Mustafa Tüfekçi 25 Kasım 2018 Yazar Paylaş 25 Kasım 2018 Yazmayı unuttum. Patron kayıp bir araca vurmuş. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 Bir tanıdığım test sürüşüne çıktıktan sonra dönüşte A3'üne sarılmıştı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik Atari oynar gibi demi. Ben de sevmiyorum bu hissizliği. 3 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 Atari oynar gibi demi. Ben de sevmiyorum bu hissizliği. Bu konuda Ford mükemmel iş çıkarıyor abi (parasına göre)Küçük bir taşın üstünden geçsem, direksiyonda hissediyorum. 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 23 dakika önce, Celal Aydın yazdı: Bu konuda Ford mükemmel iş çıkarıyor abi (parasına göre) Küçük bir taşın üstünden geçsem, direksiyonda hissediyorum. Direksiyonda hissetmek güzel de kaba et ve çevresinde hissedince sorun oluyor. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 Direksiyonda hissetmek güzel de kaba et ve çevresinde hissedince sorun oluyor. [emoji23][emoji23] Alışıyorsun bi yerden sonra.Uzun yolda Fiesta’nın o rahatsızlığını seviyorum, çünkü uykumu getirmiyor 1000 km molalar haricinde hiç durmadan, uykum gelmeden kullanabiliyorum. Mondeo’da ve Yeni Focus’ta o sorun yoktur. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 10 dakika önce, Celal Aydın yazdı: Alışıyorsun bi yerden sonra. Uzun yolda Fiesta’nın o rahatsızlığını seviyorum, çünkü uykumu getirmiyor 1000 km molalar haricinde hiç durmadan, uykum gelmeden kullanabiliyorum. Mondeo’da ve Yeni Focus’ta o sorun yoktur. O zaman bundan almak lazım, hiç uyutmaz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 51 dakika önce, Celal Aydın yazdı: Alışıyorsun bi yerden sonra. Uzun yolda Fiesta’nın o rahatsızlığını seviyorum, çünkü uykumu getirmiyor 1000 km molalar haricinde hiç durmadan, uykum gelmeden kullanabiliyorum. Mondeo’da ve Yeni Focus’ta o sorun yoktur. 91 doğumlu olunca o iş kolay. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 25 Kasım 2018 Paylaş 25 Kasım 2018 91 doğumlu olunca o iş kolay. [emoji4]Saygılar Mehmet hocam. [emoji1]TSI ile uzun yol kısmet olmadı henüz, eminim ki çok keyiflidir o sessizlik. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 18 saat kesintisiz labda çalışabiliyordum şimdi ancak 2 saat.. 1 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 Fransızların otomotiv adına yaptığı en iyi işin Michelin olduğunu söylerler... Çok haklı bir söylem olduğunun kanaatindeyim. o kadar değil bence bir çok yenilik getirdilersüspansiyon motor aydınlatma çağ açıp çağ kapattılar Yorum bağlantısı
Ali Gök 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 22 saat önce, Fatih Keskin yazdı: 2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik İnsan devamlı grand cheroke , mercedes clk tarzı arabalara binince tabi beğenmez fakir arabalarını 😂 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 23 saat önce, Fatih Keskin yazdı: 2 hafta yeni megan ı kullandım hem de hunharca hissiyat çok kötü direksiyon sürücüye hiçbirşey iletmiyor virajlarda hep Bi tedirginlik 11 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Atari oynar gibi demi. Ben de sevmiyorum bu hissizliği. İkinize de hadi la oradan diyesim geliyor. Kango ile birebir aynı direksiyon sistemi. İkinizde çok km kullandınız. Tamam biriniz plastik kuklaları görmeyip üzerinden pata küte geçmiş olabilir ama direksiyonu 60km/h sonrası klasik mekanik direksiyon Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 İkame olarak 1 ay kullandım. Bir focus olmasa da yol tutuş olarak limitlerini çok zorlamadım ama bana yeterli tutuş performansını sundu. 3 yıl Fluence , 1 yıl da Citroen c-ellyse kullanmış biri olarak bu iki araçtan çok daha iyi yol tutuşuna sahip. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 35 dakika önce, Servet Aydın yazdı: İkinize de hadi la oradan diyesim geliyor. Kango ile birebir aynı direksiyon sistemi. İkinizde çok km kullandınız. Tamam biriniz plastik kuklaları görmeyip üzerinden pata küte geçmiş olabilir ama direksiyonu 60km/h sonrası klasik mekanik direksiyon Ben renoyu sevmiyorum demedim.. O hissizliği sevmiyorum dedim. Kangonun direksiyonu güzel.. Qashqai de aynı ırk ve o da güzel.. Yeni reno kötüyse bilemem.. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 On 07.07.2018 at 18:22, Mustafa Tüfekçi yazdı: O yüzden kullanan kişilere danıştim ama pek alan olmamış bu arabadan daha 2018 edc ne kadar ki forumda alıp kullanan olsun Flu nun direksiyonu yumuşak ama hissiz, sürüş zevki yok. Bunu inip daha kaliteli bir araca binince daha iyi hissediyor insan. Viraja girişinde sorun yaşamadım, burnu havaya kalkar gibi de olmadı(umarım olmaz). Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Kasım 2018 Yazar Paylaş 26 Kasım 2018 Bir saat önce, Köksal Yılmaz yazdı: 2018 edc ne kadar ki forumda alıp kullanan olsun Flu nun direksiyonu yumuşak ama hissiz, sürüş zevki yok. Bunu inip daha kaliteli bir araca binince daha iyi hissediyor insan. Viraja girişinde sorun yaşamadım, burnu havaya kalkar gibi de olmadı(umarım olmaz). Fluence DCI EDC de vardı. Onda kasa genel olarak savruluyor gibi diyorlar ama kayma bu kadar yoktu. Neyse zaten araç kaza yapmış. Ben mi sert kullandım diyordum genel bir şeymiş Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 Yeni megane kullanan ve araç alım satımı yapan bir arkadaşımın yorumunu aynen yazıyorum., "çok iyi, konforlu ama durmuyor araç"... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 7 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Ben renoyu sevmiyorum demedim.. O hissizliği sevmiyorum dedim. Kangonun direksiyonu güzel.. Qashqai de aynı ırk ve o da güzel.. Yeni reno kötüyse bilemem.. Sevmiyorsun demedim ki. Direksiyon sistemi aynı hepsinde. Şu hissiyat denen naneyi bir türlü anlamadım. Çevir dönsün çevir düzelsin. Ele binen yüke göre viraja girenin sürüş becerisinden şüphe ederim 3 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 Sevmiyorsun demedim ki. Direksiyon sistemi aynı hepsinde. Şu hissiyat denen naneyi bir türlü anlamadım. Çevir dönsün çevir düzelsin. Ele binen yüke göre viraja girenin sürüş becerisinden şüphe ederim Konfor yükseldikçe direksiyon hissizliği artıyor.Renolar bu konuda iyi.Aslında direksiyon her şey değil, işin içine süspansiyon da giriyor.Çok fazla uzatmadan şunu diyebilirim, ön tarafta ne oluyor ne bitiyor bilmek istiyorsak, hisli direksiyon daha iyi, Ve bu sayede aracın önden kopma, kafa kayması olacak mı, olmayacak mı bunu anlamak kolaylaşıyor bence abi.Aksi halde Mehmet abimin dediği gibi, atari direksiyonu gibi olan bir araçta, bunu kestirmek çok kolay olmuyor. Bu da araçtan aldığımız güveni bir nebze törpülüyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 Amerikada lincoln town car kullandım uzun süre.. direksiyon boşa mı dönüyor yoksa çalışıyor mu anlamıyorsun. Dar köprü geçişlerinde hızlı giderken tedirgin ediyordu. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 Kamyon gibi direksiyona alıştık, teknolojiye ayak uyduramadık desenize şuna 3 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 26 Kasım 2018 Paylaş 26 Kasım 2018 Amerikada lincoln town car kullandım uzun süre.. direksiyon boşa mı dönüyor yoksa çalışıyor mu anlamıyorsun. Dar köprü geçişlerinde hızlı giderken tedirgin ediyordu.İşte bahsi geçen konunun ta kendisi hocam. Güzel bir örnek oldu. [emoji1360]Klasik hidrolik olduğu halde direksiyonu hissiz olan araç da var, elektro-servo olduğu halde hisli direksiyona sahip olan araç da var.Orasıda ayrı bir konu. 1 Yorum bağlantısı
Hasann Polat 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 19000 km'de aldığımız 2014 Fluence Icon EDC var aile aracımız şuan 100000 km'ye yaklaştı yol tutuş konusunda öyle ahım şahım bir deyim yerindeyse 'ayakları yerden kesilecekmiş gibi' bir durumu yok. Renault Sport modelleri hariç Renault yol tutuş konusunda çok iddialı bir marka değil bu da bir gerçek. Yol tutuş konusunu yakıttan biraz ödün vererek 205/55/R17 olan(opsiyon 17 inç jantlı olan modeli almıştım) ebatları 225/45/R17 olarak değiştirip ciddi ölçüde giderdim şuan yol tutuş daha iyi uzun yolda daha güven veriyor ama direksiyon hissizliği konusuna kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum hissiz bir direksiyonu var. 2006 Fiesta aracıma bile bindiğim zaman direksiyon hissi yüzümü güldürüyor ne yalan söyleyeyim hidrolik direksiyondaki his hiç birinde yok her ne kadar başarılı elektromekanik direksiyon kutuları olsa da.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts