İçeriğe Yönlendir

Ford Ecosport


Serkan Aktay

Recommended Posts

Tahir İlter
18 dakika önce, Sani Gerşon yazdı:

Uzun zamandır var da, dolarla satılan değil miydi bu?

Edge galiba senin dediğin Sani

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Aktay

Yeni Ford EcoSport, Türkiye’de de satışa sunulabilir.

2018 Ford EcoSport 1.5 Dizel Fiyatı ve Özellikleri Açıklandı

Ford, kompakt suv modeli EcoSport’ un Avrupa için hazırladığı versiyonun özelliklerini çıkladı.Yeni modelde revize edilmiş tasarım, yenilenmiş iç mekan ve yeni nesil motorlar dikkat çekiyor.

Frankfurt Motor Show’ da ilk kez yerini alacak olan 2018 Ford EcoSport, daha modern bir ön şasi ve yeni fİESTA’’ya benzer bir iç mekan ile birlikte geliyor.

1.5 litrelik EcoBlues dizel motoru ile 125 hp ve 300 nm tork üretebilen 2018 Ford EcoSport, 6 ileri manuel vites ile kombine edildi.100 km de 4.5 litre yakıt tüketimine ve 119 g/km CO2 emisyon değerine sahip oluyor.

ab12.jpg

Aynı motor, 2018 yılının ortalarından itibaren 100 beygirlik versiyon ile de satışa sunulacak.Böylece yakıt verimliliği arttırılacak ve CO2 değeri düşürülecek.

Benzinli cephesinde ise 1.0 litrelik motor 140 ps, 125 ps ve 100 ps seçenekleri ile piyasaya sürüşecel.Tüm bu seçenekler 6 ileri manuel vites ile kombine edilecek.

12 farklı gövde rengi seçeneği ile geniş bir yelpaze sunacak olan model, 12 ve 18 inç alaşım jantlar ile yollara tekerlek basacak.

ab11.jpg

İç mekanda ise yeni SYNC3 bilgi-eğlence sistemi 4.2-, 6.5- ve 8.0-inç dokunmatik ekranlarda sunulacak.Ayrıca hız sabitleme sistemi, arka görüş kamerası, kör nokta uyarı sistemi, 10 hoparlörlü B&O ses sistemi, sunulan bazı özelliklerden.

Modelin fiyatları 30 bin Euro dolaylarından başlayacak. Satışlar 2017 sonuna doğru gerçekleştirilecek.

Bu da başka yerden

2018 Ford EcoSport fiyatları ilk olarak Brezilya' da açıklandı. Fiyatlar 73.900 Brezilya dolarından başlıyor.Türkiye fiyatları da yaklaşık 85 bin TL' den başlayacaktır. Bu model B-MAX modelinin yerini alacağını da hatırlatalım.

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
56 dakika önce, Ebrar Tüfek yazdı:

B max'den daha yakışıklı bence. 85 bin tl vergisiz fiyattır kesin.

Ecosport kucuk bir araba. 85 vergili fiyat olabilir belki ama baz model olacaktir. Alinabilecek model yine 110binden asagi olmaz. Asagi yukari focus fiyatiyla ayni olur. Ona gore fiyat tahmin edilebilir

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
7 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

truck bölümünde stajyere mi çizdirmişler acaba?

 

+1  Gençlere şans verelim...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
1 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı:

 

+1  Gençlere şans verelim...

onlar şanslı olacak diye de huni takıp sokağa çıkmam. bugün 2004 fusion a sıfır motor atıyorlardı, sahibi daha kullanışlısını bulamadım diyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Fiesta yı cipleştirmeye çalışmışlar gibi duruyor...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bu başka. Benimki DE3054

şu an değişmiş imam Yusuf arkadaş kütahya gediz. Uğrayan olursa selam söylenebilir.  335 bindeymiş.

 

 

fotford.png

Yorum bağlantısı
Murat Atagenç

"Canım karıcım sana jip aldım"'ın ucuz hali olarak tanımlanabilir sanırım :)

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
1 dakika önce, Murat Atagenç yazdı:

"Canım karıcım sana jip aldım"'ın ucuz hali olarak tanımlanabilir sanırım :)

 

300bin km benim hanımı yolda bırakmadı. 5 litrenin de hep altında yaktı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)

2004 yılında Ecosport, Fusion ve Fiesta ile aynı şaseyi kullanıyordu. O yıllarda Fusion ile aynıydı. Brezilyada üretiliyordu arka bagaj kapısının yana açılması ve bagaj kapısındaki yedek lastik ve stop lambaları dışında neredeyse aynıydı. tabi orda 2 lt motor ve 4x4 seçeneğide vardı. şimdiki Ecosport mevcut fiesta, B max ve Courier ile aynı şaseyi kullanıyor olabilir. 100 nim km benzin, 83 bin km benzin+lpg olmak üzere 183000 km kullandım. iki kere ateşleme beyni değiştim (ömrü 100000 km imiş servise göre), bir defa baskı balata takımı, iki kere firen diski (orjinali 110 bin gitti otosan 30 bin gitti), bir defeda ön teker alt tabla burçlarını, 130 binde devri daim, 150 binde termostat değiştim. termostat hariç hepsi normal bakım sırasında değişti. çok memnundum benzinde depo ortalaması 7,2 lt/100km idi. sağlam ve güven telkin eden bir yapısı vardı. yazdıklarıma bakınca bayağı hatıralar bırakmış ama gerçekten güzel bir otomobildi.

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Adnan Ziyangül

Bu vergilendirme sistemiyle sıfır araç satan bayilerin kapısından geçemez olduk. Ne sıfır araba alıyorum ne de çevremdekilere aldırıyorum. Gerek yok... 

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
18 dakika önce, Adnan Ziyangül yazdı:

Bu vergilendirme sistemiyle sıfır araç satan bayilerin kapısından geçemez olduk. Ne sıfır araba alıyorum ne de çevremdekilere aldırıyorum. Gerek yok... 

Aslinda vergilendirme sisteminden cok doviz kurlarinin yuksek olmasi daha cok etkiliyor. 

Normal c sinifina kadar olan araclarin fiyatlari euro bazinda avrupa ile ayni. Fiyat arttikca ekstra artan vergi orani fiyati ucuruyor. Fiyat 200bin uzerine cikinca vergi ile birlikte hemen 250bin oluyor. Aslinda az para verebilenden az vergi, cok verebilenden cok vergi diye dusunulmus diye tahmin ediyorum ama bugunku doviz kurlari ve vergi ile en fazla 150bine kadar olan araclar alinabiliyor.

Yerli uretim sart.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Okan Tansel
(düzenlendi)

3 yıl önce varlığını öğrendiğim bayini her yıl geliyor dediği ama bir türlü gelemediği ve rusyada fazlasıyla satan bir ürün.2018 2. çeyreklte lansmanı olur bilgisi geldiki saten ford geleceğini kesinleştirdi.bildiğim kugadan 1 tık küçük olduğu

 

tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
3 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

yerli üretilince rakam mı değişecek aşağıya doğru

Sen de haklisin abi :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...