Hakan Gürsu 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 (düzenlendi) Youtubda şöyle bi videoya denk geldim, o koca heybetli amerikanın kaputu bi işe yaramamış gözüküyor. 27 Ekim 2017 tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 Geçen sene izlemiştim bunu.İki araçda chevrolet.İlk izlediğimde eski model aracın çürük olabileceği aklıma gelmişti.Eski araçların yenilerden daha dayanıklı olduğunu düşünürdüm.Bu videoyu izledikten sonra tam bir hüsranmış dedim kendi kendime.Hatta eski amerikan araç hayranı bir arkadaşıma izlettim oda inanmadı.Bu işte film vardır dedi.Bende onun gibi düşünmedim değil.İç mekanı korumak için yeni araçlara eklenen çelik bariyerlerin ve eurocap gibi çarpışma testleri yapan firmaların etkileri yeni araçları daha sağlam yapıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 Koca çelik yığını içindeki sürücü öldü Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 Eskilere bakınca Şunun gibi kemikli yenilere bile meydan okicak araç daha yoktur herhalde 2 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 Görünüşleri öyle heybetliki çarpsa ortadan 2 ye ayırır dersin.Ama durum öyle değilmiş. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Ali Yasir Bilici yazdı: Eskilere bakınca Şunun gibi kemikli yenilere bile meydan okicak araç daha yoktur herhalde G kuvvetinden ötürü yolcular ölüyor Aracın darbeyi emmesi lazım yoksa kaza sıranda oluşan tüm G kuvveti vücuda yansıyor.Beyin kafa tasına çarpıyor,akciğerler göğüs kafesine vs vs. 27 Ekim 2017 tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 26 dakika önce, Tahir İlter yazdı: G kuvvetinden ötürü yolcular ölüyor Aracın darbeyi emmesi lazım yoksa kaza sıranda oluşan tüm G kuvveti vücuda yansıyor.Beyin kafa tasına çarpıyor,akciğerler göğüs kafesine vs vs. Evet şimdiki arabalar bakıldığında kağıt gibi duruyor fakat şasisi yolcu kafesi darbeyi emip içerdekilerin güvenini sağlıyor 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 4 saat önce, Tahir İlter yazdı: G kuvvetinden ötürü yolcular ölüyor Aracın darbeyi emmesi lazım yoksa kaza sıranda oluşan tüm G kuvveti vücuda yansıyor.Beyin kafa tasına çarpıyor,akciğerler göğüs kafesine vs vs. Aynı sebeple bir Uçak kazasında fiziki darbe almayan yolcular oluşan basınçtan ötürü iç kanamadan ölüyor. 2 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 12 dakika önce, Koray Demir yazdı: Aynı sebeple bir Uçak kazasında fiziki darbe almayan yolcular oluşan basınçtan ötürü iç kanamadan ölüyor. Isparta'da yakın tarihimizde yaşanan uçak kazası bunun en iyi örneklerinden. Uçakta parçalanma yok, yolcular uyuyormuş gibi sağlıklı görünüyor ama malesef sağ kurtulan olmadı. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 1 saat önce, Koray Demir yazdı: Aynı sebeple bir Uçak kazasında fiziki darbe almayan yolcular oluşan basınçtan ötürü iç kanamadan ölüyor. Basınç farklı, g kuvveti farklıdır. Uçakta g kuvveti yemişseniz, ölmüşsünüzdür zaten. Basınç düşerse kurtulma şansınız var. Daha da düşerse kandaki karbondioksit artışından zehirleniyorsunuz zaten. Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 1 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Basınç farklı, g kuvveti farklıdır. Uçakta g kuvveti yemişseniz, ölmüşsünüzdür zaten. Basınç düşerse kurtulma şansınız var. Daha da düşerse kandaki karbondioksit artışından zehirleniyorsunuz zaten. Evet benim kastettiğim ani ve şiddetli basınçtan dolayı iç organlar parçalanıyor. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Ekim 2017 Paylaş 27 Ekim 2017 Yine de yüksek ve ağır bir araç karşıdaki için çok tehlikelidir. Yorum bağlantısı
Metin Emer 30 Kasım 2017 Paylaş 30 Kasım 2017 On 27.10.2017 at 19:53, Evren Erakçora yazdı: Yine de yüksek ve ağır bir araç karşıdaki için çok tehlikelidir. +1 Yinede güzelim antikaya yazık olmuş 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts