Murat Atagenç 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 Yaylara müdahale edilmediğinden emin misiniz? Bence sıfır orijinal yay bulup aracın üstündekilerle karşılaştırmak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 6 saat önce, Talha Bilgi yazdı: aslında amortisörlerimin bozulsaydı aracın daha yumuşak olması gerektiğini anlıyorum durduğu yerde kaportayı sallayınca rahvan rahvan saalnır ancak bu yolda konforsuz vurma olarak yansır. konforu getiren sönümleyen parça amortisördür 2 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 22 Aralık 2017 Yazar Paylaş 22 Aralık 2017 6 saat önce, Murat Atagenç yazdı: Yaylara müdahale edilmediğinden emin misiniz? Bence sıfır orijinal yay bulup aracın üstündekilerle karşılaştırmak lazım. Yani bir kaç yere götürdüm göstermek için alttan baktılar yaylarda kesiklik yada tamir söz konusu olsaydı farkederlerdi diye düşünüyorum yada öyle farzediyorum üstad 1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: durduğu yerde kaportayı sallayınca rahvan rahvan saalnır ancak bu yolda konforsuz vurma olarak yansır. konforu getiren sönümleyen parça amortisördür Abi benim araç hiç salınmıyor durduğu yerde kazık gibi tabir yerindeyse Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 Abi benim araç hiç salınmıyor durduğu yerde kazık gibi tabir yerindeyse [emoji4]Amortisör kilitli senin araçta. Lifte kaldırınca kilitlenmiş Honda crv araçlar da yapıyor aşınma olunca 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 23 Aralık 2017 Yazar Paylaş 23 Aralık 2017 15 saat önce, Servet Aydın yazdı: Amortisör kilitli senin araçta. Lifte kaldırınca kilitlenmiş Honda crv araçlar da yapıyor aşınma olunca Amortisör kilitlendiğini daha evvel bir ustada söylemişti. Yani gerçekten olabilecek birşeyni ? Yoksa sanayi uydurmasımı bilemedim Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Amortisör testi kolay . Gidin bı expertizciye orda ölçüyorlar. Salınımı vs. Yumuşak olsun istiyorsanız coilover yaptırın nasılsa sizin amortisör eski. Darbe vs yoksa amortisörde içini boşaltıp coilover yaparlar. Hem yükseklik ayarı olur hemde yumuşaklık. Ama yumuşaklık istiyorsaniz araç biraz düşüyor 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Amortisör kilitlendiğini daha evvel bir ustada söylemişti. Yani gerçekten olabilecek birşeyni ? Yoksa sanayi uydurmasımı bilemedim [emoji4]Sorunlu amortisör lifte iken havlu atar. Araba beton kıvamında yürür Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 23 Aralık 2017 Yazar Paylaş 23 Aralık 2017 Bir saat önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Amortisör testi kolay . Gidin bı expertizciye orda ölçüyorlar. Salınımı vs. Yumuşak olsun istiyorsanız coilover yaptırın nasılsa sizin amortisör eski. Darbe vs yoksa amortisörde içini boşaltıp coilover yaparlar. Hem yükseklik ayarı olur hemde yumuşaklık. Ama yumuşaklık istiyorsaniz araç biraz düşüyor Expertizde test yaptırdım üstad zayıf çıktı amortisör coilover tüvden geçermi ve en yumuşağı bile sert olur diyorlar çok araştıramadım Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Expertizde test yaptırdım üstad zayıf çıktı amortisör coilover tüvden geçermi ve en yumuşağı bile sert olur diyorlar çok araştıramadımTuv de kontrolu yapilmiyor bildigim kadari ile en fazla gozle orjinaline uygunlugu kontrol ediliyor gozle.Saglikli calisip calismadigini kontrol eden bir ekipmanlari yok zaten.Bana gore guvenlik acisindan frenlerle es onemlilikte bir donanimin kontrol edilmemesi buyuk tezat. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Geçiyor dediler hiç sokmadım tuve. Amortisör boyu doğru olursa yumuşaklık ayarlanır. Ama orjinal yükseklik ile iyi hesap yapması lazım yapacak kişinin Bozuk amortisör sert olmaz genelde yumuşak olur ve gereksiz salınım ve yatma vs yapar. Ha araç amortisör üzerine iyice oturdu ise zaten küt küt vurma yapar amartisor kulesine, ki siz buna sert diyorsanız sadece orjinal amortisör taksaniz bile sizi tatmin eder. 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 25 Aralık 2017 Yazar Paylaş 25 Aralık 2017 Konyadaki yetkili mitsubishi servisi aradım, orjinal mitsubishi 3000 tl, markasını belirtmedikleri taiwan malı için 1500 tl dedi. Kyb: 1100 tl ... Karar veremedim. Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 26 Aralık 2017 Yazar Paylaş 26 Aralık 2017 amortisör değişimi için hava şartları önemlimi ? Yani Kışın amortisör değişmez diye bir kural varmı ? Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 26 Aralık 2017 Yazar Paylaş 26 Aralık 2017 Birde DJ marka amortisör varmış ? Kullanan varmı fiyat baya cazip çin malı değilmiş Japon firması alman üretimiymiş Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Aralık 2017 Paylaş 26 Aralık 2017 23 dakika önce, Talha Bilgi yazdı: Birde DJ marka amortisör varmış ? Kullanan varmı fiyat baya cazip çin malı değilmiş Japon firması alman üretimiymiş Monroe baktınız mı? Renault orjinalinde Monroe ve Sachs kullanıyor mesela. Stok durumuna göre değişiyor. 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 26 Aralık 2017 Yazar Paylaş 26 Aralık 2017 9 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Monroe baktınız mı? Renault orjinalinde Monroe ve Sachs kullanıyor mesela. Stok durumuna göre değişiyor. monreo baktım bu araç için üretmemiş. Servis marka verseydi servise giderdim ama marka vermeden orjinal 3000 tl , taiwan malı 1500 tl dedi. Sanki kyb'yi orjinal diye 3000 TL'ye iteleyecekler gibi Sadece iki marka çıkıyor KYB ve DJ . Fiyat farkı var. KYB set 1200 TL gibi olurken , DJ 500 TL gibiye denk geliyor . KYB japon , DJ japon firması ama avrupa üretimiymiş ispanya veya almanya. Fiyat önemli değilde yumuşak / konforlu istiyorum o yüzden arada kaldım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Aralık 2017 Paylaş 26 Aralık 2017 monreo baktım bu araç için üretmemiş. Servis marka verseydi servise giderdim ama marka vermeden orjinal 3000 tl , taiwan malı 1500 tl dedi. Sanki kyb'yi orjinal diye 3000 TL'ye iteleyecekler gibi [emoji3] Sadece iki marka çıkıyor KYB ve DJ . Fiyat farkı var. KYB set 1200 TL gibi olurken , DJ 500 TL gibiye denk geliyor . KYB japon , DJ japon firması ama avrupa üretimiymiş ispanya veya almanya. Fiyat önemli değilde yumuşak / konforlu istiyorum o yüzden arada kaldım.Monroe ile gorustunuz mu? 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 26 Aralık 2017 Yazar Paylaş 26 Aralık 2017 1 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: 39 dakika önce, Talha Bilgi yazdı: monreo baktım bu araç için üretmemiş. Servis marka verseydi servise giderdim ama marka vermeden orjinal 3000 tl , taiwan malı 1500 tl dedi. Sanki kyb'yi orjinal diye 3000 TL'ye iteleyecekler gibi Sadece iki marka çıkıyor KYB ve DJ . Fiyat farkı var. KYB set 1200 TL gibi olurken , DJ 500 TL gibiye denk geliyor . KYB japon , DJ japon firması ama avrupa üretimiymiş ispanya veya almanya. Fiyat önemli değilde yumuşak / konforlu istiyorum o yüzden arada kaldım. Monroe ile gorustunuz mu? yok direk aramadım sadece firmalara sordum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Aralık 2017 Paylaş 26 Aralık 2017 52 dakika önce, Talha Bilgi yazdı: yok direk aramadım sadece firmalara sordum. Monroe'nun TR iletişimi olması gerekiyor. Bence mutlaka arayın. (0216) 586 84 84 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 11 Ocak 2018 Yazar Paylaş 11 Ocak 2018 Bu konuya not düşeyim, sonraki araştıran kardeşlerime yol göstersin. Yurt dışında outlanderciler kendilerine özel spor yay yaptırıyorlar. Ama TR'de gerek yok zira yollarımız malum. Ayrıca bu araçların yayları kolay kolay özelliğini kaybetmiyormuş. Orjinal kendi teknik özelliğini barındıran yaylar piyasada mevcut ama benim için gerek kalmadı. Amortisör ve burç rot baş değişimi bizim araçlar için kafi olmuş oluyor. Dün akşam üstü alınca bayağı bir yol test ettim şimdilik acizane gördüklerim: Araç yol tutuşu iyileşti. Araç yoldaki tümsek vs tıkırtı sesleri bitti. Viraj kabiliyeti artmış diyebilirim, çok milimetre tabiki ölçemeyiz ama. Araç oturduktan sonra 1 cm kalkmış oldu. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ocak 2018 Paylaş 11 Ocak 2018 2 saat önce, Talha Bilgi yazdı: Araç yoldaki tümsek vs tıkırtı sesleri bitti. Hadi gözün aydın.. Benimkinin de travers burçlarından biri bozulmuş ve arka viraj demir lastiği ses yapıyormuş. Ustam öyle dedi. Sipariş vereceğim.. Bakalım ne olacak. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Eylül 2018 Paylaş 2 Eylül 2018 Amortisor iki sekilde bozulur. 1 yag kaybeder ki zaten bu durumda araba jelibon gibi olur. 2 surekli calistigi mesafelerde cesitli toz toprak birikiminden oturu sertlesme meydana gelir ve kucuk artikulasyonlarda bulunamaz ve aracin o tekerlegi kucuk engebelerde ziplar. bu araci oldugundan sert ve tikirtili hissettirir. Yaylar ise eskidikce cokerler ve aracin o tarafi alcalir. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts