Yasin Hamiş 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Herkese iyi akşamlar.. konuyu diriltiyorum rıdvan beyin yazdığı sorunun aynısını yaşıyorum. Aracım 2008 model 1,6 vti benzinli 207. Bu sorunu çözen önerisi olan varmı ? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Al4 şanzıman tam otomatik olmasına rağmen ömrü kısadır. Avrupa’da 100 bin km’li şanzımanları komple değiştiriyorlardı. yağ değişiminde ne kadar değiştiniz? Az yağın sıkıntısı olduğu gibi fazla yağ da sıkıntı. Atf sıcakta çok genleşiyor. Fazla ise Yağın soğuması problem oluyor. Hatta yağ köpürüyor. Ama al4’üb esas problemleri selenoidlerde. Orijinalleriyle değiştşrin bence. Yorum bağlantısı
Yasin Hamiş 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Al4 şanzıman tam otomatik olmasına rağmen ömrü kısadır. Avrupa’da 100 bin km’li şanzımanları komple değiştiriyorlardı. yağ değişiminde ne kadar değiştiniz? Az yağın sıkıntısı olduğu gibi fazla yağ da sıkıntı. Atf sıcakta çok genleşiyor. Fazla ise Yağın soğuması problem oluyor. Hatta yağ köpürüyor. Ama al4’üb esas problemleri selenoidlerde. Orijinalleriyle değiştşrin bence. Teşekkür ederim ilginiz için.. yağı ne zaman değişti bilmiyorum aracı yeni aldım sayılır ama ben aldıktan sonra oldu bu dediklerim.. selenoidleri değiştirmeyi düşünüyorum ama öncede yapılabilecek işlemler var ise denemek istiyorum sonuç olarak hem maliyetli hem de ince işcilik isteyen bir işlem. Bir anca tüm şanzımanı indirmek istemiyorum açıkcası. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Basit olandan başlayıp yapmak lazım. Müşür ve o sonra diğerleri. Hatta yağın tipine bakın. Hangi yağla değiştiğini bilmiyorsanız şanzımana uygun spekli yağ ile tam değişim yaptırın. Filtre varsa değiştirin. En son da beyindeki selenoidler. Selenoid işi hassas. Yönü çevirmesi sıkma torku falan hepsi hesaplı ve doğru olması gerekiyor. Yorum bağlantısı
Yasin Hamiş 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Basit olandan başlayıp yapmak lazım. Müşür ve o sonra diğerleri. Hatta yağın tipine bakın. Hangi yağla değiştiğini bilmiyorsanız şanzımana uygun spekli yağ ile tam değişim yaptırın. Filtre varsa değiştirin. En son da beyindeki selenoidler. Selenoid işi hassas. Yönü çevirmesi sıkma torku falan hepsi hesaplı ve doğru olması gerekiyor. Teşekkür ederim yarın gidip önce bilgisayara bağlayıp kod alacağım sonra serüven başlıcak bakalım ne çıkacak Yorum bağlantısı
Recommended Posts