Burak Uzel 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 (düzenlendi) 11 saat önce, Metin Akbal yazdı: Motul ve Mobil in cakmasi cok oluyor belki size cakmasi denk gelmistir. Liqui Moly denenebilir. Ben Mobil aldim son bakimda. Hatta usta bir abimden 3 ya da 4 bakimdir motul kullanilip sikirti sesi miydi neydi acilan bir motorun fotosunu atti atayim buraya. Ya Metin hocam, nerden buluyon sen bunları ? Bu motor benim Bora'nın motoru Necati ustadan aldın anlaşılan. yağı düzenli değişmemiş mi diyen arkadaşlar için yazayım; Aracı 110bin km'de aldım. Benden öncesinde yağ bakımları düzenli yapılmış, yetkili servis castrol magnetec 10w40 koyuyor, özel serviste de castrol magnetec 10w40 kullanılmış hep. Aracı alırken, bakım yapılan yerlerden döküm almıştım. Ben de ilk bakımı daha önce araçta hep yapıldığı gibi castrol mangetec 10w40 ile yaptım. (114bin km'de) 124 bin -> bakımı yetkili serviste yaptırdım, onlar da fıçıdan castrol magnetec 10w40 koyuyor söylediklerine göre. 134 bin -> castrol magnetec 5w30 (10w40 kalın geldiği düşüncesiyle ince yağa geçtim. tüm yağ markaları da aracım için ilk tercih olarak 5w30 öneriyordu.) 144 bin --> castrol edge 5w30 (sentetik yağın daha iyi olduğunu öğrendik, sentetik yağa geçtim) 156 bin --> motul Xcess 5w40 ( burda aralığı 10bin km değil de 12bin tuttum. Yağ tam sentetik yağ olduğu için ve 12bin km sonunda yağı kontrol ettiğimizde hala yağın renginin güzel olduğu ve aracın performansı cidden iyi olduğu için 12bin km sonra değiştirdim. Yetkili servisin 15bin km'de bir yağ değiştirdiğini hatırlatırım. Motul ile aracımın kesinlikle performansının her zamankinden daha iyi olduğunu, motorun gerçekten yağlandığı hissini, motorun pürüzsüz akıp gittiğini bu yağda gördüm. --> (yağı yetkili motul bayisinden bizzat gidip aldım.) 167 bin --> mobil 1 esp 5w30 koydum. herkes mobil'i övünce bir de bunu deneyeyim dedim. motul ile arasında performans açısından pek bir fark hissetmedim. ama mobil ile araç biraz daha sesli çalışıyor gibi geldi. --> (hepsiburada.com'dan aldım) (mobil 1 esp madem temizliyor, neden temizlememiş kurumları ) 178 bin --> tekrar motul'a döndüm. (hepsiburada.com'dan aldım) 190 bin -> motul xcess 5w 40 (hepsiburada.com'dan aldım) 198 bin --> itici sesi geldi, Motorun üst kapağı açıldı, 2 itici bozulmuş. Yağ ile dolan iticiler, elle bastırınca yağı boşaltıyordu. sağlam olanları içindeki yağ boşalmadığı için elinle itemiyorsun zaten. .. ve açtığımızda yukarıdaki kurumlu manzara ile karşılaştık. Usta benzinle mazotla falan temizledi üst kısmı. Tekrar yine Motul xcess 5w40 koydum. (hepsiburada.com'dan aldım) Bu kurumu görünce , Konuşulduğu gibi benim de aklıma motul'un sahtesi olabilir düşüncesi geldi. Ama her yağ aldığımda yağı dikkatli inceledim. internetteki yazılanlara göre orjinal yağ aldığımı hep düşündüm. ama bu kurum beni düşündürdü. hepsiburada.com'a yazdım. yağın yetkili distribütürden aldıklarını ve ürünün orjinal olduğunu yazdılar. istersem belge gönderebileceklerini söylediler. motul'a yazdım. orjinalliğini nasıl kontrol edebileceğimi ve istersem yağı göndermem durumunda inceleyebileceklerini yazdılar. Dediklerini kontrol ettim, dedikleri gibi orjinaldi. göndermeye gerek duymadım. birkaç iyi usta ile görüştüm durumu. bu kurumum sebebinin daha önce kullanılan castrol magnetec yağdan kaldığı yönünde tahminde bulundular. Hatta bir usta magnetec'in olayı bu, motor içine yapışır, ilk çalışmada sözde iyi yağlama yapar fakat zamanla kurum oluşturur dedi. VW de bunu kabul ediyor dedi. (bu son cümleyi sallamış olabilir ) yabancı bir video'da motul'un uzun süreli kullanımda kurum yaptığını, ondan dolayı sık değiştirilmesi gerektiğini söylüyordu. yanlış hatırlamıyorsam 5bin km'de veya mil'de (yani 8 km'de) bir değiştirin diyordu. ama öyle midir bilemiyorum. motul da yetkili servis gibi 15bin km'de değiştirin diyor. özetle , kurumun net sebebini bilmiyorum. ama bende magnetec'in sebep olduğu düşüncesi ağır basıyor. bir ihtimal de son 8 ayda, aracı hafta içi sabah 6km git , akşam 6km gel kullandık. ama bundan olacağını sanmıyorum. bu kadar katran gibi olmazdı herhalde. aracı 4bin km'dir kullanıyorum. 500-1000 km daha kullanayım, Lique molly motor içi temizleyici ile beraber , sahte ihtimallerinden uzak durmak için yetkili mobil yağ servisinden aldığım mobil 1 esp5w30'u kullanacağım. bakalım ne olacak görecez. Bu arada, aracımda performans sıkıntısı kesinlikle yok. 150-160km/s ile Boluyu, Torosları pozantıyı araç yüklüyken tırmanırım. Bayramda tırmandım da memlekete doğru uzun yola çıktığımda , genelde 120-140km arası hızlarda (3800-4200 devirle dönüyor motor) seyrediyorum, 1000km yol gidiyorum, araç yarım litreye yakın, 400-450 gram yağ eksiltiyor. orjinal Kitapçığında 1.000 km'de (bin km'de 10bin km değil) 1 litre yağ yakabileceğini yazıyor. o yüzden bu kadarcık yağ eksiltmesinin normal olduğunu düşünüyorum. daha düşük hızlarda, aracı kullanırsam bu kadar da yakmıyor. Son olarak da, Motor üst kısmı böyle görünse de burası motorun hareketsiz kısmı. bu görünen kurumun motora gerçekten zararı var mı emin değilim. varsa sorunuz veya yorumunuz cevaplamaktan memnun olurum. Yağınızı güvenilir yerden alın, üretim tarihine dikkat edin. çok eski olmasın. mümkün mertebe son 1 yılın yağı olsun. 2yılı geçmişse almayın. Ben motul'u ve mobil'i öneririm. Castrol'den uzak durun derim. internetten eğer hepsiburada.com'dan alırsanız, satıcısı hepsiburada olan yağı alın. hepsiburada.com üzerinden satış yapan diğer satıcıları tercih etmeyin. 5 Temmuz 2018 tarihinde Burak Uzel tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 Ya Metin hocam, nerden buluyon sen bunları ? Bu motor benim Bora'nın motoru Necati ustadan aldın anlaşılan. yağı düzenli değişmemiş mi diyen arkadaşlar için yazayım; Aracı 110bin km'de aldım. Benden öncesinde yağ bakımları düzenli yapılmış, yetkili servis castrol magnetec 10w40 koyuyor, özel serviste de castrol magnetec 10w40 kullanılmış hep. Aracı alırken, bakım yapılan yerlerden döküm almıştım. Ben de ilk bakımı daha önce araçta hep yapıldığı gibi castrol mangetec 10w40 ile yaptım. (114bin km'de) 124 bin -> bakımı yetkili serviste yaptırdım, onlar da fıçıdan castrol magnetec 10w40 koyuyor söylediklerine göre. 134 bin -> castrol magnetec 5w30 (10w40 kalın geldiği düşüncesiyle ince yağa geçtim. tüm yağ markaları da aracım için ilk tercih olarak 5w30 öneriyordu.) 144 bin --> castrol edge 5w30 (sentetik yağın daha iyi olduğunu öğrendik, sentetik yağa geçtim) 156 bin --> motul Xcess 5w40 ( burda aralığı 10bin km değil de 12bin tuttum. Yağ tam sentetik yağ olduğu için ve 12bin km sonunda yağı kontrol ettiğimizde hala yağın renginin güzel olduğu ve aracın performansı cidden iyi olduğu için 12bin km sonra değiştirdim. Yetkili servisin 15bin km'de bir yağ değiştirdiğini hatırlatırım. Motul ile aracımın kesinlikle performansının her zamankinden daha iyi olduğunu, motorun gerçekten yağlandığı hissini, motorun pürüzsüz akıp gittiğini bu yağda gördüm. --> (yağı yetkili motul bayisinden bizzat gidip aldım.) 167 bin --> mobil 1 esp 5w30 koydum. herkes mobil'i övünce bir de bunu deneyeyim dedim. motul ile arasında performans açısından pek bir fark hissetmedim. ama mobil ile araç biraz daha sesli çalışıyor gibi geldi. --> (hepsiburada.com'dan aldım) (mobil 1 esp madem temizliyor, neden temizlememiş kurumları ) 178 bin --> tekrar motul'a döndüm. (hepsiburada.com'dan aldım) 190 bin -> motul xcess 5w 40 (hepsiburada.com'dan aldım) 198 bin --> itici sesi geldi, Motorun üst kapağı açıldı, 2 itici bozulmuş. Yağ ile dolan iticiler, elle bastırınca yağı boşaltıyordu. sağlam olanları içindeki yağ boşalmadığı için elinle itemiyorsun zaten. .. ve açtığımızda yukarıdaki kurumlu manzara ile karşılaştık. Usta benzinle mazotla falan temizledi üst kısmı. Tekrar yine Motul xcess 5w40 koydum. (hepsiburada.com'dan aldım) Bu kurumu görünce , Konuşulduğu gibi benim de aklıma motul'un sahtesi olabilir düşüncesi geldi. Ama her yağ aldığımda yağı dikkatli inceledim. internetteki yazılanlara göre orjinal yağ aldığımı hep düşündüm. ama bu kurum beni düşündürdü. hepsiburada.com'a yazdım. yağın yetkili distribütürden aldıklarını ve ürünün orjinal olduğunu yazdılar. istersem belge gönderebileceklerini söylediler. motul'a yazdım. orjinalliğini nasıl kontrol edebileceğimi ve istersem yağı göndermem durumunda inceleyebileceklerini yazdılar. Dediklerini kontrol ettim, dedikleri gibi orjinaldi. göndermeye gerek duymadım. birkaç iyi usta ile görüştüm durumu. bu kurumum sebebinin daha önce kullanılan castrol magnetec yağdan kaldığı yönünde tahminde bulundular. Hatta bir usta magnetec'in olayı bu, motor içine yapışır, ilk çalışmada sözde iyi yağlama yapar fakat zamanla kurum oluşturur dedi. VW de bunu kabul ediyor dedi. (bu son cümleyi sallamış olabilir ) yabancı bir video'da motul'un uzun süreli kullanımda kurum yaptığını, ondan dolayı sık değiştirilmesi gerektiğini söylüyordu. yanlış hatırlamıyorsam 5bin km'de veya mil'de (yani 8 km'de) bir değiştirin diyordu. ama öyle midir bilemiyorum. motul da yetkili servis gibi 15bin km'de değiştirin diyor. özetle , kurumun net sebebini bilmiyorum. ama bende magnetec'in sebep olduğu düşüncesi ağır basıyor. bir ihtimal de son 8 ayda, aracı hafta içi sabah 6km git , akşam 6km gel kullandık. ama bundan olacağını sanmıyorum. bu kadar katran gibi olmazdı herhalde. aracı 4bin km'dir kullanıyorum. 500-1000 km daha kullanayım, Lique molly motor içi temizleyici ile beraber , sahte ihtimallerinden uzak durmak için yetkili mobil yağ servisinden aldığım mobil 1 esp5w30'u kullanacağım. bakalım ne olacak görecez. Bu arada, aracımda performans sıkıntısı kesinlikle yok. 150-160km/s ile Boluyu, Torosları pozantıyı araç yüklüyken tırmanırım. Bayramda tırmandım da memlekete doğru uzun yola çıktığımda , genelde 120-140km arası hızlarda (3800-4200 devirle dönüyor motor) seyrediyorum, 1000km yol gidiyorum, araç yarım litreye yakın, 400-450 gram yağ eksiltiyor. orjinal Kitapçığında 1.000 km'de (bin km'de 10bin km değil) 1 litre yağ yakabileceğini yazıyor. o yüzden bu kadarcık yağ eksiltmesinin normal olduğunu düşünüyorum. daha düşük hızlarda, aracı kullanırsam bu kadar da yakmıyor. Son olarak da, Motor üst kısmı böyle görünse de burası motorun hareketsiz kısmı. bu görünen kurumun motora gerçekten zararı var mı emin değilim. varsa sorunuz veya yorumunuz cevaplamaktan memnun olurum. Eyvah yakalandik [emoji23][emoji23][emoji23]Valla benim araba 4.5 litre aliyordu 5 litre alabilecegim Motul ve Liqui Moly vardi. Motulu konusurken senin olayi konustuk istihbaratimiz saglam [emoji23] Bende o yuzden vazgectim. 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 O kurumun kullandığınız Motul yağdan olma ihtimali bence de düşük. Magnetec için hep kurum yaptığı motora yapışıp kaldığı söylenir. Benim tahminim magnetec yağdan dolayı bu hale gelmiş. 1 Yorum bağlantısı
Burak Uzel 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 bu arada castrol magnetec olayını, başka bir forumda araçtan iyi anlayan, araç dergisinde editor'lük yapan, sürekli ürünler test eden birisinden de duymuştum. Kendisi Bora aldıktan sonra, yetkili servislerde castrol magnetec kullanıldığı gerekçesi ile magnetec kalıntılarını temizlemek için ilk yağ değişiminde aracında motor içi temizleyicisi kullandığını belirtmişti ve yine kendisi de motul xcess 5w40 tercih etmiş. bunlardan dolayı bendeki kurumun sebebinin castrol magnetec olduğunu düşünüyorum. yerli yabancı forumlardan,videolardan edindiğim izlenimlere göre, ne yağ kullanırsanız kullanın, 2 ya da 3 bakımda bir motor içi temizleyicisi kullanmak gerektiğini de düşünüyorum. tabi yine de tercih sizin. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 12 dakika önce, Burak Uzel yazdı: bu arada castrol magnetec olayını, başka bir forumda araçtan iyi anlayan, araç dergisinde editor'lük yapan, sürekli ürünler test eden birisinden de duymuştum. Kendisi Bora aldıktan sonra, yetkili servislerde castrol magnetec kullanıldığı gerekçesi ile magnetec kalıntılarını temizlemek için ilk yağ değişiminde aracında motor içi temizleyicisi kullandığını belirtmişti ve yine kendisi de motul xcess 5w40 tercih etmiş. bunlardan dolayı bendeki kurumun sebebinin castrol magnetec olduğunu düşünüyorum. yerli yabancı forumlardan,videolardan edindiğim izlenimlere göre, ne yağ kullanırsanız kullanın, 2 ya da 3 bakımda bir motor içi temizleyicisi kullanmak gerektiğini de düşünüyorum. tabi yine de tercih sizin. iç temizleyici için çok uzun km. ler 100 bin gibi yada motor açılırsa kullanın yada yağ çamurlaştığında kullanın derler, sürekli kullanılmaz içteki conta keçe vs. bozar diyorlar, haberiniz ola, düzenli yağ değişimi yeterli gelmeli, ille kullanıcaksakta 60 70 binde bir kullanın derim ben... Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 (düzenlendi) Yağ olayı ortaya çıkardığı sonuç açısından biraz karışık. Kalitesiz olanlar hayal edilmeyecek masraf açabilir. Kaliteli olanların bazıları da gereksiz pahalı. Üreticinin spesifikasyonunu sağlayan bilindik bir marka kullanarak risk almamak en iyisi. Ama bazı markaları kullanınca tolere edilebilir düzeyde eksiltiyor olması avantaj, hiç eksiltmiyor olması ise dezavantaj olabilir. Dikkat etmek lazım... 5 Temmuz 2018 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 Haha. Metin hoca fena yakalanmışın. Benim düşüncem. Bu durum daha önce kullanılan yağlar sonucu oluşsaydı. İtici sorunu daha önce ortaya çıkardı. Ben ne yapardım. Ben bu durumda ne castrol ne de motul alırdım. Mobil esp ye geçer ve devam ederdim. Ancak bu motoru da gazla mazotla yıkamak gerek. 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 Haha. Metin hoca fena yakalanmışın. Benim düşüncem. Bu durum daha önce kullanılan yağlar sonucu oluşsaydı. İtici sorunu daha önce ortaya çıkardı. Ben ne yapardım. Ben bu durumda ne castrol ne de motul alırdım. Mobil esp ye geçer ve devam ederdim. Ancak bu motoru da gazla mazotla yıkamak gerek. Sanal alem boyle [emoji16] Yorum bağlantısı
Bekir Memur 5 Temmuz 2018 Paylaş 5 Temmuz 2018 (düzenlendi) Her yağın kendi web sitesinde safe data sheet raporları var girilip kimyevi değerlere bakılabilir sülfat külü yani kuruma sebep olan orana kadar hepsi mevcut. Seçimi yağ raporlarına bakarak yaparsanız zaten hangisini alıp almayacağınızı anlarsınız. Diğer yandan yağlar spesifikasyonları sağlıyormu bilmiyorum viskozite numarasıyla yağ seçimi olmaz 5 Temmuz 2018 tarihinde Bekir Memur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Bekir Memur 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 13 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Motul alıp gittim sanayiye. Usta yağ şişesini evirdi çevirdi ve “nereden buluyorsunuz böyle dandik yağları” dedi. Not: kendisi Castrol bayi Motul kullanıyorum gayet memnunum. Bundan önce Mobil 1 ESP kullandım. Benim araçta eksiltme yaptı. Motulda hiç eksilme yok şu an. Şu sanayicilerin "herşeyi en iyi ben bilirim" tavrı yokmu Birşeyi tipine bakarak yorumluyorsa önce aynaya baksın kendisi gerçekten dandikmi yoksa kalitelimi karar versin. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 6 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2018 Mobil 1 diyorlar iyi yağ diyorlar bende hep inanıp alıyorum , tamam iyi yağ ama ! arabayı traktör gibi çalıştırıyor malesef. Castrol edge çok iyi yağ ama fiyatı biraz pahalı Almanyada yılın motor yapı seçilen Liqy moly i tercih edeceğim. Geçen senede yine birinci seçilmiş Dört büyük Alman otomobil dergisinin okuyucuları LIQUI MOLY'yi bir yıl daha motor yağı birincisi olarak seçti. Nisan 2017 – Dört anket, dört ödül: LIQUI MOLY, Almanya'nın en popüler motor yağı markası. Daha önceki yıllarda olduğu gibi, dört büyük Alman otomobil dergilsi okuyucuları, en iyi motor yağı markası sorulduğunda, LIQUI MOLY'yi seçti. LIQUI MOLY'nin Yönetici Ortağı Ernst Prost, "2011'de ilk üst sırayı aldığımızda, yıllar boyu seri bir ödül alacağımızı düşünmemiştik" dedi. Yedi yıl önceki ilk unvanından bu yana, LIQUI MOLY podyumda en üstte 30 birincilik aldı. "Otomobil kullanıcıları ve uzmanlarının gözünde bu sonuç hiç şaşkınlık yaratmadı, kendimiz standartların üstünde seri bir kazanan olarak yer aldık" diyor Ernst Prost. Onun için, yıllık yapılan okuyucu anketleri çok önemli. Her yıl, önde gelen dört otomobil dergisi, okuyucularına, en iyi otomobil ve otomobillerinde kullanılacak ürünlerin hangilerinin olduğunu soruyor. 2,8 milyon okuyucu kitlesine sahip olan Almanya'nın ikinci büyük otomobil dergisi olan "Auto Motor & Sport" sonuçları ilk yayınlayan dergi oldu. Motor Yağları kategorisinde en iyi marka sorusuna büyük çoğunluk, LIQUI MOLY dedi ve 2011'den beri kesintiye uğramadan "Auto Motor & Sport" okuyucuları LIQUI MOLY markasını seçti. Bakım ürünleri kategorisinde LIQUI MOLY ikinci oldu. Auto-Zeitung, aynı zaman periyodunda sonuçları açıkladı: Motor Yağı kategorisinde 1 numara, üst üste yedinci yıl, bakım ürünleri için ise 2 numara. Bundan sonra, 3.4 milyon "Auto Bild" okuyucusu; Almanya'nın otomobil meraklıları için sonuçları açıkladı: “Otomobil için en iyi yağlayıcılar” kategorisinde LIQUI MOLY 1 numara . 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 Alman markalarını birinci yapan alman testleri 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 6 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2018 4 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı: Alman markalarını birinci yapan alman testleri BU Almanyada ki yağlar arasında seçilmiş Yorum bağlantısı
Murat Öngür 6 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2018 Sizce link teki motor yağı nasıldır ? bana dış görünümü pek bi dandik geldi https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/kixx-hd-15w-40-5-litre-361752873 https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/kixx-g1-5w30-5-lt-motor-yagi-335600822 Yorum bağlantısı
Buğra Höngül 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 Ben araç firması hangisini tavsiye etmişse onu alıp kullanıyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 20 dakika önce, Buğra Höngül yazdı: Ben araç firması hangisini tavsiye etmişse onu alıp kullanıyorum Bu tamamen ticari bir anlaşma ama.. 30 dakika önce, Murat Öngür yazdı: Sizce link teki motor yağı nasıldır ? bana dış görünümü pek bi dandik geldi Hiç duymadım.. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 Gs oil, uzakdoğu menşeilidir. Bir ara kiada fabrikasyon kullanılıyordu. Ben şahsen güvenemedim markaya. 1 Yorum bağlantısı
Yılmaz Gökçe 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 Castrol kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım... Yorum bağlantısı
Metin Akbal 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 Mobil aldigim yer bana kalirsa sunu kullanirim demisti Yorum bağlantısı
Murat Öngür 6 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2018 1 saat önce, Cem Işık yazdı: Gs oil, uzakdoğu menşeilidir. Bir ara kiada fabrikasyon kullanılıyordu. Ben şahsen güvenemedim markaya. aynen bende pek güvenemedim Yorum bağlantısı
Murat Öngür 6 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2018 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bu tamamen ticari bir anlaşma ama.. Hiç duymadım.. Peki bu yağa ne diyorsun abi https://urun.n11.com/motor-yagi/liqui-moly-molygen-5w30-yuksek-performans-yesil-motor-yagi-5lt-99-P210133621 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 3 dakika önce, Murat Öngür yazdı: Peki bu yağa ne diyorsun abi https://urun.n11.com/motor-yagi/liqui-moly-molygen-5w30-yuksek-performans-yesil-motor-yagi-5lt-99-P210133621 Hiç kullanmadım.. Ancak çok kaliteli yağlar arasında diye biliyorum.. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 6 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2018 14 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Hiç kullanmadım.. Ancak çok kaliteli yağlar arasında diye biliyorum.. yeşil olan değilmi abi bende öyle duydumda fikrini alayım dedim yeşil olması enteresan geldi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 (düzenlendi) 5 lt. yağ için güzel geldi fiyatı, bunamı geçsek ne, yalnız motoruda şeffaf yapacaksınki Pc lerdeki sıvı soğutmalar gibi yeşil yeşil yansın birdahaki sefere artık, 1 saat önce Mobil 1 i boca ettim motora... 6 Temmuz 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Temmuz 2018 Paylaş 6 Temmuz 2018 14 dakika önce, Murat Öngür yazdı: yeşil olan değilmi abi bende öyle duydumda fikrini alayım dedim yeşil olması enteresan geldi Kullanan arkadaşlarımız çıkacaktır.. Benim yorumum markaya idi.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts