Murat_Durmaz 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 selamin aleyküm. fluence aracın resimde görülen yerde yağ olduğunu gördüm. belki de terleme de olabilir.tam bilemiyorum. o parçanın adı nedir.neden yağlanmış olabilir. bilgisi olan var ise paylaşabilir mi? SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Yücel Metin 30 Mayıs 2018 Paylaş 30 Mayıs 2018 Turbo ile intercoler arasındaki bağlantı Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 31 Mayıs 2018 Paylaş 31 Mayıs 2018 (düzenlendi) basınc borusu intercolerden gelen genelde yaglıdır terlidir bu alan hava sürkilasyonu gectigi için. hortumu değiştirmende fayda var 31 Mayıs 2018 tarihinde Okay Kaygusuz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 31 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2018 Şimdi, Okay Kaygusuz yazdı: basınc borusu intercolerden gelen genelde yaglıdır terlidir bu alan hava sürkilasyonu gectigi için. bu yağlanma veya terleme normal mi diyorsunuz? motor yağının da beraberinde eksilmesi ve motor yağının fazla konulması gibi sebeplerden ötürü oluyormuş , Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 31 Mayıs 2018 Paylaş 31 Mayıs 2018 18 dakika önce, Murat_Durmaz yazdı: bu yağlanma veya terleme normal mi diyorsunuz? motor yağının da beraberinde eksilmesi ve motor yağının fazla konulması gibi sebeplerden ötürü oluyormuş , sanmam yagın fazla veya eksik konulması ile alakasını. hava filtesinden cekiyor havayı turbo tekrar intercolere geciyor sugutuyor ordanda silindirlere gidiyor hava. tabi turbonun milindeki bosluk cogaldıkca yağda kacırıyor olabiliyor bazı nedenlerde ama sizdeki terleme yağ basmamıs yani turbo. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Mayıs 2018 Paylaş 31 Mayıs 2018 HEr şey normal. Tüm DCI'larda mevcuttur bu yağlanma. Asıl intercooler'ın orayı görmelisiniz Renault'dan anlayan biri kelepçe sıkması veya değişimi ile sorunu çözer. Intercooler'ın orası güzelce temizlenmeli, kelepçesi iyi sıkılmalı. Sağlam kirlenmiştir şu anda. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 31 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2018 1 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: HEr şey normal. Tüm DCI'larda mevcuttur bu yağlanma. Asıl intercooler'ın orayı görmelisiniz Renault'dan anlayan biri kelepçe sıkması veya değişimi ile sorunu çözer. Intercooler'ın orası güzelce temizlenmeli, kelepçesi iyi sıkılmalı. Sağlam kirlenmiştir şu anda. peki resimdeki mevcut durum aracın performansına bir etkisi olur mu? örneğin aracım 2012 model 88.000 km de , araç 1. viteste bana ağırmış gibi geliyo. uzun yola da çıktım. bir sıkıntı görmedim. yüksek hızlara rahat çıkıyor. ayrıca dik yokuşlarda zorlanıyorum. bu resimdeki olayın söylediklerimle ilgisi varmıdır? yoksa başka nedenlere mi bakmak lazım? Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 31 Mayıs 2018 Paylaş 31 Mayıs 2018 boruyu değiştir intercolori temizlet gelsin hp ler +5 1 Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 31 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2018 boruyu değiştir intercolori temizlet gelsin hp ler +5SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Mayıs 2018 Paylaş 31 Mayıs 2018 13 dakika önce, Murat_Durmaz yazdı: peki resimdeki mevcut durum aracın performansına bir etkisi olur mu? örneğin aracım 2012 model 88.000 km de , araç 1. viteste bana ağırmış gibi geliyo. uzun yola da çıktım. bir sıkıntı görmedim. yüksek hızlara rahat çıkıyor. ayrıca dik yokuşlarda zorlanıyorum. bu resimdeki olayın söylediklerimle ilgisi varmıdır? yoksa başka nedenlere mi bakmak lazım? Bi sıkıntı yaşamazsınız. Yokuşlarda zorlanma için debriyaja baktırmanızı öneririm. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Mayıs 2018 Paylaş 31 Mayıs 2018 17 dakika önce, Murat_Durmaz yazdı: peki resimdeki mevcut durum aracın performansına bir etkisi olur mu? örneğin aracım 2012 model 88.000 km de , araç 1. viteste bana ağırmış gibi geliyo. uzun yola da çıktım. bir sıkıntı görmedim. yüksek hızlara rahat çıkıyor. ayrıca dik yokuşlarda zorlanıyorum. bu resimdeki olayın söylediklerimle ilgisi varmıdır? yoksa başka nedenlere mi bakmak lazım? Hiç bir şekilde verim kaybı olmaz. Olası hava kaçağını zaten aşırı besleme tolare ediyor. Kelepçe sıkılacak o kadar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts