Murat Öngür

Ceed - Frene Basıldığında Pedalın Titremesi

Recommended Posts

Koray Demir
56 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

bugün başka bir ranger pikaba bindim, baktım 100-120 aralığında araç titriyor, direksiyonda dahil, lastik basınçları normal, rot ayarı yeni, buna rağmen kontrol ettirdim düzgün çıktı, 4 lastiğe balans yaptırdım, 4 üde 100-110 gr. kurşun yedi, bayağı bozulmuş, ee kayalık arazide geziyor sürekli, neyse...

 

rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok,  şimdi bu neden olur?

bakalım sebebi bilen çıkacakmı :)

Balans ayarı. Makina kalibrasyonları doğru değil.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok,  şimdi bu neden olur?
bakalım sebebi bilen çıkacakmı


Lastik topal. Yada tel kırık.
Balansta çıkmaz.
Aynı sebeple bir takım iade etmiştim.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Cavit Çırakoğlu
Bir saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

bugün başka bir ranger pikaba bindim, baktım 100-120 aralığında araç titriyor, direksiyonda dahil, lastik basınçları normal, rot ayarı yeni, buna rağmen kontrol ettirdim düzgün çıktı, 4 lastiğe balans yaptırdım, 4 üde 100-110 gr. kurşun yedi, bayağı bozulmuş, ee kayalık arazide geziyor sürekli, neyse...

 

rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok,  şimdi bu neden olur?

bakalım sebebi bilen çıkacakmı :)

Lastik sağlam dediniz ama lastik tabanları bozmuş olabilir.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Tüfekçi

Jant yamuk 100 gram kurşun çok bee

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Murat Öngür

100 gr kurşun çok fazla jantlar yamuk yada kaynaklı olabilir

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Yamukluk gram olarak yansımaz ki makinaya. Lastik tırtmış.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Tüfekçi
Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Yamukluk gram olarak yansımaz ki makinaya. Lastik tırtmış.

Mersonun jantı yamuktu. Balans yapıyorlar 70 Gr felan yapıştırdı. makinada ok yazıyor yola çıkıyom titreme var. Cinnete ramak kala moddayim. 3. Yerde balans yaptiricam lastik buluyom lastik mı sıkıntı diye. Adam bu jantlar yamuk dedi. Ee balans yapıp durdular dedim. Bak gör dedi hakket jant aşağı yukarı yalpa yapıyor. balans yanal titreşimi alıyor sanırım tabana doğru dikey yamuk olduğu için makinadan geçiyor. Jantlar düzeltildi balans yapıldı sorun gitti. Direksiyon da titreşim var komple ön takım yaptık güya. Bı sürü para verdim titreme direksiyona vuruyor boşluk yapıyor. Parçacı ile papaz olacaz dedim bu rot başları halen boşluk yapıyor. Olmaz diyor parçalar sağlamdır.  Benim on takım yaptırdığm adam diyor direksiyon kutunda bosluk var tamir olacak. 1500 lira vermişim sanki hiç bir şey yapılmamış gibi ama araba. Parçacı Beni ustasına yolladı. hoop rot kolu kutuya taraf avare olmuş oynuyor. Kollarda değişti. Ne tıkırtı ne titreşim kaldı ama sinir sahibi oldum. 

 

 

Meğer ön takimlik dert yokmuş tüm sıkıntı yamuk jant bozuk rot kolu imiş. Alt üst salıncak rot başı z rot biz hepsini yeniledik :)

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Önder Özcan
(düzenlendi)
6 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

bugün başka bir ranger pikaba bindim, baktım 100-120 aralığında araç titriyor, direksiyonda dahil, lastik basınçları normal, rot ayarı yeni, buna rağmen kontrol ettirdim düzgün çıktı, 4 lastiğe balans yaptırdım, 4 üde 100-110 gr. kurşun yedi, bayağı bozulmuş, ee kayalık arazide geziyor sürekli, neyse...

 

rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok,  şimdi bu neden olur?

bakalım sebebi bilen çıkacakmı :)

Aks?

Gevşek bijon?

tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Köksal Yılmaz
Balans ayarı. Makina kalibrasyonları doğru değil.
Focusta ve s max te başıma geldi, corolla ve kangooda sorun olmayan balans cihazı fordlarda tutmadı.

Mesajı paylaş


Mesajın linki