İçeriğe Yönlendir

VW Scirocco 3 - Yetkili Servis Alt Takım İşcilik Ücreti


Nihat Palolu

Recommended Posts

Nihat Palolu

Geçen hafta vw yetkili servisinde 60 bin bakımı yapıldı. Bakımdan gayet memnun kadım.

Bakımda yaşdan dolayı alt takımda değişmesi gereken parçaların listesini verdiler.

İşçilik süresi bana çok fazla geldi, siz ne dersiniz.

 

Fiyat kısmındaki 1,60 K.D.V hariç işçilik dakika ücreti

Miktar kısmındaki rakamlar ise süre

 

Değişecek parça sayısı, 8 adet ( askı kolu 2 adet, alt rotil 2 adet, rot başı 2 adet, braket 2 adet )

 

oOqq1o.jpg

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu

Aynen öyle, 7 saat hesaplamışlar.

Paraya bakarsak, 672,00 + KDV

Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek
Aynen öyle, 7 saat hesaplamışlar.
Paraya bakarsak, 672,00 + KDV
O miktar sadece işçilik mi doğru mu anladım? 7 saat neymiş öyle
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç

VW servis fiyatlarına göre normal tabi.

Yalnız alt takım parçaları yaştan dolayı değişilmez aslında. Ses, aşırı yıpranma,.. yoksa değiştirmeyin derim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Bence gereksiz bir şekilde yüksek, bu liste ile özel bir servisten de fiyat alın derim.

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Bugüne kadar kullandığım hiç bir araçta 100 bin km Den önce ön takımdan parça değiştirmedim dışarıda işini bilen bi ustaya göstermekte yarar var

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Dışarıdaki iyi bir rot balasncıya göstermekte fayda var. Onlar daha net bilgi verir hangi parçanın değişmesi gerektiği konusunda.

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
On ‎7‎.‎03‎.‎2018 at 12:59, Yasin Mümin Şimşek yazdı:
On ‎7‎.‎03‎.‎2018 at 12:56, Nihat Palolu yazdı:
Aynen öyle, 7 saat hesaplamışlar.
Paraya bakarsak, 672,00 + KDV

O miktar sadece işçilik mi doğru mu anladım? 7 saat neymiş öyle

 

Evet işçilik süresi.

On ‎7‎.‎03‎.‎2018 at 13:37, Murat Atagenç yazdı:

VW servis fiyatlarına göre normal tabi.

Yalnız alt takım parçaları yaştan dolayı değişilmez aslında. Ses, aşırı yıpranma,.. yoksa değiştirmeyin derim.

 

Yaş derken, yaşlanmış eskimiş anlamında.

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
18 saat önce, Fatih Keskin yazdı:

Bugüne kadar kullandığım hiç bir araçta 100 bin km Den önce ön takımdan parça değiştirmedim dışarıda işini bilen bi ustaya göstermekte yarar var

 

Ufak tıkırtılar var, bakılsın dememiştim kendileri bakmışlar. İzmir'in yokuşlarına ve bozuk yolarına 9 sene dayanabilmiş :)

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
On ‎7‎.‎03‎.‎2018 at 11:17, Murat Atagenç yazdı:

Toplam 420dk/60= 7 saat mi sürecekmiş?

 

Aynen öyle.

2 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı:

Dışarıdaki iyi bir rot balasncıya göstermekte fayda var. Onlar daha net bilgi verir hangi parçanın değişmesi gerektiği konusunda.

 

Götürülür baktırılır yaptırılır o problem değil de, konuyu açmamdaki amaç fikir vermesi için di.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bunu 4 saate düşürürler.. 

İşçilik fiyatı makul seviyeye gelir.. 

 

Parça fiyatları nasıl..?

Senin aracın parçaları hangi model ile ortak ?

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
52 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Bunu 4 saate düşürürler.. 

İşçilik fiyatı makul seviyeye gelir.. 

 

Parça fiyatları nasıl..?

Senin aracın parçaları hangi model ile ortak ?

Benim aracın alt takım 14 parça fiyatı 5000TL civarı imiş abi :) Duyunca aklım çıktı :) Oysa ciddi ciddi servisten almayı düşünüyordum.

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
4 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Bunu 4 saate düşürürler.. 

İşçilik fiyatı makul seviyeye gelir.. 

 

Parça fiyatları nasıl..?

Senin aracın parçaları hangi model ile ortak ?

 

Parça fiyatları orijinal vw logolu istersen piyasayla aynı.

Genelde golf, jetta, tiguan, a3 ile ortak çıkıyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

uçakmı bu metal yorgunluğu olsun, olurda 60 binde olmaz, araç eskir anca olur :)

 

rot balansçı kontrol etsin, sorun yoksa dokundurtmayın.

 

hem saat olayı ne, burası Türkiye avrupada bir ülke değil, bunu yapacaklarsa arabayı önce avrupadaki fiyattan satsınlar, sonra serviste saat ücreti alsınlar, onu geçecekler....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
2 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

uçakmı bu metal yorgunluğu olsun, olurda 60 binde olmaz, araç eskir anca olur :)

 

rot balansçı kontrol etsin, sorun yoksa dokundurtmayın.

 

hem saat olayı ne, burası Türkiye avrupada bir ülke değil, bunu yapacaklarsa arabayı önce avrupadaki fiyattan satsınlar, sonra serviste saat ücreti alsınlar, onu geçecekler....

 

Atıyorum, sağ z rot bozulmuştur, sol salıncak yatak lastiği aşınmış çatlamıştır sökmüşken sağ sol takım değişim yazmışlardır.

Dışarıda ayrıca baktırıp gözümle görüp emin olmadan yaptırmam zaten :)

 

2 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

avrupadaki fiyatlar aynı gibi.

 

Hocam avrupa'ya göre yedek parçalar burada ucuz, işçilikte ucuzdur zaten.

Yorum bağlantısı
Mesut Nalbant

İşçilik ücreti avrupa gibi ama işçinin aldığı ücret öyle değil. Asgari ücret veya biraz üzerindedir.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...