İçeriğe Yönlendir

Yeni Kasa Honda Civic Araçlarda Çıkan Kronik Kaporta Göçmesi Sorunu


Emrah Altun

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
2 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı:

Bu konuda geçen fotoğraflardan birini dolu hasarı olarak gördüm. Adamın haberi yok demek ki. Peki aracın yürümesinde bir sorun yoksa, herhangi bir kaza riski yoksa firma yine de aracı değiştirir mi? Kaputa elinizi bastırınca izi çıkan araçlar var, onların da aynı kapsamda değerlendirilmesi gerekmez mi? Yasal olarak durum nedir, bilmediğimden soruyorum. Yoksa Honda'nın yaptığı rezillik. Sorun firmanın, sorun karşısındaki tavır da distribütörün ayıbı.

 

 

Değiştirmez tabi ki.. Düzeltip boyamayı teklif eder.. 

Escortun kaputları da böyle değilmiydi.. 

Bastırarak her kapamada kaputun farklı bi yeri çökerdi.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sadık Taşyürek
7 saat önce, Emrah Altun yazdı:

Honda'dan ilginç bahaneler gelmeye devam ediyor. Bu seferki baya güldürdü emoji4.png

5d6c68c2e661cf018108faaa176cf6ef.jpg

 

bunu söyleme cesareti olan ahmak müptezelin akraba çevresi oldukça genişlemiş olmalı. :shok:  aslında tam sopalık.  :bambam2:

Yorum bağlantısı
Emrah Altun
6 saat önce, Sani Gerşon yazdı:

Bu konuda öğrendikten sonra trafikteki tüm civic'lere bakıyorum ve hepsinde dalgalanma mevcut. Üzücü...

 

Aynı durumdayım. Merakımdan yola konsantre olamıyorum yanımdan bir Civic geçince.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır

:unsure2:Kolay, içeriden bir 5 mm delik delip köpüğü boca edeceksin bir daha yamulmaz :biggrin:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Ohooo adamlar gayet rahat, demek kullanıcı hatası, derhal grup haline gelip yada kişisel dava açın, bilirkişi raporunda hata denirse olay biter, tamamını geri alacaklar, o kadar :angry:

 

iyi be, 100 bin ver araç yamulsun sonra kalk kullanıcı de, bu iş uzadımı duruma devlet el atmalı, 1 mahkeme kararı bile yetmeli emsal olmalı ve devlet gereğini yapmalı, bizi uğraştırmamalı, alacaklar o araçları, almıyorsa honda araba satamayacak ülkede, yapacaksın bunu, bak bakalım ne oluyor...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
6 saat önce, İsa Acar yazdı:


Gökhan hocam onu ben sallamıştım, yanlış anlaşılma olmasın emoji16.png

 

"Gayet mantıklı" servis için. Bunu da söylemek lazım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Benim iş yerinde 1 tane mavi, evin önünde de 1 tane beyaz var ve ikisinde de var maalesef. Ayrıca işyerinde bi arkadaşım aldı 6 ay önce ondada var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
14 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

Ohooo adamlar gayet rahat, demek kullanıcı hatası, derhal grup haline gelip yada kişisel dava açın, bilirkişi raporunda hata denirse olay biter, tamamını geri alacaklar, o kadar :angry:

 

iyi be, 100 bin ver araç yamulsun sonra kalk kullanıcı de, bu iş uzadımı duruma devlet el atmalı, 1 mahkeme kararı bile yetmeli emsal olmalı ve devlet gereğini yapmalı, bizi uğraştırmamalı, alacaklar o araçları, almıyorsa honda araba satamayacak ülkede, yapacaksın bunu, bak bakalım ne oluyor...

ali abi dur şimdi devlet flan deme . devlet bi duyarsa bizden bide araba yamulma vergisi flan alır başımıza iş çıkar :D

  • Beğen 4
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar
Eeeee olmayan araç yok ozaman ama hepside kullanıcı hatadı ben bu adamların yerinde olsam direk japonya ile temasa geçerim

Kesinlikle katılıyorum, Honda TR den bir şey çıkmayacak gibi [emoji848]
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
15 saat önce, Mert Gülkokan yazdı:

Buda başka bomba :) resimleri gördüm o akmaları fark edemeyen kalite kontrol teknisyenine dışarıda çöp bile toplatmam... altına aynı durumu yaşamış başka birisi bir sonuç alamadık pasta cila zımpara ile düzelti demiş...
 

 

Boya akmasında maalesef bizim gibi düşünmez satıcı.. 

Mantık şudur, 

Temizleyip pasta yapalım. düzelir.. Yani onlara göre ayıplı mal değil. Basit bir hatalı üretim.. Garantinin yapacağı da boyayı düzeltmek.. 

Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Ayıntap27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba; bir arkadaşım ile birlikte yeni honda civic fc5 elegance AT aldık. Araçlarımızı alalı 3 aydan fazla oldu. Bugün arkadaşım moreli çok kötü durumdaydı. Neden canının sıkkın olduğunu sorduğumda , aracın ön alt cam cıtasından tutulduğunda kapının çıta ile birlikte ayrıldığını gördük. Kendi aracımda da denedik aynı şekilde ayrıldı. Öyleki aracın kaportasını ince yapıldıgını farkettim. Kapıyı güçlendirmek için çıta veya bariyer bile atılmamış. 
Konun hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar yazabilirmi? Tşk.

Civictr.com sitesinden alıntı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Uymaz
2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Boya akmasında maalesef bizim gibi düşünmez satıcı.. 

Mantık şudur, 

Temizleyip pasta yapalım. düzelir.. Yani onlara göre ayıplı mal değil. Basit bir hatalı üretim.. Garantinin yapacağı da boyayı düzeltmek.. 

Yanlış hatirlamiyorsam boya akması sonucu mahkeme karariyla araci ford geri almisti boyle bi konu hatırlıyorum her sey davayla duzelmese keske 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bu konularda bence emsal karara bakılmalı, bakanda devlet olmalı, boya akması ve bunun gibi kaporta hatası gibi şeylerde, hiiiç uğraşmaya gerek kalmaksızın işi devlet halletmeli, baktın araç tırt, satışını durdur, alanlara para iadesi yap, bitsin iş,  yada durumu düzeltin bir şekilde...

Yorum bağlantısı
Emrah Altun

Foto veya video var mı bununla ilgili?

Ayıntap27 Nickli Üyeden Alıntı viewpost-right.png Merhaba; bir arkadaşım ile birlikte yeni honda civic fc5 elegance AT aldık. Araçlarımızı alalı 3 aydan fazla oldu. Bugün arkadaşım moreli çok kötü durumdaydı. Neden canının sıkkın olduğunu sorduğumda , aracın ön alt cam cıtasından tutulduğunda kapının çıta ile birlikte ayrıldığını gördük. Kendi aracımda da denedik aynı şekilde ayrıldı. Öyleki aracın kaportasını ince yapıldıgını farkettim. Kapıyı güçlendirmek için çıta veya bariyer bile atılmamış. 
Konun hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar yazabilirmi? Tşk. Civictr.com sitesinden alıntı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
On 08.08.2017 at 15:18, Emrah Altun yazdı:

Foto veya video var mı bununla ilgili?
 

 

Bilgim yok, üye değilim foruma, varsa da üyelik gerektirir sanırım. Google den arattım şikayet olarak çıktı karşıma...

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Fatih Aldemir

Dün bizim mahallede bi Honda gördüm. Üşenmeden gidip baktım. Aynı göçük onda da vardı.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Kaç tane sedan gördüysem park halinde üşenmeden baktım, 1 ı hariç hepsinde vardı dalgalanmalar

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
39 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı:

Şimdiye kadar 3 garanti müşteriyi caydırdım, içim huzur dolu.

Caponlar taş mı yiyecek :angry:

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
30 dakika önce, Önder Özcan yazdı:

Caponlar taş mı yiyecek :angry:

İmana gelsinler :D

Yorum bağlantısı
Emrah Altun
3 saat önce, Mert Gülkokan yazdı:

Ben japonya genel merkezin haberi bile yoktur diye düşünüyorum :) bir.çözüm bulacaklar artık belki yeni üretimlerde sorun kalmamıştır. Sorun yaşayanlara da kullanıcı hatası deyip konuyu kapatacaklar

Facebook grubunda bir tanesi Japon Merkez'e mail atmıştı. Japonya da Honda TR'ye yönlendirmiş :)

Ya maili atan derdini tam anlatamadı ya da Honda Merkez'de sallamaya başlıyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
6 saat önce, Emrah Altun yazdı:

Facebook grubunda bir tanesi Japon Merkez'e mail atmıştı. Japonya da Honda TR'ye yönlendirmiş :)

Ya maili atan derdini tam anlatamadı ya da Honda Merkez'de sallamaya başlıyor. 

prosedürü takip eder hilesiz  markalar. her ülke müşterisi o ülkedeki distribütörle muhatap olmalıdır diyerek.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
6 saat önce, Emrah Altun yazdı:

Facebook grubunda bir tanesi Japon Merkez'e mail atmıştı. Japonya da Honda TR'ye yönlendirmiş :)

Ya maili atan derdini tam anlatamadı ya da Honda Merkez'de sallamaya başlıyor. 

Ben de Fransa Renault'a mail attığımda direkt TR'ye yönlendirdiler. TR aradı sağolsun, he he deyip geçiştirdi :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...