Celal Aydın 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 19000 km'de aldığımız 2014 Fluence Icon EDC var aile aracımız şuan 100000 km'ye yaklaştı yol tutuş konusunda öyle ahım şahım bir deyim yerindeyse 'ayakları yerden kesilecekmiş gibi' bir durumu yok. Renault Sport modelleri hariç Renault yol tutuş konusunda çok iddialı bir marka değil bu da bir gerçek. Yol tutuş konusunu yakıttan biraz ödün vererek 205/55/R17 olan(opsiyon 17 inç jantlı olan modeli almıştım) ebatları 225/45/R17 olarak değiştirip ciddi ölçüde giderdim şuan yol tutuş daha iyi uzun yolda daha güven veriyor ama direksiyon hissizliği konusuna kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum hissiz bir direksiyonu var. 2006 Fiesta aracıma bile bindiğim zaman direksiyon hissi yüzümü güldürüyor ne yalan söyleyeyim hidrolik direksiyondaki his hiç birinde yok her ne kadar başarılı elektromekanik direksiyon kutuları olsa da..Kesinlikle katılıyorum.2007 Fiesta’m ile girdiğim viraja, 2016 Clio Hatchback DCI ile giremem diye bir şey yok. Girer, kopmaz yoldan.Belki daha iyi girer, modeli yeni aracın.Birçok markanın yol tutuş limitleri, aynı segmentteki araçlarda hemen hemen aynı.Ama gel gelelim Fiesta ile, sırf süspansiyon sertliği ve hissi mükemmel denilebilecek direksiyonu sayesinde, aynı şartlar altında girdiğim virajdan korkmam, net!Clio ile ne olup bitiyor ön tarafta, anlayamam.Bana bildiremez, çünkü tamamen konfor odaklı direksiyonu, yumuşacık. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 Ben Fiesta ile girer gibi Fabia ile girdiğim virajda yol geniş olmasa şarampole uçuyordum, yine de temkinli olmak lazım. 2 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 Ben Fiesta ile girer gibi Fabia ile girdiğim virajda yol geniş olmasa şarampole uçuyordum, yine de temkinli olmak lazım. [emoji4] Selim abi noktayı koydu [emoji1][emoji1360] 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 fieasta ne iyi araba yahu kaç gündür herkes övüyor bi tane alsammı eve acaba az yakanından Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 Buradaki hissiz direksiyondan kasıt herkesin bahsettiği sanırım, yumuşak direksiyon. Hepimiz Şahin'ci olduğumuz için, kara düzen en hisli direksiyon. Çevirirken kas yaparız Tamamen elektronik direksiyonun gözünü seveyim. Park ederken ki yumuşaklığı, yüksek hızdaki sertliği 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 6 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Buradaki hissiz direksiyondan kasıt herkesin bahsettiği sanırım, yumuşak direksiyon. Hepimiz Şahin'ci olduğumuz için, kara düzen en hisli direksiyon. Çevirirken kas yaparız Tamamen elektronik direksiyonun gözünü seveyim. Park ederken ki yumuşaklığı, yüksek hızdaki sertliği şahininkini hisli diye seven varsa diresksiyon hidroliğine çimento karıştırsın biraz 1 Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 Chevrolet Aveo var bende. Elektrikli servo direksiyonu gerçekten başarılı. Ayrıca aracın yol tutuşu arkası hafif yüksek olmasına rağmen çok iyi. Megane 3 kullandım. Sport toruier modeli. Yol tutuşu hiç güven vermiyordu. Ama haricinde dolu ve konforlu bir araçtı. yeni megane far ve stoplariyla gece çok şık görünüyor. far ve stop tasarımı oldukça başarılı. Ama frenlerinden yana şikayet çok. Talisman da tasarım olarak çok başarılı. Renault un en güzel araçları bence. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 Bmw 1 serisi, inanılmaz bir direksiyonu var. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 Buradaki hissiz direksiyondan kasıt herkesin bahsettiği sanırım, yumuşak direksiyon. Hepimiz Şahin'ci olduğumuz için, kara düzen en hisli direksiyon. Çevirirken kas yaparız [emoji4] Tamamen elektronik direksiyonun gözünü seveyim. Park ederken ki yumuşaklığı, yüksek hızdaki sertliği Elektro-servo, elektrikli, klasik hidrolik vs şeklinde ayrılıyor. İçlerinde klasik hidrolik gibi ilkel sistem olduğu halde, hissi olmayanı da var, en konforlu elektro-servo olduğu halde başarılı hisse sahip olan da var. Mesele yumuşaklık değil tamamıyla. 2008- sonrası Fiestalarda da direksiyon yumuşacık ama yolda olup biteni direksiyona gayet iyi iletiyor. Aynı keza 2015 Focus’taki durum da aynıydı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 Sertliğe bakmayın, az çevirme ile teker çok dönüyorsa hassastır, direkttir. Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 normal hidrolik direksiyonun neyini beğenmeyip elektriklisini icat ettiler ? benimki normal hidrolik gayette yumuşak problem yaşatmıyor hyundaimde direk elektrikli varda çok aşırı yumuşak oğlu yumuşaktı ama insanın eli neye alınca o normal geliyor zaten Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 27 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Buradaki hissiz direksiyondan kasıt herkesin bahsettiği sanırım, yumuşak direksiyon. Hepimiz Şahin'ci olduğumuz için, kara düzen en hisli direksiyon. Çevirirken kas yaparız Tamamen elektronik direksiyonun gözünü seveyim. Park ederken ki yumuşaklığı, yüksek hızdaki sertliği 60km üstü tamamen mekanik oluyor direksiyon. Hissiyatın dibine inliyor halbuki. Hidrolik direksiyon bu konuda en tehlikeli olanı. Hıza bağımlı değil sertliği. Yavaş hızda belki iyi hissettirir ancak yüksek hızda dokunsan sağa sola dalıyor araç. Hele ki araç büyük ise. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 normal hidrolik direksiyonun neyini beğenmeyip elektriklisini icat ettiler ? benimki normal hidrolik gayette yumuşak problem yaşatmıyor hyundaimde direk elektrikli varda çok aşırı yumuşak oğlu yumuşaktı ama insanın eli neye alınca o normal geliyor zatenElektrik destekli hidrolikler en sevdiğim.Gücünü kayıştan değil, elektrik motorundan alıyor ve tur sayısını değiştirebiliyor, yüksek süratlerde de yumuşamıyor direksiyon. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 normal hidrolik direksiyonun neyini beğenmeyip elektriklisini icat ettiler ? benimki normal hidrolik gayette yumuşak problem yaşatmıyor hyundaimde direk elektrikli varda çok aşırı yumuşak oğlu yumuşaktı ama insanın eli neye alınca o normal geliyor zatenYakıttan tasarruf sağlıyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Kasım 2018 Paylaş 27 Kasım 2018 29 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 60km üstü tamamen mekanik oluyor direksiyon. Hissiyatın dibine inliyor halbuki. Hidrolik direksiyon bu konuda en tehlikeli olanı. Hıza bağımlı değil sertliği. Yavaş hızda belki iyi hissettirir ancak yüksek hızda dokunsan sağa sola dalıyor araç. Hele ki araç büyük ise. Benim Megane'ım, 20 km sonra 1 tık sertleşiyor, 60km sonrası 1 tık daha, 80mi ne, sonrasında tamamen kara düzen oluyordu. Gözünü seveyim o direksiyonun. Çok arıyorum valla. Yorum bağlantısı
Recommended Posts