Alp Kaya 16 Ağustos 2018 Paylaş 16 Ağustos 2018 slm arkadaşlar.aracımda 1000 km de bir su bardağı su eksiltme var.lpgli.aracımla ışıklarda durunca kalorifer den antifiriz kokusuna benzer koku geliyor.fanı açınca ayrıca 2 saniye gözle görülen beyaz bir duman çıkıyor.sonra kesiliyor.eksozda problem yok.ben kalorifer peteğinde küçük bir delikten şüpheleniyorum.aracın tabanlarında ıslaklık yok.ne yapılabilir.eğer petek değişecekse göğüslük sökmeden bu peteği değiştirme şansım varmı.göğüslüğü söktürmek istemiyorum.izmirde yaptırabileceğim bir yer varmı yolcu tarafından sökülebilirmi bir videoda yolcu tarafından aracın motor kısmına giden boruları kesip çıkartılıyordu.kesilen yeri hortumla birleştiriyordu..daha önce yağ soğutucu patlamıştı.tesisat bir madde ile temizlendikten sonra bu sorunla karşılaştım.şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos 2018 Paylaş 16 Ağustos 2018 önce kaçağı tespit ettirin. kalorifer radyatörü ise göğüs sökülüyor ? istememe sebei nedir? meslea debriyaj bitince de şanzıman sökülüyor? değişim şekli o. videoda bahsettğiniz şey kalorifar radyatör iptali. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 16 Ağustos 2018 Paylaş 16 Ağustos 2018 Kalorifer radyatörü ise sorun bence sıvı radyatör delik tıkayıcı kullanın. Ama ilk önce lpg hortumlarındaki kelepçeleri kontrol edin. Yorum bağlantısı
Alp Kaya 17 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2018 (düzenlendi) göğüslüğü söktürmek istemememin sebebi sonrasında trim sesleri gibi sesler gelmesinden korkuyorum.sıvı radyatör delik tıkayıcı atarsam başka bir yeri tıkama olasılığı var dedi ustam.o yüzden kullanmadım.ayrıca kaçağı nasıl tesbit ettirebilirim.motor kısmında herhangi bir kaçak görülmedi.tahminim kalorifer radyatöründeki kaçağın motor ısınınca buharlaştığı ve kalorifer mazgallarından fanı açınca çıktığı... Würth Radyatör Sızıntı Kaçak Önleyici bu ürünü kullansammı diye düşünüyorum 17 Ağustos 2018 tarihinde Alp Kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 17 Ağustos 2018 Paylaş 17 Ağustos 2018 7 saat önce, Alp Kaya yazdı: göğüslüğü söktürmek istemememin sebebi sonrasında trim sesleri gibi sesler gelmesinden korkuyorum.sıvı radyatör delik tıkayıcı atarsam başka bir yeri tıkama olasılığı var dedi ustam.o yüzden kullanmadım.ayrıca kaçağı nasıl tesbit ettirebilirim.motor kısmında herhangi bir kaçak görülmedi.tahminim kalorifer radyatöründeki kaçağın motor ısınınca buharlaştığı ve kalorifer mazgallarından fanı açınca çıktığı... Würth Radyatör Sızıntı Kaçak Önleyici bu ürünü kullansammı diye düşünüyorum Würth, en ucuz yöntem. Kullanma talimatlarına uyarak kullanın. Yorum bağlantısı
Alp Kaya 17 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2018 (düzenlendi) c max 2012 model 115000km de.araçta lpg var.o yüzden biraz araştırayım dedim.zavoli bayisini aradım sordum.daha önce 3-4 aracın bu şekilde tıkayıcı kullanarak arızalandığını söyledi.ama sıvımı kullandılar bilmiyorum.çünkü değişik versiyonları satılıyor.würth türkiye ile görüştüm çok küçük çatlaklar için sorunsuz (lpgli araçta) kullanabileceğimi söylediler. 17 Ağustos 2018 tarihinde Alp Kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ağustos 2018 Paylaş 17 Ağustos 2018 17 dakika önce, Alp Kaya yazdı: c max 2012 model bu aracın deposuna (var diyelim) kurşunlu benzin koyar mıydınız? toros zamanından kalma sıvıları 2012 model motor içine sokmak, torpidonun sökülüp takılmasından daha vahim. O torpidoyu oraya biri taktı zaten, sökülüp takılır birşey olmaz, arıza orada ise. Arablaar pahalı zor alınıyor... Yorum bağlantısı
Alp Kaya 17 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2018 o zaman su eksiltme çoğalana kadar beklerim.şu an 1000km de bir su bardağı(100ml) eksiltiyor.uzun zamandır böyle.yorum için teşekkürler Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 18 Ağustos 2018 Paylaş 18 Ağustos 2018 Su birden eksilip hararet veya conta yanmasına sebebiyet verebilir. Erken müdahale bu durumda iyi olur. Yorum bağlantısı
Recommended Posts