Sefa Şerif 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 (düzenlendi) Porsche, servislerde daha hızlı bir işleyiş ve kısa tamir süreleri adına, artırılmış gerçekçilik gözlüğü teknolojisine geçiyor! Üretici firmalar için bir ürünün ne kadar sürede çıkartılıp, transfer edildiği önemlidir. Otomotiv dünyasında da aynı şeyler geçerli olup, işleri zamanında ve kısa sürelerde halletmek hayati önem taşır. Porsche‘de sistemler ve bayiler arasındaki bilgi akışını daha rahat sağlayabilmek adına, geleceğe ışık tutan akıllara zarar ürünler içerisinde olan “artırılmış gerçekçilik gözlüğü” dönemine geçiyor. Kuzey Amerika tesislerinde oluşturulan yeni servis kavramı ile araçtaki arızanın tespiti, onarımı ve teslimatı gibi kademelerin normalinden çok daha hızlı olacağı söyleniyor. Uzaktan tamir etme üzerine geliştirilen yazılım, bilgisayar üzerinden gözlükle birleştiriliyor. İnternet ağı üzerinden alınan anlık görüntüler gerçekçilik gözlüğüne gönderiliyor. Porsche Onarım Sürelerini %40’a Kadar Düşürmeyi Hedefliyor Bu sayede teknisyenler adım adım şematik çizimleri ve anlık görüntüleri doğrudan gözlüklerine alırlar. İşlemler yapılırken kişinin herhangi bir noktaya dokunması gerekmiyor. Yani eller serbest! Mesela ABD’de bulunan x bir Porsche bayisinde Cayenne’nin elektriksel sorunu çözülemedi. Artırılmış gerçekçilik gözlüğü yardımıyla o konuyu çözebilecek bir kişiden anlık yardım alınabilir. Veya çözülemeyen hata üzerinde birlikte yorumlama yapılabilir! Uygulama İlk Olarak ABD Porsche Bayilerinde Başlatılacak Porsche’nin digital inovasyon gözlük uygulamasının ilk adımları ABD’de atılacak. Servis kalitesini artıracak bu uygulama sonradan, 189 bayide mini bir eğitimden sonra yaygınlaştırılacak. Bu da servislere gelen araçların anlaşılamayan problemleri için teknisyenler yer değiştirmek zorunda kalmayacak. Anlık uzaktan erişim yöntemini hatırlarsanız Toyota‘da kullanmakta. İnsanların evlerinden çıkmadan istedikleri bir modeli, satış temsilcisinin taktığı sanal gerçekçilik gözlüğü sayesinde dilediği gibi inceleyebiliyor. Porsche’nin de böyle bir çalışma yöntemine geçmesi akıllıca olmuş. Aslında çağımızın verdiği bu güzel imkanı iyi yakalayan Porsche, vakitten tasarruf edeceği gibi hızlı işleyen çözüme yönelik, müşteri memnuniyeti de kazanacaktır. Kaynak: https://paratic.com/porsche-servis-sanal-gercekcilik-gozlugu/ 30 Mayıs 2018 tarihinde Sefa Şerif tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 Samsung cep telefonu ile yıllardan beri yaparız bizim sektörde. Şimdi WhatsApp çıktı her telefon ile yapıyoruz 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 miyopum astigamatın gözlüklüyüm 4 göz gezerken bunu nasıl takacağım . deutschland über alles Yorum bağlantısı
Tahir Ak 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 Velev ki Türkiye de bu işlem başladı diyelim kesinlikle - Abi bu modeller böyle ses yapar gittikçe düzelir o - özelliği gözlükte yer bulmalı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 yıllardır bu senaryoları yaparız uygulamaya sokmak kolay olmuyor. Bizim bölümde var gözlükler. Müşteri bulun yapalım. Bizim bi şef garson gözlük projemiz var yapılınca videosunu paylaşırım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 Türk boyacısına gözlük taktırabilmek öncelikli milli meselemiz denetmen gidince gözlükler rafa 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 1 mayısda porche servisine araç bakımına gittim.1 mayıs dolayısı ile 1 tane teknisyen vardı.Sırada kimsede yoktu.Teknisyen arkadaş çok ilgili işimi halletti.Ford ile kıyaslarsak fordun servisi porcheden 5 gömlek üstün desem kendi penceremden doğru olur. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 1 mayısda porche servisine araç bakımına gittim.1 mayıs dolayısı ile 1 tane teknisyen vardı.Sırada kimsede yoktu.Teknisyen arkadaş çok ilgili işimi halletti.Ford ile kıyaslarsak fordun servisi porcheden 5 gömlek üstün desem kendi penceremden doğru olur.Mani, mani? Yorum bağlantısı
Recommended Posts