiyat teklifi" vermek zorunda yetkili servis. Ancak it iti ısırmıyor işte. Kimi kime şikayet edeceksiniz...

 

2 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı:

sizin ekran değişecek. başka arıza çıktı ise o zaman "abi bu da değişmeli" diye ek isteyecekler. Peşin olması orda bir nakit sıkışıklığı ya da sizin oruç nedeniyle dağınık görünmenizden olabilir. bence çok sıkıntı yok.

 

Bir önceki arıza tamirinden memnun ayrılmıştım. Bu sefer su kaynattılar. Geçen sefer ki ilginin üzerine bu tavır anlaşılır gibi değil. Özellikle para peşim muamelesi rahatsızlığımın asıl sebebi. Müşteri hizmetleri de çözüm öneriyor güya.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Farklı iki muamele servisten ziyade o sırada muhatap olduğunuz çalışan ile ilgili bence. Müşteri hizmetlerinin şikayetinize yapıcı davranamamış olmaması hoş olmamış sadece.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya
5 saat önce, Tahir İlter yazdı:

Farklı iki muamele servisten ziyade o sırada muhatap olduğunuz çalışan ile ilgili bence. Müşteri hizmetlerinin şikayetinize yapıcı davranamamış olmaması hoş olmamış sadece.

Sizin gittiğiniz yerde daha yapıcı davranırlardı kesin.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Farklı iki muamele servisten ziyade o sırada muhatap olduğunuz çalışan ile ilgili bence. Müşteri hizmetlerinin şikayetinize yapıcı davranamamış olmaması hoş olmamış sadece.

Seni gören daha yapıcı oluyomu tahircim
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Bir yönümü daha keşfettim.Öyle oluyormuş demek, ilk fırsatta deneyeceğim.Tecrübelerimi paylaşırım 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Bir yönümü daha keşfettim.Öyle oluyormuş demek, ilk fırsatta deneyeceğim.Tecrübelerimi paylaşırım 

Bilgi paylaştıkça güzelleşir
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Selim Kaya

Yakın zamanda, tam ekran, orta kasa, arka kapak iki farklı kılıf, ekran koruyucu paketi yapıp, GG 'den aldım. Aldığım firma şansıma profesyonel bir iş anlayışına sahipti. 

Eskiyi parçaladım, gelen parçalar ile birleştirdim. Sonuç sıfırdan farksız :) 

Kapaklı kılıf ile olabildiğince koruma altına aldım.

Kötü esnaf bir kişiyi daha usta etti...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...