İçeriğe Yönlendir

C-Max II - Su Eksiltme Sorunu


Alp Kaya

Recommended Posts

slm arkadaşlar.aracımda 1000 km de bir su bardağı su eksiltme var.lpgli.aracımla ışıklarda durunca kalorifer den antifiriz kokusuna benzer koku geliyor.fanı açınca ayrıca 2 saniye gözle görülen beyaz bir duman çıkıyor.sonra kesiliyor.eksozda problem yok.ben kalorifer peteğinde küçük bir delikten  şüpheleniyorum.aracın tabanlarında ıslaklık yok.ne yapılabilir.eğer petek değişecekse  göğüslük sökmeden bu peteği değiştirme şansım varmı.göğüslüğü söktürmek istemiyorum.izmirde yaptırabileceğim bir yer varmı yolcu tarafından sökülebilirmi  bir videoda yolcu tarafından aracın motor kısmına giden boruları kesip çıkartılıyordu.kesilen yeri hortumla birleştiriyordu..daha önce yağ soğutucu patlamıştı.tesisat bir madde ile temizlendikten sonra bu sorunla karşılaştım.şimdiden teşekkürler

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

önce kaçağı tespit ettirin. kalorifer radyatörü ise göğüs sökülüyor ? istememe sebei nedir? meslea debriyaj bitince de şanzıman sökülüyor? değişim şekli o.

videoda bahsettğiniz şey kalorifar radyatör iptali.

Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir

Kalorifer radyatörü ise sorun bence sıvı radyatör delik tıkayıcı kullanın. Ama ilk önce lpg hortumlarındaki kelepçeleri kontrol edin.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

göğüslüğü söktürmek istemememin sebebi sonrasında trim sesleri gibi sesler gelmesinden korkuyorum.sıvı radyatör delik tıkayıcı atarsam başka bir yeri tıkama olasılığı var dedi ustam.o yüzden kullanmadım.ayrıca kaçağı nasıl tesbit ettirebilirim.motor kısmında herhangi bir kaçak görülmedi.tahminim kalorifer radyatöründeki kaçağın motor ısınınca buharlaştığı ve kalorifer mazgallarından fanı açınca çıktığı... Würth Radyatör Sızıntı Kaçak Önleyici bu ürünü kullansammı diye düşünüyorum

tarihinde Alp Kaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
7 saat önce, Alp Kaya yazdı:

göğüslüğü söktürmek istemememin sebebi sonrasında trim sesleri gibi sesler gelmesinden korkuyorum.sıvı radyatör delik tıkayıcı atarsam başka bir yeri tıkama olasılığı var dedi ustam.o yüzden kullanmadım.ayrıca kaçağı nasıl tesbit ettirebilirim.motor kısmında herhangi bir kaçak görülmedi.tahminim kalorifer radyatöründeki kaçağın motor ısınınca buharlaştığı ve kalorifer mazgallarından fanı açınca çıktığı... Würth Radyatör Sızıntı Kaçak Önleyici bu ürünü kullansammı diye düşünüyorum

Würth, en ucuz yöntem. Kullanma talimatlarına uyarak kullanın.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

c max 2012 model 115000km de.araçta lpg var.o yüzden biraz araştırayım dedim.zavoli bayisini aradım sordum.daha önce 3-4 aracın bu şekilde tıkayıcı kullanarak arızalandığını söyledi.ama sıvımı kullandılar bilmiyorum.çünkü değişik versiyonları satılıyor.würth türkiye ile görüştüm çok küçük çatlaklar için sorunsuz (lpgli araçta)  kullanabileceğimi söylediler.

 

tarihinde Alp Kaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
17 dakika önce, Alp Kaya yazdı:

c max 2012 model

bu aracın deposuna (var diyelim) kurşunlu benzin koyar mıydınız? toros zamanından kalma sıvıları 2012 model motor içine sokmak, torpidonun sökülüp takılmasından daha vahim. O torpidoyu oraya biri taktı zaten, sökülüp takılır birşey olmaz, arıza orada ise.

Arablaar pahalı zor alınıyor...

Yorum bağlantısı

o zaman su eksiltme çoğalana kadar beklerim.şu an 1000km de bir su bardağı(100ml) eksiltiyor.uzun zamandır böyle.yorum için teşekkürler

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Su birden eksilip hararet veya conta yanmasına sebebiyet verebilir. Erken müdahale bu durumda iyi olur.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...