İçeriğe Yönlendir

Mondeo III - Otomatik Vites Vuruntu


Kürşat Kılıçarslan

Recommended Posts

Kürşat Kılıçarslan

selamlar saygılar forma baktım ama göremedim bende 2007 2.0 otomatik mondeo var eski kasa araç birinci vitesten ikinci vitese geçerken vuruntu yapıyor diğer geçişlerde sorun yok birde p ye alırken hafif bi tık sesi geliyor eger bunler ustalık bir iş ise kısa süre ankardayım ankarada bildiğiniz iyi usta varmı saygılar

Yorum bağlantısı
Zafer Kısır

Aracınız dizel ise vuruntunun sebebi %90  selenoid valflerden kaynaklı. Ustalar böyle bir durumda valflerin bulunduğu bloğu (şanzıman beyni diyorlar) çıkma parça ile komple değiştiriyorlar. Burada maliyetiniz parça fiyatı (1500-2000 tl arası) + yağ+ işçilik. Eğer ustanız sıkıntılı valfleri bulabilecek kapasitede ise valf değişimi + yağ değişimi sorunu çözüyor. Valflerin orjinallerinin tane fiyatı 300-350 tl (Orjinal valfler Mitsubishi). Yan sanayi tüm valfler taiwan yapımı 1200tl civarı. Yanlış hatırlamıyor isem 11 adet valf var. Bunların 3 tanesi vites geçişi, 1 tanesi türbin kilit kavrama, diğerlerinin ise vites vuruntu önleme vs görevleri var. arızalı valfler tespit edilip değişirse sorun çözülüyor. 

Aracınız benzinli ise konu hakkında yorum yapamayacağım ama ne olursa olsun eğer ustanızın şanzımana tanıdık gözler ile bakmadığını fark ederseniz hemen oradan uzaklaşın

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kürşat Kılıçarslan
17 dakika önce, Zafer Kısır yazdı:

Aracınız dizel ise vuruntunun sebebi %90  selenoid valflerden kaynaklı. Ustalar böyle bir durumda valflerin bulunduğu bloğu (şanzıman beyni diyorlar) çıkma parça ile komple değiştiriyorlar. Burada maliyetiniz parça fiyatı (1500-2000 tl arası) + yağ+ işçilik. Eğer ustanız sıkıntılı valfleri bulabilecek kapasitede ise valf değişimi + yağ değişimi sorunu çözüyor. Valflerin orjinallerinin tane fiyatı 300-350 tl (Orjinal valfler Mitsubishi). Yan sanayi tüm valfler taiwan yapımı 1200tl civarı. Yanlış hatırlamıyor isem 11 adet valf var. Bunların 3 tanesi vites geçişi, 1 tanesi türbin kilit kavrama, diğerlerinin ise vites vuruntu önleme vs görevleri var. arızalı valfler tespit edilip değişirse sorun çözülüyor. 

Aracınız benzinli ise konu hakkında yorum yapamayacağım ama ne olursa olsun eğer ustanızın şanzımana tanıdık gözler ile bakmadığını fark ederseniz hemen oradan uzaklaşın

araç benzin+lpg 

Yorum bağlantısı
Uğur Kaya

benim araçta da 1 den 2 ye geçerken aynı vuruntu oluşuyor uzun zamandır bu şekil kullanıyorum pek üzerinde durmadım ama çözüm bulursanız bilgilendirirseniz iyi olur

Yorum bağlantısı
Kürşat Kılıçarslan

ben dün forumda bi arkadaşın dediği ankarada aygüneşlere gittim motor soğukken yapar felan dediler yağda da ne eksiklik vardı ne de kötü durumdaydı yağı da değişmedim lpg in gazı da biraz kıstırınca bugün o kadar vuruntu yapmadı 

Yorum bağlantısı
On 15.07.2018 at 15:39, Zafer Kısır yazdı:

Aracınız dizel ise vuruntunun sebebi %90  selenoid valflerden kaynaklı. Ustalar böyle bir durumda valflerin bulunduğu bloğu (şanzıman beyni diyorlar) çıkma parça ile komple değiştiriyorlar. Burada maliyetiniz parça fiyatı (1500-2000 tl arası) + yağ+ işçilik. Eğer ustanız sıkıntılı valfleri bulabilecek kapasitede ise valf değişimi + yağ değişimi sorunu çözüyor. Valflerin orjinallerinin tane fiyatı 300-350 tl (Orjinal valfler Mitsubishi). Yan sanayi tüm valfler taiwan yapımı 1200tl civarı. Yanlış hatırlamıyor isem 11 adet valf var. Bunların 3 tanesi vites geçişi, 1 tanesi türbin kilit kavrama, diğerlerinin ise vites vuruntu önleme vs görevleri var. arızalı valfler tespit edilip değişirse sorun çözülüyor. 

Aracınız benzinli ise konu hakkında yorum yapamayacağım ama ne olursa olsun eğer ustanızın şanzımana tanıdık gözler ile bakmadığını fark ederseniz hemen oradan uzaklaşın

Bu sıkıntılar için usta tavsiyeniz varmı.. Ankara Istanbul veya izmir olabilir

Yorum bağlantısı
Zafer Kısır

İstanbul Ümraniye oto sanayi Ak Sanayi sitesi içerisinde Oto Fikret. Ford ve Volvo' ya bakıyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...