Hüseyin Börekçi 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 (düzenlendi) 2008 model linea 1.3 multijet otomatik vites aracımda bir haftadır ilk çalıştırmada vitese geçmeme “vites kutusunu kontrol ettirin” gibi uyarı veriyor. Sonra da aracı kapatıp açınca düzeliyordu şimdi kalkarken tak tak diye bir silkeleme oluyor bazen. Hatta geri viteste bile yapıyor ama her zaman değil. İki gündür de kırmızı Işık’ta aracı frende zor tutuyorum araç akmaya çalışıyor frene biraz daha yüklenince tak diye bir ses geliyor ve sarsarak stop ediyor. Usta bugün baskı balata ve volant yüksek ihtimal dedi. Bu tarz bir sorunla karşılaşan ve yardım edebilecek olan var mı acaba? 11 Ağustos 2018 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 Araç markalarına göre otomatik vitesler farklı arıza tipleri gösterir.Dışardan ne dense zor şanzıman inip açılmadığı sürece.Asıl sorun şanzıman inince ortaya çıkar.Vitese geçmede sorun yaşıyor,boşa çıkmada sorun yaşıyor.Otomatik vites arızası belirtileri baş gösterdiğinde ehil bir usta tarafından hemen müdahele edilmesi.Sizin cebinize ve harcayacağınız zamana yardımcı olur.Süreci uzatır buşekilde aracı kullanamaya devam etmek olası çıkacak masrafı çoğaltır. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Börekçi 11 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2018 Teşekkür ederim cevabınız için. Açıkcası ustalara güvenmek kolay değil. Araç arada sorun çıkarıyor arada çıkarmıyor. Haftaiçine yetkili servis randevu verdi. Baktırıp göreceğiz ne olduğunu. İnşallah çok masraf çıkmaz. Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 Benzer bir durumu kuzenim yaşadı. O baskı balata ,volant dişlisi zannedersem değişti. Sonrasinda bilgisayar ile adaptasyon veya program atıldı. Demesine göre 500 liradan 2000 bin civarına masraf olur. Onunkide 2000 bini bulmuş. Sonrasinda araba iyi olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Börekçi 11 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2018 Teşekkür ederim cevabınız için.. Sorun tam olarak ne anlamak için bir iki kere araçla çıktım denedim. Bir kere yapıyor bir kere yapmıyor. Bir duruşumda stop ediyor 10 kere duruyorum etmiyor. Otomatik bir araçta baskı balata bittiği nasıl anlaşılır? Bir de kaç ustaya dedim bakmadılar. Bu araçlarda şanzıman yağı ve robot yağı nasıl kontrol ediliyor acaba? Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 Otomatik aracla ilgili olarak net bilmiyorum ama kismi olarak bilgim soyle: otomatik aracta yagli sistem mevcut. isleyisi daha farklidir.Dik bir rampada kalkmaya calisarak deneyebilirsiniz. hizlanma ve devir kontrolu yapin arac devir cevirip gitmiyorsa benzer durum soz konusudur. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Börekçi 11 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2018 Teşekkür ederim cevabınız için. Aracın çekişi vites geçişleri gayet iyi. Anlamadım ki sorun nedir. Dediğim gibi her zaman yapmıyor üstelik. Yorum bağlantısı
Hüseyin Börekçi 12 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2018 Teşekkürler hiç aklıma gelmemişti oksitlenme sorunu olabileceği. Bu konuyu da değerlendirelim. Umarım sorun bu kadar basittir. 8 saat önce, Erkan Işık yazdı: Yorum bağlantısı
Erkan Işık 12 Ağustos 2018 Paylaş 12 Ağustos 2018 Bir kutu kontak sprey sanayıde iyi bir elektrikci geri vites möşüründen hepsıne kadar kontrol edın hatta git yagız cenk ustaya göster sanırım istanbulda bu usta Yorum bağlantısı
Hüseyin Börekçi 12 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2018 Bir saat önce, Erkan Işık yazdı: Bir kutu kontak sprey sanayıde iyi bir elektrikci geri vites möşüründen hepsıne kadar kontrol edın hatta git yagız cenk ustaya göster sanırım istanbulda bu usta İstanbul’da olsaydım kesin giderdim ama telefon edip bilgi almaya çalışacağım. Elektriksel bir arıza olması muhtemel gibi geliyor. Aslında bu sorunlar geçenlerde çok kötü yollarda kullandım aracı ondan sonda oldu. Bir iki kere altı sürttü aracın. Aldığım adam altında iki kablo var lineanın sorun çıkarsa onlara baktır demişti. O kablolara falan mı bir şey oldu anlamadım gitti. Teşekkür ederim yardımınız için. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts