İçeriğe Yönlendir

Porsche Teknisyenlerinin, Otomobilleri Daha Hızlı Onarmak için Kullandığı Teknik!


Sefa Şerif

Recommended Posts

Sefa Şerif
(düzenlendi)

Porsche, servislerde daha hızlı bir işleyiş ve kısa tamir süreleri adına, artırılmış gerçekçilik gözlüğü teknolojisine geçiyor!

 

porsche-teknisyenlerinin-otomobilleri-da

 

Üretici firmalar için bir ürünün ne kadar sürede çıkartılıp, transfer edildiği önemlidir. Otomotiv dünyasında da aynı şeyler geçerli olup, işleri zamanında ve kısa sürelerde halletmek hayati önem taşır. Porsche‘de sistemler ve bayiler arasındaki bilgi akışını daha rahat sağlayabilmek adına, geleceğe ışık tutan akıllara zarar ürünler içerisinde olan “artırılmış gerçekçilik gözlüğü” dönemine geçiyor.

 

Kuzey Amerika tesislerinde oluşturulan yeni servis kavramı ile araçtaki arızanın tespiti, onarımı ve teslimatı gibi kademelerin normalinden çok daha hızlı olacağı söyleniyor. Uzaktan tamir etme üzerine geliştirilen yazılım, bilgisayar üzerinden gözlükle birleştiriliyor. İnternet ağı üzerinden alınan anlık görüntüler gerçekçilik gözlüğüne gönderiliyor.

 

Porsche Onarım Sürelerini %40’a Kadar Düşürmeyi Hedefliyor

 

 

Bu sayede teknisyenler adım adım şematik çizimleri ve anlık görüntüleri doğrudan gözlüklerine alırlar. İşlemler yapılırken kişinin herhangi bir noktaya dokunması gerekmiyor.

 

Yani eller serbest! Mesela ABD’de bulunan x bir Porsche bayisinde Cayenne’nin elektriksel sorunu çözülemedi. Artırılmış gerçekçilik gözlüğü yardımıyla o konuyu çözebilecek bir kişiden anlık yardım alınabilir. Veya çözülemeyen hata üzerinde birlikte yorumlama yapılabilir!

 

Uygulama İlk Olarak ABD Porsche Bayilerinde Başlatılacak

 

porsche-teknisyenlerinin-otomobilleri-da

 

Porsche’nin digital inovasyon gözlük uygulamasının ilk adımları ABD’de atılacak. Servis kalitesini artıracak bu uygulama sonradan, 189 bayide mini bir eğitimden sonra yaygınlaştırılacak. Bu da servislere gelen araçların anlaşılamayan problemleri için teknisyenler yer değiştirmek zorunda kalmayacak.

 

Anlık uzaktan erişim yöntemini hatırlarsanız Toyota‘da kullanmakta. İnsanların evlerinden çıkmadan istedikleri bir modeli, satış temsilcisinin taktığı sanal gerçekçilik gözlüğü sayesinde dilediği gibi inceleyebiliyor. Porsche’nin de böyle bir çalışma yöntemine geçmesi akıllıca olmuş. Aslında çağımızın verdiği bu güzel imkanı iyi yakalayan Porsche, vakitten tasarruf edeceği gibi hızlı işleyen çözüme yönelik, müşteri memnuniyeti de kazanacaktır.

 

 

Kaynak: https://paratic.com/porsche-servis-sanal-gercekcilik-gozlugu/

tarihinde Sefa Şerif tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Samsung cep telefonu ile yıllardan beri yaparız bizim sektörde. Şimdi WhatsApp çıktı her telefon ile yapıyoruz 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

miyopum astigamatın gözlüklüyüm 4 göz gezerken bunu nasıl takacağım . deutschland über alles :bravo:

Yorum bağlantısı
Tahir Ak

Velev ki Türkiye de bu işlem başladı diyelim kesinlikle - Abi bu modeller böyle ses yapar gittikçe düzelir o - özelliği gözlükte yer bulmalı ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

yıllardır bu senaryoları yaparız uygulamaya sokmak kolay olmuyor. Bizim bölümde var  gözlükler. Müşteri bulun yapalım.

Bizim bi şef garson gözlük projemiz var yapılınca videosunu paylaşırım

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Türk boyacısına gözlük taktırabilmek öncelikli milli meselemiz :rofl: denetmen gidince gözlükler rafa

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya

1 mayısda porche servisine araç bakımına gittim.1 mayıs dolayısı ile 1 tane teknisyen vardı.Sırada kimsede yoktu.Teknisyen arkadaş çok ilgili işimi halletti.Ford ile kıyaslarsak fordun servisi porcheden 5 gömlek üstün desem kendi penceremden doğru olur.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
1 mayısda porche servisine araç bakımına gittim.1 mayıs dolayısı ile 1 tane teknisyen vardı.Sırada kimsede yoktu.Teknisyen arkadaş çok ilgili işimi halletti.Ford ile kıyaslarsak fordun servisi porcheden 5 gömlek üstün desem kendi penceremden doğru olur.
Mani, mani?
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...