Fahri Çalım 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 Merhaba arkadaşlar. 2008 Focus 2 otomatik aracım var. Aracı ilk çalıştırdığımda vitesi P den R ye aldığımda sarsıntı, vuruntu gibi bişeyler oluyor. Aracı park ederken her zaman el frenini önce çekip ondan sonra P konumuna alıyorum ve şanzımana yük binmiyor. Bunu yapmama rağmen P den diğer konumlara alırken ilk başta vuruntu yapıyor. Sizce neden olabilir veya bu durum normal midir? Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 otomatik vitesler biraz karmasik elektro valfe lerden olabilir beyinden olabilir yagdan yapabilir sizin aracta cvt sanzumanmi var powershift mi ? cvt ise convertisor povershift ise debriaj sistemiyle alakali olabilir iyi bir tamirci kesin bir teshis koyabilir belki kolay gelsin Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 klaik türbinli focus1 den beri gelen şanzımandır. ya yağı eksik ya da revizyonu gelmiş Yorum bağlantısı
Fahri Çalım 22 Haziran 2018 Yazar Paylaş 22 Haziran 2018 5 saat önce, Mustafa Cerci yazdı: otomatik vitesler biraz karmasik elektro valfe lerden olabilir beyinden olabilir yagdan yapabilir sizin aracta cvt sanzumanmi var powershift mi ? cvt ise convertisor povershift ise debriaj sistemiyle alakali olabilir iyi bir tamirci kesin bir teshis koyabilir belki kolay gelsin focus 2 de şanzıman olarak klasik 4 vitesli otomatik şanzıman kullanılıyor. powershift focus 3 lerde var. 4 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: klaik türbinli focus1 den beri gelen şanzımandır. ya yağı eksik ya da revizyonu gelmiş yağına baktırdım tam ve güzel dediler. Gittiğim ustanın otomatik konusunda ne kadar bilgisi var ondan da pek emin değilim Şanzıman yağını değiştir diyende var değiştirme diyende var. Değiştirenler vites geçişlerinin daha yumuşak olduğundan bahsediyorlar ama ben değiştirmek konusunda kararsızım... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 yağı değişme değişme olayı şöyle: eski yağın ağırlaşması ile sakladığı bir makeink arıza var ise, yeni yağda daha beter vites geçişi olabiliyor. O zaman da yağı değişene şanzımanı bozdun deyince, ustalar değişmekten kaçınıyor. Mekanizmayı iyi anlatıp sonra müdahele etmek gerekiyor. Ona da zaman ayırıp makul anlayış bulmak zor oluyor . Yorum bağlantısı
Recommended Posts