Ahmet gökçe 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 öncelikle iyi günler arkadaşlar yeni katıldım aranıza. yaklaşık 2 ay öncesinde babama 2004 model 1.6 benzin-lpg' li 63000 km'de fusion aldık. Aracı aldığımızda benzinde test ettik kullandık araçta lpg bitikti. Neyse aracı aldık ilk iş gaz almak oldu gazımızı aldık aracı gazda kullandık eve kadar. Ertesi günü aracı çalıştırırken ilk marşta almadı ve 2. marşta aldı ilk etapta önemsemedik fakat bu süreklilik gösterince ustaya götürdük bujilerden kaynaklı olabileceğini düşünüp bujileri değiştirdi fakat sonuç yine aynı. Araç sıcak veya soğuk farketmeden bazen ilk marşta alıyor ama çoğunlukta 2. veya 3. marşta alıyor. başına böyle bi sorun gelen varsa veya bilgisi olan arkadaş varsa yardımlarınızı bekliyorum. ustalara kalsa deneye yanıla bütün parçları değiştire değiştire o şeklide bulacaklar sorunu Yorum bağlantısı
Ahmet gökçe 20 Aralık 2017 Yazar Paylaş 20 Aralık 2017 43 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: LPG kalibrasyonu yapıldı mı? hayır yapılmadı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 marş yapmadan önce 3 defa yarım kontak yapıp 5 saniye bekleyip/ marşa basmadan kontağı aç kapa yapın. sonra marşa basın. tek seferde çalşırsa, benzin pompası basıncı azalmış, gidici sinyali veriyor demektir Yorum bağlantısı
Ahmet gökçe 20 Aralık 2017 Yazar Paylaş 20 Aralık 2017 3 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: marş yapmadan önce 3 defa yarım kontak yapıp 5 saniye bekleyip/ marşa basmadan kontağı aç kapa yapın. sonra marşa basın. tek seferde çalşırsa, benzin pompası basıncı azalmış, gidici sinyali veriyor demektir çağlar bey deniyeceğim. Teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 Ben marş dinamosunu revizyon yaparak çözdüm bu sorunu. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 marş yapmadan önce 3 defa yarım kontak yapıp 5 saniye bekleyip/ marşa basmadan kontağı aç kapa yapın. sonra marşa basın. tek seferde çalşırsa, benzin pompası basıncı azalmış, gidici sinyali veriyor demektirDizelde de aynı yöntemi uygulasak ne bozuk çıkar abi. Birebir benim arabayı tarif ettinde [emoji4] Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 2 saat önce, Selçuk Bakış yazdı: Dizelde de aynı yöntemi uygulasak ne bozuk çıkar abi. Birebir benim arabayı tarif ettinde benzin pompası elveda diyor... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 Dizel forda enjektör. Vw ise ısı müşürü. Diğer markaları bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 Dizel forda enjektör. Vw ise ısı müşürü. Diğer markaları bilmiyorum. [emoji4] Şimdi benim enjektörler mi gidici [emoji17] kızdırma bujilerini değiştirirken onlara da bakım yaptırdım ama gidici diye bir şey demedilerdi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 4 saat önce, Selçuk Bakış yazdı: Şimdi benim enjektörler mi gidici kızdırma bujilerini değiştirirken onlara da bakım yaptırdım ama gidici diye bir şey demedilerdi. İlk akla geleni yazmıştım ben.. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 İlk akla geleni yazmıştım ben.. [emoji4] Şimdi bende ki arıza neden acaba bir kaç yere gösterdim emin olamadıkları için böyle devam ediyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 Selçuk ısıtma bujilerine baktır. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 14 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Selçuk ısıtma bujilerine baktır. Yeni değiştirdik Abi onları, geri dönüş veya kızdırma rolesi arızası diye söyleyenler var da emin olan olmadığı için baktıramadım. Geri dönüş hortumları nerede acaba kendim bir kurcalasam gözle kontrol etsem Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 25 dakika önce, Selçuk Bakış yazdı: Geri dönüş hortumları nerede acaba kendim bir kurcalasam gözle kontrol etsem Hiç fikrim yok 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 On 21.12.2017 at 20:48, Selçuk Bakış yazdı: Dizelde de aynı yöntemi uygulasak ne bozuk çıkar abi. Birebir benim arabayı tarif ettinde 1,4 tdci da ? vakvak ta hava var mı bakın? 1 Yorum bağlantısı
Ahmet gökçe 26 Aralık 2017 Yazar Paylaş 26 Aralık 2017 On 20.12.2017 at 16:35, Çağlar Bayur yazdı: marş yapmadan önce 3 defa yarım kontak yapıp 5 saniye bekleyip/ marşa basmadan kontağı aç kapa yapın. sonra marşa basın. tek seferde çalşırsa, benzin pompası basıncı azalmış, gidici sinyali veriyor demektir Çağlar bey dedeğiniz gibi yaptık fakat sorun çözülmedi. hatta bugün hava soğukken araç 9. marşta çalıştı. ustaya götürdük yine bu sefer makineye bağladı herhangi bir hata da vermedi. yakıt pompasından olabilme ihtimaline karşın şunu yaptık: aracı direk lpg de çalıştırmayı denedik lpg ' de de ilk marşta değil de ikincide çalıştı. Sorun bu şekilde arkadaşlar sizin varsa alternatif bir fikriniz ne yapabilirim usta da sorun olmadığını söylüyor, bu şekilde olması da gerçekten sinir bozucu. araç çalıştıktan sonra yağ gibi gidiyor ama gel gelelim çalışana kadar geriyor 1 Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 26 Aralık 2017 Paylaş 26 Aralık 2017 Belli ki atesleme kaynakli sorun.Bujilerden eminiz galiba.O halde sirada bobin ve kablo degisimi kacinilmaz bence. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Ateşleme, subaplar, benzin pompası, hepsi olabilir.. Önce ateşleme gözden geçirilmeli, bakım geçmişi bilinmiyorsa bujiler değiştirilmeli, Silindir kompresyonları ölçülmeli, Silindir kompresyonları da iyi çıkarsa, benzin pompası orjinali ile değiştirilmeli.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts