Nihat Palolu 6 Mart 2018 Paylaş 6 Mart 2018 Geçen hafta vw yetkili servisinde 60 bin bakımı yapıldı. Bakımdan gayet memnun kadım. Bakımda yaşdan dolayı alt takımda değişmesi gereken parçaların listesini verdiler. İşçilik süresi bana çok fazla geldi, siz ne dersiniz. Fiyat kısmındaki 1,60 K.D.V hariç işçilik dakika ücreti Miktar kısmındaki rakamlar ise süre Değişecek parça sayısı, 8 adet ( askı kolu 2 adet, alt rotil 2 adet, rot başı 2 adet, braket 2 adet ) Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 7 Mart 2018 Yazar Paylaş 7 Mart 2018 Aynen öyle, 7 saat hesaplamışlar. Paraya bakarsak, 672,00 + KDV Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 7 Mart 2018 Paylaş 7 Mart 2018 Aynen öyle, 7 saat hesaplamışlar. Paraya bakarsak, 672,00 + KDVO miktar sadece işçilik mi doğru mu anladım? 7 saat neymiş öyle Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 7 Mart 2018 Paylaş 7 Mart 2018 VW servis fiyatlarına göre normal tabi. Yalnız alt takım parçaları yaştan dolayı değişilmez aslında. Ses, aşırı yıpranma,.. yoksa değiştirmeyin derim. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 7 Mart 2018 Paylaş 7 Mart 2018 Bence gereksiz bir şekilde yüksek, bu liste ile özel bir servisten de fiyat alın derim. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 7 Mart 2018 Paylaş 7 Mart 2018 Bugüne kadar kullandığım hiç bir araçta 100 bin km Den önce ön takımdan parça değiştirmedim dışarıda işini bilen bi ustaya göstermekte yarar var Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 8 Mart 2018 Paylaş 8 Mart 2018 Dışarıdaki iyi bir rot balasncıya göstermekte fayda var. Onlar daha net bilgi verir hangi parçanın değişmesi gerektiği konusunda. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 8 Mart 2018 Yazar Paylaş 8 Mart 2018 On 7.03.2018 at 12:59, Yasin Mümin Şimşek yazdı: On 7.03.2018 at 12:56, Nihat Palolu yazdı: Aynen öyle, 7 saat hesaplamışlar. Paraya bakarsak, 672,00 + KDV O miktar sadece işçilik mi doğru mu anladım? 7 saat neymiş öyle Evet işçilik süresi. On 7.03.2018 at 13:37, Murat Atagenç yazdı: VW servis fiyatlarına göre normal tabi. Yalnız alt takım parçaları yaştan dolayı değişilmez aslında. Ses, aşırı yıpranma,.. yoksa değiştirmeyin derim. Yaş derken, yaşlanmış eskimiş anlamında. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 8 Mart 2018 Yazar Paylaş 8 Mart 2018 18 saat önce, Fatih Keskin yazdı: Bugüne kadar kullandığım hiç bir araçta 100 bin km Den önce ön takımdan parça değiştirmedim dışarıda işini bilen bi ustaya göstermekte yarar var Ufak tıkırtılar var, bakılsın dememiştim kendileri bakmışlar. İzmir'in yokuşlarına ve bozuk yolarına 9 sene dayanabilmiş Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 8 Mart 2018 Yazar Paylaş 8 Mart 2018 On 7.03.2018 at 11:17, Murat Atagenç yazdı: Toplam 420dk/60= 7 saat mi sürecekmiş? Aynen öyle. 2 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Dışarıdaki iyi bir rot balasncıya göstermekte fayda var. Onlar daha net bilgi verir hangi parçanın değişmesi gerektiği konusunda. Götürülür baktırılır yaptırılır o problem değil de, konuyu açmamdaki amaç fikir vermesi için di. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Mart 2018 Paylaş 8 Mart 2018 Bunu 4 saate düşürürler.. İşçilik fiyatı makul seviyeye gelir.. Parça fiyatları nasıl..? Senin aracın parçaları hangi model ile ortak ? Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 8 Mart 2018 Paylaş 8 Mart 2018 52 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bunu 4 saate düşürürler.. İşçilik fiyatı makul seviyeye gelir.. Parça fiyatları nasıl..? Senin aracın parçaları hangi model ile ortak ? Benim aracın alt takım 14 parça fiyatı 5000TL civarı imiş abi Duyunca aklım çıktı Oysa ciddi ciddi servisten almayı düşünüyordum. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 8 Mart 2018 Yazar Paylaş 8 Mart 2018 4 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bunu 4 saate düşürürler.. İşçilik fiyatı makul seviyeye gelir.. Parça fiyatları nasıl..? Senin aracın parçaları hangi model ile ortak ? Parça fiyatları orijinal vw logolu istersen piyasayla aynı. Genelde golf, jetta, tiguan, a3 ile ortak çıkıyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Mart 2018 Paylaş 8 Mart 2018 (düzenlendi) uçakmı bu metal yorgunluğu olsun, olurda 60 binde olmaz, araç eskir anca olur rot balansçı kontrol etsin, sorun yoksa dokundurtmayın. hem saat olayı ne, burası Türkiye avrupada bir ülke değil, bunu yapacaklarsa arabayı önce avrupadaki fiyattan satsınlar, sonra serviste saat ücreti alsınlar, onu geçecekler.... 8 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 8 Mart 2018 Yazar Paylaş 8 Mart 2018 2 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: uçakmı bu metal yorgunluğu olsun, olurda 60 binde olmaz, araç eskir anca olur rot balansçı kontrol etsin, sorun yoksa dokundurtmayın. hem saat olayı ne, burası Türkiye avrupada bir ülke değil, bunu yapacaklarsa arabayı önce avrupadaki fiyattan satsınlar, sonra serviste saat ücreti alsınlar, onu geçecekler.... Atıyorum, sağ z rot bozulmuştur, sol salıncak yatak lastiği aşınmış çatlamıştır sökmüşken sağ sol takım değişim yazmışlardır. Dışarıda ayrıca baktırıp gözümle görüp emin olmadan yaptırmam zaten 2 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: avrupadaki fiyatlar aynı gibi. Hocam avrupa'ya göre yedek parçalar burada ucuz, işçilikte ucuzdur zaten. Yorum bağlantısı
Mesut Nalbant 9 Mart 2018 Paylaş 9 Mart 2018 İşçilik ücreti avrupa gibi ama işçinin aldığı ücret öyle değil. Asgari ücret veya biraz üzerindedir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts