Servet Aydın 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 neden öyle, sonuçta aynı deviri çevirmiyormu bu motorlar, atmosferik dahamı devirli? devir aynıysa o devre çıkış süresi önemli olmazmı, bu durumda atmosferiğin şansı bile olmaz mantıken, atladığım kısım nedir ?Turbo dolana kadar geçen sürede atmosferik motor alıp başını gidiyor. Bu yüzden kompresör icat edildi. Turbo lag için.Gerçi artık VNT turbo revaçta. Gecikme çok az. Dci 2007 yılından beri kullanıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 HAYAL seviyesi değil şu an satılanlar bunlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 5 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: hımmm, oldu şimdi, yalnız şu takıldı kafama, 5000 den sonra turbo bittide motor bittimi, daha üst devirlerde zaten motor atmosferik gibi çalışmıyormu, devir sınırımı var bunlarda, 5000 devre gelene kadar zaten arayı açtık uçtuk, sonra geriden gelen gibi oldu motor, neden tork düşüyor sebeb ne, bu durumda geriden gelen hep geride kalmazmı.... Ben yarışmıyorum ki aracın zevkini çıkarıyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 (düzenlendi) 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: 0-100 9,9 saniye. 206 km maksimum hız. Normal kullanımda 5,5-6 litre şehir içi tüketim. Özetle basmazsan ekonomik basarsan giden bir motor. bu dediklerin büyük hacim turbo benzinlilerde daha iyi ama, özetle büyük daha hızlı, basmazsan daha az yakar, nerede kaldı senin motor... sonuç= hala küçük hacimin esprisi hükümetin ufak bir ayar yapması ile duman olacak gibi duruyor, anlamsız motor bunlar.... 1.4-1.5 tsi ile gel bana kardeş 26 Kasım 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Büyük tabi daha iyi yapar da. Burda devreye mtv ve ötv giriyor işte. Mevcut yasalara göre mantıklı şu an. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Ali Bey'i turbo araçta hayal ediyorum Fiesta konusu VAG'a döndü. buunu izleyelim ayıp olmasın: https://www.youtube.com/watch?v=IFj5UIZx2cE Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Ecoboostu da teknik olarak incelemiştim. Tasarımı bence süper. Soğutması ısıtması farklı turbosu farklı. Trigeri farklı. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Turbo turbodur gerisi hikaye. Ufak hacimlerin turbo ile güçlendirilmesi doğru karardır. 0-100 olayına takılmayın ani hızlanmalarda iyi ki varsın dedirtir.. Aşağıdaki videoda 9.45 0-100 https://youtu.be/OhyIEhYrx64 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 2 saat önce, Serkan Toker yazdı: Turbo turbodur gerisi hikaye. Ufak hacimlerin turbo ile güçlendirilmesi doğru karardır. 0-100 olayına takılmayın ani hızlanmalarda iyi ki varsın dedirtir.. Aşağıdaki videoda 9.45 0-100 https://youtu.be/OhyIEhYrx64 küçük hacimin turbolanmasının amacı sadece vergiler vs. yoksa esprisi yok, gereksiz bence Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 4 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: küçük hacimin turbolanmasının amacı sadece vergiler vs. yoksa esprisi yok, gereksiz bence Tüm dünya bizim gibi motor hacmi ile vergi alıyor değil mi ? Dune kadar ağırlık vergide önemliydi bilmem hatırlar mısın, pejo partner 120 lira öderken biz dobloya 550 lira ödüyorduk .. Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Helal olsun abi. Milyar dolarlık şirketlerin, milyar dolarlık ARGE yatırımı ile ürettikleri motorları tek mesajda kaldırdın çöpe attın.Devir küçük hacim devri, merso, BMW gibi markalar da hacimleri kucultuyor farkindaysaniz. Cussesinden ötürü 1600 CC altında motoru olmaması, yarın olmayacağı anlamına gelmez. Dün de bilmeyen insanlar 5 serisi, tank gibi arabada 1.6 motor var dediğinde hadi lan BMW 5 te 1.6 motorun ne işi var diyordu, 5.20 leri 2.0 motor sanıyordu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Dobloda durum değişik. Panelvanda Sınır 1900 cc iken doblo 1910 cc olduğu için 1,9 jtd nin vergisi 1.8 tdci dan çok yüksektir. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 2 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Ali Bey'i turbo araçta hayal ediyorum Fiesta konusu VAG'a döndü. buunu izleyelim ayıp olmasın: https://www.youtube.com/watch?v=IFj5UIZx2cE ben hep turbodayım kardiş ben küçük hacimli gereksiz diyorum, yoksa teknolijisi acaip, ama gereksiz motorlar, tek amacı vergiden falan kurtarmak, yoksa 1.5 tsi gibi motorların yanında her açıdan hikaye bunlar, olacaksa biraz daha büyük olacak... bu arada 0-100 9-10 sn. normal araç demek, spor araçmı oldu sandınız Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Yeni kasa Fiesta lar PowerShift değil. Klasik tork konvertörlü o yüzden 0-100 de kötü. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 (düzenlendi) 2 saat önce, Serkan Toker yazdı: Tüm dünya bizim gibi motor hacmi ile vergi alıyor değil mi ? Dune kadar ağırlık vergide önemliydi bilmem hatırlar mısın, pejo partner 120 lira öderken biz dobloya 550 lira ödüyorduk .. 2 saat önce, Erdal Aydın yazdı: Helal olsun abi. Milyar dolarlık şirketlerin, milyar dolarlık ARGE yatırımı ile ürettikleri motorları tek mesajda kaldırdın çöpe attın. Devir küçük hacim devri, merso, BMW gibi markalar da hacimleri kucultuyor farkindaysaniz. Cussesinden ötürü 1600 CC altında motoru olmaması, yarın olmayacağı anlamına gelmez. Dün de bilmeyen insanlar 5 serisi, tank gibi arabada 1.6 motor var dediğinde hadi lan BMW 5 te 1.6 motorun ne işi var diyordu, 5.20 leri 2.0 motor sanıyordu. bakın hala anlamadınız, ben demiyorumki 1.0 gibi motorlar teknoloji yoksunudur, yahu acaip motorlar, gücü alacağız diye türlü taklalar atmışlar evet, evet ama TIRT çünki gereksizler. Atladığınız görmek istemediğiniz yer, vergiler vs. yada Serkanın dediği gibi dün ağılıktı olay bu gün motor hacmi.. Devir küçük hacim devride SEBEB? dönen dolap aynı dolap hep, yani olay PARA, nereden vuracağız derdinde hükümetler, üreticilerde bundan nasıl yırtarızda millete mal satarız derdinde, bunu yaparkende küçük hacim turbo murbo birşeyler yapalım ama bu alet büyük ve esas motorlara yakın olsunda millet alsın, deli arge paraları harcayıp motor yapıyorlar ama amaç başka, daha çok kazanmak için mecburlar buna, yoksa halleri duman üreticilerin, anlatabildimmi, küçük hacim motor= tamamen duygusal sebeblerle ortaya çıkmıştır dünyada aynı olay, tarafların biri et biri can derdinde kısaca.... gerçekte gereksiz ve olması gereken hacimdeki motorların yanındada hikayedir, şimdi anlatabildimmi, ben motor kötüdür demiyorum, saçmalık bu motorların doğuş sebebinde ve bu sebeb olmadığında bu motorların gereksiz olduğunu anlatıyorum, vergi ötv mtv yada diğer ülkelereki benzer sebebler olmasa bu motorla zaten olmazdı, dediğim bu arkadaşlar... 26 Kasım 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 4 saat önce, Mert Gülkokan yazdı: 4 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: 12 sn. 100 hp. motor için çok yavaş geldi bana... Polo 1.2 tsi 90 hp düz vites otomatikte olsa fark etmiyor fabrika verisi 10.8 sn Yeni kasa Fiesta'lar Power Shift değil. Klasik tork konvertörlü. O yüzden 0-100 ü kötü. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 2 saat önce, Hakan Gürsu yazdı: Yeni kasa Fiesta'lar Power Shift değil. Klasik tork konvertörlü. O yüzden 0-100 ü kötü. bununda açılımı şu = şanzıman olayını çözemediler türlü taklalar atıyorlar demek 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Tork konvertörlüye dönüşün açıklaması. Bilim adamları Çalışmıyorlar.Emin miyiz tork konvertöründen. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 2 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: bununda açılımı şu = şanzıman olayını çözemediler türlü taklalar atıyorlar demek Bencede... çünkü bi önceki kasada kullanıyolardı. Sorunlar çıktı ki vazgeçtiler. Ford şu kuru tip şanzıman işini beceremedi galiba. Dizellerde kullanılan yağlı tiplerde bi sorun okumadım. Hep benzinlilerde kullanılanlarda sorun var galiba. 2 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Tork konvertörlüye dönüşün açıklaması. Bilim adamları Çalışmıyorlar. Emin miyiz tork konvertöründen. Vallla abi testlerde öyle söylediler ve Ford'un fiyat listesine baktım eski kasalarda Powershift diye yazıyor. Yeni kasalarda sadece otomatik diye yazıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Bmw 1’de de tork konvertörlü 8 ileri bir şanzıman var. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 1 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bmw 1’de de tork konvertörlü 8 ileri bir şanzıman var. Bence şanzımanın kralı, hemde çift kavramalara kafa tutan bi şanzıman. ZF yapmış. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bmw 1’de de tork konvertörlü 8 ileri bir şanzıman var. ama o BMW Audide de dsg var ama bildiğim kadarıyla tostostada var, birisi cillop diğeri bozuk, nasıl oluyor bu iş Yorum bağlantısı
Akan Belen 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Ben küçük motor cesaret edemedim niyeyse eski kafalıyım sanırım biraz. 1.2 yada 1.0 motorlara çok çok yakıt olarak da ekonomik gelmedi. Heleki zongukdka hiç ekonomi yaptırmaz bana sürekli rampa olan bir şehirde. Bana da asıl amaç yakıt tasarrufu dan daha çok vergiler yüzünden düşük maliyetli araç üretmek gibi geliyor.Ha bu arada dizellerinde suyu ısınıyor[emoji23][emoji23] Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 bence alayının suyu ısınıyor, hatta kettle e kattılar bile devir elektrikli devrine doğru gidiyor, arada hibrit denen saçmalıkla birazdaha soyacaklar o kadar... Yorum bağlantısı
Emre Candan 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Otomatik vites fetişizmi olmasa ve Otosan Türkiye'ye gerekli önemi verse, 1.0 140hp 5 kapı düz vites Fiesta'lar şehir içi 6 litreyi geçmiyor. Hem de gidiyor. Tek kapısını kullandım gayet iyi ve 1.25 motordan az yakıyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts