Murat Sürmeli 3 Eylül 2017 Paylaş 3 Eylül 2017 Merhaba arkadaşlar, Opelin dizel motorları nasıldır? Kronik sorunu, bakılması gereken bir detayı var mıdır? Örneğin 150bin km bakımları zamanında yapılmış bir 2.0 cdti motor ömrünün baharında mıdır bir ayağı çukurda mıdır? İlla servis bakımlısına bakmakta fayda var mıdır? Otomatik 2010 2011 gibi insignia 2.0 cdti lerin fiyatları 150bin km üzeri olanları uygun gibi ama dizelden korkuyorum ve hiç dizel kullanmadım. Yardımcı olursanız sevinirim [emoji5] Yorum bağlantısı
Eray Çalışkan 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Dizel motorlar için 150 bin km bence hiç bir şey. Ama buradaki en önemli husus sizin de dediğiniz gibi bakımları. Dizel motor benzinliye göre daha nazlıdır. Bakımları aksatılırsa kullanıcısını daha çok üzer, ama talimatlara uygun kullanımla ve düzenli bakımla 400 500 binler pek de hayali rakamlar değildir. 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 100bin km geçmiş her 2.el dizel risklidir. Ya gerçekten emin olabileceğiniz geçmişi her türlü bilinen bir araç bulacaksınız (bu zaten imkansıza yakın) ya da çıkabilecek masraflarını kabul ederek alacaksınız. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 4 Eylül 2017 Yazar Paylaş 4 Eylül 2017 Peki servis bakımlı olması bir fikir verir mi? Yoksa çok da önemli bir veri değil mi? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Bakımların düzgün yapılıp yapılmadığını anlarsınız o yüzden faydalı yetkili servis bakımı. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 4 Eylül 2017 Yazar Paylaş 4 Eylül 2017 Peki dizelde ne kadarlık bir masraf çıkar en fazla? Sanıyorum turbosu problem çıkarabiliyor. Başka arızalanan bir şeyi oluyor mu? Ve cebimden ne kadarlık bir rakam çıkar arızalı bir dizel denk gelirse? Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 4 Eylül 2017 Yazar Paylaş 4 Eylül 2017 Valla turbodan daha çok enjektörleri pahalı 4 ü birdeb bozulsa ve tamir edilemeyecek şekilde olsa 1.5x4 desek 6 bin tllik masraf çıkabilir en olumsuz durumda10 15bin dsg masraf çıkarabilir diye opele kaydım ama dizelden de korktum şimdi [emoji5] Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Yıllık 25000 ve üzeri kmniz yoksa hem bu riskleri almaya hem de dizelin dezavantajlarına(gürültüsü, kışın geç ısınması,..) katlanmanıza gerek yok. Dizel kullanımında; -kaliteli mazot alımı -ilk marşta biraz beklemek ve ısınana kadar devirlenmemek -stop ederken kullanım durumuna göre bir süre rolantide bekleyip öyle stop edilmesi -gaza yüklenerek değil vites büyütülerek hızlandırılması,... motor ömrü için dikkat edilmesi gereken hususlar. Bunlara ne denli uyulduğunu da bilemiyorsunuz. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 4 Eylül 2017 Yazar Paylaş 4 Eylül 2017 Yıllık 25000 ve üzeri kmniz yoksa hem bu riskleri almaya hem de dizelin dezavantajlarına(gürültüsü, kışın geç ısınması,..) katlanmanıza gerek yok. Dizel kullanımında; -kaliteli mazot alımı -ilk marşta biraz beklemek ve ısınana kadar devirlenmemek -stop ederken kullanım durumuna göre bir süre rolantide bekleyip öyle stop edilmesi -gaza yüklenerek değil vites büyütülerek hızlandırılması,... motor ömrü için dikkat edilmesi gereken hususlar. Bunlara ne denli uyulduğunu da bilemiyorsunuz.Aslında dizel düşünmüyordum ancak tam otomatik opel benzinlide çok yakacak gibi. Yoksa yılda maksimum 5bin km yol yapıyorum. Çok kararsızım aslında. Kafama yatan bir şey yok ne yazık ki [emoji17] Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 11 dakika önce, Murat Sürücü yazdı: 10 15bin dsg masraf çıkarabilir diye opele kaydım ama dizelden de korktum şimdi Asıl partikül filtresi problem, belli km den sonra değişim vs gerektirebiliyor. Bazı araçlarda ömür 160bin km. 2 dakika önce, Murat Sürücü yazdı: Aslında dizel düşünmüyordum ancak tam otomatik opel benzinlide çok yakacak gibi. Yoksa yılda maksimum 5bin km yol yapıyorum. Çok kararsızım aslında. Kafama yatan bir şey yok ne yazık ki 5 bin km çok az. Tüpsüz benzinli mantıklı. 2 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Yılda 5000 için 2.0 araç bakarım ben https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-otomobilen-trabzon-2012-ford-mondeo-2%2C0-240bg-selective-sanroof-456787552/detay gibi 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 4 Eylül 2017 Yazar Paylaş 4 Eylül 2017 Yılda 5000 için 2.0 araç bakarım ben [emoji4]https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-otomobilen-trabzon-2012-ford-mondeo-2%2C0-240bg-selective-sanroof-456787552/detay gibi Powershift sorun çıkarır mı? Çünkü ford öneren olmadı önceki konumda [emoji5] http://www.otoclubturkiye.com/forum/index.php?/topic/292100-Otomatik-Sorunsuz-Aile-Aracı-Arıyorum Yorum bağlantısı
Guest Fevzi GOKTAS 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 (düzenlendi) Bakımları düzenli yaptırdıktan sonra gerisi şans meselesi bence. Abimin Hyundai benzinli ve tüplü idi. Yanlis hatırlamıyorsam 2010 model accent otomatik idi.100 km bile olmadan 4 silindirli bir araba 3 silindirli çalışmaya basladi. Sebebi ise LPG imiş. Geçen sene oldu bu olay 8 bin TL masraf cikardilar. Connect aracımız var 2006 model oda 100 bin km ye yakın. En büyük masraf triger kayısi değişimi oldu bugüne kadar. Kullanım ve bakım önemli tabii ki. Not: enjektör bozulmasında hemen değişim olmuyor,önce tamir ediliyor bilginize... 4 Eylül 2017 tarihinde Fevzi GOKTAS tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 4 Eylül 2017 Yazar Paylaş 4 Eylül 2017 Almayı düşündüğüm araç şuyduhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sahibinden-tertemiz-2011-insignia-cosmo-st-2.0-cdti-otomatik-470733085/detayNe yazık ki benzinli modelleri yok bu fiyata bu özellikte olan. Servis bakımlı diyor. 2bintl inerse alırım diyordum ama şimdi yine başa döndüm [emoji43] Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Bir saat önce, Murat Sürücü yazdı: Ne yazık ki benzinli modelleri yok bu fiyata bu özellikte olan. Sorunun cevabı burada gizli zaten 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 5000 km için dizel aranmaz. Denk gelirse alınır. Dizelin sorun çıkaracak yeri enjektörleridir. Ama sorun varsa genelde belli eder. Korkacak bişey yok. Turbo sorunu varsa, göz kapalı belli olur. Yıllık 5 bin km için. En keyifli aracı al Benzinli al. Lpg görmemiş al. Benzinle kullan. 5 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 4 Eylül 2017 Yazar Paylaş 4 Eylül 2017 5000 km için dizel aranmaz. Denk gelirse alınır. Dizelin sorun çıkaracak yeri enjektörleridir. Ama sorun varsa genelde belli eder. Korkacak bişey yok. Turbo sorunu varsa, göz kapalı belli olur. Yıllık 5 bin km için. En keyifli aracı al [emoji4]Benzinli al. Lpg görmemiş al. Benzinle kullan.Emmi bu araca ne diyorsun. Aynı fiyata benzinlisi de yok gerçihttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sahibinden-tertemiz-2011-insignia-cosmo-st-2.0-cdti-otomatik-470733085/detay Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Ben almazdım. Lpg görmemiş benzinli bir araç bakardım. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Çok fazla kıyamet senaryolarına takılmayın. 6 yıldır dizel araç kullanırım, bildikten tanıdıktan değil, hepsi 100 bin üstünde ve çok da kibar kullanmamama rağmen bugüne kadar tek masrafım kızdırma bujisi. Onlar da 200 lira tuttu. Piyasada dizel hakkında olumsuz bir yargı var. Açıkcası pek kafama da takmıyorum ve hatta benim gibi düşünenler için olumlu bir durum bu zira bu takıntılar sayesine bedavaya dizel araçlara biniyoruz ? 3 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Sıkıntı çıkarmasından ziyade bu kadar az kullanımda yakıt önemsiz konu olur. Bu yüzden benzinli mantıklı. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Sıkıntı çıkarmasından ziyade bu kadar az kullanımda yakıt önemsiz konu olur. Bu yüzden benzinli mantıklı. Bu fikre de katılmıyorum. Bu tür km hesapları sıfır araç alıcısı içindir. Araca göre benzin-dizel farkı ilk alımlarda 20-30 bin arası. Az kullananlar için telafi edilmesi zor tutarlar. İkinci el araç alıcısı neden bu hesabı yapmalı ki? 60 bin liraya alacağınız bir Focus seneye yine aynı fiyat edecekse yanınıza kar kalan yakıttan tasarrufun kime zararı var? Zira bakım fiyatları da aynı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Dizelin soğukta keyifsiz olması, kısa mesafeyi sevmemesi, gürültü, dizel partikül filtresi vs . Ekonomi ikinci planda ise bunlara neden katlanayım? 1.4 tsi veya ecoboost neden almamayım. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 @Murat Sürücü Yıllık 5000 km için dizeli boş verin, servis bakımları tam olan tsi dsg alın pişman olmazsınız, dsg nin tamamının arızalandığı efsanelere inanmayın, sadece dsg kullanımında dikkat edilecek konuları araştırın yeter. 2004 ve sonrası olanların mekatronik arızası nerede ise yok gibi, en kötü kavrama arızası çıkma ihtimali olur oda tam servis bakımlı ise iyi niyet garantisinden yapılıyor. Ayrıca dsg kuru kavrama parça fiyatı 1500-1750 tl gibi bir fiyatta öyle 15.000-20.000 gibi fiyatlar yok. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Eylül 2017 Paylaş 4 Eylül 2017 Bu fikre de katılmıyorum. Bu tür km hesapları sıfır araç alıcısı içindir. Araca göre benzin-dizel farkı ilk alımlarda 20-30 bin arası. Az kullananlar için telafi edilmesi zor tutarlar. İkinci el araç alıcısı neden bu hesabı yapmalı ki? 60 bin liraya alacağınız bir Focus seneye yine aynı fiyat edecekse yanınıza kar kalan yakıttan tasarrufun kime zararı var? Zira bakım fiyatları da aynı. Aynı mantıkla. Tasarruf düşünme benzinli al keyfini çıkar dedim Ben bu kadar az km yapsam. 200 beygir benzinli bi araba alırım 5 Yorum bağlantısı
Recommended Posts