Aykut Uçar 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 İLK 1000 KM İZLENİMLERİ Araç resimlerini yükleyeceğim. Öncesinde ise paylaşmak istediğim Avensisten sonra bende nasıl bir ilk izlenim yarattığı ile ilgili. 2013 Model Toyota Avensisi Bütçe küçültmek adına satılığa çıkarmıştım. Ve istediğim bedelle hayırlısıyla verdim. Yerine öncesinde karar vermiş olduğum ve bildiğim bir araç olan 2010 Model 1.4 Tsi Highline Triptronic aracı Ankara'dan uçakla gittim İstanbul'dan aldım geldim. Arnavutköy-Ankara arası 450 km yol yapmışım ve köprü trafiği dahil Ankara'ya 6.2 ortalama ile girdim. Gayet güzel. (Depoyu 405 tl olarak fulledim 6 saat sonra zam gelmiş 17 kuruş/Litre kârlıyım :P) Toyota Avensisler iç mekan olarak daha geniş fakat daha konforlu değil. " " Yol tutuş ve fren tertibatı daha iyi ama ses yalıtımı olarak başarılı değil. " " Sorunsuzlar ama servis maliyetleri daha ucuz değil. Bu kıyasları 1000 km yaptıktan sonra paylaşıyorum. 450 km uzun yol 550 km şehiriçi. Araca ilk bindiğinizde highline paketle gelen hafızalı elektrikli koltukların kavramasını çok beğendim. Çivi gibi sabitliyor ve uzun yolda müthiş konforlu. Şehiriçinde ise yine dinamik bir sürüş katıyor. Kısaca şoför koltuğu oldukça iyi ayarlanmış. Fakat ön konsol avensise göre küçük ve yetersiz geldi. Mesela kolçak ile göğüs arası çok kısa ve dar. Avensisten kalan eşyalarımı yerleştiremedim. Ama eşya gözleri ve detay olarak çok başarılı. DSG'nin ve aracın tüm Highline özellikleri aktif edilmiş o sebeple farkettiğim ve farketmediğim belli özellikler mevcut. Bunlardan bana sıkıntı vereni araç emniyet kemeri takılı iken ayağınızı frenden çeksenizde hareket etmiyor. Dur kalklarda gaza alışana kadar arabayı hep titrettim. Halbuki yavaşça ileri akmaya başlasa şanzıman ömrüne de katkısı olacağını düşünüyorum gereksiz bir özellik benim için ama manuelden otomatiğe geçenler için düşünülmüş olabilir. Araç siyah bu sebeple beyaz araçtan sonra çok zorlu bir maraton beni bekliyor çünkü oldukça titizim ve araç boya korumasız hep tozlu gibi görünüyor. Multimedya ise diğer hayal kırıklığı. Kullanımı basit çünkü özelliksiz. Aracın tüm işlevleri ekrana aktarılmış klima düzeyleri park sensörleri ve otomatik park asistanı gibi ama bluetooth yok ! Bilmiyordum ama araçtan vazgeçmeme yetmezdi de zaten değişecek kaçarı yok. Virajlar ve frenleme yeterli ama yukarıda da belirttim bir avensis değil. Arka bagaj oldukça büyük, arka koltuklar şaft yüksekliği olsada aileme yetti memnunum. Elektrikli makam perdeleri güzel detaylar. Elektronik aksamları çok severim. TSI Motor dizel mantığına yakın çalışıyor kaputu açınca sesli aslında ama kaput kapandığı an %95 ses duymuyorsunuz. Cidden Alman yalıtımı dedikleri bu olsa gerek. Kapılar bildiğiniz zırhlı araç kapısı gibi tok ve ağır.(Avensise Kıyasla) Hatta dün farkettim kendi bırakınca kapanıyormuş Şimdilik kısıtlı bahsediyorum. Resimlerden araca aşina olmayan varsa diye temsili ekledim. Herkese güvenli sürüşler dilerim. 9 Yorum bağlantısı
Zeki Yelboğa 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun, kazasız binersiniz inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun güle güle binin. Bixenon varmışdı? 1 Yorum bağlantısı
Onur Çelebi 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın 1 Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 48 dakika önce, Aykut Uçar yazdı: Bunlardan bana sıkıntı vereni araç emniyet kemeri takılı iken ayağınızı frenden çeksenizde hareket etmiyor. Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Size sıkıntı veren bu özellik "autohold" el freninin yanında düğmesi olması lazım. Devre dışı bırakırsanız ayağınızı frenden çektiğinizde araç hareket eder. 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun. Bu MK6 diye geçiyor, değil mi? 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun. Güzel araç Hayırlı olsun güle güle binin. Bixenon varmışdı?Far yıkama var. Bi xenon ve siS farlı 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Bir saat önce, Aykut Uçar yazdı: . DSG'nin ve aracın tüm Highline özellikleri aktif edilmiş o sebeple farkettiğim ve farketmediğim belli özellikler mevcut. Bunlardan bana sıkıntı vereni araç emniyet kemeri takılı iken ayağınızı frenden çeksenizde hareket etmiyor. Dur kalklarda gaza alışana kadar arabayı hep titrettim. H. Bunun ayarı var yol bilgisayrından ama iyi özelliktir. kullanın. ya da vitesin yanındaki tuşa basacaksınız. Autohold offf. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Autoholdın özelliği gereği. Sürekli olarak kapatılamıyor. Her marş sonrası kapatmak gerek. 1 Yorum bağlantısı
Aykut Uçar 15 Nisan 2018 Yazar Paylaş 15 Nisan 2018 Aslında aklıma gelmişti ama denemeye fırsat olmadan siz yazmış oldunuz teşekkür ederim . Daha tazeyim muhtemelen erken konu açtım kim bilir iyi/kötü neleri göreceğim. Ama geçiş yapacak arkadaşlar için kıyas olsun istedim. @Mehmet Göktürk @Cemal Cangöner Yorum bağlantısı
Önder Özcan 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun, güzel seçim. Highline olması da ekstra güzel. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 27 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Autoholdın özelliği gereği. Sürekli olarak kapatılamıyor. Her marş sonrası kapatmak gerek. Yok yok bilgisayardan ayarlanıyor. Tavan barları lazım mı Yorum bağlantısı
Aykut Uçar 15 Nisan 2018 Yazar Paylaş 15 Nisan 2018 Şimdi, Mehmet Göktürk yazdı: Yok yok bilgisayardan ayarlanıyor. Tavan barları lazım mı Variant olmayınca olmaz Mehmet bey sedana gitmez diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 bu variant için değil zaten taşıma yok ise gerek yok süs değil yani. kullanmadığınızda bagajda tutmanız uygun olur. benimki bu: https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/roof-rack-base-bars/3c0071126a/ araç üzerinde resmi var linkte Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 İyi günlerde kazasız belasız kullanın. Hayırlı olsun. Yorum bağlantısı
Mustafa Orak 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Fotoğrafı ne ile çektiniz ?hayırlı olsun . Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 İyi günlerde kullanın. Kazasız belasız günler dilerim. Yorum bağlantısı
Osman Ünal 15 Nisan 2018 Paylaş 15 Nisan 2018 Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Autohold u sürekli kullanın, tork konvertörlüler gibi freni gevşetince yürümesi baskı balata için sağlıklı olmuyor, sürekli yarım debriyaj yürüyor aşırı ısınmaya sebep oluyor. Autohold her çalıştırmada default olarak devrede değildir, hangi pozisyonda bırakırsanız bir sonraki çalıştırmada da o pozisyonda başlar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts