İçeriğe Yönlendir

Kuga - TDCI Otomatik Turbo Şarj Arızası


Mustafa Taşdemir_2

Recommended Posts

Tamer Topaç
3 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

süper bilgiymiş kaynak saaaalam

belgesi ile yazıyor . adama sordum belge gösterdi :rofl:

würth bana gelemio muzdaribim :rofl: her bilgiyi yazamıyoruz sonra kızarkar felan

Abro ?

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
2 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

fiesta überdir ve diğerleri. tartışmıoz teknik candır, adamların kahve sohbetleri ayrı konu. internete açık ortam girer biri okur boş depoya gazyağını doldurur canı yanar aman diyeyim.

 

çöpe atıyoruz biz onları burada?

eee  işi bilmiyorsa kahve ortamını bırak normal mazotu Shell den alıp motoru gümletir, onlara ne anlatsak fayda etmez....

 

 

çöpemi.... dur hele, sıfır arabalar uçmuş, uyduruk sembol olmuş 90 kaat, ne çöpü, ömrüm biter Über in ömrü bitmezzz, devamm ...😀

Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz
eee  işi bilmiyorsa kahve ortamını bırak normal mazotu Shell den alıp motoru gümletir, onlara ne anlatsak fayda etmez....
 
 
çöpemi.... dur hele, sıfır arabalar uçmuş, uyduruk sembol olmuş 90 kaat, ne çöpü, ömrüm biter Über in ömrü bitmezzz, devamm ...[emoji3]
100.000 e symbol f216ed2244c33f7d3b177cc07e6b0790.jpg
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
1 saat önce, Sezgin Yılmaz yazdı:

100.000 e symbol f216ed2244c33f7d3b177cc07e6b0790.jpg

Opsiyonu ben beğendim. Çok faydalı.

13 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

amerikan malı kullanmıyoruz

Pek bi Sarı, pek bi tanıdık işte :)

nl9NNg.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

e pesss yani :angry:  abd yaktı bizi tabii,  eeee sadece kendini düşünürse bu toplum olacağı bu.....

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt
2 saat önce, Sezgin Yılmaz yazdı:

100.000 e symbol f216ed2244c33f7d3b177cc07e6b0790.jpg

bir sümbül nasıl 100kağıt olabilir ama dahada çok merak ettiğim şey şahıs olarak bu arabayı kimlerin aldığıdır:)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

 

150 binde olsa o sümbül satar bizde, kimin umrunda, bizim toplum böyle ne yazıkki....

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Aklı başında bir "kişinin" alabilecğini düşünmek istemiyorum. Şirketler alır 2 yıl sonra şahısa satar.

bir sümbül nasıl 100kağıt olabilir ama dahada çok merak ettiğim şey şahıs olarak bu arabayı kimlerin aldığıdır:)
Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Hüseyin ERTUĞRUL

2011 Ford Kuga 2.0 TDCI 4x4 oto kullanıcısıyım. 2 yıldır kullanmaktayım. 2017 yılı haziran ayında motor arızası sebebiyle evime çok yakın olan ford yetkili servisine gittim. Aracım incelendikten sonra ertesi gün beni çağırdılar ve önüme arıza listesi ile, muhtemel onarım bedelini koydular. Bana göre şişirilmiş bir fiyat listesiydi. Sorun turboşarj arızası, yenisi ile değiştirilecek (4900) TL. interkol hortumu patlak yenilenecek (400) TL. İşçilik, KDV derken toplam (6000) TL. masraf. Servisle pazarlık yaptım, sadece işçilik yapacaksınız, arızalı parçaları bana verin, gerekli onarımı yaptırıp size teslim edeceğim dedim. Önce mırın kırın, olmaz vs. baktılar ki ben ilk muayene ücretini bile verip aracı götürmeye niyetliyim TAMAM dediler. Bana sadece turboşarjı söküp verdiler, ben bunun dışında DPF'nin de sökülüp verilmesini istedim, ilave işçilik bedeli karşılığı o da verildi. Ankara OSTİM'de turboşarjı orijinal parçaları ile onarım, bakım, balans, kumlama vs. işlerini yaptırdım (400) TL. DPF'yi ilaçlı su ile yıkatıp temizlettim (150) TL, patlak interkol hortumunu eksozcuda metal boru kullanılıp eklettim (25) TL. İki gün sonra bütün parçaları teslim ettim, topladılar sorun bitti, o zamandan bu yana 25 bin km. yol gittim, bu yolun en az 2 bin km. si toprak arazide-dağda dolaşmakla geçti. Aracımda şu ana kadar TIK yok. Sadece otoya binmiyorum, bir de arkasına (500) Kg.lık yük römorku bağlıyorum. Memnunum. Servisin dediğini yapıp DPF'ye dokunmasaydım şimdiye kadar turboşarjı tekrar elime alırdım herhalde. Fiyatları mukayese edince servislerin hangi irtifada uçtuklarını anlayabilirsiniz. Zaten onların da takacakları turboşarj da muhtemelen yenilenmiş parça olacaktı. Turbo arızası dedikleri zaman bu işi uzman şekilde yapabilen işletmelerden destek almanızı öneririm. 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Fatih Emre
19 saat önce, Hüseyin ERTUĞRUL yazdı:

2011 Ford Kuga 2.0 TDCI 4x4 oto kullanıcısıyım. 2 yıldır kullanmaktayım. 2017 yılı haziran ayında motor arızası sebebiyle evime çok yakın olan ford yetkili servisine gittim. Aracım incelendikten sonra ertesi gün beni çağırdılar ve önüme arıza listesi ile, muhtemel onarım bedelini koydular. Bana göre şişirilmiş bir fiyat listesiydi. Sorun turboşarj arızası, yenisi ile değiştirilecek (4900) TL. interkol hortumu patlak yenilenecek (400) TL. İşçilik, KDV derken toplam (6000) TL. masraf. Servisle pazarlık yaptım, sadece işçilik yapacaksınız, arızalı parçaları bana verin, gerekli onarımı yaptırıp size teslim edeceğim dedim. Önce mırın kırın, olmaz vs. baktılar ki ben ilk muayene ücretini bile verip aracı götürmeye niyetliyim TAMAM dediler. Bana sadece turboşarjı söküp verdiler, ben bunun dışında DPF'nin de sökülüp verilmesini istedim, ilave işçilik bedeli karşılığı o da verildi. Ankara OSTİM'de turboşarjı orijinal parçaları ile onarım, bakım, balans, kumlama vs. işlerini yaptırdım (400) TL. DPF'yi ilaçlı su ile yıkatıp temizlettim (150) TL, patlak interkol hortumunu eksozcuda metal boru kullanılıp eklettim (25) TL. İki gün sonra bütün parçaları teslim ettim, topladılar sorun bitti, o zamandan bu yana 25 bin km. yol gittim, bu yolun en az 2 bin km. si toprak arazide-dağda dolaşmakla geçti. Aracımda şu ana kadar TIK yok. Sadece otoya binmiyorum, bir de arkasına (500) Kg.lık yük römorku bağlıyorum. Memnunum. Servisin dediğini yapıp DPF'ye dokunmasaydım şimdiye kadar turboşarjı tekrar elime alırdım herhalde. Fiyatları mukayese edince servislerin hangi irtifada uçtuklarını anlayabilirsiniz. Zaten onların da takacakları turboşarj da muhtemelen yenilenmiş parça olacaktı. Turbo arızası dedikleri zaman bu işi uzman şekilde yapabilen işletmelerden destek almanızı öneririm. 

Ankara'da Ostim'de hangi firmalara onarım yaptırdınız?

Yorum bağlantısı
Hüseyin ERTUĞRUL

Turboyu tamir ettirdiğim işletmenin adresi İVEDİK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ 1334.SOKAK NO:1/C  İVEDİK / ANKARA 0(312) 394 64 59  baba oğul her ikisi de makine mühendisi. Birlikte çalışıyorlar. Hatta benim malzemenin 170.000 devirdeki balans ayarını büyük patron benim yanımda bizzat kendisi yaptı. İş sonunda (1) yıllık garanti belgesini de verdiler.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...