Gencay Bengli 20 Temmuz 2018 Paylaş 20 Temmuz 2018 (düzenlendi) Değerli forum üyeleri merhabalar , Tam gösterememiş olabilir ama İşaretli alanda, üstü değil aşağıda (karterin oraya ve de şafta ) bir yağ sızdırması gözlemledim. Yağ sızdıran da dışı metal görünümlü kare şeklinde bir parça gibi duruyor. Yağ kusma şeklinde değilde sanki hala ıslak gibi süreklilik arz eden bir durum söz konusu. Bu alanda ne olabilir? Direksiyon hidroliği olabilir mi ? Araç 2012 e-hdi C4 MCP Yakın zamanda başıma gelen tam turda geri geri manevra yaparken tak tak tak şeklinde bir ses vardı. Yolcu tarafından geliyordu gibi. O da 2-3 kere denk geldim şimdi bir ses yok. Buradaki yağ kaçağı buna sebep olabilir mi? Konuyu biraz sallapati açmış olabilir forum yetkililerinden özür dilerim. Yarın tamire ustama gideceğim detayları buraya da yazacağım; ama öncesinde nelere bakılması gerektiği konusunda bir ön bilgi verecek olan arkadaşım olursa çok sevinirim. Teşekkür ederim. Saygılarımla 20 Temmuz 2018 tarihinde Gencay Bengli tarafından düzenlendi REsim değişikliği Yorum bağlantısı
Cem Işık 20 Temmuz 2018 Paylaş 20 Temmuz 2018 Turbo yağlama hortumu diyeceğim ama radyatör tarafından geliyor.. Bilen biri cevaplayacaktır,geçmiş olsun.. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 20 Temmuz 2018 Paylaş 20 Temmuz 2018 Tamamen tahmini olarak söylüyorum, aracın otomatik olduğu varsayımı ile şanzıman yağı radyatör üzerinden soğutuluyor ise onun ile alakalı bir hortum olabilir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Temmuz 2018 Paylaş 20 Temmuz 2018 Kare parça denmiş. Yağ soğutucu olabilir mi? Onlar bayağı kubik yapıdalar. 1 Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 20 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 20 Temmuz 2018 5 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Kare parça denmiş. Yağ soğutucu olabilir mi? Onlar bayağı kubik yapıdalar. Sani Bey resmi güncelledim. Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 20 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 20 Temmuz 2018 Şanzıman robotu olabilir mi ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Temmuz 2018 Paylaş 20 Temmuz 2018 Su radyatörünün yanı burası. Muhtemelen intercooler bağlantı hortumu. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Temmuz 2018 Paylaş 20 Temmuz 2018 kaçak denince şapır şupur damlatıp hazneyi boşaltma anlaşılır, fotoğraftakine terleme diyelim. Yağın özelliği her yere yapışıp sağa sola dağılmasıdır, yani kaynağı bulmak için ustanıza gidin, bölgeyi tertemiz yıkasın sonra kaçağın kaynağını bulsun. yağ kaçakları vb. sese sebep olmaz 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yıldız 3 Mayıs 2019 Paylaş 3 Mayıs 2019 On 20.07.2018 at 14:18, Gencay Bengli yazdı: Değerli forum üyeleri merhabalar , Tam gösterememiş olabilir ama İşaretli alanda, üstü değil aşağıda (karterin oraya ve de şafta ) bir yağ sızdırması gözlemledim. Yağ sızdıran da dışı metal görünümlü kare şeklinde bir parça gibi duruyor. Yağ kusma şeklinde değilde sanki hala ıslak gibi süreklilik arz eden bir durum söz konusu. Bu alanda ne olabilir? Direksiyon hidroliği olabilir mi ? Araç 2012 e-hdi C4 MCP Yakın zamanda başıma gelen tam turda geri geri manevra yaparken tak tak tak şeklinde bir ses vardı. Yolcu tarafından geliyordu gibi. O da 2-3 kere denk geldim şimdi bir ses yok. Buradaki yağ kaçağı buna sebep olabilir mi? Konuyu biraz sallapati açmış olabilir forum yetkililerinden özür dilerim. Yarın tamire ustama gideceğim detayları buraya da yazacağım; ama öncesinde nelere bakılması gerektiği konusunda bir ön bilgi verecek olan arkadaşım olursa çok sevinirim. Teşekkür ederim. Saygılarımla Merhaba, aynı araçtan bende de var. Buna benzer bir problem de bugün ben gördüm. Sizin probleminiz çözüldü mü? Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 3 Mayıs 2019 Paylaş 3 Mayıs 2019 Fotograftaki parca aktüator (baska ismi varsa bilmiyorum) sanzimana birlestigi yerde bir conta var. Ondan kaciriyor olabilir Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 6 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2019 On 03.05.2019 at 21:30, Mehmet Yıldız yazdı: Merhaba, aynı araçtan bende de var. Buna benzer bir problem de bugün ben gördüm. Sizin probleminiz çözüldü mü? Teşekkürler. Terleme olarak nitelendirdiler...Üzerine gitmedim... İlk fırsatta lifte kaldırıldığında detaylı bir şekilde bakacağım... 1 Yorum bağlantısı
Onur Boga 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Konu eski ama belki bu sorun yaşayanlara yardım amaçlı yazıyorum. Mcp aktüatör yağ deposu üstünde siyah bir geri dönüş hortumu var. O hortum çatlama yapıyor ve yavaş bir kaçağa sebep oluyor. Şu sıralar 400 TL civarı (2019) fotoğraftaki kare kısım robot dediğimiz mekanizmanın selenoid soketi orada yağ yok. 4 adet vidası var sökünce hemen arkasında bahsettiğim geri dönüş hortumunun bir ucunu göreceksiniz. Diğer ucu beyaz yağ deposunun üstüne giriyor. Hortumu şase numarası ile temin edin gözle kontrol etmeden eskisini sökmeyin (geri takamazsınız) 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts