İçeriğe Yönlendir

Sigorta, Bulunamayan Tampon ve Bir Sürü Sorun


Mehmet Acar

Recommended Posts

Mehmet Acar
(düzenlendi)

Eşim 15 gün önce kaza yaptı, kusurlu karşı taraf ve sigortası da yok. Olay burada başlıyor. Araç hyundai i10, yerli üretim sözde.

Altınsoy Hyundai Ankara servisi ön tamponu temin edemiyor, stokda görünmesine rağmen, hyundai merkez habire arayıp dosyamı biryerlere sevkediyor, 

Polis işgüzarlık yapıp yüzde 25 kusur da bize yazmış, sebep de niye frene basmadın diyor. Kaza krokisine bakan hiç bir exper bize kusur yazmaz. Bu arada araç serviste yatarken kaskosu da doldu.

Bir de muayenesi serviste beklerken geçti. :D  Kazalı ön tamponu takıp aracımı geri verin dedim, tampon tamirciye gitmiş, tamir edilemez raporu gelmiş yenisi gelecekmiş ve eskisini veremiyorlarmış.

Ben ne yapabilirim? Aracı servisten başka servise çekebilir miyim? Bunun yasal bir yaptırımı yok mu? şikayetvar, twitter her yere yazdım. Herkes birbirine dosya paslıyor ama benim tampon gelmiyor.

Muayenede ceza yememenin bir yolu var mı?

 

 

tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Demir

Diğer konuları bilmiyorum ama bence muayene cezasını dert etmeyin.1Aylık 10-20 TL arası bişey gelir diye biliyorum.Yanlış biliyorsam arkadaşlar düzeltir.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Dosyanız kaskodan açıldı demi ?

Serviste yatarken kaskonun bitmesi sorun teşkil etmez.. 

 

Bence eksper ile görüşün, başka yerde yetki pek yok şu an. Parçayı arayan da eksperdir.

 

 

2 dakika önce, Murat Demir yazdı:

Diğer konuları bilmiyorum ama bence muayene cezasını dert etmeyin.1Aylık 10-20 TL arası bişey gelir diye biliyorum.Yanlış biliyorsam arkadaşlar düzeltir.

 

Aylık % 5

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Acar
5 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Dosyanız kaskodan açıldı demi ?

Serviste yatarken kaskonun bitmesi sorun teşkil etmez.. 

 

Bence eksper ile görüşün, başka yerde yetki pek yok şu an. Parçayı arayan da eksperdir.

 

 

 

Aylık % 5

 

 

Eksper de yok işin içinde. Servisin belirli bir rakama kadar hasarlarda expersiz iş yapma anlaşması varmış. Eksper atanmadı olaya.

Evet kaskodan açıldı.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Acentenizle görüşün bu durumda.. 

Sigortanızın anlaşmalı servis zorunluluğu varsa, aracı dilediğiniz yere götüremeyebilirsiniz. 

Şu durumda en mantıklısı, tedarikçi firmaya ulaşmak.. 

 

Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

başka bir konu açmamak adına buradan sormak istedim.

kardeşim yaklaşık 45 gün önce 4 aracın karıştığı zincirleme bir kazaya karıştı.

aracı servise çektik. dosya oluşturuldu exper geldi vs.

sonra sanırım suçu en arkadan vuran aracın sigortasına ödetmek için tekrar dosya açılmış.

sonuçta 45 gündür araç tamir edilmedi. şikayet edebileceğimiz, yada varsa hakkımızı arayabileceğimiz bir yer varmıdır?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
55 dakika önce, Ahmet Çankaya yazdı:

başka bir konu açmamak adına buradan sormak istedim.

kardeşim yaklaşık 45 gün önce 4 aracın karıştığı zincirleme bir kazaya karıştı.

aracı servise çektik. dosya oluşturuldu exper geldi vs.

sonra sanırım suçu en arkadan vuran aracın sigortasına ödetmek için tekrar dosya açılmış.

sonuçta 45 gündür araç tamir edilmedi. şikayet edebileceğimiz, yada varsa hakkımızı arayabileceğimiz bir yer varmıdır?

 

Kasko yokmuydu Ahmet. 

45 günlük gecikmeye kimin sebep olduğunu bulmak gerek. 

Zincirleme kazalarda aksi bir durum yok ise, en öndeki araç hariç tüm araçlara kusur verilir genelde. Her araç önündeki aracın arka kısmından sorumlu tutulur. 

En arkadaki araç, önündeki aracın arka kısmında sorumludur. 

Gecikmenin sebebini öğrenmeye çalış. 

Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya
On 24.10.2017 at 12:54, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Kasko yokmuydu Ahmet. 

45 günlük gecikmeye kimin sebep olduğunu bulmak gerek. 

Zincirleme kazalarda aksi bir durum yok ise, en öndeki araç hariç tüm araçlara kusur verilir genelde. Her araç önündeki aracın arka kısmından sorumlu tutulur. 

En arkadaki araç, önündeki aracın arka kısmında sorumludur. 

Gecikmenin sebebini öğrenmeye çalış. 

kasko yoktu Mehmet Abi. araç alındığı gün İstanbul'dan gelirken kazaya karıştı.

servis sağolsun baştan parça gelecek vs. diye oyaladı. şimdide yeni dosya oluştuğu için bekliyoruz diyor.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

zorlayacaksın Ahmet.. Onlar da tedarikçiyi zorlayacak.. 

Çözüm olmaz ise, muhatap olan sigorta şirketini ara.. Bazen de tedarikçiler elinde parça olmadığı halde var diyip, oyalıyorlar.. 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Acar

3 hafta sonunda uyduruk tampon bulundu ve tamir tamamlandı.

Emmiye bir sorum daha var. Karşı tarafın trafik sigortası olmadığı için "Değer Kaybı" ile ilgili başvuruyu nereye ve nasıl yapmam gerekiyor?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
7 dakika önce, Mehmet Acar yazdı:

3 hafta sonunda uyduruk tampon bulundu ve tamir tamamlandı.

Emmiye bir sorum daha var. Karşı tarafın trafik sigortası olmadığı için "Değer Kaybı" ile ilgili başvuruyu nereye ve nasıl yapmam gerekiyor?

 

Eski sistem, bilirkişiden rapor ve kişinin kendinden tazminat talebi ile.. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...