Kürşat Kılıçarslan 15 Temmuz 2018 Paylaş 15 Temmuz 2018 selamlar saygılar forma baktım ama göremedim bende 2007 2.0 otomatik mondeo var eski kasa araç birinci vitesten ikinci vitese geçerken vuruntu yapıyor diğer geçişlerde sorun yok birde p ye alırken hafif bi tık sesi geliyor eger bunler ustalık bir iş ise kısa süre ankardayım ankarada bildiğiniz iyi usta varmı saygılar Yorum bağlantısı
Zafer Kısır 15 Temmuz 2018 Paylaş 15 Temmuz 2018 Aracınız dizel ise vuruntunun sebebi %90 selenoid valflerden kaynaklı. Ustalar böyle bir durumda valflerin bulunduğu bloğu (şanzıman beyni diyorlar) çıkma parça ile komple değiştiriyorlar. Burada maliyetiniz parça fiyatı (1500-2000 tl arası) + yağ+ işçilik. Eğer ustanız sıkıntılı valfleri bulabilecek kapasitede ise valf değişimi + yağ değişimi sorunu çözüyor. Valflerin orjinallerinin tane fiyatı 300-350 tl (Orjinal valfler Mitsubishi). Yan sanayi tüm valfler taiwan yapımı 1200tl civarı. Yanlış hatırlamıyor isem 11 adet valf var. Bunların 3 tanesi vites geçişi, 1 tanesi türbin kilit kavrama, diğerlerinin ise vites vuruntu önleme vs görevleri var. arızalı valfler tespit edilip değişirse sorun çözülüyor. Aracınız benzinli ise konu hakkında yorum yapamayacağım ama ne olursa olsun eğer ustanızın şanzımana tanıdık gözler ile bakmadığını fark ederseniz hemen oradan uzaklaşın 1 Yorum bağlantısı
Kürşat Kılıçarslan 15 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2018 17 dakika önce, Zafer Kısır yazdı: Aracınız dizel ise vuruntunun sebebi %90 selenoid valflerden kaynaklı. Ustalar böyle bir durumda valflerin bulunduğu bloğu (şanzıman beyni diyorlar) çıkma parça ile komple değiştiriyorlar. Burada maliyetiniz parça fiyatı (1500-2000 tl arası) + yağ+ işçilik. Eğer ustanız sıkıntılı valfleri bulabilecek kapasitede ise valf değişimi + yağ değişimi sorunu çözüyor. Valflerin orjinallerinin tane fiyatı 300-350 tl (Orjinal valfler Mitsubishi). Yan sanayi tüm valfler taiwan yapımı 1200tl civarı. Yanlış hatırlamıyor isem 11 adet valf var. Bunların 3 tanesi vites geçişi, 1 tanesi türbin kilit kavrama, diğerlerinin ise vites vuruntu önleme vs görevleri var. arızalı valfler tespit edilip değişirse sorun çözülüyor. Aracınız benzinli ise konu hakkında yorum yapamayacağım ama ne olursa olsun eğer ustanızın şanzımana tanıdık gözler ile bakmadığını fark ederseniz hemen oradan uzaklaşın araç benzin+lpg Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 benim araçta da 1 den 2 ye geçerken aynı vuruntu oluşuyor uzun zamandır bu şekil kullanıyorum pek üzerinde durmadım ama çözüm bulursanız bilgilendirirseniz iyi olur Yorum bağlantısı
Kürşat Kılıçarslan 17 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 17 Temmuz 2018 ben dün forumda bi arkadaşın dediği ankarada aygüneşlere gittim motor soğukken yapar felan dediler yağda da ne eksiklik vardı ne de kötü durumdaydı yağı da değişmedim lpg in gazı da biraz kıstırınca bugün o kadar vuruntu yapmadı Yorum bağlantısı
Emin Uz 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 On 15.07.2018 at 15:39, Zafer Kısır yazdı: Aracınız dizel ise vuruntunun sebebi %90 selenoid valflerden kaynaklı. Ustalar böyle bir durumda valflerin bulunduğu bloğu (şanzıman beyni diyorlar) çıkma parça ile komple değiştiriyorlar. Burada maliyetiniz parça fiyatı (1500-2000 tl arası) + yağ+ işçilik. Eğer ustanız sıkıntılı valfleri bulabilecek kapasitede ise valf değişimi + yağ değişimi sorunu çözüyor. Valflerin orjinallerinin tane fiyatı 300-350 tl (Orjinal valfler Mitsubishi). Yan sanayi tüm valfler taiwan yapımı 1200tl civarı. Yanlış hatırlamıyor isem 11 adet valf var. Bunların 3 tanesi vites geçişi, 1 tanesi türbin kilit kavrama, diğerlerinin ise vites vuruntu önleme vs görevleri var. arızalı valfler tespit edilip değişirse sorun çözülüyor. Aracınız benzinli ise konu hakkında yorum yapamayacağım ama ne olursa olsun eğer ustanızın şanzımana tanıdık gözler ile bakmadığını fark ederseniz hemen oradan uzaklaşın Bu sıkıntılar için usta tavsiyeniz varmı.. Ankara Istanbul veya izmir olabilir Yorum bağlantısı
Zafer Kısır 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 İstanbul Ümraniye oto sanayi Ak Sanayi sitesi içerisinde Oto Fikret. Ford ve Volvo' ya bakıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts