Abdussamed Acar

Focus III (2011-2018) & Focus IV (2018- ...)

Recommended Posts

Abdussamed Acar

Ford başlıklarını bu konudaki gibi revize etme vakti gelmiş sanki... Yeni 4. nesil Focus'un hemen hemen tüm detayları ortaya çıkmış gibi görünüyor. Focus III başlığında kaynamasın yeni kasa başlıkları :)

 

 

 

Focus Mk3

1.0 EB 125 PS

Manuel

Focus Mk4

1.0 EB 125 PS

Manuel

0-100 hızlanma 11,0 10,0
Son hız 193 km/h 200 km/h
Tüketim 5,7-4,1-4,7 5,9-4,2-4,8

 

 

 

Focus Mk3

1.5 TDCi 120 PS

Manuel

Focus Mk4

1.5 Econlue 120 PS

Manuel

0-100 hızlanma 10,5 10,0
Son hız 193 km/h 196 km/h
Tüketim 4,3-3,4-3,8 4,7-3,9-4,2
   
     
     
 

Focus Mk3

1.5 TDCi 120 PS

Powershift

Focus Mk4

1.5 Ecoblue 120 PS

Otomatik

0-100 hızlanma 10,8 10,2
Son hız 191 km/h 193 km/h
Tüketim 4,2-3,6-3,8 4,7-3,9-4,2

 

 

 

Başka bir yerde Cem abi (Boneval) yazmıştı ekleyeyim dedim :)

 

 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erdem Bozkurt

mk4'te hız artışıyla bir tık fazla yakıyor gibi almam mk4 :) 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tamer Topaç

E daha fazla yakıyor. O kadar da hafifletilmiş ve sürtünme katsayısı rekor seviyesindeydi hani.

Şimdi bu araç hafifledi, sürtünme katsayısı düşürüldü, ve daha performanslı bir şazımanla donatıldı. Sorun nerede?

Ben yine de o çakma tablet ile öpücük atan panjuru beğenmedim.

Makyajlısını bekleyelim 250 bine alırız artık.

  • Mutlu 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tamer Topaç

Focus MK 3' deki yakıt ölçüm yöntemi NEDC, MK 4' deki ölçüm yöntemi ise WLTP miş. Her iki kasa da aynı yöntem üzerinden ölçüm yapılması halinde %10 ya da %15 MK 4 daha az tüketime sahipmiş. WLTP yöntemi gerçek sürüşe biraz daha yakın.

İki farklı ölçüm yöntemi arasındaki fark aşağıdaki linlte mevcut.

http://wltpfacts.eu/from-nedc-to-wltp-change/

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Artık doğru gösterecek demekki yol bilgisayarları.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Nuri Güngör

Yine sapma olur abi yolbilgisayarında

Mesajı paylaş


Mesajın linki