Oğuz Varhan 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Yeni kasa Fiesta lar PowerShift değil. Klasik tork konvertörlü o yüzden 0-100 de kötü.Bu yorumu arıyordum benim fiesta 0 100 ü 9.8 saniye 1 Yorum bağlantısı
Oğuz Varhan 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Bu yorumu arıyordum benim fiesta 0 100 ü 9.8 saniye Eklemek istediğim birşey daha var. Büyük motor iyi motor kafası maalesef eski kafa çünkü bu kafayla gidersek büyük pc daha iyi pc, kalın telefon daha iyi telefon. Tüplü televizyon büyük o zman daha iyi dememiz de gerekir. (Evet dizel 1.5 daha az yakıyor: 6.0 - 5.0 ortalaması var ama 1.0 eb powershift fiesta ile 45.000 km yaptım ortalaması 7.5 - 6.0 çok fark yok tek şikayetçi olduğum şey servis masrafı çok bir renault değil ) artık benzin dizel arasında fark da kalmadı maalesef Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Düşük hacimli turbo motoru (1.0 ecoboost) 4.5 yıl 75 bin km boyunca kullandım. Eski büyük hacimli atmosferik motorlardan az yaktığı kesin. Performansı daha iyi olduğundan daha seri kullanırsak büyük hacimli atmosferiklerle hemen hemen aynı yakar. Ama bu sefer de performansın tadını çıkarmış olursun. Gereksiz olduğunu düşünmüyorum. Aynı performansı, nispeten az yakan, düşük vergisi olan ve çevreyi az kirleten bi araçla birleştirmenin neresi mantıksız. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Sakin kullanabilen biri için çok mantıklı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Yabancı forumlarda ecobost larda paslanan motor parçalarından şikayetçiler.(Fiesta) Eski motorlar kadar güvenilir değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Naki Çatalyürek 19 Ocak 2019 Paylaş 19 Ocak 2019 Hocam bu yazınızdan enflasyon artışının fiyatlara yansımasını da düşünebiliriz. Bugün durum farkı Hibrit Dizeli tahtından söküp attı. Başta Toyota olmak üzere birçok marka Dizel üretimlerini sonlandırma kararı aldı. 2016 yılında Avukat arkadaşıma 1.4 Corolla alırken uyarmıştım, Avrupa ve Amerika Hibrite dönüyor alacaksanHibrit veya benzinil 1.6 al diye, dinlemedi, 60 ay vadeli dizel aldı.😪 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ocak 2019 Paylaş 19 Ocak 2019 Hocam bu yazınızdan enflasyon artışının fiyatlara yansımasını da düşünebiliriz. Bugün durum farkı Hibrit Dizeli tahtından söküp attı. Başta Toyota olmak üzere birçok marka Dizel üretimlerini sonlandırma kararı aldı. 2016 yılında Avukat arkadaşıma 1.4 Corolla alırken uyarmıştım, Avrupa ve Amerika Hibrite dönüyor alacaksanHibrit veya benzinil 1.6 al diye, dinlemedi, 60 ay vadeli dizel aldı.[emoji25]30 kuruş yakıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Naki Çatalyürek 19 Ocak 2019 Paylaş 19 Ocak 2019 3 dakika önce, Mehmet Naki Çatalyürek yazdı: Hocam bu yazınızdan enflasyon artışının fiyatlara yansımasını da düşünebiliriz. Bugün durum farkı Hibrit Dizeli tahtından söküp attı. Başta Toyota olmak üzere birçok marka Dizel üretimlerini sonlandırma kararı aldı. 2016 yılında Avukat arkadaşıma 1.4 Corolla alırken uyarmıştım, Avrupa ve Amerika Hibrite dönüyor alacaksanHibrit veya benzinil 1.6 al diye, dinlemedi, 60 ay vadeli dizel aldı.😪 2 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: 5 dakika önce, Mehmet Naki Çatalyürek yazdı: Hocam bu yazınızdan enflasyon artışının fiyatlara yansımasını da düşünebiliriz. Bugün durum farkı Hibrit Dizeli tahtından söküp attı. Başta Toyota olmak üzere birçok marka Dizel üretimlerini sonlandırma kararı aldı. 2016 yılında Avukat arkadaşıma 1.4 Corolla alırken uyarmıştım, Avrupa ve Amerika Hibrite dönüyor alacaksanHibrit veya benzinil 1.6 al diye, dinlemedi, 60 ay vadeli dizel aldı. 30 kuruş yakıyor Benim Suzuki 400 Kros Motorsikletimden daha az yakıyor.😶 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ocak 2019 Paylaş 21 Ocak 2019 Uzun vadede dizel yakan kazanacak. Hybridlerin aküsünün kaç lira olduğunu ve ömrünü hiç soran yok. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Sarıman 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: bununda açılımı şu = şanzıman olayını çözemediler türlü taklalar atıyorlar demek Vitessiz arabalar evet... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 Mehmet Sarıman yazdı: Vitessiz arabalar evet... vitesli ama adam gibi vitesli, daha önceleri ağır kalan tork konvertörlüler artık çok iyi durumda, vites şimdilik ya manuel olacak yada tork konvertörlü, ömrü kısa, masrafı iki katı, arıza riski yüksek çift kavramalıların ömrü çok uzun olmayacak... Yorum bağlantısı
Mehmet Sarıman 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 (düzenlendi) Ali Cihangiroğlu yazdı: vitesli ama adam gibi vitesli, daha önceleri ağır kalan tork konvertörlüler artık çok iyi durumda, vites şimdilik ya manuel olacak yada tork konvertörlü, ömrü kısa, masrafı iki katı, arıza riski yüksek çift kavramalıların ömrü çok uzun olmayacak... Ford un ecosport modelini aldım tork konvertörlü bir iki gün önce teslim aldım daha önce kullandığım 2016 bmw 1.16 zf den pek farkını göremedim (oran dışında) o kadar şaşırttı beni. 1.0 motor da çok canlı istekli bir motor 1.6 atm. ler ile kesinlikle ilgisi yok. Çift kavrama konusunda haklısınız hep uzak durdum bilerek nitekim ford çıkıyor çift kavramadan sırada diğerleri var bence. 29 Kasım 2019 tarihinde Mehmet Sarıman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 (düzenlendi) Mehmet Sarıman yazdı: Ford un ecosport modelini aldım tork konvertörlü bir iki gün önce teslim aldım daha önce kullandığım 2016 bmw 1.16 zf den pek farkını göremedim (oran dışında) o kadar şaşırttı beni. 1.0 motor da çok canlı istekli bir motor 1.6 atm. ler ile kesinlikle ilgisi yok. Çift kavrama konusunda haklısınız hep uzak durdum bilerek nitekim ford çıkıyor çift kavramadan sırada diğerleri var bence. turbo motor güzeldir tabii, ecosportta güzel araba hayırlı olsun araç yorumlarınıda bekliyoruz bu arada dediğin gibi Ford çift kavrama olayını bırakacak yakında... pardon şimdi gördüm konunu, hemen okuyim bakayım 29 Kasım 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: Ford çift kavrama olayını bırakacak yakında... çoktandır klasik otomatikli şanzımanlı suv var Ford da, über fiesko ya takılıp kalmasan.... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 Çağlar Bayur yazdı: çoktandır klasik otomatikli şanzımanlı suv var Ford da, über fiesko ya takılıp kalmasan.... ohoo tarih oldu Fiesta, o defter kapandı oto şanzımanlı tabiki var, ben çift kavrama olmasın diyorum, hiç girmeselerdi bu işe... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: ben çift kavrama olmasın diyorum, kuga zaten çift kavramasız olaarak da satılıyor kaç yıl oldu Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Kasım 2019 Paylaş 29 Kasım 2019 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: kuga zaten çift kavramasız olaarak da satılıyor kaç yıl oldu biliyorum canıım adam gibi 2.0 dizel tam oto şanzıman olacak, adam koymuş güçsüz dizele yarı otoyu, güçlü benzinliye (ki oda lafta güçlü yolda hikaye) koymuş tam otoyu olmaaaazzz.... 29 Kasım 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Aralık 2019 Paylaş 1 Aralık 2019 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: olmuş olmuş güzel de olmuş güçlü benzinli olmuş o tamam, benzinli ama, amaan benzinse benzin, zaten yıllık 15 bin bile yapmayacağım, o yüzden yakıversin dert değil.... Yalnız bakınırken aklıma geldi, şu aletide çok severim, detayını bilmem ama tipi süper yahu off yaa paranın gözü kör olsun 1, yanlış ülkedeyiz buda 2 https://www.fj.co/model/g40 1 Aralık 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts